کد خبر : 30233
تاریخ انتشار : 10 ژانویه 2017 - 19:55
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 176 بازدید

پیام انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان: آیت الله هاشمی در برابر افراط گرایی و پرخاشگری ایستاد

خبرنگار هومیان‌نیوز: متن پیام انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان به این شرح است: بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم کل نفس ذائقة الموت مردم محترم خرم‌آباد و دانشجویان گرامی دانشگاه لرستان خبر درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی بی‌شک خبری متأثرکننده برای دلسوزان به راه اعتدال و اصلاح مملکت و احیای ارزش‌های انقلاب بود. آیت‌الله هاشمی که همواره یاوری دلسوز برای امام(ره) و […]

%d8%a7%d9%86%d8%ac%d9%85%d9%86-%d8%a7%d8%b3%d9%84%d8%a7%d9%85%db%8c-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%84%d8%b1%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86

خبرنگار هومیان‌نیوز: متن پیام انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان به این شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

کل نفس ذائقة الموت

مردم محترم خرم‌آباد و دانشجویان گرامی دانشگاه لرستان

خبر درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی بی‌شک خبری متأثرکننده برای دلسوزان به راه اعتدال و اصلاح مملکت و احیای ارزش‌های انقلاب بود. آیت‌الله هاشمی که همواره یاوری دلسوز برای امام(ره) و نیز تلاشگری برای آبادانی ایران پس از جنگ بود، بی‌شک در اواخر دوران عمر ارزشمندش نقشی بزرگ در حمایت از اعتدال، مدارا و ایستادگی در برابر افراط و پرخاشگری و بداخلاقی‌های سیاسی چند سال اخیر داشت.

هرچند ایشان بارها  مورد هجمه و اهانت قرار گرفت اما صبورانه برای اعتلای انقلاب اسلامی و تداوم راه اصلاحات کوشید و از بدنامی و هجمه‌های افراطی نهراسید.

ایشان با وجود همه بی‌مهری‌هایی که در سال‌های اخیر عمرشان متحمل شدند، همواره در جهت توسعه سیاسی و آرامش فضای سیاسی ایران کوشید و از جمله نقشی بزرگ در حمایت از دکتر حسن روحانی و پیروزی وی در انتخابات ۹۲ ایفا نمود.

وی با پشتیبانی و همراهی از رئیس دولت اصلاحات در جهت اصلاح امور اخیر مملکت کوشید.

ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت این مرد مبارز و زیرک و انقلابی به همه‌ی مردم ایران، دلسوزان جمهوری اسلامی و همسنگران وی، از همه‌ی  آحاد مردم شریف خرم‌آباد و دانشجویان و فرهنگیان دانشگاه‌های لرستان دعوت می‌نماییم تا در مراسم گرامیداشت درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی واقع در حوزه کمالیه خرم‌آباد در روز چهارشنبه ۲۲ دی‌ماه ساعت ۱۰ الی۱۲ به پاس زحمات این مرد بزرگ انقلاب و یار امام (ره)، حضور یابند .

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان

بیان دیدگاه !

نام :