کد خبر : 4453
تاریخ انتشار : 18 سپتامبر 2013 - 08:35
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 557 بازدید

کارخانه سیمان کوهدشت در مهرماه کلنگ‌زنی می‌شود

  کوهدشت – خبرگزاری مهر: نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی از کلنگ‌زنی کارخانه سیمان این شهرستان در مهرماه سال جاری خبر داد. الهیار ملکشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر در این رابطه گفت: کلنگ کارخانه سیمان خاکستری کوهدشت تا پایان مهر ماه سال جاری در اطراف روستای بلوران به زمین زده خواهد شد. […]

 

کوهدشت – خبرگزاری مهر: نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی از کلنگ‌زنی کارخانه سیمان این شهرستان در مهرماه سال جاری خبر داد.

الهیار ملکشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر در این رابطه گفت: کلنگ کارخانه سیمان خاکستری کوهدشت تا پایان مهر ماه سال جاری در اطراف روستای بلوران به زمین زده خواهد شد.

ملکشاهی افزود: برای احداث این کارخانه اعتباری بالغ بر 30 میلیون یورو به صورت ارزی و مبلغ 150 میلیارد ریال از محل منابع صندوق توسعه بانک ملی ایران اختصاص یافته است.

وی با بیان این که کارخانه سیمان خاکستری واحد کوهدشت یادآورشد: مشخصات و ظرفیت اشتغال و دیگر ویژگی های این کارخانه پیش از کلنگ زنی اعلام خواهد شد اما به مردم کوهدشت مژده می دهم که به زودی صاحب کارخانه سیمان خواهند شد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بدون شک این کارخانه گوشه‌ای از بیکاری مردم کوهدشت را رفع و برای جوانان بسیاری فرصت اشتغال فراهم خواهد کرد.

حشمت آزادبخت / خبرگزاری مهر

دیدگاه ها

هر کی واسه آبادانی و پیشرفت این استان و این مردم محروم قدمی برمیداره واسش باقیات و صالحات باشه.
یه لرستانی مهاجرت کرده!!

[پاسخ]

دل سوز در گفته :

درود خدا بر حیدری

[پاسخ]

زندا ني در گفته :

اميد وارم يك روز كلنگ پا يا ني بر قبر با ند با زي و تز وير زده شود . و گرنه كلنك سينما كوهدشت و سد خسر و آباد كو نا ني هم چند سال پيش زده شد.

[پاسخ]

خالي بند در گفته :

تازه به وعده و وعيد رسيديم پس كارخانه ماشين سازي چي شد

[پاسخ]

آب زير كاه در گفته :

هر كه آمد در لرستان با ر خود بنديد و رفت بر لرستان سلحشور!!!!! زير لب خنديد و رفت

[پاسخ]

مصطفی جمشیدی در گفته :

هردو طرح پتروشیمی و کارخانه سیمان به دلایل انتشار مواد آلاینده و سرطانزا بودن هیچ متقاضی در استان های دیگر نداشته و مخالفت طرفداران محیط زیست باعث شد که جایی غیر از لرستان نتوانند پیدا کنند!!!
در صورتیکه بر اساس اصل مزیت های نسبی در اقتصاد، لرستان و کوهدشت استعداد مناسبی در طرح های دامی- گوشت و کشاورزی و مواد دارویی دارد نه صنایع آلاینده پتروشیمی و سیمان. سری به دورود بزنید تا ببینید ماهیانه چند درصد مردم از بیماری های سرطانی بخاطر صنایع آلاینده سیمان می میرند

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :