کد خبر : 34105
تاریخ انتشار : 3 ژانویه 2018 - 03:28
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 3,611 بازدید

معاون سیاسی استاندار لرستان: هرگونه اعتراض و انتقاد باید از مسیر قانونی باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان، حبیب‌اله خجسته‌پور تأکید کرد:«همه جریانهای قانونمند کشور در راهپیمایی روز چهارشنبه شرکت ‌کنند تا بار دیگر همگی حمایت خود را از مبانی و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران و نظام جمهوری اسلامی، نشان دهیم». خجسته‌پور در جلسه و دیدار با دبیران احزاب مختلف و فعالان حزبی که با تلاش […]

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان، حبیب‌اله خجسته‌پور تأکید کرد:«همه جریانهای قانونمند کشور در راهپیمایی روز چهارشنبه شرکت ‌کنند تا بار دیگر همگی حمایت خود را از مبانی و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران و نظام جمهوری اسلامی، نشان دهیم».

خجسته‌پور در جلسه و دیدار با دبیران احزاب مختلف و فعالان حزبی که با تلاش خانه احزاب استان لرستان برگزار شد، تصریح کرد:«اعتراض و انتقاد یک حق است و راه اعتراض از راه اغتشاش جداست».

این جلسه در سالن جلسات استانداری لرستان در صبح روز سه‌شنبه ۱۲ دی‌ماه برگزار شد.

معاون سیاسی استاندار لرستان تصریح کرد:«در اینکه برخی نارضایتی‌ها در جامعه هست همه‌ی ما در عملکردها سهیم هستیم و نباید گفت فقط یک جناح تقصیر دارد بلکه همه‌ی جناح‌ها سهم دارند».

خجسته‌پور از این گفت که صدای اعتراض معترضان باید شنیده شود اما ما اعلام می‌کنیم هیچ‌گاه به ۴۰ سال قبل بازنمی‌گردیم و اغتشاش و آشوبگری با اعتراض، تفاوت دارد.

در این جلسه، هر کدام از دبیران و فعالان احزاب اصلاح‌طلب، اصولگرا و اعتدالی، دیدگاه‌های خود را درباره مسائل روز مطرح کردند.

خانه احزاب استان لرستان از سه فراکسیون اصلاح‌طلبان، اصولگرایان و اعتدالیون تشکیل شده است.

نمایندگان این فراکسیون‌ها (دبیران حزبی) در این جلسه دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

خانه احزاب استان لرستان از همه احزاب با هر نوع گرایش سیاسی خواسته است در راهپیمایی روز چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه شرکت کنند.

بیان دیدگاه !

نام :