کد خبر : 28393
تاریخ انتشار : 20 سپتامبر 2016 - 05:26
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 353 بازدید

معاون سیاسی استاندار لرستان: نمایشگاه سراسری کتاب با حضور 300 ناشر در خرم‌آباد برگزار می‌شود/ سپاس از همکاری نماینده‌ی ولی فقیه

هومیان نیوز: نمایشگاه سراسری کتاب از 11 تا 16 مهرماه در مصلی الغدیر خرم‌آباد برپا می‌شود. معاون سیاسی، اجتماعی استاندار لرستان، سیدسعید شاهرخی دراین باره توضیح می‌دهد: «این نمایشگاه با حضور 300 ناشر که از سراسر کشور به خرم‌آباد می‌آیند در قالب 200 غرفه برپا می‌شود و خوشحال کننده است که در این سه سال […]

شاهرخی

هومیان نیوز: نمایشگاه سراسری کتاب از 11 تا 16 مهرماه در مصلی الغدیر خرم‌آباد برپا می‌شود.

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار لرستان، سیدسعید شاهرخی دراین باره توضیح می‌دهد:

«این نمایشگاه با حضور 300 ناشر که از سراسر کشور به خرم‌آباد می‌آیند در قالب 200 غرفه برپا می‌شود و خوشحال کننده است که در این سه سال گذشته، نمایشگاه سراسری کتاب بدون وقفه در استان لرستان برگزار شده است که خود، نوعی دستاورد مهم فرهنگی در حوزه‌ی عملکرد مدیریت فرهنگی محسوب می‌شود».

وی اثربخشی برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را توسعه‌ی فرهنگی در کشور می‌داند و تشریح می‌کند:

«این نمایشگاه یک فرصت خوب برای معلمان، استادان، دانش‌آموزان، دانشجویان و همه‌ی مردم است تا بتوانند نیازهای فرهنگی خود در حوزه‌ی کتاب را تأمین کنند و تأکید ما هم این است که از این فرصت استفاده‌ی حداکثری و مطلوب بشود».

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار لرستان توضیح می‌دهد که برنامه‌های جانبی فرهنگی نیز در نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود تا میزان مشارکت شهروندان در این رویداد مهم فرهنگی افزایش یابد.

سیدسعید شاهرخی از دانشگاه‌های استان و حوزه‌های علمیه می‌خواهد لیست انتشارات مرتبط با کتاب‌های خود را تهیه کرده در اسرع وقت در اختیار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بگذارند تا از ناشران مدنظر دانشگاه‌های استان اگر در لیست 300 ناشر نبودند دعوت شود در این نمایشگاه بزرگ سراسری حضور یابند.

شاهرخی عملکرد دانشگاه علوم پزشکی استان در رابطه با میزان خرید بن کتاب در نمایشگاه پارسال را خوب ارزیابی می‌کند و می‌گوید:

«دانشگاه علوم پزشکی استان در سال گذشته در زمینه‌ی خرید بن کتاب رکورد زد».

دستور معاون سیاسی استاندار به فرمانداران استان

شاهرخی به فرمانداران استان دستور می‌دهد:

«همه‌ی فرمانداران استان موظف هستند وسایل رایگان حمل و نقل را برای شهروندان شهرستان‌های استان که علاقه‌مند هستند به نمایشگاه سراسری کتاب در مرکز استان بیایند فراهم کنند تا روزانه با اتوبوس و به صورت رایگان علاقه‌مندان به نمایشگاه سراسری کتاب بیایند و از این نمایشگاه بزرگ و معتبر بازدید کنند».

سپاس از نماینده ولی فقیه در استان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان از نماینده‌ی ولی فقیه در استان، آیت‌اله میرعمادی سپاس‌گزاری می‌کند به خاطر اینکه موافقت کرده است امسال برخلاف پارسال که نمایشگاه سراسری کتاب در حوالی میدان دانشجوی خرم‌آباد و در محل نمایشگاه بین‌المللی کتاب واقع در دامنه‌ی مدبه‌کوه برگزار شد موافقت کرده است نمایشگاه معتبر 200 غرفه‌ای در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار شود که به مراتب دسترسی شهروندان به آن راحت‌تر و آسان‌تر است.

همه باید همکاری کنند

سیدسعید شاهرخی برپایی موفق این نمایشگاه بزرگ سراسری 300 ناشری را معلول همکاری همه‌ی ادارات استان و شهرداری مرکز استان می‌داند و خطاب به همه‌ی مدیران تأکید می‌کنند:

«همه موظف هستند در برپایی این نمایشگاه معتبر و بزرگ با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، حداکثر همکاری و همیاری را داشته باشند؛ چرا که هرچقدر کتاب و کتاب‌خوانی را در جامعه ترویج کنیم بی‌تردید حرکت توسعه‌ی فرهنگی نیز شتاب بیشتری به خود می‌گیرد».

بیان دیدگاه !

نام :