کد خبر : 20076
تاریخ انتشار : 21 جولای 2015 - 07:46
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 714 بازدید

موفقیت تیم کشتی خردسالان لرستان از زبان معاون تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش استان/ «چهارمی کشور»

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان گفت: «رقابت‌های کشتی فرنگی خردسالان کشور با شرکت 272 ورزشکار از 31 استان در قالب 33 تیم طی هفت دوره و با انجام 338 مسابقه کشتی برگزار شد و تیم لرستان پس از تیم‌های خوزستان ،مازندران و تهران توانست با 45امتیاز جایگاه چهارم کشور را کسب کند». […]

فرید بهرامی

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان گفت: «رقابت‌های کشتی فرنگی خردسالان کشور با شرکت 272 ورزشکار از 31 استان در قالب 33 تیم طی هفت دوره و با انجام 338 مسابقه کشتی برگزار شد و تیم لرستان پس از تیم‌های خوزستان ،مازندران و تهران توانست با 45امتیاز جایگاه چهارم کشور را کسب کند».  

دکتر فرید بهرامی توضیح داد: «در وزن 35کیلوگرم علیرضا زارع سالیانه و در وزن 53کیلوگرم امیر محمد ملکی توانستند مقام اول را کسب کند و شایان باباپور و ابوالفضل نجات‌پور هم به ترتیب در اوزان 59و 85کیلوگرم مقام سوم را کسب کردند».

بهرامی ادامه داد: «حمیدرضا کرمی در وزن 30کیلوگرم و آرشام بازوند در وزن 47کیلوگرم هم توانستند مقام پنجم این دوره از مسابقات را از آن خویش کنند».

وی تشریح کرد: «رقابت‌های کشتی آزاد خردسالان هم با شرکت 306 ورزشکار از 30استان در قالب 32تیم با انجام 359 کشتی برگزار شد و استانهای مازندران،تهران ،کرمانشاه و کرمان هم به ترتیب جایگاه اول تا چهارم این دوره از مسابقات را کسب کردند».

وی درباره مقام‌های کسب شده انفرادی کشتی آزاد خردسالان لرستان هم اظهار داشت: «امیر حسین پورسلیم در وزن 53کیلو مقام اول، محمدحسام یاراحمدی در وزن 59 کیلو مقام سوم و علی صحرانیا و حمیدرضا معظمی‌گودرزی هم به ترتیب در اوزان 32 و 38 کیلو به طور مشترک توانستند مقام پنجم را به‌دست بیاورند».

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان یادآوری کرد: «این مسابقات تا 5 مردادماه ادامه دارد».

گفتنی این‌که این دوره از مسابقات به‌طور هم‌زمان بر روی شش تشک کشتی برگزار می‌شود که در استان لرستان بی‌سابقه بوده است.

منبع خبر: روابط عمومی آموزش و پرورش

ویراستاری: اتاق خبر

دیدگاه ها

نورمراد دريکوند در گفته :

درود بر دکتربهرامى

[پاسخ]

فرهنگیا در گفته :

ورزش لرستان دچار افت شده برگزاری اولین المپیک دانش اموزی کشتی باحضور 112تیم وقهرمانی بلامنارع لرستان کجا واین مسابقات کجا تازه افتخار می کنید پنجم شدید

[پاسخ]

کوهدشتی در گفته :

لطفا به کشتی کوهدشت کمی بیشتر رسیدگی بشه بهتره نه همش به درود ازنا خرم اباد برسین
بعد ی مسابقه بیین تمام رده های سنی کوهدشت با این شهرستانا بزارین ببینین چی میکنن هر دورشته هم ازاد هم فرنگی لطفاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :