کد خبر : 26320
تاریخ انتشار : 19 آوریل 2016 - 15:48
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 538 بازدید

کسب مقام نخست فروش کود‌های شیمیایی در سطح کشور توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی لرستان

  شرکت خدمات حمایتی کشاورزی لرستان با رشد 4/ 4 درصدی فروش کودهای شیمیایی درسال 94 نسبت به سال 93 توانست مقام نخست کشور را از آن خود کند. مهندس مهرداد کیوان مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان لرستان ضمن اعلام این خبر در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: «شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان لرستان […]

مهرداد-کیوان

 

شرکت خدمات حمایتی کشاورزی لرستان با رشد 4/ 4 درصدی فروش کودهای شیمیایی درسال 94 نسبت به سال 93 توانست مقام نخست کشور را از آن خود کند.

مهندس مهرداد کیوان مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان لرستان ضمن اعلام این خبر در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: «شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان لرستان در سال 94 و در 12 ماه این سال در زمینه‌ی فروش کود‌های شیمیایی نسبت به سال 93 رشدی 4/4 داشته است و توانسته در سال 94 مقام نخست کشور را در بین 32 استان کشور از آن خویش کند».

مهرداد اظهار امیدواری کرد با افزایش نزولات آسمانی در سال زراعی جاری و هم‌چنین توجه به متغیر تغذیه مناسب گیاهی، شاهد افزایش سطح تولید محصولات زراعی در استان لرستان باشیم. رویکرد کیوان در این دو سال گذشته که به‌عنوان مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان لرستان منصوب شده است نوسازی در همه‌ی حوزه‌های مرتبط با وظایف کاری این شرکت بوده است.

سایر موفقیت‌های شرکت خدمات حمایتی کشاورزی لرستان در سال 94

این شرکت در دوره‌ی مدیریت کیوان توانسته است طرح چشم‌انداز پنج ساله‌ی رشد مکانیزاسیون کشاورزی برای هر روستای استان لرستان را کلید بزند و تاکنون 650 روستای استان لرستان دارای این طرح شده‌اند. درجه‌ی عملکردی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان لرستان که قبلاً درجه چهار بود به درجه یک ارتقا یافته است. مرغوب‌ترین بذر کشور نیز در سال 94 در استان لرستان تولید شد که از دیگر دستاورهای دوره مدیریتی کیوان در شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان لرستان است.

شرکت در زمینه‌ی آموزش نیز برمحور کارگاه در مزرعه وارد عمل شده است و توانسته تاکنون تعداد 550 نفر از کشاورزان استان لرستان را آموزش بدهد. هم‌چنین برای اولین بار در استان لرستان یک نهالستان استاندارد ایجاد شده است تا در این نهالستان درختان سالم تولید و پرورش داده شوند و هدف آن است که نهال سالم در اختیار باغ‌داران استان لرستان قرار گیرد. کیوان در شهریورماه 93 بود که به‌عنوان مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان لرستان منصوب شد و همه‌ی موفقیت‌های توضیح داده شده در دوره‌ ی مدیریت وی بوده است.

عکس: هومیان‌نیوز

دیدگاه ها

ناشناس در گفته :

ماشاء اله خيلي شاهكار كردي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پس كو كشاورزي ارگانيك، شما دنبال دو ريال هستيد نه به فكر كشاورزان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[پاسخ]

دکتر در گفته :

خنده دار که دارین به خوراندن سم به صورت غیرمستقیم به مردم و همچنین آلوده کردن خاک های استان افتخار می کنید… خدا برسه به داد مردم بیچاره ی استان

[پاسخ]

دکتر در گفته :

به خوراندن سم به مردم بطور غیرمستقیم افتخار می کنید خیلی خیلی مزحکه و دلم برای مردم استانم می سوزه….

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :