کد خبر : 33773
تاریخ انتشار : 1 دسامبر 2017 - 06:17
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 304 بازدید

گزارش عملکرد به مردم

مدیرکل بهزیستی لرستان، اسداله حیدری، برخی مهم‌ترین موفقیت‌های عملکردی اداره کل بهزیستی استان لرستان را که در دوره‌ی اخیر، کسب شده و موفقیت‌هایی در سطح کشوری است، تشریح کرد (شش ماه نخست سال ۹۶). حیدری، تشریح کرد: توانمندسازی معلولان: اول کشور؛ سطح عالی. توانبخشی روزانه و توانپزشکی: سوم کشور؛ سطح عالی. مناسب‌سازی: اول کشور؛ سطح […]

مدیرکل بهزیستی لرستان، اسداله حیدری، برخی مهم‌ترین موفقیت‌های عملکردی اداره کل بهزیستی استان لرستان را که در دوره‌ی اخیر، کسب شده و موفقیت‌هایی در سطح کشوری است، تشریح کرد (شش ماه نخست سال ۹۶).

حیدری، تشریح کرد:

توانمندسازی معلولان: اول کشور؛ سطح عالی.

توانبخشی روزانه و توانپزشکی: سوم کشور؛ سطح عالی.

مناسب‌سازی: اول کشور؛ سطح عالی.

اشتغال و کارآفرینی: چهارم کشور؛ سطح عالی.

معاونت امور توانبخشی: اول کشور؛ سطح عالی.

شورای سالمندان: ششم کشور؛ سطح خوب.

شورای فرهنگی: نهم کشور؛ سطح عالی.

دفتر حقوقی: پنجم کشور؛ سطح عالی.

آمار: اول کشور؛ سطح عالی.

مدیریت عملکرد: دهم کشور؛ سطح عالی.

رشد اعتبارات اشتغالزایی از ۹ به ۳۰ میلیارد تومان.

رشد ۳۰۰ درصدی اعتبارات توانمندسازی.

ایجاد گروه‌های متعدد مالی خرد به‌منظور توانمندسازی زنان سرپرست خانوار برای اولین بار در استان لرستان.

ایجاد ۱۶ کارگاه حمایتی تیپ دو برای اشتغال معلولان در لرستان.

رتبه‌ی یک کشوری و پوشش صد در صدی غربالگری شنوایی و بینایی برای پیشگیری از معلولیت بینایی و شنوایی.

دریافت تندیس ملی مناسب‌سازی.

راه‌اندازی اورژانس اجتماعی در پنج شهرستان استان.

اخذ ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ساختن ساختمان اداره بهزیستی شهرستان پلدختر.

راه‌اندازی مرکز مداخله در خانواده برای کاهش طلاق.

راه‌اندازی مرکز اوتیسم.

راه‌اندازی مراکز ساماندهی کودکان خیابانی.

واگذاری ۹۰ درصد فعالیت‌ها به تحصیل‌کرده‌های مرتبط و ایجاد اشتغال برای آنان.

راه‌اندازی مراکز جامع خدمات بهزیستی در دوره‌ چگنی و کوهدشت.

جذب اعتبار برای ساختن ساختمان جدید اداره بهزیستی شهرستان خرم‌آباد.

تهیه و تدوین برنامه‌ی بهبود عملکرد.

تهیه و تدوین برنامه‌ی احیاء سیستم مددکاری.

رشد ۱۲۳ درصدی اعتبارات ملی بهزیستی لرستان، که بی‌سابقه بوده است.

منعقدکردن قرارداد به ارزش دو میلیارد تومان برای ساختن شیرخوارگاه توسط خیرین جهت نگه‌داری از شیرخوارهای بی‌سرپرست یا بدسرپرست یک تا سه ساله که به دستور قضایی، نگه‌داری می‌شوند.

کسب رتبه‌ی یک مسکن مددجویی در سطح کشور.

پایلوت قرارگرفتن لرستان برای تجهیزات توانبخشی و توانپزشکی و افزایش سهمیه به اندازه یک دهه.

دریافت لوح تقدیر از معاون اول رئیس‌جمهور و لوح تقدیر از معاون پیشگیری از جرم قوه قضاییه.

برگزاری بزرگ‌ترین همایش ملی بهزیستی با حضور وزیر رفاه، رئیس سازمان بهزیستی کشور و قائم مقام وزیر کشور و دبیر اجتماعی هیئت دولت و برگزاری موفق آن و دریافت لوح تقدیر از وزیر.

رتبه‌ی یک عملکردی در بین ۱۱ دستگاه و اداره‌ی زیرمجموعه وزارت رفاه در سطح استانی.

رتبه‌ی یک عفاف و حجاب در سطح کشور.

در بخش ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۹۵:

رتبه‌ی یک در بین ۵۵ دستگاه اجرایی استان لرستان.

همچنین رتبه‌ی یک در گروه حمایتی، سلامت و بهداشت.

سطح‌بندی عملکرد: سطح خوب که بالاترین سطح ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان لرستان است.

دیدگاه ها

ناشناس در گفته :

با سلام به دوستان محترم سایت خبری تحلیلی هومیان ، ذکر مطالبی را برخود لازم دانسته و در نهایت قضاوت در این خصوص را به ارباب واقعی جراید ، مردم واگذار می نمایم .
ابتدا در خصوص نحوه انتصاب آقای حیدری که برای بسیاری از مخاطبین چندان ناآشنا نیست . یعنی رایزنی همزمان با آقایان مؤمنی و اسفندیاری از یک طرف و آقایان دوستی ، ملکشاهی از طرف دیگر و قول و قرار همزمان و جداگانه که نهایتا پس از کامیابی ، طرف دوم را قال گذاشته و کاملا در خدمت منافع طرف اول قرار گرفتند و حتی در جریان انتخابات بصورت علنی و جسورانه تمام قد در مقابل طرف دوم قرار گرفته و حتی از تتمیع و ارعاب کارکنان بهزیستی کوهدشت نیز در این راستا فروگذار نکردند !
در مورد آمارهای ارائه شده اشاره به یکی از شاخصه های آقای حیدری که همان اهمیت به تبلیغات و استفاده از رسانه ها در راستای خودنمایی و حفظ جایگاه اداری ، می باشد را ضروری دانسته به یادآوری کنم روزهای اول وی در بهزیستی استان لرستان ، که دعوت از رسانه های استان و برگزاری گردهمایی و جلساتی در این راستا را منتج گردید و البته آمار سالهای قبل بهزیستی لرستان که با وجود کارشناسان مجرب همواره قابل توجه بوده ولی خادمین به یکی از محروم ترین اقشار جامعه در بوق و کرنا کردن آنرا هیچ وقت در اولویت قرار نداده اند .بماند که قسمتی از این آمار و ارقام با ضدوبندهای شخصی و حزبی و ریخت و پاش های آنچنانی ( مثل گردهمایی مدیران بهزیستی کشور در خرم آباد و خرید هدایای آنچنانی برای آنها از طرف بهزیستی لرستان ) .
در خصوص بهزیستی لرستان باید گفت هیچ وقت مجال جهت نقد و دیدن نقات ضعف با ایجاد هیاهو و تبلیغات و برخورد با منتقدین داده نشده فعلا به ذکر این نکته میتوان بسنده کرد که اعتبار تخصیص یافته به شهرستانها به نحو چشمگیری در زمان تصدی ایشان کاهش یافته و درعوض هزینه های همایش ها و پذیرایی در فلان هتل دوستان و اعطای کمک بلاعوض به مراکز خاص خصوصی که رمزگشای یکی از جانبداری های غیرمنتظره یکی از همین مرکزداران (برادر فلان چهره سیاسی مخالف حیدری ) که قائدتا نمی بایست در مسیر خلاف ((یکی از نمایندگان )) باشد . که با کنکاش نهادهای ذیربط در خصوص چندین مورد کمک چندده میلیونی به مرکز ایشان از پول بهزیستی که مربوط به معلولین و محرومین سطوح پایین جامعه هستند میتوان به عمق فاجعه در زمان تصدی آقای حیدری پی برد .
در خصوص جناب حیدری همین بس که مرکز نگهداری معلولین مربوط به ایشان پیش از انتصاب ایشان بدلیل سندسازی و کیفیت پایین خدمات درمقابل پول دریافتی از بهزیستی ، در آستانه تعطیلی و پلمپ قرار داشته (مدارک در بهزبستی موجود است ) و همچنین اشاره به متصدی مراکز استان که اولین عزل صورتگرفته توسط آقای حیدری به بهای وظیفه شناسی و انجام وظیفه قانونی در خصوص مرکز ایشان بود ‌. ولیکن تبلیغات و رسانه در بسیاری موارد در خدمت جابجا کردن سره از ناسره بوده اند و این ابزار از نظر مدیر کل بهزیستی لرستان از شروع تصدی تاکنون دور نمانده است .درپایان و جناب حیدی را مورد خطاب این بیت از صائب قرار میدهم :
کی شود جمع زبان آوری و سوختگی. سخن شمع مگویید که خام است اینجا
یاحق.

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

باسلام خدمت مدیریت سایت خبری کشکان نیوز درپاسخ به درج مطالب بالا وکامنتهای مثبتی که مدیریت دکتر حیدری با شور وشوق بالا موردستایش وتقدیر قرار داده اند یاد آوری وذکر چند نکته به منظور شفاف سازی وتنویر افکار عمومی لازم وضروری به نظر مرسد.۱-اولا عملکرد مثبت سازمان بهزیستی حاصل تلاش کارکنان وکارشناسان مجرب وزحمت کشی است که درطول خدمت خویش بارها چنین عملکردی ازآنانودر زمان مدیریت مدیران قبلی نیز ثبت شده است تنها تفاوتی که وجود دارد ایشان آنرا درساز وکرنا کرده اند وسنگ آنرا به سینه میزنند! ۲-چرا در زمان مدیریت ایشان رفاهیات وفوق العاده شغل کارشناسان وکارکنان زحمتکشی که چنین عملکردی داشتند بر خلاف کل کشور حداقل حد ممکن خود یعنی ۲۰درصد لحاظ شد؟! چرارفاهیات ایشان به پایین ترین میزان خود رسید؟!چرا نمی گویید این رفاهیات کجا وبرای چه کسانی هزینه شد؟! چرا از بکار گیری اقوام وخانواده محترمتان دربهزیستی سخنی درج نمی شود؟! استخدام دوبرادر وخواهر محترمتان بالای ۴۰سال سن دارند دراداره کل وبهزیستی کوهدشت براساس کدام معیاراستخدامی بوده است؟استخدام وبکار گیری افرادی از خانواده دوستی براساس زد وبند باسهراب دوستی بهمنظور ابقاء درپست مدیریت بهزیستی چه مفهومی دارد؟!بکارگیری افراد بازنشسنه که قبلا سابقه همکاری با شما را داشته اند یعنی چه؟!بکار گیری اخوی دوستی مسئول حراست اداره کل وافرادی ازخانواده ذوالفقاری مسئول امور فرهنگی و… براساس کدام شایستگی ها انجام شده است؟!آیا بهتر نبود به جای ایشان ازافراد تحصیل کرده ونیازمند که تحت حمایت سازمان هستند واز بیکاری رنج میبرنداستفاده میشد؟! چرا از تخصیص ۳۵۰میلیون تومان از اعتبارات سازمان به مرکز خدمات جامع بهزیستی شهرستان کوهدشت که از مراکز خصوصی واگذار شده دربدو ورود شما به بهزیستی به یکی از امریه های(سرباز وظیفه) بهزیستی بنام هادی قلایی که از اقوام وثناگویان شماست مطلبی درج وبه بیرون درز نمی کند؟!ولخرجی های شما درپذیرایی ودعوت از مدیران ارشد کشور وحیف ومیل بودجه بیت والمال داستان مبسوط دیگری است که مجال پرداختن به ان نیست ونیازمند وقت بیشتری است.جناب آقای حیدری نکات تاریک کارنامه شما بیشماراست اگر لازم باشد به موقع بازگو خواهند شد.زدوبند شما با اصحاب رسانه وجراید ورسمی کردن اقوام وآشنایان دربهزیستی هر کدام داستانی جداگانه دارد که لازم نیست بیشتر از این واکاوی شوند ولی دراین مورد کاملا حق باشماست که قضاوت را به مردم واگذار کنیم.امیدوارم سایت خبری محترم امانتداری کند واین مطالب را بدون کم وکاست درج نماید.

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

پس بهتر نبود بگید: کم مانده ایشان مثل سلفش در شهرداری رشت از خودشان تقدیر نماید. رسانه باید بدور از این لفاظی های پوشالین باشد. استان ما مدیر نمونه دارد اما توسعه ندارد این تنها نشان از دو رویی و بی لیاقتی این گونه مدیران است که با یک تحلیل ساده آشکار می شود و قطعا یک تحلیلگر منصف این را خواهد دید.
خواهشا یه تذکر به تمام شهرداریهای استان بدهید که بنرهای با عنوان(( انتصاب بجا و شایسته)) را در سطح شهر نزنند زیرا سیمای معنوی و عقلانی شهر را در کنار عدم توسعه و رابطه بازیها زیر سوال می برد. کدوم شایستگی ؟ کدوم بجا؟ کدوم توسعه؟. همه کارهای آقای حیدری مشت نمونه خروار این جماعت شایسته و بجاست.

[پاسخ]

همکار عزیز که همچین کامنتی گذاشتی درود بر شرفت همکار زحمت کش من قلبم را با نوشته بر حقت شاد کردی خدا حفظت کنه به امید اینکه همه عزیزان بهزیستی یک صدا از حق ضایعه شده شان دفاع کنن

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :