کد خبر : 4948
تاریخ انتشار : 15 اکتبر 2013 - 08:38
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 650 بازدید

ملکشاهی : راه اندازی ادارات در شهرستان تازه تاسیس رومشکان در دست پیگیری است

  به نقل از مهر: نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی از پیگیری برای راه اندازی ادارات در شهرستان تازه تاسیس رومشکان خبر داد. الهیار ملکشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طی ماههای گذشته شاهد ارتقا بخش رومشکان به شهرستان در تقسیمات کشوری بودیم که مورد استقبال مردم نیز قرار گرفت. وی […]

 

به نقل از مهر: نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی از پیگیری برای راه اندازی ادارات در شهرستان تازه تاسیس رومشکان خبر داد.

الهیار ملکشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طی ماههای گذشته شاهد ارتقا بخش رومشکان به شهرستان در تقسیمات کشوری بودیم که مورد استقبال مردم نیز قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا باید کارها و فعالیتهای زیادی در شهر رومشکان انجام شود که یکی از این فعالیت ها دایر کردن ادارات و نمایندگیهای دستگاههای اجرایی در این شهرستان است.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیگیریهایی در این زمینه انجام شده است، ابراز امیدواری کرد که با ارتقا رومشکان به شهرستان شاهد راه اندازی ادارات و توسعه این شهرستان باشیم.

ملکشاهی همچنین از پیگیری برای اجرای پروژه های راهسازی این شهرستان خبر داد و بیان داشت: در بحث جاده ها سال گذشته پیگیری های خوبی داشتیم و کار برخی پروژه ها به نقطه مطلوبی رسیده است.

وی یکی از این پروژه ها را چهارخطه خرم آباد – کوهدشت دانست و ابراز امیدواری کرد که این پروژه امسال تکمیل و فاز نخست آن به بهره برداری برسد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی همچنین به وضعیت توزیع اعتبارات شهرستانها اشاره کرد و بیان داشت: به رغم رشد اعتبارات شهرستان کوهدشت متاسفانه این میزان اعتبار تناسبی با نیازهای شهرستان ندارد.

وی با بیان اینکه اعتبارات اختصاص داده شده به کوهدشت نسبت به سال گذشته بهتر شده است، بیان داشت: ولی با توجه به کمبودها و نیازهای این شهرستان اعتبارات جوابگو نیست.

ملکشاهی ادامه داد: همچنین باید منتظر ماند و دید که از اعتبارات اختصاصی در سالجاری با توجه به وضعیت کنونی درآمدها چه میزان محقق خواهد شد.

دیدگاه ها

انشاالله سال آينده نماينده رومشكان مي شين جناب ملكشاهي

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

و انشاءالله کوهدشت برای همیشه از رومشگان جدا خواهد شد.اگر هم بخاطر نداشتن جمعیت نتوانست نماینده رومشکان بشود بنده پیشنهاد می کنم رومشکان با پلدختر یک نمایده داشته باشندتا پلدختری ها هم مانند کوهدشت از برکات وجودی این آقا بهرمند بشوند.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[پاسخ]

کوهدشتی در گفته :

ماهم خوشحالیم که رومشکان از کوهدشت جدا میشود

ولی فکر کنم جناب ملکشاهی فقط نماینده رومشگانه چون در طول 2 سال نمایندگیش هنوز به مردم دیگر مناطق

سرکشی نکرده و مشکلات مردمو از نزدیک احساس نکرده فقط معلومه نماینده رومشکانستو بس …. پس مردم

مناطق کوه نانی گراب درب گنبد ووووووو چی اونا جزء مناطق نمایندگی ایشان نمی باشد

[پاسخ]

احمد در گفته :

ملکشاهی تمام حوزه ی انتخابی خودرا باعدالتی در وجود او سراغ داریم می بینند واگر روند امور اقتصادی اندکی کند شده است متاثر از وضعیت کلی کشوراست

[پاسخ]

دهاتی در گفته :

خب معلومه باید هم فقط به رومشگان رسیدگی کنه چون با اون کودتایی که در روز انتخابات راه انداختند باید هم بهشون برسه؟؟!!!!

[پاسخ]

امرایی در گفته :

ازنماینده مردم شهرستان رومشگان کمال تشکر راداریم به خاطر پیگیری در ارتقا رومشکان به شهرستان .وامیداورم دردور بعد به عنوان نماینده این شهرستان به مجلس راه یابد .

[پاسخ]

بنده خدا در گفته :

باسلام.
به نظر من آقای ملکشاهی مهکی رو شهرستان کرده چون اکثر کسانیکه استخدام ادارات رومشگان میشن یا اهل مهکی هستن یا مهکی رو دوس دارن و یا با مهکی ها فامیلن…

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

رومشگان باید زودتر جدامیشد میدونی چرا چون رومشگان مساوی با الشتردیگه تااخرشو بخونید

[پاسخ]

سجاد رومیانی خ در گفته :

ما باید قدر ملکشاهی بدونیم چون رومشگان وکوهدشت جدا کرد و بودجه دوبرار میشه هر نماینده ایی نمیتونه شهرستان جدا کنه چرا تا بهال نماینده های قبلی این کار نکرده بودن-اما قبول هم داریم که انتخاباش در ادارات به جا نبودن

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :