کد خبر : 291
تاریخ انتشار : 21 می 2013 - 16:54
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 643 بازدید

هومیان پرصلابت/ علیآقا حسین پور

هر بار نام هایی چون هومیان، میرملاس، دوشه و سرخ دم را می شنوم حس عجیب وغریبی در درونم ایجاد می شود ،شبیه ناله ای است از اعماق تاریخ که . . . آهای وارثان این سرزمین پاک چرا اینگونه خاموش نشسته اید. هومیان نام جاودانه ی تاریخ بشریت، امروز از روی سنگ های نگاره […]

IMG_2867

هر بار نام هایی چون هومیان، میرملاس، دوشه و سرخ دم را می شنوم حس عجیب وغریبی در درونم ایجاد می شود ،شبیه ناله ای است از اعماق تاریخ که . . . آهای وارثان این سرزمین پاک چرا اینگونه خاموش نشسته اید.
هومیان نام جاودانه ی تاریخ بشریت، امروز از روی سنگ های نگاره هایش می خواهد جابه جا شود تا در دنیای مجازی نفسی تازه کند، و جانی دوباره بگیرد و به جای خط خطی و نقاشی های سیاه و سفیدش، می خواهد گریزی بزند به دنیای مجازی تا از ویترین تاریخ موزه ها بیرون بیاید و با انسان های امروزش به زبان خودشان گفتمان کند. و چون گذشته مکانی باشد برای گفتگو و روشنگری نسل خویش، اما امروز به زبان معاصر، نامت بلند چون تاریخ پرصلابت و ماندگارهومیان، نامت پر آوازه به مانند اندیشه ای پاک مردمان این سرزمین پاک…
ورود مستقل سایت هومیان نیوز به جرگه دنیای مجازی صمیمانه تبریک می گویم، با توجه به دوستان فرهیخته ای که می شناسم و مسئولیت این سایت را برعهده گرفته اند قطعا در رشد روشنگری این مردم تاثیر عمیق خواهند داشت.
به امید روزهای روشن تر…

دیدگاه ها

بابک امرایی در گفته :

با سلام خدمت جناب حسین پور
جناب حسین پور امیدوارم نام ، آثار و سایر خصایص ارزشمند شما همچون هومیان پرصلابت و جاودانه بماند و همچون نگینی بر تارک فرهنگ این مرز و بوم تا ابد بدرخشد . موفق باشید .

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :