کد خبر : 5333
تاریخ انتشار : 5 نوامبر 2013 - 08:58
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 885 بازدید

معطلی طلای سیاه در چهار راههای کوهدشت/ زباله هایی که از ماشین جا ماندند

  کوهدشت – خبرگزاری مهر : کیسه های زباله چند روز است که معطل آمدن ماشین های حمل زباله روی هم تلنبار شده اند تا بالاخره به دست جستجوی معتادی یا به چنگ گربه ای سمج ، از هم دریده و درست مقابل پای گذر عابران پخش شوند. به گزارش خبرنگار مهر ، کافی است […]

 

کوهدشت – خبرگزاری مهر : کیسه های زباله چند روز است که معطل آمدن ماشین های حمل زباله روی هم تلنبار شده اند تا بالاخره به دست جستجوی معتادی یا به چنگ گربه ای سمج ، از هم دریده و درست مقابل پای گذر عابران پخش شوند.

به گزارش خبرنگار مهر ، کافی است در خیابان ها و کوچه های کوهدشت چرخی بزنی تا متوجه تپه های پخش شده زباله هایی شوی که روزهاست روی هم تلنبار شده و گویا منتظر رسیدن مامور حمل زباله ای مانده اند تا کیسه های پاره شان را به ماشین حمل زباله ای بسپارد.

گاه دیده می شود که سرچهارراهی یا درست سرکوچه ای که محل عبور گاه و بی گاه رهگذران است کیسه های زباله چندروز پیش آن قدر روی هم تلنبار شده اند که بالاخره به دست جستجوی معتادی یا به چنگ گربه ای سمج ، از هم دریده و روی زمین و درست مقابل پای گذر عابران پخش شده اند به گونه ای که بوی بد ناشی از آن ها گذر آسان را از هر رهگذری گرفته است.

بیشتر کوچه ها و خیابان های کوهدشت فاقد سطل مخصوص زباله است تا جای ریختن زباله های مردم باشد به همین خاطر مردم عادت کرده اند تا کیسه های زباله خود را به امید آمدن ماشین های مامور حمل زباله، شبانه مقابل در خانه های شان یا سر کوچه ها و خیابان بگذارند اما ماموران شهرداری متاسفانه با گذشتن سرسری از برخی کوچه ها کیسه های زباله را روزها به حال خود وامی گذارند تا بوی بدشان، زندگی راحت را از ساکنان بگیرد.

گزارش برخی همشهریان و مشاهدات خبرنگار مهر همچنین حاکی از آن است که برخی زمین های خالی و ساخته نشده درکوهدشت به سطل بزرگ زباله تبدیل شده اند و هنوز چاره ای برای این معضل عفونی در کوهدشت اندیشیده نشده است.

مالک یکی از زمین هایی که زمین ساختمانی اش به محل ریختن زباله تبدیل شده است به خبرنگار مهر می گوید: چند بار است به شهرداری مراجعه می کنم و خواستار ساماندهی وضعیت موجود هستم اما هنوز جواب قانع کننده ای نشنیده ام.

وی ادامه می دهد: من نمی توانم شب و روز کنار زمینم بایستم تا کسی آن جا آشغال نریزد این کار وظیفه شهرداری است که باید چاره ای بیندیشد.

سرپرست شهرداری کوهدشت در این رابطه در گفتگو با خبرنگار مهر از افزایش نظارت بر عملکرد ماموران حمل زباله خبر داده و می گوید: به طور حتم به متولیان حمل زباله شهرداری تاکید خواهیم کرد که زباله ای را جانگذارند.

کامران کوشکی ادامه می دهد: طبق گزارش های ماموران حمل زباله تمام زباله ها جمع آوری می شوند اما شخصا از معابر کوهدشت بازدید خواهم کرد تا در صورت مشاهده مشکلی در این زمینه، ماموران جمع آوری زباله را افزایش دهیم.

به هرروی موضوع تجمع زباله ها در معابر کوهدشت به اندازه ای وخیم است که صدای اعتراض و انتقاد همشهریان کوهدشتی را بالا آورده و باید مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد.

گزارش و عکس: حشمت اله آزادبخت/خبرگزاری مهر

دیدگاه ها

اشغال های سرکوچه من یه روزه باقی موندند کی میخوان بیان وببرنشون؟؟؟

[پاسخ]

دست حشمت آزادبخت درد نکنه به خاطر این عکسها واقعیت

[پاسخ]

ضدشورا در گفته :

شورای شهر ببینه وخجالت بکشه…

[پاسخ]

ابراهیمی در گفته :

دست هومیان نیوز درد نکنه بخاطر تهیه این چنین گزارش ها

[پاسخ]

باران در گفته :

باش آقا معلم میخای من بیام جمشون کنم!!!خو برو ی اعتراضی بکن نشستی داری غصه میخوررری

[پاسخ]

مرادیانی در گفته :

با سلام
حتماَشنیدید که میگن از ماست که بر ماست در واقع مشکل از خود ماست وقتی در قضیه شوراها تعصبات قبیلی و قومی وجود دارد افرادی غیر متخصص اداره شهر رو میگیرند چطور می توند شهر کوهدشت رو آباد کنند امید به آینده انشا اله

[پاسخ]

سلام من از اصفهان این پیغام رو میذارم
من واقعا با دیدن این تصاور وحشت زده شدم

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :