کد خبر : 31826
تاریخ انتشار : 19 می 2017 - 08:09
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 180 بازدید

گزارش رئیس ستاد انتخابات لرستان به ملت: تا ظهر جمعه بیش از 209 هزار نفر در لرستان رأی دادند

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان، حبیب‌اله خجسته‌پور در گفت‌وگو با چکیده خبر بیان کرد:«تا ظهر روز جمعه 29 اردیبهشت‌ماه در استان لرستان بیش از 204 هزار رأی به صندوق‌های رأی ریخته شده است». خجسته‌پور تشریح کرد استقبال مردم از صندوق‌های رأی خوب بوده است و با استقبال جمعیت روبه‌رو هستیم. معاون سیاسی، امنیتی استاندار لرستان […]

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان، حبیب‌اله خجسته‌پور در گفت‌وگو با چکیده خبر بیان کرد:«تا ظهر روز جمعه 29 اردیبهشت‌ماه در استان لرستان بیش از 204 هزار رأی به صندوق‌های رأی ریخته شده است».

خجسته‌پور تشریح کرد استقبال مردم از صندوق‌های رأی خوب بوده است و با استقبال جمعیت روبه‌رو هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار لرستان علت تأخیر در شروع ساعت انتخابات را برشمرد:

«دیشب چند کاندیدا برای انتخابات شورای شهر تأیید صلاحیت شدند و کدهای آنها بایستی وارد سیستم می‌شد که زمان‌بر بود و خوشبختانه مشکل رفع شد».

وی تصریح کرد تاکنون هیچ‌گونه مشکل امنیتی در استان برای انتخابات پیش نیامده و انتخابات در آرامش در حال برگزاری است.

گفتنی است انتخابات شورای اسلامی شهر به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود ولی انتخابات ریاست‌جمهوری به صورت همان روش تعرفه‌نویسی دستی است.

در کل کشور بیش از 56 میلیون نفر واجد شرایط رأی دادن هستند.

استان لرستان یک میلیون و 760 هزار نفر جمعیت دارد. تعداد یک میلیون و 433 هزار و 609 نفر از شهروندان این استان واجد شرایط رأی دادن هستند. یک هزار و 40 شعبه ثابت و 726 شعبه به صورت سیار روند اخذ رأی را انجام می‌دهند.

مشاهدات خبرنگار ما در سطح شهر خرم‌آباد روایت می‌کند استقبال مردم از صندوق‌های رأی بسیار گسترده بوده است به‌گونه‌ای که در همان ساعت هشت صبح که زمان انتخابات شروع شد موج مردم در برخی شعبه‌های اخذ رأی شهر دیده شد.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری هم‌زمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به‌صورت هم‌زمان در حال برگزاری است.

بیان دیدگاه !

نام :