کد خبر : 29343
تاریخ انتشار : 29 نوامبر 2016 - 12:30
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 218 بازدید

پیام انجمن اسلامی معلمان ناحیه یک خرم‌آباد/ خجسته‌پور توانمند است/ سپاس از تلاش‌های شاهرخی

بسم‌الله الرحمن الرحیم برادر بزرگوار جناب آقای حبیب‌اله خجسته‌پور؛ خدمت صادقانه و تلاش مخلصانه و  بی‌منت به مردم این مرز و بوم در عرصه‌های مختلف، توفیقی است که خداوند به شایستگان عنایت می‌کند. شکی نیست زحمات و تلاش‌های انسان‌های شریفی که سال‌های عمر خود را برای خدمت صادقانه به مردم سپری کردند و می‌کنند، هرگز […]

انتصاب

بسم‌الله الرحمن الرحیم

برادر بزرگوار جناب آقای حبیب‌اله خجسته‌پور؛

خدمت صادقانه و تلاش مخلصانه و  بی‌منت به مردم این مرز و بوم در عرصه‌های مختلف، توفیقی است که خداوند به شایستگان عنایت می‌کند.

شکی نیست زحمات و تلاش‌های انسان‌های شریفی که سال‌های عمر خود را برای خدمت صادقانه به مردم سپری کردند و می‌کنند، هرگز فراموش نخواهد شد و در دفتر خاطرات مردم، ثبت و ضبط خواهد شد.

لذا انتصاب بجا و  شایسته‌ی حضرت‌عالی را به سِمَت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان که مبین تعهد، توانمندی توأم با تجارب برجسته و اثربخشی شما در عرصه‌ی مدیریت کارگشایانه در حوزه‌ی فرمانداری شهرستان خرم آباد است، صمیمانه تبریک گفته، با امید به اینکه در سایه عنایات حضرت حق، با تفکر وسیع خدمت‌گزاری و با عزم و اراده‌ی راسخ توأم با شجاعت و اخلاصي كه داريد به تقویت و تعمیق اهداف مورد نظر دولت تدبیر و امید كه همانا، مشارکت گسترده‌ی مردم در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و ایجاد بستر مناسب برای استفاده از نخبگان و نیروهای دلسوز در عرصه‌های مدیریتی و یافتن راهبردها و ساز و کارهای لازم  برای خدمت‌رسانی به کشور اسلامی و مردم شریف است، در عرصه‌ی تلاش و خدمت، نائل آیید.

از درگاه حضرت سبحان، تداوم تعالی و توفیق روز افزون جناب‌عالی را مسئلت داریم.

در پایان، از زحمات و تلاش‌های برادر بزرگوارمان جناب آقای سید سعید شاهرخی، تشکر و قدردانی می‌کنیم و انتصاب این برادر عزیز را به سِمت معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان قزوین، تبریک می‌گوییم و توفیق روزافزون ایشان را از خداوند منان مسئلت داریم.

بیان دیدگاه !

نام :