کد خبر : 32657
تاریخ انتشار : 10 آگوست 2017 - 12:36
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 153 بازدید

چهار توقع نماینده ولی فقیه از رسانه های لرستان

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی از جمله مهمانان و سخنرانان آیین گرامیداشت روز خبرنگار بود که صبح پنجشنبه 19 مردادماه با حضور اصحاب رسانه‌ی استان در تالار آرشین خرم‌آباد برگزار شد. میرعمادی ضمن آنکه روز خبرنگار را تبریک گفت و یاد و خاطره دو شهید اهل قلم، شهید […]

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی از جمله مهمانان و سخنرانان آیین گرامیداشت روز خبرنگار بود که صبح پنجشنبه 19 مردادماه با حضور اصحاب رسانه‌ی استان در تالار آرشین خرم‌آباد برگزار شد.

میرعمادی ضمن آنکه روز خبرنگار را تبریک گفت و یاد و خاطره دو شهید اهل قلم، شهید محمود صارمی و شهید علی حیدری را گرامی داشت چهار توقع از رسانه‌ها را مطرح کرد:

مطالبه‌گری حول مطالبات مقام معظم رهبری؛ مثلاً رسانه‌ها به موضوعاتی هم‌چون اقتصاد مقاومتی، بیشتر بپردازند. رهنمودهای مقام معظم رهبری همیشه راهگشا بوده‌اند و توقع آن است که رسانه‌ها حول این رهنمودها، مطالبه‌گر باشند؛

دوم: ترویج ارزش‌های دینی در جامعه؛

سوم: تقویت اتحاد در مورد منافع استان؛ اگر دیدیم قرار است نفعی به لرستان برسد همه یکپارچه حمایت کنیم؛ در مورد منافع استان لرستان همه باید اتحاد و وحدت داشته باشیم و صدای واحد در این زمینه شنیده شود.

چهارم: رسانه‌ها به موضوعات و مسائل به صورت تحلیلی بپردازند؛ عنصر تحلیل در رسانه‌های استان باید تقویت و بیشتر شود؛ تحلیل را در کار رسانه‌ای تقویت کنید.

گفتنی است در این آیین از خانواده‌های خبرنگاران شهید، صارمی و حیدری تجلیل شد. از خانواده دو خبرنگاری که پارسال در قید حیات بودند اما امسال به رحمت ایزدی رفتندـ زنده‌یاد سپهوند و زنده‌یاد میرزایی‌ ـ هم تجلیل شد.

مردادماه هر سال روز خبرنگار است. به علت آنکه استاندار لرستان در سفر کاری تهران بود، آیین گرامیداشت روز خبرنگار، در روز پنجشنبه 19 مردادماه برگزار شد.

آیین گرامیداشت روز خبرنگار با همکاری مشترک استانداری لرستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان برگزار شد.

عکاس: ایمان بیرانوند

بیان دیدگاه !

نام :