کد خبر : 18156
تاریخ انتشار : 19 آوریل 2015 - 19:25
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 584 بازدید

یک مقام امنیتی: برای مبارزه اثربخش تر با موادمخدر، «عزم ملی» نیاز است/ ضرورت تشکیل اتاق فکر

اختصاصی هومیان نیوز/ گروه اجتماعی: یک مقام امنیتی لرستان گفت:«برای مبارزه اثربخش تر با مواد مخدر، عزم ملی نیاز است و البته ضرورت دارد در استان لرستان یک اتاق فکر تشکیل شود». به گزارش گروه اجتماعی/ این مقام امنیتی عصر یکشنبه سی ام فروردین ماه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان […]

اطلاعات

اختصاصی هومیان نیوز/ گروه اجتماعی: یک مقام امنیتی لرستان گفت:«برای مبارزه اثربخش تر با مواد مخدر، عزم ملی نیاز است و البته ضرورت دارد در استان لرستان یک اتاق فکر تشکیل شود».

به گزارش گروه اجتماعی/ این مقام امنیتی عصر یکشنبه سی ام فروردین ماه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان که به ریاست استاندار لرستان در سالن جلسات استانداری تشکیل شد بیان داشت:«امروز خطر مواد مخدر یک خطر سازمان یافته توسط دشمن است و برای اینکه مبارزه کاملاً اثربخش باشد هم نیاز است یک عزم ملی وجود داشته باشد و همه دستگاهها مشارکت کنند و هم نیاز است یک اتاق فکر در استان لرستان تشکیل شود تا انواع راهکارهای کارشناسی شده برای مقابله با موادمخدر طرح ریزی شود».

وی ادامه داد:«نیروهای امنیتی و انتظامی و قضایی همواره تلاش حداکثری خود را در این زمینه انجام داده و می دهند و باید همه دستگاه ها در یک عزم ملی در زمینه های پیشگیری و مبارزه مشارکت داشته باشند».

او اظهار داشت:«سود تجارت مواد مخدر بسیار بالاست و حتا ما داشته ایم پرونده ای که در آن یک میلیارد تومان سود نصیب سوداگر موادمخدر شده است و متأسفانه الان دیده میشود که گاهاً لرستان در برخی موارد به تولیدکننده موادمخدر هم تبدیل شده و در این رابطه یک اراده ملی برای مبارزه نیاز است؛ زیرا دشمن در تلاش است از شگردهای مختلف برای ضربه زدن به نظام ما استفاده کند».

گفتنی است در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر علاوه بر استاندار/ نماینده ولی فقیه در استان/ معاون سیاسی استاندار/ ائمه جمعه/ فرمانداران/ مدیران دستگاه های اجرایی استان و اصحاب رسانه حضور داشتند.

دیدگاه ها

هفت اقلیم در گفته :

یک مشکل وقتی بزرگ شد عزم حلال کمتر می شود اینقد شبکه های توزیع در کشور شاخه دارند که حقیقتاً مبارزه با آن عزم ملی و تمام دستگاههای اجرایی و نظارتی را می طلبد . انشاله

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :