کد خبر : 12342
تاریخ انتشار : 28 سپتامبر 2014 - 23:45
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 4,376 بازدید

پیشگیری ازانواع سرطان- طب سنتی و بومی

   آیا می دانیددرنظام طب سنتی (ایرانی- اسلامی) هیچ دردی ، بی درمان نیست؟ << نه >> وجود ندارد.غراق نیست.   نوره( واجبی) از منطر روایات از امام رضا (ع) روایت شده که می فرمایند : یک روز در میان از نوره ( واجبی ) استفاده نمایید و اگر نشد دو روز در میان ، […]

 

 آیا می دانیددرنظام طب سنتی (ایرانی- اسلامی) هیچ دردی ، بی درمان نیست؟ << نه >> وجود ندارد.غراق نیست.

 

کوهدشت بهار93

نوره( واجبی) از منطر روایات

از امام رضا (ع) روایت شده که می فرمایند :

یک روز در میان از نوره ( واجبی ) استفاده نمایید و اگر نشد دو روز در میان ، اگر نشد سه روز در میان ، اگر نشد هفته ای یک بار ، اگر نتوانستید دو هفته یک بار ، اگر نتوانستید سه هفته یک بار ، نتوانستید ماهی یک بار و حتی اگر پول نداشتید قرض کنید و این کار را انجام دهید و اگر چهل روز بگذرد و کسی از نوره استفاده نکرد ، مسلمان نیست .
نیرآن امام بزرگوار می فرمایند :

نوره وقتی به بدن گذاشته می شود علاقه مرد را به زن و زن را به مرد شدیداً شدت می دهد و وقتی زیر بغل گذاشته می شود شانه را قوی دید را زیاد می کند .

و نیز از امام صادق (ع) روایت شده که می فرمایند :

دستور نوره کشیدن هر پانزده روز است ، کسی که بیست و یک روز بر او بگذرد و نوره نکشیده باشد اگر پول ندارد به عهدة خدای بزرگ قرض گیرد و نوره کشد کسی که چهل روز بگذرد و نوره نکشد نه مؤمن باشد و نه مسلمان و نه کرامتی دارد .

در کتب طبی قدیم آمده است :         کسی که نوره می گذارد دچار رماتیسم نمی شود و سرطان خون نمی گیرد .

نوره یا واجبی و تاثیر شگرف آن برانواع سرطان

واجبی (نوره) ماده‌ای است که برای دفع موهای زاید بدن استفاده می‌شود.(موبر سنتی وطبیعی) این ماده از ترکیب آهک،آرسنیک و زرنیخ تشکیل شده‌است. از لحاظ علمی اگر بخواهیم به ماهیت این تاکید پی ببریم اینگونه می توان گفت که اگر از نوره های سنتی و اصیل که دارای ارسنیک هستند، استفاده شود در واقع دارید خود را علاوه بر نظافت ، به طور طبیعی و بی دردسرشیمی درمانی می کنید. موادموجود درواجبی ازطریق غددلنفاوی واقع درزیربغل و کشاله ران وارد جریان خون می شود و مبارزه با سلول های سرطانی راآغاز می کنند،درحقیقت باهربارمصرف واجبی ،بک دوره شیمی درمانی طبیعی! انجام می گیرد.واز تشکیل توده های سرطانی پیشگیری می شود.
توصیه می شود برای تهییه واجبی ، بسته هایی را بخرید که به اصطلاح پاستوریزه نشده اند! چون دستکاری شده اند. به عبارتی ، اگرواجبی فله تهییه کردید اثرش بهتر و جنبه ی طبی آن بیشتر است.

دستور استفاده:

در موقع استفاده باید بدن خشک باشد و داروی نظافت رقیق نباشد. بهتر است موقع مصرف از دستکش استفاده شود. حتماً از آب داغ برای تهیهٔ آن استفاده کنید. پودر واجبی را بامقداری آب گرم درهم آمیخته تا به شکل خمیردرآید وآن را بر روی موهای زاید بمالید (در حالی که بدن خشک و تمیز است) و از مالید زیادآن خودداری کنید. پس از ۵ تا ۶ دقیقه با دست یالیف وکیسه موها را به راحتی جدا کنید موضع رابشویید. ماندن بیش از حد آن بر روی پوست ممکن است منجر به آسیب دیدن پوست (مثل حالت سوختگی) شود. همچنین ماندن بیش از حد روی ناخن ها باعث میشود ناخن تا حد بسیار زیادی نرم شود و از بین برود. این ماده بوی خاص و تندی می‌دهد. بهتر است در هنگام استفاده از واجبی بدن در حالتی باشد که درزها و تو رفتگی ها قابل دسترس باشد و حرکت اضافی نداشته باشد.
هشدار! این ماده سمی است و خوراکی نیست ازدسترس کودکان دورنگه داشته شود.

ازمنطری دیگر

سه ماده اساسی در نوره عبارت بودند از :
آهک،آرسنیک و زرنیخ.متاسفانه از طرف وزارت بهداشت!!!!!!!! اعلام شده است : نوره هایی که بفروش می رسد غیر بهداشتی است مگر آنکه آرسنیک آن را خارج کنند چون آرسنیک سرطان زا ست که متأسفانه دستور داده اند و تمام کارخانه ها آرسنیک موجود در نوره را خارج کرده اند ( البته نوره دارای آرسنیک به صورت سنتی و غیر کارخانه ای هنوز موجود است ) ولی وزارت بهداشت نمی داند یا می دانند و… که این آرسنیکی که از نوره ها خارج کرده اند کجا می رود . این ماده حیاتی به قیمت مفت از کشور خارج می شود و به اروپا می رود ؛ از یک سو نوره بی خاصیت می شود و از طرف دیگر این آرسنیک با پاره ای دست کاری شیمیایی دوباره به عنوان آخرین داروی شیمیایی ضد سرطان خون برای شیمی درمانی با قیمتی بسیار گزاف به کشور برمی گردد . از این رو این ماده بسیار حیاتی هست و باید سالم و بدون دست کاری ، به صورت سنتی استفاده گردد و قطعاً داروی خوب ضد سرطان است نوره ای که دارای آرسنیک ، فسفر و گوگرد( آهک،آرسنیک و زرنیخ.)است را نباید وارد خون کرد طریق وارد کردن این مواد ضد سرطانی از طریق تنفس و پوست است و مدت زمان آن نیز همان مدتی است که موها را از بین می برد و اگر بیشتر بماند پوست می سوزد و باید نوره در محیطی کوچک و خنک به بدن گذاشته شود تا در این مدت از طریق تنفس و بو وارد ریه ها و سپس خون شود تا هر بار که نوره گذاشته می شود مقدار زیادی سرطان از بدن خارج شود .

نکته:اگرخانم ها مداوم استفاده کنند هرگز به سرطان سینه مبتلا نمی شوند. بسیاری از کیست ها را ازبین می برد.
نکته:     استشمام بوی ناخوشایند آن پیشگیری از سرطان خون است.
خود استفاده کنید و به فرزندانتان روش استفاده را بیاموزید.

      به زودی مطالب بیشتری دراین زمیته تقدیم شما گرامیان می گردد.

این محصول را می توانید از عطاری های معتبر به صورت فله ای تهییه کنید.

در کوهدشت:
الف)عطاری آقای طولابیٰ ٰ( گل هیرو)- خیابان بازارچه- جنب آزمایشگاه دکترمسجدیان
ب) عطاری برینداس – 4راه بوعلی- جنب بستنی شیخه

دیدگاه ها

فتحعلی شهبازی در گفته :

ممنون از آقای قبادی که خالصانه اطلاعات علمی خود را در اختیار دیگران قرار می دهد پاینده باشید استاد

[پاسخ]

فتحعلی قبادی پاسخ در تاريخ شنبه 23 آگوست , 2014 11:20 ق.ظ:

سپاس جناب شهبازی.

[پاسخ]

ملکشاهی در گفته :

تشکر آقای قبادی استفاده کردیم از از تجربیات شما

[پاسخ]

بختیار اسماعیلی38ساله از اصفهان در گفته :

با تشکر از مطالب ارزنده و کاربردی شما که در حوزه ی بهداشت و سلامت فردی و خانوادگی و در نهایت سلامت اجتماعی بیان فرمودید.اینجانب علاقه ی وافری به طب سنتی دارم و تا آنجا که امکان داشته باشد تمام دستورات دین و بزرگان دین و بزرگان سرزمین کهن ایران زمینمان را در مورد بهداشت به کار می برم ..
مطالب دیگری در سایت بگذارید تا هموطنان گرامی استفاده کنند
من الله توفیق
با تشکر فراوان

[پاسخ]

بختیار اسماعیلی38ساله از اصفهان در گفته :

باسلام:
اگر در مورد پوست و مو مطالبی دارید در سایت بگذارید.مخصوصا در مورد تقویت مو و جلوگیری از ریزش و کاهش سفیدی مو به روش سنتی.
با تشکرفراوان

[پاسخ]

فتحعلی قبادی پاسخ در تاريخ جمعه 6 فوریه , 2015 6:05 ب.ظ:

سلام برشما.
جناب اسماعیلی عزیز تندرستی حضرت عالی را از خداوند منان خواهانم. سپاس از دیدگاه جنابعالی. همان عمل به مکروه ، مستحب و واجب در زندگی فردی و اجتماعی ،علاوه برجنبه ی عبادی ، بهترین راه پیشگیری و حفظ الصحه است. اما برای موردی که خواسته اید: روزانه ومداوم یک عدد هلیله ی سیاه را دردهان گذاشته لیس بزنید تا تمام شود یا مقداری هلیله سیاه را آسیاب کرده با کمی عسل مخلوط کرده و سپس به شکل قرص های بلعیدنی درآورید و شبی 1 تا 2 دانه مصرف کنید تا حداقل 1سال. اگر مشکل کم خونی ندارید حجامت دوره ای واصولی پیشنهاد می شود.
منتظر دیدگاه های راهگشای آن عزیز هستیم. تندرست باشید

[پاسخ]

والا ما آخرش نفهميديم آرسنيك خوبه يا بد. هر جا به چيزي ميگن. هرچند اون نوره كه حضرت سليمان آورد آرسنيك دار بوده طبيعتا. ولي واقعا آدم ميترسه…!!!

[پاسخ]

رضایی در گفته :

باسلام لطفا شماره تماس

[پاسخ]

فتحعلی قبادی پاسخ در تاريخ شنبه 16 ژانویه , 2016 6:23 ب.ظ:

09160531349

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :