کد خبر : 32390
تاریخ انتشار : 15 جولای 2017 - 19:52
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 416 بازدید

پاسخ دو فعال سیاسی اصلاح‌طلب به انتقادات نماینده پلدختر

اشاره: نماینده پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی، سیدحمیدرضا کاظمی که در حال حاضر رئیس مجمع نمایندگان لرستان است از عملکرد استاندار لرستان، هوشنگ بازوند انتقاد کرده و به صراحت گفته اقدامات استاندار لرستان از نگاه افکار عمومی، تبلیغات است! و اقدام خاصی در راستای اشتغال و تولید در استان لرستان، صورت نگرفته است! […]

اشاره: نماینده پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی، سیدحمیدرضا کاظمی که در حال حاضر رئیس مجمع نمایندگان لرستان است از عملکرد استاندار لرستان، هوشنگ بازوند انتقاد کرده و به صراحت گفته اقدامات استاندار لرستان از نگاه افکار عمومی، تبلیغات است! و اقدام خاصی در راستای اشتغال و تولید در استان لرستان، صورت نگرفته است!

به گزارش خبرنگار هومیان نیوز، چند ساعت بعد از انتشار این انتقاد، دبیر حزب همبستگی استان لرستان، کرم ملک‌آسا در کانال خبری آساره‌‌نیوز به انتقادات کاظمی این‌گونه پاسخ داد که نمایندگان اصولگرای استان، بهتر است کارنامه کاری خودشان را برای مردم توضیح بدهند.

ملک‌آسا نوشت این‌گونه انتقادات عمدتاً به خاطر انتصابات است نه به خاطر توسعه‌ی استان لرستان.

عضو شورای اصلاح‌طلبان استان لرستان، مظفر امیدی نیز به انتقادات نماینده پلدختر پاسخ داد. امیدی از نماینده پلدختر خواسته دستاوردهای کاری دولت تدبیر در لرستان را ببیند و البته اصل تفکیک قوا را رعایت کند.

مظفر امیدی می‌نویسد:

با یاد و نام خدای عدالت‌گستر

و با سلام و عرض ادب به محضر نماینده محترم مردم شریف پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی،

جناب سیدحمیدرضا کاظمی:

هراز گاهی شاهد طغیان و تهاجمات گفتاری هشتگ برخی نمایندگان، علیه دولت و مدیران ارشد آن در استان هستیم و  این بار قرعه فال به نام شما افتاد و باز هم شاهد ایراد مصاحبه تبلیغاتی، هیجانی و البته تهدیدآمیزی از سوی حضرتعالی بودیم که مدیریت ارشد استان را غیرمنصفانه به باد انتقاد گرفتید و ظاهراً برای مردم مظلوم لرستان، رثاء و مویه سر دادید!

جناب کاظمی عزیز؛

سخنان و انتقادات شما دقیقا تداعی‌کننده و از جنس  تخریب‌ها و انتقادات مخرب برخی کاندیداها در انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم بود که همواره دولت تدبیر را ناکارآمد و فاقد فعالیت اثرگذار می‌دانستند.

بنظر می‌رسد که با مفاهیم توسعه، تولید و اشتغال خیلی آشنایی ندارید؛ زیرا اگر برخلاف مدعای بنده می‌بود بی‌محابا و بدون تأمل، علیه این و آن به تاخت و تاز نمی‌پرداختید!  حال از شما می‌پرسم که آیا از عوامل موثر بر توسعه و آبادانی، گسترش شبکه‌های راه اعم از احداث راه‌های اسفالته چهار خطه، احداث خط ریلی و تهیه مقدمات و اسباب خطوط هوایی نیست؟

چگونه توسعه و گسترش فرودگاه خرم‌آباد و تعدد پروازهای روزانه که خود زمینه حضور روزانه متخصصان، پزشکان فوق تخصص، اساتید پروازی، گردشگران و توریست‌ها که خود از عوامل اشتغالزایی می‌باشد را انکار می‌کنید؟

نماینده محترم مردم؛

به شما توصیه می‌کنم که از کلی‌گویی و سخنان مبهم بپرهیزید و در حد و حدود اختیارات قانونی سخن‌سرایی فرمائید؛ امروز جای بسی تاسف و تاثر است که از 800 واحد تولیدی تعطیل شده و به تاراج رفته و مرگ صنعت و چپاول و غارت و یا ورشکستگی صاحبان کارگاه‌های کوچک و بزرگ تولیدی در طی حاکمیت دولت نهم و دهم در استان اظهار بی‌اطلاعی می کنید و امروز افلاطون وار به دنبال ساختن آرمان شهر در ذهن خود می‌گردید!

هنوز زخم‌های چرکین کارگزاران دولت قبل و دردهای آن بر بدنه صنعت،کشاورزی و زندگی مردمان این دیار هویدا و مدیریت تدبیر در حال درمان است و در پی مداوا!

جناب کاظمی؛

آیا مجموعه کشت و صنعت پس از سالها رکود،احیاء و نیز عده‌ای در آن مشغول فعالیت شده‌اند یا نه؟  آیا پارسیلون امروز از فرصت‌طلبان بازستانی  شده و فعال است یا خیر؟ آیا نیروگاه هزار مگاواتی در خرم‌آباد با پیگیری مدیریت استان و جناب دکتر بیرانوند تنها نماینده کل استان در حال احداث می‌باشد یا خیر؟

آیا گلخانه دیناروند پس از ده سال تعطیلی وارد فاز بهره‌برداری و فعالیت شده یا خیر؟ آیا راه آهن خرم‌آباد -دورود در طی این مدت عملیاتی شده است یا خیر ؟

آیا احداث آزاد راه اراک –خرم‌آباد که استان را در مسیر بزرگراه شمال و جنوب کشور قرار می‌دهد دروغ است؟ آیا فعالیت لاستیک‌سازی خرم‌آباد، کذب است؟

بنظر میرسد که پروژه‌های سدسازی طی این سالها مورد توجه چشم بینای شما قرار نگرفته و البته فعالیت‌ها و اقدامات متعدد دیگری انجام گرفته که مجال و فرصت بازگویی لازم را نمی‌دانم.

جناب کاظمی؛

بهتر از همه می‌دانید که اشتغال، رفع بیکاری، احداث کارخانه و کارگاه و نیز توسعه و عمران و آبادانی از جمله وظایف و خدمات دولت است و بستر مناسب و ردیف بودجه‌ای و سرمایه‌گذاری خاص و نیز همت و تلاش پیگیر نمایندگان را می‌طلبد و لذا از جنابعالی استدعا می‌شود اصل تفکیک قوا را رعایت و شأن موکلین و مردم را حفظ کنید.   با پوزش و عذر خواهی؛ شهروند لرستانی: مظفر امیدی

دیدگاه ها

اصلاح طلب دلسوز لرستانی در گفته :

برادران ، حامیان دکتر روحانی ، اصلاح طلبان سخت کوش وپا به رکاب در آستانه تشکیل دولت جدید دوازدهم برای مدیریتی قوی در استان محروم شده مان به استانداری قوی علمی متعهد اصلاح طلب وبومی می باشد چه خوب است دوستان اصلاح طلب فرصت گرانبهای خود را به راحتی صرف این گونه مجا دلات بی اثر وپایه نکنند همه با هم دست در دست وبا اتحاد وانسجام صد درصدی پیام مردم در انتخابات را به وضوح وبه خوبی درک کنیم پیام مردم تغییر در تمام ستوه مدیریت استان می باشد که تا کنون اصلاح طلبان از این مقوله دور بوده اند اقدامی نداشته اند بنابرین برای استانمان تلاش وکوشش بکنید وبجنبید که فردا پس فردا دیر است دیگران ما را می قاپند وفرصت را از دستمان با این دفاع های بی نتیجه خواهند گرفت.

[پاسخ]

سیاهپوش الشتر در گفته :

بر کنار نشدن صفی خانی در موعد مقرر خاطره بسیار تلخ وجبران ناپذیر برا ی کسانیکه این روزها خود را حامی دولت دکتر روحانی میدانند اما درعمل با آ رمانهای ایشان فاصله دارند

[پاسخ]

مهندس مهربان _اشترینان در گفته :

در طی دو سال گذشته بارها وحتی صدها بار شاهد اعتراضات مستمر و پی گیر نسبت به صفی خانی سازمان صنت ومعدن استان بودیم وبه جد از عملکرد ناصواب وبسیار ضعیف ایشان به ستوه آ مده بودند که متاسفانه دراین بین استاندار لرستان نه تنها عکس العمل خوبی نداشت بلکه خود را به ندانستن ونشنیدن زد که خوشبختانه دور ه حکومت چهار ساله ایشان برمردم لرستان رو به پایان است

[پاسخ]

امیر آزادبخت -مقیم شهرستان کرج در گفته :

ماها پیش ما در خبرها شنیدیم که صفی خانی سازمان صنعت ،معدن وتجارت لرستان عزل شده وخیلی خوشحال شدیم که هم وطنان لرستانی بعد از انتظارات زیات با اللاخره به نتیجه رسیدند اما گویا این گونه نشده اما پایان صبر واستقامت پیروزی است جناب آقای خجسته نیز مشی وساست محافظه کارانه معاونت ( شاهرخی ) ادامه می دهد که این گونه حرکت زیبا نیست چرا که صفی خانی به حامی روحانی در این سازمان ظلم مضاعف کرد خداوند نگذرد از ایشان وحامیانش.

[پاسخ]

امیر شا هرخی --- خرم آباد در گفته :

چندی پیش در خبرها ومجا لس سیاسی مطرح شد که صفی خانی در آستانه بر کناری وعزل می باشد در آن جلسات برای بهانه هم شده یکی از ایشان دفاع نکرد به جهت ضدیت ولجبازی ایشان با حامیان دکتر روحانی اما متا سفانه گر گان در لباس میش پشت صحنه در استانداری از ایشان دفاع می کنند اما غافل از اینکه همین معدود افراد از قدرت ولد هم با تمام توان در استانداری حمایت کردند که خوشبختانه چون از ظلم دفاع کردند موفق نشدند وایشان بر کنار وعزل شد عاقبت این حمایتهای منفعت طلبان نتیجه نمی دهد وایشان هم به زودی زودی ان شا ء الله شر نوشت قدرت ولد در انتظارش خواهد بود.

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :