کد خبر : 15408
تاریخ انتشار : 16 دسامبر 2014 - 22:50
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 972 بازدید

گزارش تصویری، تشریحی استقبال هلال احمرکوهدشت از زائران کوی حسین

از سوی جمعیت هلال احمر کوهدشت از زائران کربالای معلی استقبال شد. کوروش عزیزپور در گفتگو با هومیان نیوز با بیان این که مراسم اربعين حسيني با شور حسيني دلشيفتگان ابا عبدالله الحسين باشكوه تر از پارسال در كربلاي معلي برگزارگرديد، گفت: جهت رفاه حال زائرين گرامي نياز بود  تدابيري انديشيده شود. به اين منظور در […]

IMG_0283
از سوی جمعیت هلال احمر کوهدشت از زائران کربالای معلی استقبال شد.
IMG_0391
کوروش عزیزپور در گفتگو با هومیان نیوز با بیان این که مراسم اربعين حسيني با شور حسيني دلشيفتگان ابا عبدالله الحسين باشكوه تر از پارسال در كربلاي معلي برگزارگرديد، گفت: جهت رفاه حال زائرين گرامي نياز بود  تدابيري انديشيده شود. به اين منظور در فرمانداري کوهدشت به رياست فرمانداراین شهرستان ستادي تشكيل و كميته هاي آن مشخص شد.
IMG_0291
رئیس جمعیت هلال احمر کوهدشت افزود:كميته استقبال و پذيرايي با مسئوليت جمعيت هلال احمر تشكيل شد ودراین رابطه جمعيت هلال احمر يكدستگاه آمبولانس به مرز مهران اعزام نمود و به تبع آن امكانات لازم ازقبيل(آب معدني،جيره خشك غذايي) ومحل استراحت جهت زائرين در پايگاه جاده اي بلوران فراهم شد. 
IMG_0312
عزیزپور اظهارداشت: با همكاري دهياران نیزچندتخته چادر جهت اسكان موقت وپذيرايي درروستا هاي طول مسير جاده منتهي به شهرستان، ازجمله سعادت آباد، اشتره گل گل و اكبرآباد بر پا گرديد. وی ادامه داد:ستاد اصلي استقبال از زائران هم در ورودي شهرستان كوهدشت جنب بهشت زهرا با برپايي 4 تخته چادر تشكيل شدو اعضاي جوانان در اين چادر ها بصورت شبانه روزي مستقر بودند تا از زائرين محترم پذيرايي کنند. 
IMG_0326
رئیس هلال احمر کوهدشت با بیان این که اداره صنعت، معدن وتجارت خريد آب معدني، كيك و آبميوه  را تقبل نمودند، گفت: همچنین كميته اسكان زائران  با محوريت آموزش و پرورش و اختصاص 3 دبيرستان جهت اسكان زائرين و نماز خانه اداره بهزيستي و جمعيت هلال احمر تشكيل شد و اعضاي جوانان مستقر در چادر هاي جمعيت هلال احمر زائرين گرامي را جهت اسكان به مكان هاي ياد شده راهنمايي مي كردند.
IMG_0361
 کوروش عزیزپور  از زحمات و راهنمایی های فرماندار کوهدشت ، معاونت فرمانداری ، رياست  موزش و پرورش ، معاونت  پشتيباني و توسعه منابع انساني آموزش و پرورش  ، رياست  اداره صنعت ، معدن وتجارت ، رياست  اداره بهزيستي و  مسئول اورژانس و فوريتهاي پزشكي،اعضاي جوانان جمعيت هلال احمر و دهياران روستاهاي  بخش مركزي كه در اين برنامه همكاري داشتند قدردانی کرد.
IMG_0492
.
IMG_0433
.

دیدگاه ها

شهروند در گفته :

با سلام.
زائران كوي دوست زيارتتان قبول . خوشا به سعادتتان.
از تدابير مدير فهيم،لايق و جوان و با انگيزه هلال احمر كوهدشت جناب آقاي مهندس عزيزپور تقدير و تشكر مي كنم براي ارائه خدمت در حوزه هاي مختلف. واقعا قبلا كس هال احمر را زياد نمي شناخت ولي با ورود ايشان اين اداره متحول گرديد ازايشان و كليه همكاران و تمامي اعضايشان تشكر مي كنم

[پاسخ]

امدادگرشب و روز پاسخ در تاريخ چهارشنبه 24 دسامبر , 2014 9:29 ق.ظ:

با سلام شهروند عزیز چه تحولی ایجاد شد کمک آشپز وخدماتی را معاون اداره کردن این را تحول میدانید !خواهر زاده ملکشاهی که چند ساله اداره هلال احمره واسه خود سرکار نمیاد معلوم نست در اداره چکاره هست این هم تحول! توراخدا آنچه واقعیت بگویید از آقای متحول کننده بپرسید آقای ارش …در اداره چکار میکنه آیا به ایشان ابلاغ شده چه کاری را انجام بد.باد اورده باد میبرد.ایجاد تفرقه بین همکاران، وامدادگران را بی انگیزه کردن به تازگی در هلال احمر شده تحول.

[پاسخ]

امدادگر در گفته :

اتفاقا از زمان سرپرستی آقای عزیزپور تفرقه هم بین کارمندای این جمعیت افتاده هم امدادگرای پرتلاش وبی ادعا
کم میل شدن واکثرا ازاین اداره رفتن متاسفم…!

[پاسخ]

سالار در گفته :

متاسفانه در کوهدشت همه چیز به صورت پوسته ای و فقط برای نما انجام میشه.
به امید انسانیت…

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

ازتلاشهای جمعیت هلال احمرتقدیروتشکر می شودلطفا با غرض ورزی صحبت نکنید

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :