کد خبر : 30278
تاریخ انتشار : 14 ژانویه 2017 - 17:10
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 260 بازدید

کوشش برای رونق صنعت سنگ لرستان

خبرنگار هومیان‌نیوز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان می‌گوید:«همه تلاش آن است که نمایشگاه دائمی سنگ در لرستان ایجاد شود تا صنعت سنگ استان رونق گیرد». محمدرضا صفی‌خانی توضیح می‌دهد:«لرستان سومین استان کشور از نظر تعداد واحدهای سنگ بری است ولی مهم ترین مشکل این است که تجهیزات این صنعت به روز نیستند […]

صنعت سنگ

خبرنگار هومیان‌نیوز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان می‌گوید:«همه تلاش آن است که نمایشگاه دائمی سنگ در لرستان ایجاد شود تا صنعت سنگ استان رونق گیرد».

محمدرضا صفی‌خانی توضیح می‌دهد:«لرستان سومین استان کشور از نظر تعداد واحدهای سنگ بری است ولی مهم ترین مشکل این است که تجهیزات این صنعت به روز نیستند و قدیمی و فرسوده هستند».

صفی‌خانی تأکید می‌کند رویکرد این است که بهسازی و نوسازی به طور جد پیش گرفته شود و انتقال تکنولوژی مدرن صورت گیرد.

وی توضیح می‌دهد وقتی تجهیزات فرسوده و قدیمی باشند روشن است که کیفیت نیز پایین می‌آید.

معاون اقتصادی استاندار لرستان، مهرداد غضنفری نیز خبر داده است 24 درصد صنعت سنگ کشور در استان لرستان قرار دارد.

غضنفری نیز با صفی‌خانی هم نظر است که تکنولوژی باید به روز شود تا صادرات سنگ استان بتواند با سایر رقیبانش رقابت کیفی کند. بازاریابی مستمر نیز از دیگر موضوعات مهم در این حوزه است.

به گزارش چکیده خبر:

این مهم است که چنانچه نمایشگاه سنگ استان به صورت دائمی برپا شود خود به خود می‌تواند در زمینه‌ي بازاریابی و اخذ تکنولوژی‌های جدید نیز موفق شود.

همچنین اهمیت دارد که دولت با رویکرد نظارتی از بسته‌های تسهیلاتی انبساطی برای انتقال تکنولوِژی‌های مدرن و به روز صنعت سنگ به لرستان اقدامات اثربخش‌تری انجام بدهد.

دیدگاه ها

علیر ضا سگوند -خرم آباد در گفته :

ما مانده ایم مگر قحط رجال بود با این همه نیروی زبده در این سازمان عریض وطویل فقط وقت نلف کردن است وبس واز همه مهمتر لجبازی واذیت حامیان دکتر روحانی توسط این مدیر با اینکه نیرویی ما مور وبازنشسته بوده است.

[پاسخ]

هومیان نیوز در گفته :

مخاطبان عزیز، از تایید کامنت هایی که مستقیم به اسم افراد مشخص توهین می شود، معذوریم.

[پاسخ]

امیر محبی در گفته :

مدیر محترم وبه روز سایت هومیان نیوز ، بحث توهین گفناری است مع الفارق با انتقاد از مدیری که با نام ورسم وحزب پیروز روی کار آمده وبه راحتی هم در جلسات سر خود را بالا میگیرد اما در عمل وانتصاب مدیران شهرستانها ساز مخالف می زند چگونه قابل توجیه می باشد عزیزانی که در آن شرایط بسیار سخت امنیتی وسیاسی با تمام توان از دکتر روحانی دفاع کرده اند چگونه وبا چه رویی به خود اجازه می دهیم این عزیزان گوشه گیر وبی حرمت شوند موضوعی که برای کنشگران سیاسی قابل هضم نیست تا برسد به مردم کوچه وبازار آیا اسم این را توهین خواهید گذاشت هرگز این گونه نیست اما طرفداران دولت تدبیر وامید حقوقی دارند که باید حمایت شوند

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :