کد خبر : 30365
تاریخ انتشار : 19 ژانویه 2017 - 14:19
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 581 بازدید

گفت وگوی دبیر حزب اتحاد ملت ایران اسلامی فرشاد دهقان نژاد با رابط شورای عالی اصلاح طلبان کشور سیدحسن رسولی: محور فعالیت انتخاباتی اصلاح طلبان احزاب باشند

خبرنگار هومیان نیوز: استاندار پیشین لرستان، مهندس سیدحسن رسولی که رابط شورای عالی اصلاح طلبان کشور با استان لرستان است و دکتر محمود صادقی با دبیر حزب اتحاد ملت ایران اسلامی شاخه لرستان، فرشاد دهقان نژاد، دبیر انجمن اسلامی معلمان استان لرستان، علی تیموری، سیدعیسی موسوی نژاد و حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی موسوی، دیدار […]

خبرنگار هومیان نیوز: استاندار پیشین لرستان، مهندس سیدحسن رسولی که رابط شورای عالی اصلاح طلبان کشور با استان لرستان است و دکتر محمود صادقی با دبیر حزب اتحاد ملت ایران اسلامی شاخه لرستان، فرشاد دهقان نژاد، دبیر انجمن اسلامی معلمان استان لرستان، علی تیموری، سیدعیسی موسوی نژاد و حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی موسوی، دیدار و گفت وگو کردند.

این دیدار و گفت وگو صبح پنجشنبه 30 دی ماه در هتل رنگین کمان شهر خرم آباد انجام شد و دبیر حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، درباره ساختار جدید شورای اصلاح طلبان استان لرستان مطالبی را با سیدحسن رسولی در میان گذاشت.

دهقان نژاد گفت:«مهم است که فرهنگ تحزب و کار و فعالیت حزبی قانونمند در جامعه تقویت شود و روال دعوت از اشخاص حقیقی عضو شورای جدید اصلاح طلبان استان بهتر است چنین باشد که این اشخاص براساس دعوت احزاب و تشکلهای عضو شورای هماهنگی احزاب و تشکلهای اصلاح طلب استان لرستان به تعداد فعلی اعضا افزوده شوند».

وی توصیه کرد بهتر آن است که اشخاص حقیقی دعوت شده برای عضویت در شورای اصلاح طلبان استان لرستان، ساکن استان باشند.

دبیر حزب اتحاد ملت ایران اسلامی شاخه استان لرستان، فرشاد دهقان نژاد توصیه کرد هم احزاب و تشکلها و هم فعالان سیاسی غیرحزبی اصلاح طلب بیش از گذشته باید به نیروهای جوان و نسلهای دوم و سوم اصلاح طلب توجه کنند و از این نیروها بیشتر استفاده شود تا تربیت و کادرسازی نیز در جریان سیاسی، اجتماعی اصلاحات تقویت و نهادینه شود.

حزب اتحاد ملت ایران اسلامی عضو شورای هماهنگی احزاب و تشکلهای اصلاح طلب استان لرستان است. انجمن اسلامی معلمان استان نیز عضو این شوراست.

غروب سه شنبه 29 دی ماه سیدحسن رسولی در جمع اکثریت اعضای این شورا به میزبانی حزب اعتدال و توسعه استان (با دبیری حمید رشیدی) حضور یافت و توضیح داد که ساختار جدید شورای اصلاح طلبان استان لرستان به گونه ای طراحی شده است که شامل مجموع دبیران احزاب و تشکلهای اصلاح طلب استان لرستان و نصف این تعداد اشخاص حقیقی اصلاح طلب غیرحزبی است؛

به طور مثال اگر شورای هماهنگی احزاب و تشکلهای اصلاح طلب استان لرستان 22 عضو حقوقی دارد نصف این تعداد یعنی 11 عضو نیز براساس پیشنهاد احزاب و تشکلهای اصلاح طلب استان به جمع حقوقی فعلی افزوده می شود و در مجموع، شورای اصلاح طلبان استان لرستان تشکیل می شود.

سیدحسن رسولی که از رابطان اصلی دکتر محمدرضا عارف و رئیس دولت اصلاحات برای راه اندازی شوراهای اصلاح طلبان استانها برای انتخابات آتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاست تأکید کرد محور فعالیت سازمانی وانسجامی اصلاح طلبان استان همین شوراست و همه اصلاح طلبان باید حول این شورا اتحاد و انسجام داشته باشند.

سیدحسن رسولی تصریح کرد هدف آن است که فعالیت حزبی قانونمند در کشور تقویت شود و به همین علت وزن اصلی شورای اصلاح طلبان استانها بردوش احزاب و تشکلهای اصلاح طلب خواهد بود.

رسولی که در سالهایی از دولت اصلاحات، استاندار لرستان بود توضیح داد مدیریت ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان مرکز استان (شهر خرم آباد) برای انتخابات شورای شهر نیز برعهده احزاب و تشکلهای اصلاح طلب استان خواهد بود (ساختار جدید شورای اصلاح طلبان).

همچنین براساس ساختار جدید شورای اصلاح طلبان استان لرستان، نماینده استان در فراکسیون امید که در لرستان، دکتر محمد بیرانوندی است نیز عضو شورای اصلاح طلبان استان لرستان است.

این ساختار جدید برای همه استانهای کشور تعریف شده است و اصلاح طلبان در همه استانها براساس این ساختار جدید فعالیت انتخاباتی خویش برای انتخابات سال 96 را انجام میدهند.

29 اردیبهشت ماه سال آینده انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا به صورت هم زمان برگزار می شود. به این ترتیب شورای سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان که در رقابتهای انتخابات مجلس دهم محور فعالیت انتخاباتی اصلاح طلبان کشور بود با آن ساختار قبلی منحل شده و ساختار جدید تحت عنوان شورای اصلاح طلبان شکل می گیرد و هر استان، یک شورای اصلاح طلبان خواهد داشت. 

دیدگاه ها

فردین گراوند در گفته :

درود بر فرشاد عزیز و اصلاح طلب

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :