کد خبر : 23542
تاریخ انتشار : 21 دسامبر 2015 - 23:33
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,125 بازدید

نطق نماینده کوهدشت در مجلس شورای اسلامی

الهیار ملکشاهی امروز در مجلس شورای اسلامی با تبریک آغاز امامت امام زمان(عج) قتل عام مردم بی گناه نیجریه را محکوم کرد و از سازمان ملل متحد خواست  به وظایف خود به نحو درست تر و عاقلانه تری عمل کند. به گزارش هومیان نیوز، نماینده مردم کوهدشت و رومشکان  به بیان مشکلات و کاستی های […]

الهیار ملکشاهی

الهیار ملکشاهی امروز در مجلس شورای اسلامی با تبریک آغاز امامت امام زمان(عج) قتل عام مردم بی گناه نیجریه را محکوم کرد و از سازمان ملل متحد خواست  به وظایف خود به نحو درست تر و عاقلانه تری عمل کند.
به گزارش هومیان نیوز، نماینده مردم کوهدشت و رومشکان  به بیان مشکلات و کاستی های کوهدشت پرداخت و در تذکراتی به رییس جمهور و وزرا خواهان انجام مصوبات و رفع مشکلات حوزه انتخابیه شد که در زیر به صورت موردی عینا نقل می شود:
1.سیلاب ماه گذشته درکوهدشت طرهان و کوهنانی خسارات زیادی به بار آورد که متاسفانه سه نفر ازهمشهریانمان دراثرسیل ویک نفردراثر رعدوبرق فوت شدند که مردم منطقه راعزادار کرد.خسارات بالغ بر200 میلیاردتومان, ازبین رفتن باغات ارزشمند وانارستانهای زیرتنگ سیاب و خسارات به ساختمانها و احشام بخشهای مرکزی طرهان وکوهنانی واراضی کشاورزی ازجمله پریان وورود سیلاب به شهرکوهدشت و منازل و مغازه ها ازجمله مواردی بود که صدها نفر را بی خانمان کرد. علیرغم پیگیری های مکرر و حضور اقایان دکترنوبخت معاون رییس جمهور, نجار رییس ستاد مدیریت بحران کشور, رییس بنیاد مسکن کشور و همچنین رییس مناطق محروم کشور و مسولین استانی و استاندار و طرح موضوع در هیات دولت و متاسفانه انجام مصوبات بسیار ضعیفی در دولت تاکنون با پیگیری ها وبررسی های به عمل آمده این مصوبات هم اجرایی نشده و هیچگونه مساعدتی برای جبران قسمتی از خسارات وارده به مردم و درست کردن زیربناهای تخریب شده انجام نشده و باعث گله مندی مردم شده لذا مصرانه از رییس جمهور می خواهم دستور ویژه ای جهت رفع مشکلات مردم آسیب دیده صادر فرمایند و به نحوی از مردم منطقه دلجویی نمایند.
2.موضوع مهم دیگر که متذکر می شوم و تاکنون بارهابیان شده است تسریع در ساخت سدحیاتی معشوره باتخصیص بودجه کافی است که متاسفانه علیرغم وعده های رییس جمهور به مردم و تشکیل ده ها جلسه و صورتجلسه باوزیر نیرو ودادن قول و قرارهای ایشان تاکنون اقدام موثری صورت نگرفته است و این عدم انجام وعده ها موجب لطمه به اعتماد مردم نسبت به مسولین شده, ازجناب اقای چیت چیان وزیر محترم نیرو به صورت موکد می خواهم به تعهدات خود در خصوص سدمعشوره عمل نماید.
3.همچنین پروژه پمپاژ آب کشاورزی سدسرطرهان که به دلایل واهی مبنی برعدم کارشناسی به صورت غیرفعال رهاشده است درحالی که بیش از یک میلیارد تومان دراین پروژه هزینه شده است و درصورت احداث آن حداقل یک هزارهکتار از زمینهای کشاورزی مردم سرطرهان آبی و دعای خیرمردم رابه دنبال خواهد داشت.امیداست دربودجه سال 1395 برای دوطرح بالا تخصیص لازم داده شود.
4.درخواست دیگر از وزیر محترم دستور تکمیل پروژه های گاز رسانی به روستاهای باقی مانده دربخشهای کوهنانی وطرهان و کوهدشت شمالی و همچنین گازرسانی به بخش درب گنبدامامزاده محمداست.
5.موضوع دیگر تذکر به وزیرمحترم راه وشهرسازی درجهت تکمیل جاده 4 خطه خرم آباد به کوهدشت و همچنین جاده کمربندی کوهدشت و کوهدشت به زانوگه است.
6. تسریع 4خطه پل سیمره به بابازید.
7.واز وزیر راه وشهرسازی باتوجه به انجام مطالعات خط آهن خرم آباد_کوهدشت_ایلام تقاضای تسریع در تصویب ماده215 این پروژه مهم را دارم.
8.از مدیر کل محترم راه و شهرسازی لرستان ضمن تقدیر از اقدامات خوب اداره کل راه وشهرسازی لرستان می خواهم نسبت به تکمیل جاده های بخش سوری رومشکان به زیر تنگ سیاب کوهنانی, وامام زاده محمد به کشماهور و سرطرهان به درب گنبد و چهارقلعه به زیودار  و قرعلیوند به معمولان اقدام نمایند.
9.ازاستاندار محترم لرستان باتوجه به مصوبه و قول ایشان درخواست تسریع در شروع اتصال جاده کوهدشت به کرمانشاه از مسیر اولادقباد و چم آستان را دارم. مردم محروم منطقه منتظرعملیاتی شدن وعده های جنابعالی هستند.
10.تذکر دیگرم به وزیر محترم آموزش و پرورش درخصوص رفع مشکلات معلمان پیش دبستانی و آموزش نهضت سواداموزی است که علی رغم مصوبه مجلس شورای اسلامی تعداد زیادی از این عزیزان مشکلاتشان مرتفع نگردیده و ادامه دارد.
11.همچنین توجه به بازنشستگان محترم آموزش وپرورش.
12.از دولت محترم میخواهم حقوق رزمندگان معسر با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی هرچه سریع تر پرداخت نماید.
13. درخواستم از وزیرمحترم کشور درخصوص ارتقای جایگاه سیاسی بخشهای کوهنانی و طرهان است که با توجه به داشتن شرایط کافی و لازم میخواهیم از بخش به فرمانداری ارتقا یابند.
والسلام علیکم و رحمه الله وبرکاته

دیدگاه ها

حسینی در گفته :

درود برجناب ملکشاهی نماینده فهیم وباتدبیر که بامنطق وعقلانیت مسائل ومشکلات حوزه انتخابیه رابیات نمودن ،مایه افتخاراست که شخصی بااین سطح توانایی وقابل احترام برای مسئولین ارشد کشوری وظیفه نمایندگی را برعهده دارد.

[پاسخ]

آزادبخت در گفته :

جناب آقای ملکشاهی ضمن احترام به جنابعالی به نظر بنده چهارسال بس است که یک نماینده بخواهد خودش را نشان دهد پیشنهاد می کنم اجازه دهید یک نیروی تازه نفس جدید برکرسی نمایندگی کوهدشت تکیه بزند و بنده مطمئن هستم امسال نمایندگی نصیب اصلاح طلبان خواهد شد چونکه جو کوهدشت کاملا به سمت کاندیدای اصلاح طلبان پیش رفته و بدون شک یک اصلاح طلب نماینده خواهدشد. از زحمات چهارساله شما هم تشکر میکنیم.

[پاسخ]

دانشگاهی پاسخ در تاريخ سه‌شنبه 22 دسامبر , 2015 11:56 ق.ظ:

4 سال تلاش بی وقفه انجام دادن تا زیرساختها رو در کوهدشت به یه سرانجامی برسانند یقین بدان در 4 سال دوم کوهدشت را گلستان میکنه. در 4 سال به اندازه 30 سال خدمت کردن. چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است

[پاسخ]

کوهدشتی پاسخ در تاريخ جمعه 25 دسامبر , 2015 12:24 ق.ظ:

8 اسفند کاغذ پاره می شوند .

[پاسخ]

کوهدشتی پاسخ در تاريخ جمعه 25 دسامبر , 2015 8:29 ب.ظ:

دانشگاهی محترم چرا زیر بناها را ذکر نمی کنی .چرا حاجت ها را بیان نمی کنی .

[پاسخ]

رزمنده در گفته :

سلام خسته نباشید آقای ملکشاهی تنهانماینده ای که اعتبار به کوهدشت واستان داده شما بو دید البته به استسنا دکتر عباسی فرد

[پاسخ]

معلم املا پاسخ در تاريخ سه‌شنبه 22 دسامبر , 2015 1:13 ق.ظ:

رزمنده گرامی استثنا درست است برادر ثانیا تنها نماینده اغراق اندر اغراق می باشد.

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

آفرين بر نماينده با درايت وفهيم شهرستان هاي كوهدشت و رومشگان به دو دليل 1-برچيده شدن بساط جناح بازي افراطي و آرام كردن جو سياسي پس از نمايندگي ايشان 2-توانائي وقابليت ايشان در حل مشكلات مردم

[پاسخ]

دانشگاهی در گفته :

درود بر دکتر ملکشاهی که بدور از حاشیه از حقوق موکلینش دفاع میکند. امیدوارم با پیروزی مجدد در انتخابات 7 اسفند این راه نورانی را ادامه دهد.

[پاسخ]

شریفه محمدیان در گفته :

جناب ملکشاهی چرا در طول چهارسال نمایندگیت این حرفارو نزدی حالا که نزدیک انتخاباته.اگه لطف کنید در مورد کارهایی که انجام دادین توضیح بدید.نوشدارو پس از مرگ سهراب نخواستیم

[پاسخ]

دیدبان در گفته :

اول سلام .دوم چه درودی .چه تبریکی.خداوکیل کار موفیدی که آقای ملکشاهی تو این چهار سال برای ما انجام داده چیه.یکی بگه ؟بشرف امام حسین ما درخدمت ایشون هستیم.

[پاسخ]

بی طرف در گفته :

با بررسی های بعمل اومده امسال رای اول مال آقای کورانی فره مطمئن باشید امسال یا کسی به مجلس نمی رود یا کورانی فر میره و شک نکنید امسال اصلاح طلبان کمربسته اند پیروز میدان انتخابات شوند. دوره قبل کاندید اصلاح طلب نداشتیم اما امسال داریم و همه می دونید که جمعیت اصلاح طلبان کوهدشت خیلی بیشتر از اصولگراها می باشد.

[پاسخ]

نکمیا پاسخ در تاريخ جمعه 25 دسامبر , 2015 8:31 ب.ظ:

تو هم بی طرف نیستی . نظام مردم سالاری است روز آخر هر کس را مردم خواستن به مجلس می فرستن .

[پاسخ]

گراوند در گفته :

سلام چنانچه اقایان قبادی و امامی به وحدت برسند پیروز انتخابات اصولگرایان خواهد بود .

[پاسخ]

طرهانی دل سوخته در گفته :

به امیدشهرستان شدن طرهان بزرگ

[پاسخ]

کوهدشت پاسخ در تاريخ جمعه 25 دسامبر , 2015 11:51 ق.ظ:

به امیدشهرستان شدن آبباریکی!!!!!!!!!!!!!!

[پاسخ]

آزادبخت سرزمین ترک میر پاسخ در تاريخ جمعه 25 دسامبر , 2015 5:01 ب.ظ:

تنها کسی که بتونه اینکارو انجام بده شک نکنید ملکشاهی هستند .ضمناً من در این انتخابات شرکت نخواهم کرد

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :