کد خبر : 33045
تاریخ انتشار : 21 سپتامبر 2017 - 10:51
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 15,336 بازدید

گفتگو با مسئول هماهنگ کننده نمایشگاه استانی کتاب لرستان: 400 ناشر از سراسر کشور در نمایشگاه حضور دارند

مسئول هماهنگ‌کننده‌ی نمایشگاه استانی کتاب لرستان گفت:«این نمایشگاه با 45 هزار عنوان کتاب و حضور 400 ناشر و تعداد 230 غرفه آماده‌ی بازدید شهروندان است». به گزارش هومیان نیوز، سجاد بهاروند، تشریح کرد:«این نمایشگاه در روز چهارشنبه 29 شهریورماه با حضور سرپرست معاونت فرهنگی وزیر ارشاد (دکتر سلگی) و حضور استاندار لرستان (دکتر خادمی) و نماینده […]

مسئول هماهنگ‌کننده‌ی نمایشگاه استانی کتاب لرستان گفت:«این نمایشگاه با 45 هزار عنوان کتاب و حضور 400 ناشر و تعداد 230 غرفه آماده‌ی بازدید شهروندان است».

به گزارش هومیان نیوز، سجاد بهاروند، تشریح کرد:«این نمایشگاه در روز چهارشنبه 29 شهریورماه با حضور سرپرست معاونت فرهنگی وزیر ارشاد (دکتر سلگی) و حضور استاندار لرستان (دکتر خادمی) و نماینده معزز ولی فقیه در استان (آیت‌اله میرعمادی) افتتاح شد و استاندار لرستان، تأکید کرده است از برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی، حمایت کامل می‌کند».

بهاروند توضیح داد:«علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند هر روز صبح از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 4 تا 9 شب از نمایشگاه بازدید کنند و برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها، از جمله اقدامات مهم فرهنگی دولت تدبیر و امید محسوب می‌شود».

وی تشریح کرد:«به‌صورت منظم و پیوسته از غرفه‌های نمایشگاه بازدید می‌شود و خدمات کامل به غرفه‌داران و ناشران در این نمایشگاه ارائه شده است تا برگزاری این نمایشگاه بزرگ استانی بدون هیچ‌گونه مشکلی انجام شود و نمایشگاه از تاریخ 29 شهریورماه تا چهارم مهرماه برپاست».

بهاروند توضیح داد:«کتاب‌ها  با تخفیف حداکثر 30 درصدی فروخته می‌شوند و این یک فرصت خوب فرهنگی و اجتماعی برای علاقه‌مندان به کتاب به‌ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان است که از این نمایشگاه بازدید کنند».

او افزود:«برگزاری نمایشگاه استانی کتاب لرستان مصادف شده است با شروع ایام محرم و شروع هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس و همین باعث شده است برنامه‌های جنبی در تناسب با این مناسبت‌ها نیز در نظر گرفته شود و البته نشست‌های تخصصی هم برگزار می‌شود».

گفتنی است در دوره دولت تدبیر و امید و دوره مدیریت حجت‌الاسلام و المسلمین حمیدرضا حنان بر منصب مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، نمایشگاه‌های کتاب، هر سال به‌صورت منظم برگزار شده‌اند.

بیان دیدگاه !

نام :