کد خبر : 27970
تاریخ انتشار : 24 آگوست 2016 - 13:33
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 310 بازدید

نشست خبری مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان/ سپاس خبرنگاران از «اصل‌مرز» به‌خاطر تعامل پایدار با رسانه‌ها

نشست خبری مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان، صبح چهارشنبه سوم شهریورماه هم‌زمان با دومین روز هفته‌ی دولت در محل سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد تا حشمت‌اله شمس‌خرم‌آبادی که از مدیران عمل‌گرا و بدون حاشیه است دستاوردهای دولت تدبیر و امید را در بخش گازرسانی برای ملت تشریح کند. اگرچه شمس‌خرم‌آبادی به خبرنگاران گفت به […]

نشتست خبری

نشست خبری مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان، صبح چهارشنبه سوم شهریورماه هم‌زمان با دومین روز هفته‌ی دولت در محل سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد تا حشمت‌اله شمس‌خرم‌آبادی که از مدیران عمل‌گرا و بدون حاشیه است دستاوردهای دولت تدبیر و امید را در بخش گازرسانی برای ملت تشریح کند.

اگرچه شمس‌خرم‌آبادی به خبرنگاران گفت به علت نبود جای کافی نشست خبری‌اش در سالن جلسات استانداری و نه در سالن نشست خبری شرکت گاز استان برگزار شده است اما به اعتقاد ما در این هفته بهتر همین است که نشست‌‌های خبری تشریح عملکرد مدیران به مناسبت هفته‌ی دولت در سالن جلسات استانداری برگزار شود تا از منظر نمادین، «نهاد دولت» که نمادش و نماینده‌اش استانداری لرستان است بیشتر به چشم بیاید.

 

در این نشست خبری که مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان لرستان، محسن اصل‌مرز هم حضور داشت قبل از آنکه خبرنگاران پرسش‌های فنی و عملکردی خویش از حوزه‌ی گازرسانی را با مدیرعامل شرکت در میان بگذارند به اتفاق از کارآمدی اصل‌مرز تقدیر کردند.

خبرنگاران درباره اصل‌مرز چنین گفتند:

با ادب است؛

کارآمد است؛

نیک‌رفتار و خوش‌گفتار است؛

متانت اداری دارد؛

شخصیتی مهربان و آرام دارد؛

 

اصل‌مرز نیز مثل همیشه در این جلسه‌ی خبری با آرامش و بدون شتابزدگی از همه‌ی خبرنگاران خواست نوبت به نوبت پرسش‌های عملکردی حوزه‌ی گاز استان لرستان را مطرح کنند.

اصل مرز اصلاً نگفت:«آقای مدیرعامل وقت کافی ندارد!».

اصل مرز اصلاً نگفت: «خواهش می‌کنیم عزیزان فقط یک سؤال مطرح کنند».

اصل‌مرز اصلاً نگفت:

«جلسه‌ی بعدی در راه است و آقای مدیرعامل وقت کافی ندارد به همه‌ی پرسش‌ها پاسخ بدهد».

او مهلت داد؛ فرصت داد؛ مجال داد همه‌ی خبرنگاران به آرامی و با حوصله‌ی همه‌ی پرسش‌های خود را نوبت به نوبت مطرح کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان، حشمت‌اله شمس‌خرم‌آبادی نیز با آرامش و متانت همه‌ی پرسش‌های خبرنگاران را گوش کرد و با عدد و رقم و آمار به صورت مختصر و مفید از عملکرد دولت تدبیر و امید در هفته‌‌ی دولت دفاع کرد.

فروردین‌ماه 92 بود که حشمت‌اله شمس‌خرم‌آبادی به عنوان سرپرست و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت گاز استان لرستان منصوب شد.

بیان دیدگاه !

نام :