کد خبر : 27905
تاریخ انتشار : 21 آگوست 2016 - 17:33
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 639 بازدید

همایش فرمانداران استان لرستان/معاون سیاسی استاندار از عملکرد سه ساله‌ی بازوند دفاع کرد

دولت تدبیر در سه سال گذشته نگاه ویژه‌ای به لرستان برای رفع مشکلات استان داشته است سپاس‌ویژه‌ي شاهرخی از بهرام‌نژاد/ تشکر از خبرنگاران هفته‌ي فرهنگی لرستان یک دهم هفته‌ی فرهنگی کرمان هزینه برد معاون سیاسی استاندار لرستان از کارنامه‌ی کاری استاندار دفاع و از مسعود بهرام‌نژاد نیز «سپاس‌گزاری ویژه» کرد. عصر یکشنبه 31 مردادماه همایش […]

شاهرخی

دولت تدبیر در سه سال گذشته نگاه ویژه‌ای به لرستان برای رفع مشکلات استان داشته است

سپاس‌ویژه‌ي شاهرخی از بهرام‌نژاد/ تشکر از خبرنگاران

هفته‌ي فرهنگی لرستان یک دهم هفته‌ی فرهنگی کرمان هزینه برد

معاون سیاسی استاندار لرستان از کارنامه‌ی کاری استاندار دفاع و از مسعود بهرام‌نژاد نیز «سپاس‌گزاری ویژه» کرد.

عصر یکشنبه 31 مردادماه همایش فرمانداران استان لرستان درمحل دفتر استاندار و با حضور استاندار لرستان، هوشنگ بازوند و فرمانداران برگزار شد و معاون سیاسی استاندار لرستان، سیدسعید شاهرخی در این همایش گفت:

«هفته‌ی فرهنگی اقتصادی استان لرستان به‌گونه‌ای برگزار شد که پنج وزیر به این برنامه آمدند و این محقق نمی‌شد مگر با درایت و پیگیری آقای استاندار جناب مهندس بازوند».

شاهرخی آمار داد:

«از ابتدای شروع به کار آقای استاندار در استان لرستان تاکنون  شخصیت‌های متعدد دولتی هم‌چون وزیر، معاون وزیر رئیس قوه‌های حکومتی به لرستان سفر کرده‌اند واین نشان می‌دهد دولت تدبیر به استان لرستان نگاه ویژه‌ای دارد».

«در هفته‌ی فرهنگی اقتصادی استان لرستان برنامه‌های متعدد و متنوعی اجرا شد و دیدیم که هر شب از ساعت هشت به بعد برنامه‌های فاخر فرهنگی هم اجرا شد که خود نشان می‌دهد فرهنگ لرستان به بهترین شکل معرفی شد».

وی تأکید کرد که استقبال از این برنامه‌ی هفته‌ی فرهنگی اقتصادی بسیار گسترده بوده است به‌گونه‌ای که مسیرهای منتهی به بوستان گفت‌وگو با ترافیک روبه‌رو شد.

او تشریح کرد:

«در حوزه‌ی سخنرانی وزیر ارشاد واقعاً ایشان به زیبایی خصوصیات قوم لر را بیان کردند و سخنانشان درباره قوم لر باید از طرف اداره ارشاد استان لرستان ثبت و ضبط شود».

شاهرخی حضور دو روزه‌ی امام جمعه‌ی خرم‌آباد در همایش را اثرگذار دانست و از این حضور تشکر کرد.

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار لرستان تصریح کرد برگزاری هم‌زمان دو همایش فرهنگی و اقتصادی با کمترین هزینه بوده است و براساس اسناد و مستنداتی که ما در اختیار داریم یک دهم هزینه‌ی استان کرمان هم هزینه نشد.

وی عملکرد سه ساله‌ی استاندار لرستان را مطلوب برای رهایی استان از محرومیت دانست و گفت:

«اینکه ظرفیت‌های نیمه‌تعطیل احیا شده یا می‌شوند نشان از نگاه ویژه‌ی دولت تدبیر به استان دارد که تلاش‌های آقای استاندار باعث این توجه به استان شده است».

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در استان لرستان از تلاش خبرنگاران حاضر در برنامه‌ی هفته‌ي فرهنگی اقتصادی استان لرستان به رغم همه‌ی کمبودها سپاس‌گزاری کرد و گفت:

«باید از خبرنگاران استان تشکر کنم که با وجدان عزیز و بزرگی که دارند بیشترین حجم خبر را در مورد این رویداد مخابره کردند».

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار لرستان از تلاش‌های مسعود بهرام‌نژاد (مدیرکل حوزه ریاست استانداری) که مسئولیت نمایشگاه هفته‌ی فرهنگی اقتصادی را بردوش داشت به صورت ویژه سپاس‌گزاری کرد و اظهار داشت:

«آقای بهرام‌نژاد فقط و فقط اگر همین یک کار را برای استانداری لرستان انجام داده باشند که برگزاری خوب نمایشگاه هفته‌ی فرهنگی اقتصادی لرستان در بوستان گفت‌وگو بود حق مطلب را ادا کرده است و بنده باید به صورت ویژه از تلاش‌های آقای بهرام‌نژاد سپاس‌گزاری کنم».

یادآوری می‌شود هفته‌ی فرهنگی اقتصادی استان لرستان از 25 تا 29 مردادماه در بوستان گفت‌وگوی شهر تهران برگزار شد.

هدف مسئولان استان از برگزاری این برنامه معرفی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی اقتصادی استان لرستان به تهران‌نشینان بود.

دیدگاه ها

دوست بی دوست در گفته :

اقای معاون سیاسی استانداری خودتان می برید می دوزید خسته نباشید بله دولت تدبیر و امید تلاش می کند اما تلاش شما ملموس نیست جاده خرم آباد کوهدشت نمونه ان را ببینید که بعد از سه سال از عمر استاندار پر تلاش می کذرد اما همچنان این جاده همچون داستان های افسانه ای سحرو جادو می کند روزانه مسافرین را می بلعد خدا وکیلی تو معاون سیاسی هستی یا معاون تعریف و تمجید نترسید جایگاهت حفظ میشه اما واقعیت را بگو

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :