کد خبر : 31150
تاریخ انتشار : 21 مارس 2017 - 16:38
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 306 بازدید

گزارش معاون سیاسی استاندار لرستان به ملت درباره تعداد کاندیداهای ثبت نامی شورای اسلامی شهر و روستا در لرستان

معاون سیاسی استاندار لرستان، حبیب‌الله خجسته‌پور، به ملت گزارش داد تا ظهر سه‌شنبه اول فروردین‌ماه، تعداد 734 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای لرستان ثبت‌نام کردند. خجسته‌پور این مطلب را در جلسه‌ی ستاد انتخابات استان بیان کرد که ظهر اولین روز فروردین‌ماه در استانداری لرستان برگزار شد. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری […]

معاون سیاسی استاندار لرستان، حبیب‌الله خجسته‌پور، به ملت گزارش داد تا ظهر سه‌شنبه اول فروردین‌ماه، تعداد 734 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای لرستان ثبت‌نام کردند.

خجسته‌پور این مطلب را در جلسه‌ی ستاد انتخابات استان بیان کرد که ظهر اولین روز فروردین‌ماه در استانداری لرستان برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان خبر داد افرادی که علاقه‌مند هستند کاندیدای انتخابات شوراهای شهر و روستای استان لرستان شوند هر روز می‌توانند از ساعت هشت صبح تا چهار و سی عصر به فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان مراجعه کنند.

زمان ثبت‌نام از تاریخ 30 اسفندماه شروع شده است و تا 6 فروردین‌ماه ادامه دارد.

زمان ثبت‌نام کاندیداها دقیقاً در ایام تعطیلات نوروزی و دید و بازدیدهای نوروزی است.

خجسته‌پور به ملت گزارش داد استان لرستان دارای 25 شهر واجد شرایط داشتن شورای شهر است و بیش از یک هزار و 500 روستای این استان نیز شرایط برگزاری انتخابات شورای اسلامی روستا را دارند.

تا ظهر سه‌شنبه اولین روز فروردین‌ماه تعداد 320 نفر در استان لرستان برای انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای استان و تعداد 414 نفر نیز برای انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای استان ثبت‌نام کرده‌اند.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای کشور هم‌زمان با انتخابات ریاست‌جمهوری به تاریخ 29 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

اصلاح‌طلبان نیز به فکر برداشتن گام پیروزی در این دو انتخابات هستند.

معاون سیاسی استاندار لرستان که در انتخابات ریاست‌جمهوری خردادماه 92 ریاست ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در لرستان را عهده‌دار بود چند روز پیش انتقاد کرده بود از اینکه چیدمان برخی هیئت‌های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از یک طیف خاص فکری انتخاب شده‌اند.

خجسته‌پور از عدالت سیاسی دفاع و توصیه کرده بود در این چیدمان‌ها تجدیدنظر شود. 

بیان دیدگاه !

نام :