کد خبر : 28413
تاریخ انتشار : 20 سپتامبر 2016 - 20:34
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 816 بازدید

همایش اصلاح‌طلبان حامی خانی‌پور در پلدختر برگزار شد/ پاسخ به گفته‌های کاظمی

    کنش‌گران اصلاح‌طلب پلدختر و معمولان که حامی کاندیدای رد صلاحیت شده‌ی انتخابات مجلس دهم، کرامت خانی‌پور هستند عصر سه‌شنبه 30 شهریورماه هم‌زمان با عید غدیر خم، همایش اصلاح‌طلبانه‌ی خویش را در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر، برگزار کردند تا به فاصله‌ی یک روز پس از همایش دیگر اصلاح‌طلبان و […]

 

 

%d9%87%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%af%d9%88%d9%85

کنش‌گران اصلاح‌طلب پلدختر و معمولان که حامی کاندیدای رد صلاحیت شده‌ی انتخابات مجلس دهم، کرامت خانی‌پور هستند عصر سه‌شنبه 30 شهریورماه هم‌زمان با عید غدیر خم، همایش اصلاح‌طلبانه‌ی خویش را در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر، برگزار کردند تا به فاصله‌ی یک روز پس از همایش دیگر اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان حامی دولت تدبیر که محورش ستاد دکتر روحانی بود اجتماع خویش را برپا کرده باشند.

به گزارش خبرنگار هومیان نیوز، در همایش ستاد دکتر روحانی که بخشی از اصلاح‌طلبان پلدختر و مرکز استان در آن شرکت داشتند نماینده‌ی پلدختر، سیدحمیدرضا کاظمی از مظلومیت نیروهای حامی دکتر روحانی در پلدختر سخن گفت و هشدار داد اگر این مظلومیت پایان نیابد به زودی صادقانه با مردم سخن خواهد گفت.

اما در همایش روز سه‌شنبه‌ی اصلاح‌طلبان حامی خانی‌پور که خود وی نیز در آن شرکت داشت به کنایه به سخنان روز قبل کاظمی چنین پاسخ داد که:

«این روزها گروهی در عرصه‌ی سیاسی از مظلومیت نیروهای وفادار دولت تدبیر و امید در حوزه‌ی شهرستان پلدختر لب به سخن گشوده‌اند و دایه‌ی مهربان‌تر از مادر شده‌اند! در پاسخ به ادعای‌تان خدمت شما عرض می‌کنیم به یاد بیاورید روزگار انتخابات ریاست‌جمهوری در سال 92 را که شما در محافل خصوصی رأی آوردن دکتر روحانی را به سخره می‌گرفتید».

کاندیدای رد صلاحیت شده‌ی اصلاح‌طلب خطاب به سخنان روز قبل حمیدرضا کاظمی باز هم ادامه داد:

«نیروهای دولتی هم‌اینک در صحنه‌های مدیریتی مشغول فعالیت و خدمت هستند، حال شما به افکار عمومی پاسخ دهید که چرا و به چه دلیل با وجود اعلام همراهی با دولت در راستای تقویت نیروهای مخالف با سیاست‌های دولت تدبیر و امید در پست‌های مدیریتی مرکز استان گام برمی‌دارید؟».

با این سخنان کرامت خانی‌پور که در حضور حامیانش بیان شد به‌نظر می‌رسد پلدختر هم‌چنان شکاف آشتی‌ناپذیری بین اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان حامی سیدحمیدرضا کاظمی با اصلاح‌طلبان حامی کرامت خانی‌پور خواهد داشت و بعید است این شکاف عمیق به این راحتی محو شود. حامیان خانی‌پور در رقابت‌های انتخابات مجلس دهم پس از آنکه عدم تأیید صلاحیت خانی‌پور قطعی شد از پزشک کاندیدا شده، مصطفی چراغی حمایت کردند و در نهایت در یک رقابت نفس‌گیر و فشرده، قافیه‌ی رقابت انتخابات را به سیدحمیدرضا کاظمی باختند.

در همایش ستاد دکتر روحانی که عصر دوشنبه برگزار شد اصلاح‌طلبانی از مرکز استان هم‌چون سیدمهدی موسوی، اردشیر بزن‌بیرانوند، حمیدرضا درویش‌پور، گودرز علیزاده، حمید رشیدی، زهرا نظری و دیگران حضور داشتند.

در همایش سه‌شنبه‌ی اصلاح‌طلبان پلدختر و معمولان حامی کرامت خانی پور نیز اصلاح‌طلبانی از مرکز استان هم‌چون اصغر دولتشاه (رئیس شورای سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان خرم‌آباد)، کرم ملک‌آسا (دبیر حزب همبستگی استان لرستان)، فضل‌اله سالاری (دبیر حزب مردم‌سالاری استان لرستان)، مجید صالحی (دبیر شورای سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان)، نبی‌رضا زینی‌وند فلاحی (از اعضای شورای سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان)، رضا منصوری (کنش‌گر سیاسی اصلاح‌طلب) و دیگران حضور داشتند و همین خود، عمق شکاف دوشنبه با سه‌شنبه‌ی اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان پلدختر و معمولان را «عریان‌تر» کرد.

دیدگاه ها

اين عنوان براي اين خبر درست نيست اين همايش حاميان چراغي بوده است كه حاميان آقاي قاليباف و جليلي در آن شركت كرده اند .

[پاسخ]

حسنوند در گفته :

این عنو ان خیلی زشته ، یا قصد خراب کردن اقای خانی پور را دارید این همایش هم کمتر از یک سوم اصلاح طلب بودند ، در ضمن خانی پور قرا باشد همایش برگزار کند مردم با حزب کاری ندارند و فقط بخاطر شخصیت که داره سالن پر خواهد شد.

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :