کد خبر : 32775
تاریخ انتشار : 25 آگوست 2017 - 21:42
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 263 بازدید

۷۰ هزار نفر در لرستان بیکار هستند / تیتر تکان دهنده ی سال لرستان

   رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان لرستان گفت: ۷۰ هزار نفر بیکار در لرستان داریم، اما آنچه مسلم است وضع ما نسبت به استان‌های دیگر بهتر شده است. به نقل از مهر، علی هادی چگنی ظهر پنجشنبه در نشست اطلاع رسانی برنامه های هفته دولت با اشاره به افزایش بیش از ۱.۵ برابری اعتبارات عمرانی […]

 

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان لرستان گفت: ۷۰ هزار نفر بیکار در لرستان داریم، اما آنچه مسلم است وضع ما نسبت به استان‌های دیگر بهتر شده است.

به نقل از مهر، علی هادی چگنی ظهر پنجشنبه در نشست اطلاع رسانی برنامه های هفته دولت با اشاره به افزایش بیش از ۱.۵ برابری اعتبارات عمرانی در لرستان اظهار داشت: طی ۴ سال گذشته، ۳ هزار میلیارد تومان اعتبارات عمرانی به استان اختصاص داده شده است.

وی تصریح کرد: میزان اعتبارات عمرانی لرستان طی این سال ها نسبت به مدت مشابه حدود ۱.۷ برابر افزایش یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان با اشاره به اینکه شهر خرم آباد در بخش گردشگری جزو ۷ شهر برتر شد، این موضوع در اشتغال تاثیر دارد و اشتغال فقط کارخانه نیست، افزود: کوهدشت، دلفان و رومشکان در صدر بیشترین نرخ بیکاری در استان قرار گرفته اند وشهرستان های ازنا، پلدختر و دوره چگنی کمترین نرخ بیکاری را دارند.

چگنی با بیان اینکه نوسان نرخ بیکاری در استان از ۱۶.۵ تا ۷ درصد است، تصریح کرد: متوسط این نرخ های بیکاری در سراسر استان، بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۱۳ درصد شده است.

وی با تاکید بر اینکه نرخ مشارکت اقتصادی مردم به ۳۹.۷ درصد افزایش یافته ست، افزود: تراز تجاری استان از ۳۱ میلیارد به ۶۵ میلیارد رسیده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان یادآور شد: در عین حال ۷۰ هزار بیکار داریم اما آنچه مسلم است وضع ما نسبت به استان های دیگر بهتر شده است.

چگنی ادامه داد: سرانه سپرده گذاری مردم در استان از ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است که این میزان ۱۵ درصد افزایش را نشان می دهد.

دیدگاه ها

دانشجو دکتری بیکار در گفته :

من وشوهرم هردو دانشجو دکتری ازبهترین دانشگاهها وبیکاریم.خدا از سر تقصیر مسئولین نگذره

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :