کد خبر : 32176
تاریخ انتشار : 20 ژوئن 2017 - 14:34
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 394 بازدید

پیام دکتر بیرانوندی به دنبال حمله موشکی سپاه به داعشیان تروریست

شهرام شرفی: دکتر محمد بیرانوندی نماینده اصلاح‌طلب خرم‌آباد و چگنی در پارلمان است. وی حمله اخیر موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش را که از استان کرمانشاه به استان دیرالزور سوریه صورت گرفت پاسخی کوبنده به تروریسم دانسته است. دکتر بیرانوندی می‌گوید:«بی‌تردید پاسخ‌های کوبنده‌تری به تروریست‌ها در راه است». نماینده اصلاح‌طلب خرم‌آباد و چگنی و […]

شهرام شرفی:

دکتر محمد بیرانوندی نماینده اصلاح‌طلب خرم‌آباد و چگنی در پارلمان است.

وی حمله اخیر موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش را که از استان کرمانشاه به استان دیرالزور سوریه صورت گرفت پاسخی کوبنده به تروریسم دانسته است.

دکتر بیرانوندی می‌گوید:«بی‌تردید پاسخ‌های کوبنده‌تری به تروریست‌ها در راه است».

نماینده اصلاح‌طلب خرم‌آباد و چگنی و عضو فراکسیون امید مجلس، با تحلیلی تاریخی به همبستگی و اتحاد و انسجام ملت در برابر تهدیدات استکبار جهانی اشاره می‌کند:

«حادثه تروریستی تهران یک حرکت بزدلانه و کور بود و چنین حرکات بزدلانه‌ای هیچ تأثیری در اراده ملت ندارد؛ زیرا ملت ایران، ملتی است که هشت سال در دوران دفاع مقدس، در برابر همه ابرقدرت‌های جهان ایستاد و سربلند و پیروز شد».

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به تقویت همدلی ملت اشاره می‌کند:

«این‌گونه حرکت‌های کور تروریستی نه تنها تأثیری در عزم و اراده ملت ندارد بلکه باعث تقویت همدلی و انسجام بیشتر ملت می‌شود».

نماینده اصلاح‌طلب خرم‌آباد و چگنی بر آمادگی ملت در برابر استکبار تأکید می‌کند: «ملت همواره آماده پاسخگویی هوشمندانه و قاطعانه به یاوه‌گویی‌های مستکبران دنیاست».

گفتنی است 17 خردادماه امسال، پنج تروریست داعشی که حامل اندیشه‌های سلفی‌گری وهابی بودند با اسلحه به ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و مرقد حضرت امام (ره) حمله کردند؛ 17 شهروند شهید شد و 52 شهروند مجروح؛ تروریست‌ها نیز به هلاکت رسیدند».

بیان دیدگاه !

نام :