کد خبر : 28427
تاریخ انتشار : 21 سپتامبر 2016 - 19:39
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 482 بازدید

«کیانیِ» خوش اخلاق با رسانه‌ها، به دیار سعدی و حافظ می‌رود/ «بنی‌صدر» مدیر فرودگاه خرم‌آباد شد

اسفندیار کیانی‌بیگدلی که در سال 91 مدیر فرودگاه خرم‌آباد شده بود و همیشه با خبرنگاران استان رابطه‌ای تعاملی و گرم داشته است جای خویش را به غلام‌رضا بنی‌صدر داد. به گزارش خبرنگار هومیان نیوز، کیانی‌بیگدلی می‌گوید: «خوشبختانه اقدامات خوبی در زمینه‌ی نوسازی و بهسازی فرودگاه خرم‌آباد در این سه سال دولت تدبیر و امید انجام […]

انتصاب

اسفندیار کیانی‌بیگدلی که در سال 91 مدیر فرودگاه خرم‌آباد شده بود و همیشه با خبرنگاران استان رابطه‌ای تعاملی و گرم داشته است جای خویش را به غلام‌رضا بنی‌صدر داد.

به گزارش خبرنگار هومیان نیوز، کیانی‌بیگدلی می‌گوید:
«خوشبختانه اقدامات خوبی در زمینه‌ی نوسازی و بهسازی فرودگاه خرم‌آباد در این سه سال دولت تدبیر و امید انجام شده است و بنده نیز به درخواست خودم به علت مسائل خانوادگی به شیراز می‌روم».
کیانی‌بیگدلی از همه‌ی رسانه‌های استان از جمله‌ی چکیده خبر به‌خاطر رسالت اطلاع‌رسانی سپاس‌گزاری کرد.

رفتن کیانی بیگدلی به دیار سعدی و حافظ، تصویب شده است و او در فرودگاه آنجا بر صندلی معاون عملیات اداره کل فرودگاه‌های استان فارس تکیه می‌زند.

بنی‌صدر نیز از سال 88 تاکنون معاون فرودگاه کرمانشاه بوده  و  زین پس، تا دو سال، مدیر فرودگاه خرم آباد است.
دولت استانی تدبیر و امید از پروژه‌های مهمی که رویش تمرکز کرده است نوسازی و بهسازی 50 میلیارد تومانی فرودگاه خرم‌آباد است تا به گفته‌ی استاندار لرستان، هوشنگ بازوند، این فرودگاه به تراز بین‌المللی ارتقا یابد.

تاکنون 21 میلیارد تومان از 50 میلیارد تومان درنظر گرفته شده برای نوسازی بخش‌های گوناگون فرودگاه خرم‌آباد هزینه شده است تا این تنها فرودگاه مسافری استان یک میلیون و 800 هزار نفری لرستان، توانایی‌اش از هواپیماهای 150 نفره به نشست و برخاست هواپیماهای پهن پیکر 280 نفره افزایش یابد.

در حال حاضر، فرودگاه خرم‌آباد به‌خاطر بهسازی و افزایش طول باندش از سه هزار و 720 متر به سه هزار و 740 متر، نیمه‌تعطیل است و به گفته‌ی مقامات، کوشش می‌شود اواسط اولین ماه فصل خزان، دوباره نشست و برخاست هواپیماهایش آغاز شود.

تهران، مشهد و عتبات عالیات، مهم‌ترین مقصدهای درون و برون کشوری فرودگاه خرم‌آباد است که قرارگاه خاتم سپاه برای بهسازی باند پروازش، در این روزها، در حال کار کردن است.

بیان دیدگاه !

نام :