کد خبر : 31272
تاریخ انتشار : 2 آوریل 2017 - 07:19
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 929 بازدید

پاسخ فرمانداری پلدختر به اظهارات انتقادی نماینده پلدختر

دو روز پس از انتقادات نماینده پلدختر و معمولان، سیدحمیدرضا کاظمی از عملکرد استاندار لرستان، روابط عمومی فرمانداری پلدختر به انتقادات نماینده پاسخ داد؛ کاظمی در اظهاراتی اقدامات استاندار لرستان را در حوزه‌های اقتصادی، تبلیغات و نمایش خوانده بود! (نقل به مضمون). روابط عمومی فرمانداری شهرستان پلدختر می‌نویسد: «… آنچه مهم است جهت‌گیری صحیح دولت […]

دو روز پس از انتقادات نماینده پلدختر و معمولان، سیدحمیدرضا کاظمی از عملکرد استاندار لرستان، روابط عمومی فرمانداری پلدختر به انتقادات نماینده پاسخ داد؛ کاظمی در اظهاراتی اقدامات استاندار لرستان را در حوزه‌های اقتصادی، تبلیغات و نمایش خوانده بود! (نقل به مضمون).

روابط عمومی فرمانداری شهرستان پلدختر می‌نویسد:

«… آنچه مهم است جهت‌گیری صحیح دولت در راستای حل مشکلات مردم است و ضامن موفقیت در این مسیر، وحدت و آرامش و  همکاری همه‌ی دستگاه‌های حاکمیتی با دولت است؛ نه برهم زدن ارامش و ایجاد التهاب کاذب در  فضای عمومی جامعه در آستانه‌ی انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست‌جمهوری، با حرکات و مصاحبه‌های عجولانه که هیچ عایدی برای مردم ندارد؛ مردمی که مشکل اساسی آنها آمدن یا رفتن فلان مدیر نیست؛ بلکه تلاش در راستای مشکلات آن‌هاست…».

«… ثمره این تلاش‌ها در سراسر استان کاملا مشهود است و گوشه‌ای از این اقدامات در شهرستان پلدختر را به اختصار اشاره می‌کنیم:

1- از 68 روستای گازرسانی شده‌ی شهرستان 59 روستا در دولت تدبیر و امید،گازرسانی شده است.

2- در حوزه‌ی آب‌رسانی روستایی در این دولت برای اولین بار شهرستان رشد دویست درصدی را تجربه کرده است.

3-ساخت و پیشرفت فیزیکی نود درصدی 5 ایستگاه پمپاژ آبرسانی کشاورزی

4- ساخت و افتتاح استخر شنای شهرستان بعد از هشت سال با رشد پانزده درصدی در دولت گذشته

5- احداث وساخت  سی و یک کیلو متر از جاده‌ی چهار خطه‌ی پلدختر به خرم‌آباد

6- احداث و ساخت سی کیلومتر  راه روستایی

7- اختصاص 5 میلیارد ریال اعتبار به ایستگاه پمپاژ چم مهر

8- اختصاص 220 میلیارد ریال اعتبار به ایستگاه پمپاژ جایدر

9- اختصاص 40 میلیارد ریال اعتبار به دیواره های ساحلی پلدختر و معمولان

10- واگذاری گلخانه‌ی واشیان به بخش خصوصی

11- احداث بزرگترین سایت پرورش ماهی گرم آبی استان توسط بخش خصوصی در روستای چم‌گز

12- احداث بزرگترین سایت پرورش ماهی سرد آبی استان در روستای انارود

13- پرداخت 800 فقره وام کم بهره به افراد بیکار و عشایر

14- کلنک‌زنی کارخانه آهک هیدراته

15- افتتاح دفتر ژئو پارک استان در پلدختر و شروع و مطالعه‌ی پروژه بزرگترین پدیده زمین لغزه جهان و ثبت جهانی آن

16- شناسایی و تشکیل دهها پرونده برای بنگاههای تولیدی راکد در شهرستان جهت معرفی به بانک و راه اندازی مجدد

جناب آقای کاظمی؛

بانگاهی منصفانه و غیر جناحی به عملکرد دولت تدبیر و امید و نماینده‌ی عالی دولت در استان و شهرستان، می‌توان دریافت که دولتمردان برای رفع کاستی‌ها در حوزه‌های مختلف، سیاسی ،اقتصادی، اجتماعی و … عزم جدی دارند.

«…جناب آقای کاظمی؛

به اعتقاد تمام کارشناسان سیاسی و اقتصادی، دولت تدبیر و امید با توجه به شرایط خاص حاکم بر کشور در حوزه‌های مختلف داخلی و خارجی بهترین دولت در طول عمر پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است؛ دولت تدبیر و امید در حالی کشور را تحویل گرفت که رکود و گرانی، بیکاری و معضلات اجتماعی، تحریم‌های فلج‌کننده، رشد سرسام‌آور تورم، تنش‌های شدید بین‌المللی، بر کشور حاکم شده بود و امروز با درایت و تدبیر این دولت، شرایط داخلی و خارجی به یکی از نقاط عطف تاریخ کشورمان تبدیل شده است و این در حالی بود که عبور از این شرایط دشوار سیاسی، اقتصادی و اجتماعی به مدیریتی کارآزموده و اراده‌ای قوی نیاز داشت، دولت یازدهم که با شعار اعتدال، تدبیر و امید مورد اقبال و انتخاب  مردم در سال 92 قرار گرفته بود در طی سه سال و اندی گذشته با وجود کاستی‌های فراوان به‌خوبی از عهده ی مدیریت کشور بر آمده و با استفاده اصولی از ظرفیت‌های کشور،کارنامه قابل قبولی را در عرصه‌های مختلف ثبت کرده است.

آمارهای رسمی و شواهد عینی حکایت از آن دارد که عملکرد دولت تدبیر و امید توانسته است روح امید را در دل مردم احیا کند و این امیدی است که از دل تدبیر دولتمردان جوانه زده و روز به روز بارورتر می‌‌شود.

دولت یازدهم در سه سال و اندی گذشته، منشأ خدمات اثرگذار در تمام نقاط کشور بوده و سیاست‌های متوازن و همه جانبه کشور، از سیاست‌های اصولی این دولت بوده است.

جناب آقای کاظمی؛

استان لرستان نیز به‌عنوان یکی از  محروم‌ترین استانهای کشور نه تنها از ثمرات تلاش شبانه‌روزی دولت تدبیر و امید بی‌بهره نبوده است، بلکه قطار توسعه در این استان در سایه تدابیر دولتمردان، به خصوص استاندار سخت‌کوش و توسعه‌گرای استان،جناب مهندس بازوند پْرشتاب‌تر از همیشه به راه خود ادامه میدهد، احیای کشت و صنعت، توسعه‌ی زیرساخت‌های استان به خصوص در حوزه‌ی راه‌آهن، فرودگاه، بزرگراه‌ها و احیای سایر پروژه‌های راکد و رفع موانع تولید، شاه‌بیت دستاوردهای دولت در استان بوده است…».

دیدگاه ها

جودكي در گفته :

باسلام وعرض خسته نباشيدخدمت عزيزان پايگاه هوميان نيوز.من فقط يك نكته عرض كنم واون هم اينه كه ما هرروز توي جاده پلدختر رفت وآمدمي كنيم .انصافا يك كيلومتر ش هم هنوز افتتاح نشده .

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

سلام متاسفانه آقا کاظمی یا از وضعیت مملکت خبر نداد یا میخواهد حرفی زده باشند شما چه بودجه ای آورده‌اید که دنبال زیر ساخت میگردید. با ….. ترا به خدا دفاع از حق مردم را بهانه برای انتقام شخصی

[پاسخ]

خرم آبادی در گفته :

حرف های آقای کاظمی صحیح ودرست است این دولت فقط آمار غلط به مردم میدهد

[پاسخ]

رضا نظری در گفته :

با عرض سلام

اقای کاظمی در خصوص بیکاری انتقاد کرده بود که چرا امار دروغ میدید ، که واقعا خوب و بجا گفتند

ایا کلنگ زنی باعث رفع بیکاری می شود؟

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :