کد خبر : 34249
تاریخ انتشار : 4 فوریه 2018 - 20:45
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 147 بازدید

۶۹ حلقه چاه آب در کوهدشت و رومشکان از مدار خارج شد

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان گفت: طی سه تا چهار سال گذشته ۶۹ حلقه چاه آب کوهدشت و رومشکان از مدار خارج‌شده است. به گزارش هومیان نیوز، علیرضا کاکاوند عصر جمعه در مراسم افتتاح مجتمع آب‌رسانی «شهدای محبین» کوهدشت اظهار داشت : در دولت تدبیر و امید ۶۸۸ روستای لرستان را آب‌رسانی کرده‌ایم. وی بابیان […]

چاه آب

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان گفت: طی سه تا چهار سال گذشته ۶۹ حلقه چاه آب کوهدشت و رومشکان از مدار خارج‌شده است.

به گزارش هومیان نیوز، علیرضا کاکاوند عصر جمعه در مراسم افتتاح مجتمع آب‌رسانی «شهدای محبین» کوهدشت اظهار داشت : در دولت تدبیر و امید ۶۸۸ روستای لرستان را آب‌رسانی کرده‌ایم.

وی بابیان اینکه نیروهای ما علاوه بر بحث آب‌رسانی در مسیر اجرای پروژه‌ها موضوع برق‌رسانی را نیز انجام می‌دهند که در این راستا ۱۲۱ کیلومتر برق‌رسانی در روستاها داشته‌ایم، تصریح کرد: ۱۲۱ هزار مشترک داریم که نسبت به میانگین کشوری  کم‌تر است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان با اشاره به اینکه درگذشته شاخص بهره‌مندی آب در روستاهای لرستان ۳ درصد کمتر از میانگین کشوری بود اما خوشبختانه این میزان امروز ۴.۵ درصد بیشتر از میانگین کشوری است، افزود: در حال حاضر میزان بهره‌مندی از آب در روستاهای لرستان ۸۳.۵۷ درصد است.

کاکاوند بابیان اینکه از ۲۲ حلقه چاه آب در کوهدشت ۱۲ حلقه از مدار خارج‌شده است و ۵ حلقه نیز کمتر از ۵۰ درصد بازدهی دارند، تصریح کرد: درمجموع طی سه تا چهار سال گذشته‌ ‌۶۹ حلقه چاه آب کوهدشت و رومشکان از مدار خارج‌شده است.

بیان دیدگاه !

نام :