کد خبر : 20856
تاریخ انتشار : 22 آگوست 2015 - 12:58
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 641 بازدید

معاون عمرانی استاندار در گفت‌‌وگو با هومیان‌نیوز: رسالت رسانه روشنگری و آگاهی‌بخشی است

اختصاصی/ گروه اجتماعی: معاون عمرانی استاندار به هومیان‌نیوز گفت:«رسالت اصلی رسانه‌ها روشنگری و افزایش سطح آگاهی عمومی است». محمد اصلانی در یک گفتگوی ویژه با خبرنگار ما بیان داشت:«رسانه‌ها همیشه باید برمبنای «خبرنگاری تخصصی» کار کنند و رسانه وظیفه دارد آگاهی‌بخش باشد». اصلانی تشریح کرد:«البته رسانه نباید تخریب کند و گاهی می‌بینیم مثلاً یک رسانه […]

محمد اصلانی

اختصاصی/ گروه اجتماعی: معاون عمرانی استاندار به هومیان‌نیوز گفت:«رسالت اصلی رسانه‌ها روشنگری و افزایش سطح آگاهی عمومی است».

محمد اصلانی در یک گفتگوی ویژه با خبرنگار ما بیان داشت:«رسانه‌ها همیشه باید برمبنای «خبرنگاری تخصصی» کار کنند و رسانه وظیفه دارد آگاهی‌بخش باشد».

اصلانی تشریح کرد:«البته رسانه نباید تخریب کند و گاهی می‌بینیم مثلاً یک رسانه یک مدیر را به شدت تخریب می‌کند و یا یک مدیر را بیش از حد عالی و مطلوب نشان می‌دهد که این غلط است و رسانه همواره باید در مسیر اعتدال حرکت کند».

وی اظهار داشت:«این مهم است که در هیچ کاری نباید دچار افراط یا تفریط شد و روشنگری رسانه‌ها باعث می‌شود عوام‌فریبی نتواند در جامعه ظهور یابد».

او ادامه داد:«رسانه‌ها باید اهل تحلیل تخصصی باشند و اخبار را دقیقاً منطبق با واقعیت‌ها منعکس کنند و روشنگری و آگاهی‌بخشی نیز داشته باشند».

عکس: هومیان‌نیوز 

دیدگاه ها

احمدوند در گفته :

واقعاً خدمات معاون عمراني قابل تحسين است ، اقاي اصلاني مديري فعال ، پر تلاش و مردمي هستند

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :