کد خبر : 30128
تاریخ انتشار : 3 ژانویه 2017 - 17:37
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 318 بازدید

وسایل بازی پارکها و شهربازی های لرستان استاندارد نیستند

خبرنگار هومیان نیوز: مدیرکل استاندارد لرستان، مرضیه قنبریان به خبرگزاری ایسنای لرستان گفته است وسایل بازی در پارک‌ها و شهربازی‌های استان استاندارد نیستند. این گفته‌ی قنبریان به این معنی است که خانواده‌ها وقتی کودکان خویش را به وسایل بازی پارک‌های سطح شهرها می‌سپرند باید اضطراب و اترس اینکه این وسایل استاندارد هستند یا نیستند را […]

%d9%85%d8%b1%d8%ba%d9%88%d8%a8%db%8c%d8%aa

خبرنگار هومیان نیوز:

مدیرکل استاندارد لرستان، مرضیه قنبریان به خبرگزاری ایسنای لرستان گفته است وسایل بازی در پارک‌ها و شهربازی‌های استان استاندارد نیستند.

این گفته‌ی قنبریان به این معنی است که خانواده‌ها وقتی کودکان خویش را به وسایل بازی پارک‌های سطح شهرها می‌سپرند باید اضطراب و اترس اینکه این وسایل استاندارد هستند یا نیستند را نیز همراه خویش داشته باشند.

قنبریان خبر داده است مثلاً وسایل بازی مستقر در پارک معلم شهر خرم‌آباد استاندارد نیستند و خبر داده است شهربازی‌هایی که وسایل بازی آنها استاندارد نیستند غیرفعال هستند.

اما موضوع این است در سطح پارک‌ها که مدیریتشان بردوش شهرداری است چه باید کرد؟ چند پارک هست که وسایل بازی آنها استاندارد نیست؟ چند پارک هست که وسایل بازی آنها استاندارد هست؟

این هم مهم است که شهرداری‌ها یک گزارش به مردم ارائه کنند مبنی بر اینکه درباره‌ی گفته‌ی مدیرکل استاندارد استان لرستان چه اقداماتی انجام شده است؟

آیا به هنگام خرید این وسایل، به استاندارد بودن یا نبودن آنها توجه شده است؟

بیان دیدگاه !

نام :