کد خبر : 29948
تاریخ انتشار : 18 دسامبر 2016 - 04:35
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 558 بازدید

معاون دادگستری لرستان: آن‌هایی که شعار مبارزه با قاچاق کالا سر می‌دهند خودشان از کالای قاچاق استفاده می‌کنند!

خبرنگار هومیان‌نیوز: معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان لرستان، هشدار داد:«شاهد هستیم آن‌هایی که مدام شعار مبارزه با قاچاق کالا سر می‌دهند خودشان از کالای قاچاق استفاده می‌کنند». محمدتقی شاکرمی، شامگاه شنبه 27 آذرماه در جلسه‌ی اقتصاد مقاومتی لرستان با دستور کار مبارزه با قاچاق کالا تشریح کرد:«قاچاق اصلی کالا را باندهای قدرت و […]

%d9%85%d8%ad%d9%85%d8%af%d8%aa%d9%82%db%8c-%d8%b4%d8%a7%da%a9%d8%b1%d9%85%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%af%da%af%d8%a7%d9%87

خبرنگار هومیان‌نیوز:

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان لرستان، هشدار داد:«شاهد هستیم آن‌هایی که مدام شعار مبارزه با قاچاق کالا سر می‌دهند خودشان از کالای قاچاق استفاده می‌کنند».

محمدتقی شاکرمی، شامگاه شنبه 27 آذرماه در جلسه‌ی اقتصاد مقاومتی لرستان با دستور کار مبارزه با قاچاق کالا تشریح کرد:«قاچاق اصلی کالا را باندهای قدرت و ثروت انجام می‌دهند و باید در این زمینه مجازات‌های سنگین‌تری درنظر گرفته شود».

شاکرمی توضیح داد:«قاچاق کالا ضد اقتصاد مقاومتی است زیرا تولید داخلی را از بین می‌برد و تقویت تولید داخلی مهم‌ترین بخش اقتصاد مقاومتی است ضمن آنکه قاچاق کالا باعث افزایش بی‌کاری در جامعه می‌‌شود».

وی تأکید کرد:«همه‌ی نیروهای انتظامی و اطلاعاتی و قضایی در این راستا فعالیت‌های خوبی داشته‌اند و تعزیزات حکومتی نیز کوشش‌های فراوانی داشته است اما باید در جامعه فرهنگ‌سازی هم بشود که همه از محصولات تولیدی داخلی استفاده کنیم».

او بر افزایش کیفیت محصولات و کالاهای داخلی نیز تأکید کرد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان لرستان بیان کرد:«مهم است که هم مسئولان و هم مردم به استفاده از کالاهای داخلی باور داشته باشند تا قاچاق کالا که از آن به عنوان اقتصاد سیاه نام برده می‌شود از جامعه رخت بربندد».

محمدتقی شاکرمی اظهار داشت:«ما می‌گوییم قاچاق کالا توسط یقه سفیدهاست؛ یعنی قاچاق کالا توسط باندهای قدرت و ثروت انجام می‌شود».

به گزارش هومیان‌نیوز؛

به تازگی براساس دستوری که از تهران صادر شده است مبارزه با قاچاق کالا نیز ذیل اقتصاد مقاومتی قرار گرفته است.

استاندار لرستان، هوشنگ بازوند دستور داده است زین پس جلسات اقتصاد مقاومتی استان به‌صورت منظم در روزهای شنبه از ساعت 10 تا 12 صبح برگزار شود.

هم در سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و هم در سیاست‌های ابلاغی دولت تدبیر و امید در بخش اقتصاد مقاومتی در بندهای 19 و 8 بر شفاف‌سازی مبادلات اقتصادی و سالم سازی تأکید شده است که خود می‌طلبد مبارزه با قاچاق کالا جدی‌تر گرفته شود.

استاندار لرستان، هوشنگ بازوند آمار داده است سالانه در استان لرستان 900 میلیارد تومان مبادلات قاچاق کالا صورت می‌گیرد. بازوند گفته لرستان مقصد قاچاق کالا نیست ولی معبر این پدیده است.

عکاس: ایمان بیرانوند

دیدگاه ها

بیکارخان در گفته :

درودبرشاکرمی عزیزمرددوست داشتنی دستگاه قضایی علاوه برقضاوت.همیشه کدخدایی موجه بوده وبادرایت دعواهای محلی وخانوادگی ریش سفیدی می کندوچون ازدامن پاک عشایربرآمده برای عشایریک نعمت خدادای است خداوندبه این بزرگوارطول عمرباعزت عطانماید.انشاالله

[پاسخ]

على محمد نصيرى در گفته :

آقاى شاكرمى از قضات بادرايت دراستان ميباشندكه وجود ايشان بخاطر باكدستى و صداقت ودرستى زبانزد عام وخاص هستند،به مشكلات استان واقف هستندو راهكار هم ارائه ميدهند،قوه قضاييه به وجود ايشان وهمكاران محترم شان افتخار ميكند

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :