کد خبر : 29353
تاریخ انتشار : 30 نوامبر 2016 - 17:40
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 189 بازدید

پنج‌شنبه مدارس استان لرستان تعطیل هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان، گودرز کریمی‌فر گفت:«همه‌ی مدارس استان لرستان، روز پنجشنبه 10 آذرماه تعطیل هستند». کریمی‌فر در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار هومیان‌نیوز تشریح کرد: «براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی استان لرستان، روز پنجشنبه احتمال سیلاب و نیز احتمال آبگرفتگی معابر و خیابان‌ها هست و به همین علت این روز برای همه‌ی مدارس استان […]

گودرز کریمی فر

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان، گودرز کریمی‌فر گفت:«همه‌ی مدارس استان لرستان، روز پنجشنبه 10 آذرماه تعطیل هستند».

کریمی‌فر در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار هومیان‌نیوز تشریح کرد:

«براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی استان لرستان، روز پنجشنبه احتمال سیلاب و نیز احتمال آبگرفتگی معابر و خیابان‌ها هست و به همین علت این روز برای همه‌ی مدارس استان لرستان تعطیل اعلام می‌شود».

به گزارش خبرنگار هومیان‌نیوز؛

جلسه‌ي ستاد بحران استان لرستان به ریاست استاندار لرستان، هوشنگ بازوند غروب چهارشنبه 9 آذرماه در استانداری تشکیل شد و استاندار هم تأکید کرد بهتر است مدارس استان روز پنجشنبه تعطیل شوند.

مدیرکل هواشناسی استان لرستان، سیدمحمدناصر هاشمی نیز در این جلسه حضور داشت و تأکید کرد روزهای پنجشنبه و جمعه بارش‌های با میانگین استانی بالای 50 میلی‌متر در استان لرستان خواهد بارید.

بازوند دستور داده است تا پایان روز شنبه 12 آذرماه همه‌ي ادارات امدادی و اجرایی و شهرداری‌های استان و نیز فرمانداری‌ها به صورت کامل در وضعیت آماده‌باش هستند.

سیلاب قبلی در شهر خرم‌آباد که غروب دوشنبه 17 آبان‌ماه به راه افتاد جان یک دختر دانشجوی ایلامی دانشگاه لرستان به نام فروزان مراد‌وند را گرفت.

بیان دیدگاه !

نام :