کد خبر : 17525
تاریخ انتشار : 17 مارس 2015 - 09:52
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 851 بازدید

ورود هواپیمای مسافربری ویژه‌‌ی استان لرستان/ پیگیری‌های استاندار نتیجه داد

هومیان‌نیوز/ گروه اقتصاد: با پیگیری‌های استاندار لرستان هواپیمای اختصاصی خریداری شده‌ برای لرستان، وارد خرم‌آباد شد. به گزارش گروه اقتصاد/ بالاخره هواپیمای از نوع آرجی و مسافربری که دارای مسافت‌روی متوسط است به لرستان آمد تا هواپیمای اختصاصی استان لرستان (فرودگاه خرم‌آباد) شود. استاندار قبلی لرستان/ حبیب‌اله دهمرده/ نیز یک هلی‌کوپتر اختصاصی امداد برای فرودگاه […]

آر جی

هومیان‌نیوز/ گروه اقتصاد: با پیگیری‌های استاندار لرستان هواپیمای اختصاصی خریداری شده‌ برای لرستان، وارد خرم‌آباد شد.

به گزارش گروه اقتصاد/ بالاخره هواپیمای از نوع آرجی و مسافربری که دارای مسافت‌روی متوسط است به لرستان آمد تا هواپیمای اختصاصی استان لرستان (فرودگاه خرم‌آباد) شود. استاندار قبلی لرستان/ حبیب‌اله دهمرده/ نیز یک هلی‌کوپتر اختصاصی امداد برای فرودگاه خرم‌آباد به ارمغان آورد. حالا استاندار فعلی لرستان/ هوشنگ بازوند/ با کلی پیگیری یک هواپیمای مسافربری اختصاصی فرودگاه خرم‌آباد خریداری کرده و برند این هواپیمای مسافربری به نام استان لرستان است.

زیرساخت‌سازی مقدمه اصلی نوسازی اقتصادی است و ارتقای کیفی سیستم حمل و نقل نیز بی‌تردید از ارکان نوسازی اقتصادی است. حالا فرودگاه خرم‌آباد رونق گرفته است و معمولاً هر هفته 24 پرواز دارد.بدین ترتیب  سه‌شنبه 26 اسفندماه و تنها چند روز مانده به نوروز باستانی/  به عنوان روز ورود هواپیمای مسافربری اختصاصی استان لرستان، ثبت شد.

دیدگاه ها

علی محمد نصیری معمولانی در گفته :

بازوند متشکریم،/بازوند متشکریم

[پاسخ]

لرستانی قدرشناس در گفته :

با تشکر ویژه از استاندار و هچنین قدردانی از دکتر دهمرده برای خرید هلی کوپتر امداد یکی از مهترین عوامل توسعه اقتصادی و جذب سر مایه گزار خارج از استان اصلاح و اماده نمودن زیر ساختها از جمله فرودگااه / پروازهای منزم / ازاد راه و راه اهن می باشد که الحمدالله فرودگاه و ازاد راه در حال اتمام و انشالله با پیگیریهای مجدانه استاندار راه اهن نیز احداث می گردد .

[پاسخ]

كوهدشتي در گفته :

درودبرآقاي مهندس بازونداستاندارمحبوب لرستان.مچكريم

[پاسخ]

رومشگانی در گفته :

با تشکر از خدمات استاندار عزیز و کلیه زحمتکشان این استان . انشاالله در احداث فرودگاه رومشگان که حد وسط شهرستانهای کوهدشت و پلدختر و دره شهر و بدره می باشد تسریع گردد تا مردم این شهرستانها بواسطه فاصله کم مجبور به رفتن مراکز استانها نباشند و دعاگوی شما باشند.

[پاسخ]

شهروند در گفته :

باید به استحضار برسانم که هواپیما توسط شرکت ماهان خریداری شده و متعلق به شرکت ماهان است فقط استاندار ازشون خواسته که نام لرستان را بر روی آن بنویسند . حالا کجای این کار ,از خدمات شایسته استاندار است؟

[پاسخ]

رضا شرفی در گفته :

با سپاس وقدردانی از استاندار محترم
یقینا این اقدام در کارنامه استاندار باقی خواهد ماند.

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :