کد خبر : 24355
تاریخ انتشار : 20 ژانویه 2016 - 17:00
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 517 بازدید

پنجمین کارگاه آموزش روزنامه‌نگاری برگزار می‌شود

گروه رسانه: پنجمین کارگاه آموزش روزنامه‌نگاری صبح پنجشنبه اول بهمن‌ماه برگزار می‌شود. خانه مطبوعات و خبرگزاریهای استان لرستان اعلام کرده است این کارگاه صبح پنجشنبه اول بهمن‌ماه ساعت هشت صبح در سالن اجتماعات شرکت مخابرات استان واقع در میدان تیر خرم‌آباد شروع خواهد شد. موضوع تدریس این کارگاه شیوه‌ی نگارش فارسی در مطبوعات است. در […]

خانه مطبوعات لرستان

گروه رسانه: پنجمین کارگاه آموزش روزنامه‌نگاری صبح پنجشنبه اول بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

خانه مطبوعات و خبرگزاریهای استان لرستان اعلام کرده است این کارگاه صبح پنجشنبه اول بهمن‌ماه ساعت هشت صبح در سالن اجتماعات شرکت مخابرات استان واقع در میدان تیر خرم‌آباد شروع خواهد شد.

موضوع تدریس این کارگاه شیوه‌ی نگارش فارسی در مطبوعات است. در هفته‌های گذشته نیز کارگاه‌های آموزش روزنامه‌نگاری با موضوعات گونه‌گونی چون خبرنویسی، گزارش‌نویسی، اصول روابط عمومی وامثال اینها توسط خانه‌ی مطبوعات و خبرگزاری‌های استان لرستان برگزار شد.

دکتر کیانوش رستمی، مدیرعامل خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان لرستان به ما می‌گوید:«مهم‌ترین اولویت خانه مطبوعات استان آموزش است؛ زیرا هرچه آموزش تقویت شود و جدی‌تر گرفته شود سطح کیفی مطبوعات محلی ما نیز ارتقا خواهد یافت».

فقط روزنامه‌نگاران و خبرنگارانی می‌توانند در این دوره‌‌های آموزش کارگاهی شرکت کنند که قبلاً ثبت‌نام کرده‌‌اند و البته کارت عضویت در خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان لرستان دارند. این آخرین کارگاه آموزش روزنامه‌نگاری در این سطح است و مرحله‌ی بعدی برگزاری آزمون خواهد بود و کسانی که آزمون را با موفقیت پشست سر بگذارند گواهی معتبر از وزارت ارشاد اسلامی دریافت خواهند کرد.

بیان دیدگاه !

نام :