کد خبر : 17529
تاریخ انتشار : 18 مارس 2015 - 11:32
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 600 بازدید

۵۰ کلاس درس آماده اسکان مسافران نوروزی در کوهدشت

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت از آماده کردن ۵۰ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد. حجت اله مومنی در گفتگو با مهر با بیان اینکه آمادگی پذیرایی از مسافران نوروزی به شهرستان کوهدشت را داریم، گفت: علاوه بر کوهدشت، مسافران نوروزی بسیاری به امامزاده محمد درب گنبد و حرم مطهر ابوالوفا خواهند […]

کراپ‌شده - مدیر آموزش و پرورش کوهدشت

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت از آماده کردن ۵۰ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد.

حجت اله مومنی در گفتگو با مهر با بیان اینکه آمادگی پذیرایی از مسافران نوروزی به شهرستان کوهدشت را داریم، گفت: علاوه بر کوهدشت، مسافران نوروزی بسیاری به امامزاده محمد درب گنبد و حرم مطهر ابوالوفا خواهند آمد.

وی افزود: تجربه نشان داده مسافران مقبره ابوالوفا اسکان نخواهند داشت اما باید آماده اسکان مسافرانی باشیم که در کوهدشت و شهر درب گنبد اتراق می کنند.

مدیر آموزش و پرورش کوهدشت اظهار داشت: طبق بخشنامه وزارتی برپایی چادر در مراکز آموزشی ممنوع شده اما ۵۰ کلاس درس آماده است تا برای اسکان مسافران نوروزی مفروش شوند.

مومنی ادامه داد: برخی ادارات هم اعلام آمادگی کرده اند تا پذیرای مهمانان نوروزی باشند اما با توجه به مراجعه مهمانان به آموزش و پرورش شهرها، بهتر است لیست اداراتی که برای اسکان مسافران تمایل و ظرفیت دارند در اختیار ستاد اسکان در آموزش و پرورش قرار گیرد تا در صورت نیاز از فضاهای آنها استفاده شود.

مدیر آموزش و پرورش کوهدشت از شهرداری و اداره برق این شهرستان خواست در بحث روشنایی اطراف مدارس تعیین شده برای اسکان مسافران نوروزی و تامین امکانات بهداشتی آنها همکاری لازم را داشته باشند.

دیدگاه ها

فردین گراوند در گفته :

با سلام وخسته نباشید خدمت جناب مومنی مدیر توانمند و بی ادعای کوهدشت وسپاس از اماده سازی مدارس جهت اسکان فرهنگیان مهمان پیشنهاد میدهم بروشورهای رنگی جهت معرفی جاذبه های گردشگری م اماکن قدیمی و فرهنگی این دیار در اختیار مسافران نوروزی قرار دهند و مسولین ستاد اسکان را در جهت تکریم و مهمان نوازی فرهنگیان توجیه نموده که مهمانان با خاطره خوبی از این شهرستان بروند

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :