کد خبر : 15851
تاریخ انتشار : 8 ژانویه 2015 - 11:11
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 18,422 بازدید

نظر شما در رابطه با تبلیغات زودهنگام و غیررسمی برخی کاندیداهای انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی در کوهدشت

  با توجه به آغاز غیررسمی تبلیغات از سوی برخی نمایندگان ادوار گذشته کوهدشت برای حضور دوباره در انتخابات و با توجه به شروع گفتگوهای انتخاباتی در برخی رسانه های محلی، برآن شدیم تا نظر مردم را در این رابطه به نظرسنجی بگذاریم. از مخاطبان عزیز انتظار می رود نظرات کارشناسی خود را بنویسند و […]

 

با توجه به آغاز غیررسمی تبلیغات از سوی برخی نمایندگان ادوار گذشته کوهدشت برای حضور دوباره در انتخابات و با توجه به شروع گفتگوهای انتخاباتی در برخی رسانه های محلی، برآن شدیم تا نظر مردم را در این رابطه به نظرسنجی بگذاریم.

از مخاطبان عزیز انتظار می رود نظرات کارشناسی خود را بنویسند و از توهین به شخصیت افراد خودداری شود.

دیدگاه ها

چرا مصاحبه اقای شاهرخی در سایت دارید که قبل از اقای امامی صورت گرفته ولی مصاحبه اقای امامی را برداشتید…اقای حشمت ازادبخت لطفا روشن بفرمایید

[پاسخ]

هومیان نیوز پاسخ در تاريخ پنج‌شنبه 8 ژانویه , 2015 11:40 ق.ظ:

حشمت اله آزادبخت:
برداشتن مصاحبه ی آقای امامی برخلاف نظر هومیان صورت گرفت دوست عزیز.
مقدمه ی گفتگو با آقای امامی در هومیان نیوز حذف شده بود و یکی از مصاحبه کننده های حامی ایشان با بنده تماس گرفتند و خواستند یا مقدمه را به گفتگو اضافه کنم یا گفتگو را حذف کنم که با توجه به استقلال و رسالت کار مطبوعاتی ، هیئت تحریریه ی هومیان نیوز تصمیم به حذف گرفت.

[پاسخ]

طرفدار امامی راد پاسخ در تاريخ پنج‌شنبه 8 ژانویه , 2015 11:54 ق.ظ:

آقای آزادبخت اون حامی امامی چه کسی بود لطفا اسم ایشان را ذکر کنید.

[پاسخ]

ناشناس میگه پاسخ در تاريخ پنج‌شنبه 8 ژانویه , 2015 12:05 ب.ظ:

اقای ازادبخت امامی هم خدایی دارد

جمعی از اصول گرایان رومشگان پاسخ در تاريخ پنج‌شنبه 8 ژانویه , 2015 12:30 ب.ظ:

اینجانب به چند نکته در مورد مدیر سایت محترم هومیان نیوز اشاره می کنم
1-من مدیریت سایت هومیان نیوز را بسیار صادق وامانت دار می دانم که سعی می کند نظرات مردم از هر جریان سیاسی را در جامعه منعکس کند .شاید کمتر سایتی را در شهرستان پیدا کنیم که مانند هومیان نظرات تمام جریانات را درج نماید .البته نباید انتظار داشت که مدیریت محترم سایت مطالبی را که خلاف واقعه وحاوی عبارات توهین امیز باشد را در سایت درج نماید.اما به عنوان کسی که خدا را شاهد می گیرم هرگز مدیر سایت را ندید هام وایشان را نمی شناسم می گویم مدیریت سایت می تواند الگویی برای سایر سایت های شهرستان باشد که بدور از هیاهوی سیاسی دنبال اطلاع رسانی صحیح و بیان مشکلات جامعه می باشد
2-به نظر حقیر از همان اول هم درج مطلب مربوط به امامی راد در سایت اشتباه بود.چرا امامی راد اگر مطلبی دارد به صورت رسمی در سایت درج نمی کند .ایا شان خود را بالاتر از مردم می داند یا مثل همه کار های خود می خواهد راهی برای فرار داشته باشد.ایشان باید مثل شاهرخی قبادی به صورت علنی وشفاف نظرات خود را بیان می کرد .امروزه با یک ایمیل حتی از راه دور هم می توان نظرات خود را در سایت درج نمود.اقای امامی راد با زیرکی خاصی مطالبی را گفته بود اما می خواست بازتاب مردم را ببینداگر خوب بود که بگوید مصاحبه مال من بوده اگر هم خوب نبود با سکوت ویا تکذیب از کنار ان بگذرد .اقای امامی راد شان مردم ارزش این را دارد که به صورت رسمی و علنی وشفاف به این سایت ها نظر خود را اعلام نمایید .در همین هومیان نیوز صداقت وامانت داری برای مردم مشخص شده ومی توانستید نظرات خود را اگر ترس از بیان انها نداشتید می توانستی در سایت درج کنی .البته مشخص است که شما می خواستی از عکس العمل مردم اگاه شوی و چون دیدی نظر مردم برای شما خوب نیست این بهانه را برای سایت هومیان نیوز گرفتی که مطلب شما را بردارد
3- اگر شما مخالف درج مطلبتان در سایت بودید چرا همان اول اعلام نکردید که مطلب را را درسایت بردارند ؟
فرار شما از واقعیات چیزی نیست که بتوانید به گردن سایت مردمی هومیان نیوز بیندازید .شما فقط چون عکس العمل مردم را مناسب ندیدی یا به هر حال مطلب را به نفع خودتان ندیدی د بر خلاف اصول اخلاقی سایت هومیان نیوز را مجبور نموده اید که مطلب را بردارد .اخلاق حکم می کرد هر چند هومیان نیوز با اغماض از برخی موارد مطلب شما را درج نمود شما هم تا اخرپای کار می ماندید
4- حذف مطلب نشان دهنده همان پیمان مردمداری وصداقت سایت هومیان نیوز با مردم باشد وزمانی که نویسنده گان مطلب می خواستند برای فرار از واقعیت سایت را محل تبلیغ افکار خود علیه افراد دیگر بکنند مدیریت محترم سایت شجاعانه حقیقت را به مردم گفتند و مردم هم خوب می فهمند
5-سایت هومیان جای افکاردوپهلو نیست و اینجا مانند مدیران ان نیاز به افرادی صادق وشفاف دارد پس اقای امامی راد یا شما که نویسنده مطلب بودی از طرف ایشان شجاعانه وشفاف بیایید ونظرات خود را بیان نمایید
6- انتظار داریم همچون شاهرخی قبادی خود امامی راد با دعوت از رسانه های بومی نقطه نظرات خود را بیان نماید وبه افکار عمومی پاسخ بدهد که ایا مانند سابق فقط برای انتقام وشکست قبادی می اید؟
ایا ایشان به پاس سال ها رای اصول گرایان به ایشان به فکر اصول گرایان هست که به وحدت دبیندیشد یا اصول گرایی را فقط در خود خلاصه می کند ؟یعنی اگر اصول گرایان به ایشان رای دادند پس اصول گرا هستند اما اگر رای ندادند باید برای شکست انها به میدان امد مثل سال 90 که امامی راد امد واصول گرایان را شکست داد
7- اقای امامی راد اینجانب حاضر به مناظره با شما هستم وحاضرم در یک جلسه علنی ویا به صورت رسانه ای وبر خط با شما مناظره کنم وبه شما بگویم امدن شما وقبادی با هم یعنی شکست اصول گرایان
8- اقای امامی راد اصول گرایان تا پایان عمر با هیچ فردی عهد نبسته اند .همان طور که سال ها به شما رای دادند و به قبادی رای ندادند چون رای نداشت اکنون فقط چون شما رای نداری وقبادی بیشتر از شما رای دارد به قبادی رای می دهند.برای مردم بین شما وقبادی فردی که باعث پیروزی اصول گرایان شود در اولویت است نه چیز دیگر وشما هم باید قبول کنید برای 80 هزار اصول گرا سختاست با داشتن رای شکست بخورند
در پایان بار دیگر تاکید می کنم هرگز اصول گرایان با شما دشمنی ندارند ودلیل ان سال ها به شما رای دادن است اما دوست ندارند دوباره شکست بخورند .استدعا دارم از شما وقبادی دریک فرایندی که مورد قبول هردونفرتان باشد به وحدت برسید ودوباره اصول گرایان را پیروز کنید چون 80 درصد رای کوهدشت( اگر شرایط خوب باشد واصحاب روز شنبه ومردم سرگردان وفرصت طلب شرایط را مساعد ببینند) به سبد اصول گرایان تعلق دارد.اقای امامی راد نگذارید شما دوباره مسبب شکست اصول گرایان باشید حتی اگر از حق خود بگذرید حتی اگر شرایط شما وقبادی مثل هم باشد به پاس سال ها رای دادن اصول گرایان به شما یک بار شما به نفع اصول گرایان رای بدهید وکوتاه بیایید و به وحدت برسید قرار نیست یک نفر شما شکست بخورد بلکه قرار است هر دونفرتان پیروز شوید در سایه وحدت

[پاسخ]

مصاحبه آقای علی امای راد در جواب وحدت با تیم انتخاباتی آقای قبادی پاسخ در تاريخ پنج‌شنبه 8 ژانویه , 2015 8:46 ب.ظ:

برادری که خودراجمعی از اصولگرایان نامیده اید.درآخر حاضر به مناظره با راد شده ای جنابعالی یک نفری چرا نوشته ای جمعی از اصولگرایان .پس معلوم است همه حرفارو از روی معده گفته ای .دیگر تکرار نشود

مسعود پاسخ در تاريخ پنج‌شنبه 8 ژانویه , 2015 10:18 ب.ظ:

جناب اقای ازادبخت عزیز
من به شهامت حضرتعالی اعتقاد دارم و شما از روزنامه نگاران پیشکسوت کوهدشت هستید ولی مصاحبه بدون مطالعه و تفکر ،سرنوشتی همینجوری خواهد داشت و بارهای حقوقی.اجتماعی و آشکار شدن باطن افراد را بدنبال خواهد داشت .

[پاسخ]

روشن پژوه در گفته :

برادر ازادبخت فعلا براي نظر سنجي زود است چون بعضي از افرادي كه احتمالا قصد شركت در انتخابات را دارند هنوز اعلام حضور نكرده ا ند .اما فكر مي كنم مردم از گروه گرايي خسته اند بيشتر به افرادي روي بياورند كه بتوانند كار عمراني وعام ا لمنفعه اي انجان دهند

[پاسخ]

كوهدشتي در گفته :

اميدوارم نماينده اي انتخاب شودبه داد اين شهر عقب افتاده برسد بدورازهرجناح بازي وشخصيت

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

تو این جامعه نظر کیلویی چنده؟

[پاسخ]

يكي از... پاسخ در تاريخ پنج‌شنبه 8 ژانویه , 2015 12:03 ب.ظ:

باهات موافقم….

[پاسخ]

ع.م پاسخ در تاريخ پنج‌شنبه 8 ژانویه , 2015 4:10 ب.ظ:

موافقم

[پاسخ]

امین پاسخ در تاريخ دوشنبه 12 اکتبر , 2015 9:57 ق.ظ:

اشتباه میکنید دوست عزیز نظر دادن تو جامعه ما خیلی مهم

[پاسخ]

اصلاح طلب در گفته :

درست به موقع این نظرسنجی اعلام شده است چونکه به قول شما تبلیغات غیررسمی بعضی از کاندیداها شروع شده اگر اینطورنیست این مصاحبه ها توی سایتها چکارمیکنند؟اما به نظر من امسال پیروزی با اصلاح طلبهامی باشد اصلاح طلب ها نباید خاموش بنشینند و آنها هم باید شروع کنند و کسی را علم کنند البته یک نیروی جوان و باسوادرا علم کنند که بتواند حرف مردم را در مجلس بازگوکند.

[پاسخ]

نصرالله كرمي تهران در گفته :

انتخابات يعني حضور داوطلبانه افراد چه انهايي كه قبلا نماينده بودن وچه انهايي كه براي بار اول قصد حضور درانتخابات رادارندحالا اگر يكي ازكانديداها باب ميل ما نبود نبايدتخريب شود مردم هم ازادند انتخاب كنند يا طايفه ايي ياحزبي وجناحي ياتعصب قومي واين نشان دهنده فرهنگ هر منطقه اي است ولي بايد درنظر داشت كه يكي از اصلي ترين شاخص هاي هركانديدا براي انتخاب ميزان مقبوليت وي در ان حوزه مي باشدحالا به هردليل ولي فراموش نكنيم كه فرهنگ يك جامعه راازروي طرز فكر وانتخاب ان جامعه ميتوان تشخيص داد دراين شرايط امروزي جامعه ما كمتر فردي مصالح شخصي خود وخانواده رافداي مصالح جامعه ميكند واين واقعيتي است كه همه ما باتمام وجود انرادرك ميكنيم بياييدواقع بين باشيم وبا واقعيتها زندگي كنيم نه با ارمانها ماكوهدشت رانبايد باكرمانشاه واراك واصفهان مقايسه كنيم فرهنگي كه براساس تعصبات قومي وقبيله ايي بنانهاده شده وهنوز كار وتلاش وسرمايه گذاري دراقتصاد منطقه جايگاهي نداردصرف گرفتن مدرك دكترا ازفلان دانشگاه وتعداد تحصيل كرده ها بدون هيچ بازدهي ومنتظر معجزه ماندن ازطرف نماينده كه هيچ اختيار واراده ايي دربودجه اجرايي كشورندارد كار درستي نيست وقتي خود من كه مدت 11سال رادر سكوهاي نفتي با ان شرايط سخت به عينه ميبينم كه يكي از فارغ تحصيلان دكتراي نفت دانشگاه شريف از شهرستان الشتر جهت يك پروژه نفتي با ان همه مشكلات خصوصا دوري ازخانواده باتمام توان وجديت كار ميكند نشان از فرهنگي دارد كه درحال رشد وشكوفايي است وهمين هم ميشود كه اركان اصلي ادارات استان وحتي خارج از استان را افرادي از همين شهرستان اداره ميكنند واين باعث افتخار براي همه ماست شماميبينيد كه الشتر ونوراباد داراي يك نماينده واحد درمجلس هستند ولي اگر رشد سلسه رابادلفان مقايسه كنيم اين دوقابل قياس نيستندپس اگرقصد انتخاب داريم بدون هيچ چشمداشتي طوري انتخاب كنيم كه لااقل فرد اتنخاب شده ازقبل براي خود واطرافيان ازراههاي غير شرعي كيسه ندوخته باشد حقوق ماهيانه يك نماينده مجلس با احتساب همه ايتم ها از 5ميليون تجاوز نميكند واين جايگاهي نيست كه ادم خودرا به اب واتش بزند جز براي اميال نفس واحيانا سو استفاده شخصي

[پاسخ]

ممردانيمردانيرمرداني پاسخ در تاريخ یکشنبه 15 نوامبر , 2015 7:17 ق.ظ:

احسنت موافقم

[پاسخ]

به امید خدا این بار مرد اصلاحات کوهدشت فرج اله مومنی اگراقایان شورای نگهبان اجازه ورودبه انتخابات رابدهند همه رقباد خودراشکست میدهد اماافسوس که نمیگذارند

[پاسخ]

منتقد پاسخ در تاريخ دوشنبه 12 ژانویه , 2015 9:57 ق.ظ:

کمی یواش تر آقا حامد

[پاسخ]

سیاسی در گفته :

باسلام٬ازآنجایی که انتخاب حق هرفردایرانی می باشد وازطرفی فعالیت همه گروه های سیاسی در امرانتخابات ضروریست لذا امیدداریم گروه های سیاسی باتمام قدرت درصحنه باشند تابا انجام انتخاباتی آزاد وزن ومیزان نفوذشان را نمایان کنند قطعآ ضمن احترامی که برای آقای قبادی قائلم اما نظرایشان راکه درجمع رسانه ای مبنی بر بالا بودن رای اصولگراها درکوهدشت اصلا قبول ندارم وبه یقین رای اصلاح طلبان به مراتب بیشتر است واین راهمه می پذیرند۰سخن من بادوستان اصلاح طلب این است ازرنجهایی که دراین دوره با انتخاب کاندیدای اجاره ای کشیده اند فراموش نکندد وبا وحدت وهمدلی کاری کنند کارستان تا درس عبرتی باشد برای قدرنشناسان ودراین راستا نقش نخبگان سیاسی بسیار اثرگذار می باشدوضعیتی که نماینده محترم برای نیروهای بنام اصلاح طلب بوجود آورده تاجایی که ازور‌د آنها به ادارات ازجمله آموزش وپرورش ممانعت می نماید برکسی پوشیده نیست۰بدون شک آینده انتخابات به نفع اصلاح. طلبان می باشد۰ظاهرا اصولگراها که آقای قبادی وامامی می باشنددرپی وحدت هستند ونماینده محترم هم فعلا معلوم نیست باچه تشکل سیاسی وارد صحنه انتخابات شود خدا آنچه را مصلحت نظام ومردم کوهدشت هست مقدر فرماید۰انشاءالله

[پاسخ]

اصلاحات در گفته :

اگر همه صلایق سیاسی باشندولی مرد اصلاحت فرج اله مومنی درمیدان باشد بازپیروزی بامومنی واصلاحات است امابه قول دوستمان حامد افسوس

[پاسخ]

حسین پاسخ در تاريخ پنج‌شنبه 8 ژانویه , 2015 10:12 ب.ظ:

انشأالله با وحدت اصلاح طلبان. این دور آقای محمد آزادبخت کاندید میشوند و با حمایت چهره های بزرگ اصلاح طلبان مثل جناب آقای فرج مومنی. و اسفندیاری. پیروز قطعی انتخابات خواهند شد. خواهشا اصلاح طلبان تفرقه افکنی نکنند

[پاسخ]

ش.م پاسخ در تاريخ جمعه 9 ژانویه , 2015 10:44 ق.ظ:

دوره اصلاح طلبا توم شد………

[پاسخ]

دلير پاسخ در تاريخ پنج‌شنبه 8 ژانویه , 2015 10:44 ب.ظ:

ما اصلاح طلب رو فقط ايشان نمي دانيم.بلكه اقاي دوستي وامثالهم كه الان به انحا مختلف به كوهدشت خدمت مي كند مثلا كمك به مستمندان واحداث مجتمع اموزشي استثنايي…..رو مرد اصلاحات مي دانيم

[پاسخ]

اصلاح طلب پاسخ در تاريخ جمعه 9 ژانویه , 2015 12:38 ق.ظ:

با نظر شما موافقم دوستی مرد بزرگی است ازمایش خود را به خوبی پس داده اند تو را خدا از امثال مومنی حرف نزنید ایشان یکبار به اصلاح طلبان ضربه زدند رای هم ندارند

[پاسخ]

فرهاد پاسخ در تاريخ جمعه 9 ژانویه , 2015 11:03 ب.ظ:

ایا همین اقای دوستی که شما سنگ ان را به سینه میزنید همان فرد نبود که در ان شرایط سخت و بد اصلاح طلبان به جریان اعتدال و روحانی رای ندادند و رای خود را به اقای قالیباف دادند ایا ایشان همان نبودند که در جریان فرمانداری کوهدشت. هم نظر شدند با جناب اقای ملکشاهی که همه ی شهر و اصلاح طلبان موافق فرماندار شدن اقای محمد ازادبخت بودند. با اینکه اقای ازادبخت از بزرگان و ریش سفیدان جریان اصلاحات هستند. با اقای ملکشاهی هم نظر شدند که با مخالفت های شدید مانع فرماندار شدن ایشان شدند. اری اقای دوستی اصلاح طلب نیست. و جایگاهی در اصلاحات ندارد

[پاسخ]

رضااصلاحاتی پاسخ در تاريخ شنبه 10 ژانویه , 2015 10:25 ب.ظ:

جای بسی تاسف است اولا جریان روحانی اصلاح طلب نیست وتقریبا سی در صد ارا روحانی را متعلق به اصلاح طلبان میدانند واین مطلب را هم سران اصلاحات بیان کرد ه اند وهم خود اقای روحانی ضمنا بارها رسانه ملی با اقای دوستی به عنوان شورای اصلاح طلب شهر تهران مصاحبه نموده اند در راس حکومت او را اصلاح طلب واقعی می دانند وحضرتعالی بر عکس ثانیا همه می دانند که اکثریت نیروهای آقای ملکشاهی اصلاح طلبند اما مشکل اینجاست که این نیروها باب میل جنابعالی نیستند در اخر اقای دوستی نه بنده را میشناسند ونه بنده سنگ آقای دوستی ودیگران را به سینه می زنم اما وجدان حکم میکند همیشه از خوبان به خوبی یاد شود

کوهدشتی مقیم تهران پاسخ در تاريخ یکشنبه 11 ژانویه , 2015 3:31 ب.ظ:

رای دوستی به قالیباف کذب محض است و دوستی در آن زمان در لیست اصلاح طلبان برای شورای شهر تهران بود که رای هم آورد.
رای اصلاح طلبان کوهدشت به ملک شاهی یک تاکتیک بود. شاید هم از روی ناچاری به ملک شاهی رای دادند،آنها ملکشاهی را بر رقیب سنتی خود ترجیح دادند وگرنه این را می دانستند که ملک شاهی هم از جریان اصولگرایی است.

محسن پاسخ در تاريخ چهارشنبه 28 ژانویه , 2015 11:41 ق.ظ:

تقریبا تمام اصلاح طلبان واقعی نظر شما را دارند البته بجز افردای که همانند اسمائئل دوستی فکر می کنند یعنی به خاطر منافع خودشان کار می کنند نه جریان شما ببینید اصلا چطور ممکن است اصلاح طلب واقعی با … هماهنگ شود وتازه اگه هم از روی ناچاری به ایشان رای دادند اقای دوستی الان که دولت روحانی امد دیگر ناچار نبود پس نتیجه می گیریم دوستی سی سال ماهیت اصلی خود را نشان نداده یا حداقل ما نفهیمیدیم

همشهری پاسخ در تاريخ یکشنبه 11 ژانویه , 2015 7:04 ق.ظ:

اسم دوستی را نبرید که حا لم بهم می خوره

[پاسخ]

محمود پاسخ در تاريخ دوشنبه 12 ژانویه , 2015 7:18 ق.ظ:

دوستی خودش و برای خودش فقط فقط فقط زندگی اعیانی در پایتخت و در مقاطعی هم می اید وعده ای از مردم را کورکورانه هدایت میکند

این بار همگی اگر مومنی نگذارند بیاید ولی پشت سر مومنی حرکت خواهیم کرد

[پاسخ]

ياور پاسخ در تاريخ پنج‌شنبه 8 ژانویه , 2015 10:38 ب.ظ:

حامد جان دوران پشت سر بودن گذشت.با هم بودن وانحصار طلب نبودن مهم است اما…….

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

انشالله که آقای مومنی تنور انتخابات را به خوبی گرم کنند

[پاسخ]

كوهدشت در گفته :

خوبه ما كه بيكاريم حداقل گپ گفتمان تامين ميشه!!

[پاسخ]

دانشگاهی در گفته :

چنانچه با یک بینش صحیح و فارغ از هرگونه وابستگی جریانی و به دور از احساسات خاص انتخاباتی (از نوع کوهدشتی)قضاوت کنیم قاعدتاً به این نتیجه می رسیم که همین افرادی که تنور انتخابات را به صورت زودهنگام روشن نموده اند و دائم مصاحبه می کنند و بر علیه هم حرف می زنند و از طرفی سوابق وکالت آنها در دوره های 12 ساله و 4 ساله (با احتساب دوره سوم 8 ساله) متاسفانه در حال بدعت گذاری هستند و با این کارها عملاً با تحریک احساسات توده مردم با عث تیرگی و غبارآلودگی فضای انتخابات می شوند که متاسفانه با ادامه این روند فرصت خدمتگزاری را از خدمتگزاران و مسئولین فعلی نیز سلب می نمایند بنابراین به جای این فضاسازی های کاذب بهتر است فعلاً در مزکز به امورات شخصی و خانوادگی خود برسند تا مردم و مسئولین نیز در یک فضای غیر مسموم به یک جمع بندی عقلانی تر در موعد مقرر برستد با تشکر

[پاسخ]

معلم پاسخ در تاريخ پنج‌شنبه 8 ژانویه , 2015 7:18 ب.ظ:

اما این رفتارهای غیر اخلاقی دلیلی برای منع گسترش حوزه ی نفوذ زمانی ومکانی انتخابات نمی شود چرا که در ایران شاید تنها جلوگاه نقش سیاسی مردم وپاسخگویی مسئولان انتخابات باشد پس چه بهتر که فرایندزمانی و مکانی انتخابات مطول شود.

[پاسخ]

بی طرف پاسخ در تاريخ دوشنبه 12 ژانویه , 2015 10:56 ق.ظ:

اقای محترم نگه کسانی از این شهر که به نام جناح چپ به محلس رفتند چه گلی به سر این شهر زدند مردم هنوز از پتروشیمی بر باد رفته به عنوان یک شکست برای جناح چپ یا به قول شما اصلاح طلب یاد می کنند اما صد رحمت به اقای قبادی انصافا به اندازه همه انهایی که قبلا به مجلس رفته بودند به مردم خدمت کرد این ولله این جمله را از زبان اصلاح طلبهای دو اتیشه شنیده ام پس یایید یک ذره وجدان داشته باشیم واز روی احساسات جناحی حرف نزنیم

[پاسخ]

طرفداران اصلاحات بایداین بار ازاین فرصت متعهد شوند واگراقای مومنی هم نگذاشتن به میدان بیاید پس فقط ازکاندیدای مورد حمایت ایشان حمایت کنند

[پاسخ]

مصطفی شکری در گفته :

سلام دوستان؛
حال و احوالتان چطور است؟
هنوز هم گرم “راهید”؟ هنوز هم در فکر این “خاکید”؟
…همفکران اصلاحطلب بیایید خوب بیاندیشیم.
اگر این بار خوب عمل کنیم؛ به لطف حق پیروزیم.
نباید تفرقه افکند. نباید تک رای بود.
به نظرم همه و همه ی گزینه های اصلاحطلب در انتخابات ثبت نام کنند. هر کسی که این توانایی را در خود می بیند هم از نظر سرمایه مالی و هم سرمایه “اجتماعی” ثبت نام کند.
این ثبت نام همه؛ قدم مبارکی است.
بعد ببینیم چه کسانی مهر تایید شورای نگهبان را پای نام خود می بینند. تازه کار اصلی شروع می شود.
آنگاه باید “عقلانیت” بخرج داد و “متحد” شد.
قطعاً بدنه جریان اصلاح خواهی شهر خواهان همچین تدبیر مبارکی از سوی “دوستان کاندید” می باشد.
بنظرم باید با این تدبیر عرصه را هم بر شورای نگهبان سخت کرد و هم رقیبان اصولگرا.
این تدبیر فقط یک مشکل دارد. که آن هم البته مشکل کمی نیست!
اینکه فعالیت جذب سرمایه اجتماعی از حدود 6 ماه قبل از انتخابات شروع می شود و “نتایج تایید صلاحیت” حدوداً یک ماه قبل از انتخابات. بنظرم هم دوستان کاندید لطف کنند و به جذب سرمایه اجتماعی همت گمارند که دو حالت دارد یا خود نهایتاً در صحنه خواهند ماند یا از آن سرمایه بهر حمایت از دوستان همفکر استفاده خواهند کرد. چاره ای نیست؛ خطی بودن این را هم دارد که باید “هزینه کرد”.
امیدوارم که دلها را کینه ها پاک کنیم و با مهر و همدلی در آینده نظر کنیم.
امیدوارم که همه کسانی که دل در گرو توسعه و ترقی این خاک دارند؛ ثبت نام کنند و نهایتاً با تدبیر؛ پیروزی را حاصل کنند. امیدوارم که جناب اسفندیارپور هم ثبت نام کنند. با این کار مسیر وحدت “آسانتر” حاصل می شود.
ایام عزت مستدام

[پاسخ]

فرهنگی پاسخ در تاريخ پنج‌شنبه 8 ژانویه , 2015 8:30 ب.ظ:

سلام و درود بر جناب شکری با این پیشنهاد عالی
انشاءالله که اتحاد حاصل شود. نکته خوبی هم مطرح کرده اید اینکه ” اسفندیاری” پیشکسوت اصلاح طلبان شهر هم ثبت نام کند.
قطعا اگر دوستان اصلاحطلب از ایشان بخواهند؛ نه بخاطر خود که بخاطر مردم خواهد آمد.

[پاسخ]

محمد پاسخ در تاريخ شنبه 10 ژانویه , 2015 11:10 ق.ظ:

جناب فرهنگی ! نبش قبر جایز نیست !

[پاسخ]

م. ک پاسخ در تاريخ شنبه 10 ژانویه , 2015 5:30 ب.ظ:

آقای اصغر اسفندیار پور انسان شریف وصادقی است.ا میدواریم که ردای سبز نمایندگی کوهدشت در انتخابات آینده بر قامت ایشان باشد.

[پاسخ]

م.ر پاسخ در تاريخ شنبه 10 ژانویه , 2015 1:28 ب.ظ:

جناب شکری سلام.خدلوکیلی همینطوره که شما فرمودید.باذکراسامی جزتفرقه چیزی عاید مردم نمی شود.

[پاسخ]

باسلام. مردم کوهدشت دیگه بسه ! دیگه طایفه گری بسه! کسی مثل آقای تقی زاده با آن همه تجربه و خلوص نیت را فراری دادید ؛ حالا امامی و قبادی می گویید؟؟؟؟؟ من خودم شاهیوند هستم. این ها فقط به درد قول دادن به کسانی که پسر بی کار دارند یا فامیل زندانی دارند و منافع شخصی و طایفه ای دارند به درد می خورند. شما را به خدا عقل را به کار اندازید به جای رگ غیرت!!!!!!!!!

[پاسخ]

دانشجو در گفته :

درود برشمااصلاح طلب ها که این بار همگی باهم امتحد شده اید واین بار به مومنی که واقعا برهمه اثبات شده هست که مومنی همیشه یک اصلاح طلب واقعی وهمیشه درکنارمردم بوده وهم اکنون هم دارد با جان و دل برای اصلاح طلب ها کارمیکند ودرمقابل همه اصول گراها ورقبا ایستاده هست زخون تازه ای به اصلاحات داده است به طور مثال تلاش همه جانبه اش برای تعویض ادارات کلیدی کوهدشت مانند فرمانداری اموزش وپرورش زادارات دیگر که به طور کامل موفق شد وبه تنهایی نماینده فعلی ودیگررقبا را ازمیدان خارج کرد واقعا مزمنی برای اصلاحات کوهدشت یک امید تمام نشذنی است خدایا مومنی رااز اصلاحات ومردم کوهدشت نگیر وحفظ کن

[پاسخ]

کاسب پاسخ در تاريخ پنج‌شنبه 8 ژانویه , 2015 8:24 ب.ظ:

امیدوارم که حضرت حق هم به شما “اندک هوشی” بدهد.
جناب مومنی محترم ودوست داشتنی
ولی آیا همواره باید نام امثال ایشان برده شود
چرا یک جریان را وابسته به اشخاص میکنیم؟
همه وهمه باید در مسیر وحدت باشیم

[پاسخ]

دوست پاسخ در تاريخ پنج‌شنبه 8 ژانویه , 2015 10:40 ب.ظ:

ما كه جز اختلاف افكني چيزي ديگر ازش ندديديم

[پاسخ]

علی پاسخ در تاريخ شنبه 10 ژانویه , 2015 10:29 ب.ظ:

موافقم با این تفکر دفاع از مومنی همه چیز اصلاح طلبان بر باد میرود اقای عزیز تعصبی را کنار بگذارید منطقی فکر کنید

[پاسخ]

کوهدشتی در گفته :

پس ما مردم اصلاحات به پاس زحمات وقدردانی اززحمات بی نظیرش این بار اگر شرایطش برای ورود بر انتخابات فراهم شد بدون شک با استقبال بینظیری همراه خواهد شد که اردوگاه رقیبان هم ازاین موضوع اگاه اندوازتاییدشدن مومنی هراس وترس دارند زلی اگر هم نگذاشتن به میدان بیایدکه ازترس انهاست ما مردم اصلاحات این بارپیرومومنی ورای خودرابه فقط به کاندیدای مورد تایید وحمایت ایشان میدهیم

[پاسخ]

مردمي در گفته :

اميدوارم نماينده اي انتخاب شودبه داد اين شهر عقب افتاده برسدسياسي كاري ديگر بسه جوانانمان معتاد شدن بيكارشدن منطقي فكر كنيد.

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ جمعه 9 ژانویه , 2015 10:31 ق.ظ:

احسنت برشما کاش این رویا عملی بشه.

[پاسخ]

امیرناصرغلامرضایی - خرم آباد در گفته :

جای تأسف است واضعان قانون ناقضان قانون باشند !!! پس دیگر چه انتظاری از آحاد جامعه میتوان داشت ؟ چطور میتوان انتظار داشت مردم قوانین تصویب شده نمایندگان را ارج نهند ؟ چطور کسی که خود ناقض قانون است میتواند ناظر بر حسن اجرای قوانین باشد ؟ چطور میتوان انتظار داشت که مدیر و کارمند خطا نکنند ؟ چطور میتوان انتظار داشت که لکوموتیو حرکت این مملکت بر روی ریل خود حرکت کند ؟ چطور میتوان انتظار داشت که رانتخواران اقتصادی و سیاسی قوانین نازنین این مملکت را با کلاه های شرعی و سیاسی دور نزنند ؟ چطور میتوان انتظار داشت با وجود چنین افرادی ، نوکیسه های نورس ، قارچ گونه در این مملکت رشد نکنند ؟ چطور میتوان انتظار داشت که مملکت اصلاح شود ؟ لرهای قدیم کفته اند ( ترقه کینو صدا ناره ) خرابکاری کدبانو اشکال ندارد . افرادی که قصد دارند خودشان در جامعه فرهنگ ساز شوند و قانون گذار اینک فرهنگ سوز و قانون کش میشوند . بعد چرا این همه تخریب و تضعیف ؟؟؟؟ چرا در مصاحبه های خودشان یکدیگر را تخریب و تضعیف میکنند ؟ به جای بیان توانائی شخصی خودشان یکدیگر را تخریب میکنند ؟ این مملکت با داشتن چنین دوستان خردمندی دیگر نیاز به دشمن ندارد . پناه بر خدا . خدا عاقبت این مردم را ختم به خیر کند که میخواهند روی دیوار چنین افرادی یادگاری بنویسند البته مردم بی تقصیر نیستند چون خود کرده را تدبیر نیست ./ ملتی که چنین افرادی را انتخاب کنند مستحق سرنوشت تاریک خواهند بود

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

ای بابا حالا کو تا انتخابات بگذارید بامحرومیت خود بسوزیم وبسازیم.

[پاسخ]

بخدا اصلاح طلبها از مومنی عزیزتر و بهتری ندارند .اگر هم شرایط طوری بود که خودش ارد انتخابات نشد به کاندیای مورد حمایت مومنی رای میدهیم. زنده باد اصلاحات زنده باد فرج الهه مومنی

[پاسخ]

رضایی در گفته :

درود بر شما افراد فرهیخته اصلاح طلب. درود بر شما که این دور آماده اتحاد و پیروزی اصلاح طلبان هستید. بنده هم مثل بقیه ی همه ی دوستان از طرفداران جناب آقای مومنی هستم و قبول دارم که ایشان یکی از چهره های بزرگ اصلاحات کوهدشت هستند. ولی همه ی ما باید فکر کنیم و ببینیم کسی که مورد تایید شورای نگهبان هست کاندید شود. امیدوارم که ایشان تایید صلاحیت شوند. ولی همه ی ما میدانیم این کار تقریبا بنظر میرسد کار غیر ممکنی باشد. این دور با هماهنگی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کل کشور با رهبری سید محمد خاتمی کاندید برای هر شهر انتخاب میشود. پس گزینه ای که مورد تایید شورای هماهنگی اصلاحات هست. ما همه پشت سر می ایستیم. طبق گفته ها به دلیل اینکه جناب آقای محمد آزادبخت که ایشان هم از چهره های بزرگ و شاخص اصلاح طلب هستند. گزینه جبهه اصلاحات هستند. امیدوارم هر کدام از غ
عزیزان که مورد تایید جناب آقای خاتمی هست پشت سر آن به ایستیم. به امید پیروزی اصلاح طلبان.

[پاسخ]

افرادی که میتوانند کوهدشت و رومشگان را نجات دهند .
دوستان اگر موافق باشند طبق کلام الله مجیدنطر مساعد خود را بر روی افراد بدور از هرگونه کینه و غرض ورزی ابراز نمایند…

-علی شاهرخی قبادی
-الهیار ملکشاهی
-سیروس ابراهیمی
-علی امامی
-فرج مومنی
-کلای کورانی فر
-طهماس علیپور

جناب ازادبخت محبت کنید در ایجاد کامنتها همراهی لازم را بعمل اورید…متشکرم

[پاسخ]

ما پاسخ در تاريخ جمعه 9 ژانویه , 2015 12:31 ق.ظ:

برادر شما فقط خواسته اید با این کار عد ه ای را هم ردیف بزرگان قرار دهید برخی از این افراد در حد کاندید شدن برای شورای شهر هم نیستند تا چه رسد به نمایندگی مثل …..

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ جمعه 9 ژانویه , 2015 7:53 ق.ظ:

ای برادر عزیز همین بزرگ امروزی مد نظرشما مگرهمان کوچک دیروزی نیست که به لطف مردم به اینجا رسیده .اسباب بزرگی هم امروزه به لطف تبلیقات زود فراهم می شود.نگران نباش

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ جمعه 9 ژانویه , 2015 8:01 ق.ظ:

باعرض پوزش کلمه تبلیغات درست است .

ما پاسخ در تاريخ جمعه 9 ژانویه , 2015 11:03 ب.ظ:

برادر کلمه ما را به کار می برم نه از سر منیت وغرور بلکه با این نیت که من وتو ما میشویم وتعیین تکلیف می کنیم اگر همه از سر آگاهی انتخاب کنیم خوب انتخاب می کنیم . مثلا بنده به اقای ملکشاهی رای نداد ه ام اما به هر حال به اعتراف دوست ودشمن او مرد بزرگیست چرا که سالها قبل از نمایندگی شناخته شده وکار بلد ودر رده های میانی وفوقانی مدیریتی ومسئولیتی نقش های حساس ایفا کرده و توان سیاسی ومدیریتی خود را نشان داده اند وگرنه همه محترم وبزرگ هستند وامید وارم باعث سوءتفاهم نشود

دانشجوی دکتری پاسخ در تاريخ جمعه 9 ژانویه , 2015 1:45 ق.ظ:

چون قسم قرآن دادی راستشو میگم البته ب نظرم:
1.الهیار ملکشاهی…. 90% مثبت بخاطر موقعیتی که برای کوهدشت درست کرد. تلاش و پرستیژ شخصیش. و پیگیری و کارهای مثبتش درین شرایط تحریم و بی پولی کشوردر طول 3 سال. اون 10% منفی هم برای مدیران نالایق
2.شاهرخی قبادی…. 60% برای ارتقا موقعیت کوهدشت و کارهای مثبتش. اون 40% برای مدیران نالایق و کارهای نکرده در شرایط پولداری کشور
3.سیروس ابراهیمی…. ادم تلاشگری بود اما در حد نماینگی نیست
4.کلای کورانی….. فقط به نظرم انسان باشخصیتی میاد وگرنه کوچکترین توان پیگیری از ایشون نمیشه دید…. فقط دیدم پشت سر استاندارو مدیران کله و ساکت
5.فرج مومنی… به نظرم توان این موقعیتو نداره و ضمنا با ورودش باز جناح بازی جای منافع عموم رو میگیره که سمه
6.علی امامی راد…. باور کنید از شنیدن اسمش خسته شدم بخدا… فقط ی سوال دارم ازش؟؟؟؟ 12 سال عقب انداختن کوهدشت بس نبود؟
7. طهما نمیشناسم والا

[پاسخ]

صحبت پاسخ در تاريخ جمعه 9 ژانویه , 2015 11:30 ق.ظ:

جوابنان مغرضانه است تا شناخت

[پاسخ]

بازوند پاسخ در تاريخ جمعه 9 ژانویه , 2015 2:23 ب.ظ:

اقای به اصطلاح دکتر اولا دید سیاسی تدارید…بعدهم حرف شما در ارتباط با ملکشاهی بیشتر برای رومشگان صدق میکند
این موقعیتی ازش حرف میزنی برای ذوستان توضیح بده تا با اطلاع شویم

ناشناس پاسخ در تاريخ جمعه 9 ژانویه , 2015 1:49 ب.ظ:

دکتر جان مورد اول راتمجید بیش ازحد ودیگر موارد را بد نگفتی.

[پاسخ]

موافق با نظر دکتر پاسخ در تاريخ جمعه 9 ژانویه , 2015 8:20 ب.ظ:

اتفاقا نظر دانشجوی تحصیل کرده و با معرتمان را می پسندم و حق هم همین است . دوست عزیزی نظر دکتر را مغرضانه دانسته است باید بگویم نه تنها نظر ایشان مغرضانه نیست بلکه با توجه به تلاش مجدانه آقای ملکشاهی و کارنامه موفق ایشان در مدت کوتاه نماتینگیشان ایشا ن به حق لایق نمایندگی است و دوست داران کوهدشت برای ازبین بردن باندبازی و فراهم کردن زمینه های پیشرفت باید ایشان را برای نمایندگی برگزینند.من فکر می کنم آقای دکتر ملکشاهی با با اظهارات به موقع خود در مجلس و حضور در سفرهای خارج از کشور و بیان دیدگاه های کلان خود ارزش و اعتبار خاصی به استان لرستان بخصوص به کوهدشت و رومشکان داده است .

[پاسخ]

ن د ع پاسخ در تاريخ دوشنبه 12 ژانویه , 2015 11:05 ق.ظ:

اقای دکتر محترم با برادر عزیز موافق این آقای ملکشاهی که شما دارین سنگش رو به سینه میزنید مثلا شما باسوادها هستید وای به حال عامه مردم

دکتر پورمند پاسخ در تاريخ دوشنبه 12 ژانویه , 2015 9:15 ب.ظ:

1.البته ادبیات نوشتاری شما بیشتر به ادبیات اکابیری شباهت دارد تا دانشجوی دکتری
2.اگر برای خودتان احترام قائل نیستید برای شعور مخاطبین حرمت قائل باشید
3.هرکسی می تواند نظری داشته باشد اما نظرشما فقط برای خودتان محترم است
4.امامی راد مردمی ترین و مقبولترین نماینده ادوار بوده و هست و با نظر بی محتوای امثال جنابعالی عیار شخصیتش کاهش نمیابد
5.این را مشعل فروزان مسیر زندگیت قرار بده که:بزرگش نخوانند اهل خرد که نام بزرگان به زشتی برد

والسلام

[پاسخ]

کشاورز پاسخ در تاريخ جمعه 9 ژانویه , 2015 10:26 ق.ظ:

کورانی فر

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ جمعه 9 ژانویه , 2015 1:38 ب.ظ:

دوست عزیز همه ی آقایانی که نام برده اید محترم ،دلسوز ،باسواد ،باشخصیت ،وهرکدام در اموری تخصص دارند .تا بحال آقایان قبادی ،امامی،ملکشاهی امتحان خود را داده اند وحال وروز دیارمان همان است که بود.بهتر است آقایان محترم عنایت کنند اگر به فکر این مردم هستند میدان رابرای دیگران مساعد کنند شاید عملکرد بهتری داشته باشند.

[پاسخ]

بازوند پاسخ در تاريخ جمعه 9 ژانویه , 2015 2:24 ب.ظ:

احسنت بر منش شما

[پاسخ]

ممردان پاسخ در تاريخ یکشنبه 15 نوامبر , 2015 7:31 ق.ظ:

افرين بر شما جانا سخن ازدل ما گفتي ! بياييد يكبار هم كه شده به اين اقايان يك نه محكم بگوييم

[پاسخ]

سجاد پاسخ در تاريخ جمعه 9 ژانویه , 2015 2:25 ب.ظ:

سیروس ابراهیمی

[پاسخ]

رسول پاسخ در تاريخ جمعه 9 ژانویه , 2015 2:28 ب.ظ:

دوستان خدا وکیلی ما فقط قبادی و امامی را بعنوان الگو ذاریم بعد از 30 سال هیچ پیشرفتی نداشتیم دیگر ادم نیست

[پاسخ]

مجتبی پاسخ در تاريخ جمعه 9 ژانویه , 2015 2:31 ب.ظ:

قبادی و امامی روی اعصاب مردم را میرن

[پاسخ]

سمیه پاسخ در تاريخ جمعه 9 ژانویه , 2015 2:32 ب.ظ:

بنظر من ملکشهی توی این گزینه ها نباید اورده میشد

[پاسخ]

سمیه پاسخ در تاريخ جمعه 9 ژانویه , 2015 2:32 ب.ظ:

چون در کوهدشت رای نداره

[پاسخ]

معلم پاسخ در تاريخ شنبه 10 ژانویه , 2015 12:11 ب.ظ:

ملکشاهی نه نه نه ……..

[پاسخ]

علی پاسخ در تاريخ شنبه 10 ژانویه , 2015 10:34 ب.ظ:

خدا وکیلی راستشو بگو مدیریتت رااز دست داده ای یا معاونت که راحت تره تا زمانی که رای دادن من وشما بر اساس منا فع شخصیه وبه بلوغ سیباسی نرسیم اش همان اشو وکاسه همان کاسه است

لکستان پاسخ در تاريخ یکشنبه 15 فوریه , 2015 8:49 ب.ظ:

انشاالله دوربعد ملکشاهی نماینده هستند چشم حسود کور

طرفدار ملکشاهی پاسخ در تاريخ شنبه 10 ژانویه , 2015 1:12 ب.ظ:

با سلام .لطف میکنی بگی چرا؟من میخام بهش رای بدم شاید اگه دلیل منطقی داری شاید منصرف بشم.

[پاسخ]

محمود پاسخ در تاريخ دوشنبه 12 ژانویه , 2015 7:21 ق.ظ:

کارشناس و مقتدر ضد عوام فریبی سیروس ابراهیمی

صفایی پاسخ در تاريخ شنبه 10 ژانویه , 2015 11:11 ق.ظ:

فرماندار مقتدر ابراهیمی

[پاسخ]

مهمان پاسخ در تاريخ شنبه 10 ژانویه , 2015 11:29 ق.ظ:

سیروس ابراهیمی
– مدیرکل امور اسناها و معاون میراث فرهنگی کل کشور
– مدیرکل میراث فرهنگی استان لرستان
– مدیر کل میراث فرهنگی استان ایلام
– فرماندار و مدیر نمونه استان لرستان
گزینه ای متعادل و تاثیر گذار بر جو سیاسی کوهدشت و رومشگان

[پاسخ]

اصلاحات پاسخ در تاريخ شنبه 10 ژانویه , 2015 10:38 ب.ظ:

اگر بدون تعصب عمل کنیم اولین فرد شناخته شده از نظر پست ووجه سیاسی واجتماعی اقای ملکشاهی هستند او مردی فرا استانی وملی است خداییش قابل قیاس با هیچ کدام از این گزینه ها نیست

[پاسخ]

قنبری پاسخ در تاريخ شنبه 10 ژانویه , 2015 12:43 ب.ظ:

فقط ناطق دهن چاک سیروس ابراهیمی

[پاسخ]

اصلاح طلب پاسخ در تاريخ یکشنبه 11 ژانویه , 2015 2:35 ب.ظ:

به نظر بنده ملکشاهیی.

[پاسخ]

لکستان پاسخ در تاريخ یکشنبه 15 فوریه , 2015 8:49 ب.ظ:

افرین

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ یکشنبه 11 ژانویه , 2015 4:36 ب.ظ:

از جنبه های مختلف و دلایل کاملا منطقی ملکشاهی را با فاصله زیاد نسبت به سایرین می پسندم

[پاسخ]

اعتدال در گفته :

درود برفرج اله مومنی ایشان دردوران مدیریت ایشان در اموزش وپرورش نشان داده است که چقدر شبانه روز فعال بوده به نظر بنده هیچکس به اندازه ایشان لایق نیستند ولی به شرطی که بگذارند به میدان بیاید با این محبوبیتی که دارد

[پاسخ]

حامد در گفته :

اقای محترمی که حرف ازدوستی میزنید وان را اصلاح طلب مینامید اقای دزستی مگر همون کسی نیست که از اردوگاه رقیب ملکشاهی حمایت کرد که الانم همه ازش ناراظین خودتون رو با اصلاح طلب ها شریک نکنتیل کاندیدای خودتون رو هم که ملکشاهیه دارید اصلاح طلب واقعی مومنیه محبوبیت مومنی کجا و دزستی کجا خودتون هم میدونید

[پاسخ]

علی پاسخ در تاريخ جمعه 9 ژانویه , 2015 11:29 ب.ظ:

حامدجان ببخشید
کمترین سواد در این مملکت شده فوق لیسانس جنابعالی از سه کلمه شش تا از نظر املایی غلط نوشتی مثل :دوستی وناراضی ونکنید و………………………………………………..

[پاسخ]

زم پاسخ در تاريخ شنبه 10 ژانویه , 2015 6:20 ب.ظ:

توسواد نداری منظورش چیزدیگراست

[پاسخ]

حامد پاسخ در تاريخ شنبه 10 ژانویه , 2015 10:45 ب.ظ:

مرسی ز م ولش کن اعصابش خراب شده به خاطر نظرها نه غلط املایی

سجاد پاسخ در تاريخ شنبه 10 ژانویه , 2015 11:02 ب.ظ:

اقالی باسواد تو از نظرها ریختی به هم چه کار باسواد دیگران داری الان اگه هم نظرت بود هیچوقت حرف از سواد نمیزدید درود بر اصلاحات درود بر مومنی

حامد پاسخ در تاريخ شنبه 10 ژانویه , 2015 11:07 ب.ظ:

مرسی ز م اقا علی باسواد از نظرها ناراحته مگرنه دلسوز سواد دیگران نیست که

حامد پاسخ در تاريخ شنبه 10 ژانویه , 2015 10:30 ب.ظ:

اقا علی باسواد شما ازروی حسادت وفشارنظرهااصلبت به هم ردخته مگرنه نظرمن کاملا مشخص بوده شما اگربانظرمن مشکل دارید خوب تو هم نظربده بدون غلط دیگه چکار با سواد بنده دارید

[پاسخ]

دوست در گفته :

به نظر من نماینده مجلس آینده از میان امامی راد و اصلاح طلبان انتخاب می دشود. شک نکنید…

[پاسخ]

اصولگرا در گفته :

خدمت اون شخصی که خود را جمعی از اصولگرایان رومشگان معرفی و در نهایت هم نا آگاهانه به انفرادی بودن خود هم اشاره کرده عرض می کنم که صداقت داشته باشد و البته کمی هم درایت…((راد برنده انتخابات است ))

[پاسخ]

رومشگانی در گفته :

خدمت اون شخصی که خود را جمعی از اصولگرایان رومشگان معرفی و در نهایت هم نا آگاهانه به انفرادی بودن خود هم اشاره کرده عرض می کنم که صداقت داشته باشد و البته کمی هم درایت…((راد برنده انتخابات است ))

[پاسخ]

لکستان پاسخ در تاريخ یکشنبه 15 فوریه , 2015 8:53 ب.ظ:

تو بی تعصبی رومشگانی هم نیستی

[پاسخ]

شهروند در گفته :

فقط امامی راد سرباز مطیع ولایت مطلوب انتخابات پیش روست.

[پاسخ]

فقط راد در گفته :

سلام.
شک نکن امامی از انتخابات کنار نمی کشد .فقط مگر ردبشه. در اون صورت با هرکی تعامل کنه برنده انتخاباته.بیست ساله در همه مرام این شهر شرکت میکنه
همه امامی رو با مردمی بودن مشناسن. برای پیروزی اش یک یاحسبن مونده

[پاسخ]

لکستان پاسخ در تاريخ یکشنبه 15 فوریه , 2015 9:04 ب.ظ:

شک نکن که رد میشه کاکه میگه

[پاسخ]

سعید در گفته :

ااقای به اصطلاح دانشجزی دکترا که با نظر وموضعتان مشخصه دیپلم هم نداری ملکشاهی زقبادی شرایط نمایندگی رو دارن زلی مزمنی ندارد شما خطی نظر داده اید اقای اصول گرا فقط مومنی زاصلاحات لیاقت دارند

[پاسخ]

آساره پاسخ در تاريخ شنبه 10 ژانویه , 2015 12:13 ب.ظ:

دقیقا درست گفتید. البته بعید می دانم دیپلم هم داشته باشند

[پاسخ]

اصلاحاتی در گفته :

سلام حامد عزیزم تمام اخراجیهای سالهای 65و66و67وبعد وقطع نان شاغلین ان زمان کار اقای مومنی واسفندیاری وان چهار نفر اطرافیش بود حالا هم تمامیت خواوانحصار طلب بیش نیستن اینها اصلاحطلب نیستن چها که نکردن ÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷

[پاسخ]

رضااصلاحاتی پاسخ در تاريخ جمعه 9 ژانویه , 2015 11:34 ب.ظ:

با شما موافقم بابا مومنی نه رای دارد نه محبوبیت نه در پست های مهم وکلیدی بوده ضمنا محال است تایید شود تا چه رسد ببرد یکبار اومد رای های ما را هم هدر داد الان که وابسته به سران ففففففففففففففففففففففففف است دیگر جای خود دارد

[پاسخ]

حامد در گفته :

سلام اقای به اصطلاح اصلاحاتی شاید در ان زمان یه سری اخراجی ها زنامهربانی هایی صورت گرفته است ان هم به خاطراین بوده که جو فرق داشت ولی این را بدان شخص اقای مومنی به هیچ وجه اهل نان بری نبودی وبه گواه مردم به عنوان یه مرد پاک ودلسوزازش یاد میکنند هدف شما هم که اسم خودتان را اصلاحاتی گذاشه اید وشاید ازرقبای اصلاحات یا دشمنان قسم خورده ایشان یا ازدور و وراقای دوستی هستید جزتتریب وتهمت چیری نیست مردم اگاهند ومیفهمند این حرف های شما ار کجا سرچشمه میگیرد

[پاسخ]

hamid در گفته :

اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا حالم بهم میخوره از نظراتتون بابا بخدا بس کنید دیگه از این سیاست کثیف

[پاسخ]

محسن در گفته :

با سلام . با احترام به نظر همه . به نظر بنده آقای ملکشاهیی از شانس بیشتری برخوردار ه.چون هم از هر دو جناح رای داره . ادارات رو هم داره وتو شهرستان رومشگان هم رای اول رو داره .در ضمن اقای شیخ محمد رضا عباسی فرد و اسماعیل دوستی هم ازش حمایت میکنن . ولبی به حق حضرت مهدی هرکسی که برای کوهدشت انسان توانمندیه این دوره رای بیاره.

[پاسخ]

همشهری در گفته :

بیایید برای پایان دادن به گستاخی کسانی که خود را عزیز می دانند و انتظار دارند بر دوش مردم مظلوم و فقیر ما برای چندمین بار سوار شوند به این گفته ی ارزشمند عمل کنیم(آزموده را آزمودن خطاست) خداوکیلی کس خاصی مد نظر نیست ولی پیدا می شود

[پاسخ]

مرداني پاسخ در تاريخ یکشنبه 15 نوامبر , 2015 7:37 ق.ظ:

خدايي خوب اومدي. من هم موافقم بابا اين شعر جووناس هرجا ميرن نمونه اند از حيث سواد وصداقت بس است اين همه اماني ، قبادي ملكشاهي !!!

[پاسخ]

مرداني پاسخ در تاريخ یکشنبه 15 نوامبر , 2015 7:38 ق.ظ:

از بابت غلط هاي تايپي عذر مي خوام

[پاسخ]

اصلاح طلب واقعی و یکرنگ در گفته :

به امید خدا این دوره اگر اصلاح طلبان بر روی یک نفر به توافق برسند قطعنا پیروز انتخابات هستند ضمنا دوستی بخاطر همراهی با ملکشاهی دیگر اصلاح طلب نیست ودر بین اصلاح طلبان جای ندارد یک نکته دیگر اینکه با تمام احترامی که برای جناب مومنی قایلم لطف بفرمایید از قبل ایشان را به عنوان تنها کاندید و لیدر اصلاح طلبان معرفی نکنید با توجه به اینکه بنده خارج از کوهدشت زندگی میکنم تا جایی که حقیر میدانم افراد اصلاح طلب زیادی چون فرج مومنی .محمد ازادبخت .کلای کونانی .مهرداد غضنفری امرایی .مسعود امرایی فرد .یونس ازادبخت .فردین گراوند .طهماس علیپور قصد کاندیداتوری در جبهه اصلاح طلبان را دارند وجسته وگریخته به فعالیت میپردازند . به امید خدا اگر این افراد با پادر میانی بزرگان بر روی یک نفر به توافق برسند قطعنا پیروز انتخابات هستند

[پاسخ]

سلام پاسخ در تاريخ شنبه 10 ژانویه , 2015 2:45 ب.ظ:

و انشاءالله آن یک نفر دکتر ملکشاهی خواهد بود.

[پاسخ]

اصلاح طلب در گفته :

اصلاح طلب واقعی و کسی که مورد تایید شورای نگهبان هست. فقط جناب آقای استاد محمد آزادبخت هستند. ایشون صد در صد رای میارن. درود بر ایشان و تمام اصلاح طلبان از جمله فرج مومنی و اسفندیاری

[پاسخ]

مرداني پاسخ در تاريخ یکشنبه 15 نوامبر , 2015 7:43 ق.ظ:

يعني اين اقايان كه. زماني با. تند روي هاي ارزشي شون دمار از مردم اين شهر در اوردند واكر كسي پيرهنشو تو شلوارش ميكرد يا ريششو باصفر ميزد حكم ارتدادشو ميداند اصلاح شدن وميخوان ايندفعه از يه زاويه ديكه مردم رو اصلاح كنن!!!؟؟ جل الخالق! به صورت هاي سه تيغ وافكار ١٨٠درجهتغبيرشان قابل تامله!!!

[پاسخ]

سيمره در گفته :

1-الهيار 2-سيروس ……………………………………………………………………………3-شاهرخي

[پاسخ]

گراوند پاسخ در تاريخ دوشنبه 12 ژانویه , 2015 8:13 ق.ظ:

1.امامي راد………..2. الهياري………………3. شاهرخي……………………………………………………….سيروس

[پاسخ]

لکستان پاسخ در تاريخ یکشنبه 15 فوریه , 2015 9:06 ب.ظ:

فقط ملکشاهی

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

با سلام همیشه در کوهدشت تبلیغات زودتر تر از هرجای دیگر شروع میشود بنظر میرسد با کناره گیری حاج آقا قبادی امامی راد برنده انتخابات است ولی میتوانند با اتحاد و هم دلی فرد جوان و تحصیل کرده که دراین شهرستان کم نیستند را معرفی نمایند به امید برنده شدن شخصی که منافع شهرستان و به منافع شخصی ترجیح میدهد

[پاسخ]

مهمان در گفته :

سیروس ابراهیمی
– مدیرکل امور اسناها و معاون میراث فرهنگی کل کشور
– مدیرکل میراث فرهنگی استان لرستان
– مدیر کل میراث فرهنگی استان ایلام
– فرماندار و مدیر نمونه استان لرستان
گزینه ای متعادل و تاثیر گذار بر جو سیاسی کوهدشت و رومشگان

[پاسخ]

كرمي كرج در گفته :

اين دوره رقابت اصلي بين امامي راد وملكشاهي ويك اصلاح طلب خواهد بود كه قطعا امامي راد برنده اين رقابت خواهد شد

[پاسخ]

سلام در گفته :

به نظرم فرج مومنی فرد توانمندی است و برای معاون اداری مالی آموزش و پرورش خیلی مناسب است.

[پاسخ]

صمد پاسخ در تاريخ شنبه 10 ژانویه , 2015 10:40 ب.ظ:

برو بابا اقای مومنی الان دارع تمام مدیرکل ها را انتخاب میکنه تو چقدر حسودی

[پاسخ]

هادی پاسخ در تاريخ شنبه 10 ژانویه , 2015 11:22 ب.ظ:

چقدر مشخصه که نظرت چقدر ازروی حسادت است جناب سلام اقای مومنی در تعویض تمام ادگان های دولتی کوهدشت نقش اول رو داری تمام مدیر کلهاا رو ایشان انتخاب میکنن تو کجایی

[پاسخ]

اعتدال در گفته :

در قدیم ندیم گفتند آنچه عیان است چه حاجت به بیان است خیالتان راحت نماینده ایندوره با اکتریت آراا آقای مومنی می باشد با این تحولات که می بینید آقای قبادی بعید میدانم و آقای امامی که هر دو مردانی شریف می باشند امتحان خود را پس داده اند ای مردم این بار هم مومنی را دریابید که امتحانش ضرری ندارد مثل اونهای که آمدند رفتند

[پاسخ]

رخیده در گفته :

نجات کوهدشت و جوانان این دیار فقط به دستان مدیر اجرایی قوی مثل سیروس ابراهیمی انجام می شود.تمام لطفا تعصبی نظر ندید مردم بیچاره شدن از دست نظرات تسنجیده

[پاسخ]

گراوند پاسخ در تاريخ دوشنبه 12 ژانویه , 2015 8:11 ق.ظ:

اونهم مي بينيم

[پاسخ]

کوشکی در گفته :

دور گذشته کاندیدای من ملکشاهی بود اما ویژگیهای در وجود امامی راد می بینم که در وجود سایر رقبا ندیدم ؛ صداقت،مردانگی، یک رو بودن،خستگی ناپذیری،تقوا،قدرشناسی و دهها خصوصیات برجسته دیگر که در وجود دیگران یا ندیدم وی کم رنگ دیدم. با این شرایط و کاندیدای که مطرح هستند بنظرم امامی راد اصلح می باشند.

[پاسخ]

محسن پاسخ در تاريخ سه‌شنبه 27 ژانویه , 2015 10:25 ق.ظ:

سلام بر جناب كوشكي
اين صفاتي كه بر شمرديد طي 12 سال نمايندگي آقاي امامي براي كوهدشت چه خيري داشته؟؟؟ خواهشاً دو مورد نام ببريد!!

[پاسخ]

لکستان پاسخ در تاريخ یکشنبه 15 فوریه , 2015 8:44 ب.ظ:

دروغ نگو

[پاسخ]

بازوند در گفته :

امامی عشق است

[پاسخ]

لکستان پاسخ در تاريخ یکشنبه 15 فوریه , 2015 9:07 ب.ظ:

عشق به چی

[پاسخ]

یک بیکار تحصیلکرده در گفته :

از بین افراد اصلاح طلبی که جناب اصلاح طلب واقعی و یکرنگ اسم بردند فقط جناب مومنی در صورت تایید صلاحیت میتواند بواسطه داشتن لابی سیاسی قوی که دارند پیروز انتخابات شوند افرادی چون محمدی ازادبخت ویونس ازادبخت وفردین گراوندو کلای کونانی هرچند دارای پشتوانه ایلی وطایفه ای میباشند ولی قادر به جمع اوری ارا دربین اردوگاه اصلاح طلبان نیستند

[پاسخ]

یک کارمند در گفته :

بازم فرهنگیان قد علم کردن برا انتخابات از بین افرادی که قصد کاندیداتوری دارند همه معلم هستند چون کلای کونانی محمدی ازادبخت یونس ازادبخت فرج مومنی فردین گراوند طهماس علیپور فتحعلی شهبازی ترا خدا شما به رسالت معلمی بپردازید دنبال اینکارا نرید

[پاسخ]

برا گراون در گفته :

اقای فردین گراوند طایفه گراوند به دکتر تقی زاده رحم نکردن بدون مشورت با بزرگان طایفه گراوند پا به این کارزار نزار چون اگه رای نیاری کل طایفه را شرمنده میکنی باصید کریم و علی جعفر و محمدرضر گراوند ودیگر بزرگان مشورت کن اگه صلاح ندونستن به جبهه حامی امامی راد بپیوند

[پاسخ]

تدبیر وامید در گفته :

بی جهت نیست که کوهدشت را سیاسی ترین شهر ایران ذکر کرده اند،بخاطر این مسائله. با توجه به این که مدت زمان زیادی مونده تا انتخابات مجلس ولی تب انتخابات از ماه ها پیش شروع شده و این به ضرر شهرمان است. و داریم چوبش را هم می خوریم وخورده ایم. دوستان ویاران اصلاح طلب و اهالی عزیز شهر، آنهایی که دلتان برای این شهر ودیار می سوزد بیایید خدا وکیلی بدور از منافع شخصی،کسی را بی جهت تخریب نکنیم و یا کسی را که بارها سنجیده ایم دوباره انتخاب نکنیم. ” آزموده را آزمودن خطاست”.منطقی این است که این بار به کاندیدی رأی بدهیم که با دولت تدبیر وامید همسو باشد تا حرفش به کرسی بنشیند نه این که با دولت مخالف باشد و باز هم کوهدشت توسری بخورد. به نطر بنده آقای مؤمنی از همه‌ی این گزینه ها لایق ترند. ودلشان بیش تر برای این شهر می‌سوزد و مردمی تراست وبا دولت تدبیر وامید هم رابطه ی خوبی دارند .” البته اگر افتخار کاندیداتوری را بدهد! “به امید پیروزی کاندیدای واحد در جبهه‌ی اصلاحات و تدبیر وامید

[پاسخ]

ميروژ در گفته :

به فكر نان باشيد خربزه اب است اي مردم فريب خورده كوهدشت شما كه داستان مرد گدا را بلدي

[پاسخ]

حرف حساب در گفته :

کوهدشت هیچ شخصیت ملی در حدملکشاهی نداره از رو عقل ومنطق حرف بزنید اصااح طلب و اصول گرا نکنید خواهشا,

[پاسخ]

مرداني پاسخ در تاريخ یکشنبه 15 نوامبر , 2015 7:54 ق.ظ:

نه ايشان مديريتشون وافكار مشوششون ازموده نشده!!!خدايي

[پاسخ]

امینی در گفته :

امامی یعنی مردمدار امامی یعنی ولايتمدار امامی یعنی عزت…..

[پاسخ]

lsu,n پاسخ در تاريخ یکشنبه 11 ژانویه , 2015 9:39 ب.ظ:

اقای امینی شاغل در صمت خرم ابادحق داری نمک خورذی نمکدان شکستی

[پاسخ]

لکستان پاسخ در تاريخ سه‌شنبه 17 فوریه , 2015 9:28 ب.ظ:

امامی یعنی 12سال عقب افتادگی

[پاسخ]

خدادوست در گفته :

جناب امامی با چه رویی خدا وکیلی نتیجه 12 ساله ات چیست…احساس میکنی کاندیدا شدن در کوهدشت ارثی و فقط مرتبط با شماست …

[پاسخ]

مرادی در گفته :

اصولگرایان منشعب میبایست بروی گزینه ای که مورد قبول اصلاح طلبان و اصولگرایان منطقی و معتدل باشد انهم شخص بنام و استاد کار عمرانی سیروس ابراهیمی است که مورد تایید افراد موثر هردو جناح وحدت ایجاد کنند

[پاسخ]

شاهرخ در گفته :

اصولگرایان نگاه بسمت وحدت و گرنه شکست زمینه کار سیاسی شماست …

[پاسخ]

اصلاح طلب وفادار در گفته :

این دور همه ی اصلاح طلبان دست به دست هم میدهند. و یک پارچه و با وحدت پیروز قطعی انتخابات میشوند. تک روی ثمره ای جز شکست در اردوگاه اصلاح طلبان ندارد. بنده عرض میکنم تک روی از لحاظ فردی جهالت و از لحاظ خطی خیانت به جریان اصلاحات محسوب میشود. از پیام های تفرقه افکنی بین بزرگ اصباح طلب دست بردارید. این دور بزرگان و ریش سفیدان جریان اصلاحات از جمله اسماعیل دوستی ،علی اصغر اسفندیاری،محمد آزادبخت،فرج مومنی،علی سوری،، با وحدت و ائتلاف. یکی از این بزرگان کاندید میشود. به امید پیروزی اصلاح طلبان.

[پاسخ]

درپاسخ به اصلاح طلب وفادار در گفته :

بزرگوار این افرادی که نام بردید چون دوستی وسوری واسفندیاری بنظرت نبایند جای خودشان را به اصلاح طلبان جوانتری چون فرج مومنی ومحمدی ازادبخت ومسعود امرایی و فردین گراوند و غضنفری وشهبازی و…بدهند

[پاسخ]

عینی زا ده در گفته :

صدای پای فرشتگان نجات راکه می شنویید ! گویی رسالتی دارند و آمده اند تاخدمتی و عبادتی کنند ! همچون پیامبرانی که برقومی مصیبت زده نازل می شدند ! شعارهایشان از جنس شعار های همانهاست !!! اما اعمالشان را چون نیک می نگریید چه فاصله هاست !!! هدف اگر نگوییم فقط، بیشتر پیروزیست . ولی داعیه چیز دیگریست ! خودشان هم به این خودآگاهی رسیده اند .
دنبال ایده آلها نیستیم . بلکه واقع نگری می کنیم و حتی گاه از حد متعادل هم توقع خود را پایین می آوریم بخصوص اینها که پاهایشان را پشت در میرملاس و هومیان محکم زمین می کوبند تا ما صدای آمدنشان بلکه نزولشان رابشنوییم !!!
دیده اید چقدر شیفته خدمت و عاشق اصولند؟! البته بهتر است بگوییم ادا واصول!!! اعتدال ومیانه روی؟!
آنقدر شعاهای متعالی را که از بزرگ اندیشان ربوده اند که روح و احساس ما را شاعرانه می کنند و کمی به شک می افتیم که نکند اینبار قصد صداقتی و خدمتی هست !!!
فقط دل به شعار سنجی نسپرده ایم بلکه ما مجبور به دان شده ایم چراکه برنامه ای نمی بینیم ، که این آقا قصد دارند چگونه ما را به قله قاف برسانند . !! برای تحقق شعارها هم باید برنامه باشد و هم آنقدر دقیق باشد که ما بفهمیم اینبار این آقایان قصد دارند با چه روشهایی آمال مشترک را محقق سازند ، ابزارها و عواملش چه کسانی هستند ؟ این بارگران شعارهای مقدس برآمده از اصول و اصلاح بردوش کدام شیرمردان توانمند و کارساز گذاشته می شود ؟!.
باشد تا بسنجیم آنکه از هفت خوان رستم عبورنماید و برکرسی نمایندگی برنشیند .آنگاه چند ماهی گذشته از فروکش شعارها و غبارهای رزمگاه و پایان اراجز ،مردکی بی قامت و نحیف و لبریز از عطش ریاست را برکرسی نهادی مقدس تولی نموده و ناخدایی عبور از مواج توفانی مفتخر می نماید .مگر نه همین بود یکی از مرکب سواران ماهر عرصه سیاست، سیاس دیگری را به رسم نان قرض (و چه بگویم …) بهترین نماینده و وکیل و رعایای ایران نامید ؟؟!!!! و لابد توصیه به ماندگاری ایشان برای تداوم بهترین خدمات به شهرمان که البته آثارش از سرو رویمان و از چهره شهرمان می بارد !!!
شولای شب را به سر کشید تا فردا صبح دیگری ؟؟!!عزت زیاد!

[پاسخ]

مرداني پاسخ در تاريخ یکشنبه 15 نوامبر , 2015 7:57 ق.ظ:

جانازسخن از دل شكسته گفتي

[پاسخ]

فرهنگی در گفته :

تا باند بازی در این شهر حرف اول را میزند ما همیشه پس رفت داریم

[پاسخ]

شهروند در گفته :

با توجه به بررسی های به عمل امده احتمال اینکه جناح از اقای محمد ازاذبخت حمایت کنه خیلی زیاده.

[پاسخ]

ظاهراً فرهنگی: در گفته :

سلام آقای آزادبخت :
چرا نظر بنده را در خصوص نظر سنجی از فرهنگیان در رابطه با تعداد فرهنگیانی که حاضرند همکاری کنند تا آموزش و پرورش ارزیریوغ سیاست بازان وغارتگران فرهنگ و حیثیت فرهنگیان این شهر،بیرون بیاید .ذر معرض نظر و دیدگاه خوانندگان محترم سایت تان قرار ندادید؟ لطفا دلیلش را بفرمایید.متشکرم

[پاسخ]

اصلاح طلب خرم ابادی در گفته :

سلام.
ب نظز من کار خیلی خوبیه چون هرچه بیشتر بحث بشه مسایل شفاف تر میشن و بهتر میشه تصمیم گرفت.
افرین بر کوهدشت

[پاسخ]

شهروندکوهدشتی در گفته :

سلام اول اینکه تمامی سایت های محلی شورشودرآوردیدجزاینکه سایتاروبه پاتوق مناظرات آقایان سیاسیون کردیدکه هیچکدام خیری نه برای مردم ونه شهرمان داشتن چرابه همت آقایان بی فرهنگی، دشمنی ،بیکاری،معتادی،پارتی بازی وخیلی معضلات دیگررواج دادن چیزدیگری به ارمغان نیاوردن خدایش کدوم سایت یکی ازمعضلات شهرمان راآشکاروبررسی کردید؟کدوم سایت ازمسئولین سوال کردیدکه چطورمیشودیکی کارخودرابه تهران انتقال دهدودرکوهدشت یکی از اعضای خانواده راجایگزین کند؟کدوم سایت سعی کردپاتوق قلیانیها روحداقل کم کنه؟این فقط سه تاموضوع س اگربگم دل سنگ هم برای ماجوانان کوهدشتی میسوزد.آقایون سیاسیون تاالان کجاتشریف داشتن؟؟کجابودن باندهای سارقین بزرگ درشهرمان تشکیل شده؟؟البته الان هستن تاانتخابات دیگر.35سال ازانقلاب میگذرد نه کارخانه ای، حتی آقایون ایکس ها توانایی تاسیس یه کارگاه نداشتن که40 نفربه اشتغال بگیرندولی تادلتون بخوادخانم ایکس هاوآقاایکس ها بابند پ مشغول بکارشدن آنهم بامدرک دیپلم،یکی ازسایت های محلی عزیزدرددل کوهدشتی رو توسایتش گذاشته بودوای کاش نمیگذاشت چراکه بزرگترین توهین به مردم کوهدشت بودکدوم درد دل؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!جالب تراینکه اگه یه مسئول ازتهران به استان بیادسریعن به نام خودثبت میکنند.ماجوانان نه میخواهیم حزب داشته باشیم یاطرفدارشخص یااشخاصی یاگروهی باشیم مافقط پیروخط امام (ره)وپشتیبان رهبرانقلاب هستیم واگرهم درانتخابات شرکت میکنیم به خون شهدای انقلاب مدیون هستیم ومیدانیم شهرمان هیچ وقت پیشرفتی نخواهدداشت وامیدآن دارم بجای تعریف آفرین گفتن به شخص واشخاص به فکرجامعه ای که درآن زندگی میکنیم باشیم شایدفرجی شودوایشالا…………ودرآخرآقایونی که درآینده برای تبلیغ عکسهای مبارکشان به درودیوارمیخواهن بچسبانند بنظرم نیازی نیس چراکه نسلهای قبل وبعدهمگی شما رامیشناسن پس چهره ی شهررابدترنکنید لطفا.؟!

[پاسخ]

ابی در گفته :

فقط امیدوارم این بار مردم عزیز وفهیم شهرمان انتخاب بهتری داشته باشند

[پاسخ]

نورابادی در گفته :

بانیان معزز نظر سنجی سلام بر شما مثلی قدیمی در دیار مفرغ همیشه ورد زبان است بویزه در میان جامعه لک زبان میگویند (زمین سفته اما گا ای چم گایاره موینی) این مثل ها ی عامیانه که گوش منو تو و دیگر همنوعان را ممکن است هر از گاهی بنوازد همگی دارای پیام های با مسماعی گه قابل درک و فهمند اینکه این حضرات با کسب ارا مردم کوهدشت را به اوج توسعه برساند با تجارب کسب شده در دهه های اخیر انتظاری ارمانی است که فقط در قالب شعارهای انتخاباتی از جایگاهی برخوردار است والا در میدان عمل قدر ی مشکل است اگر چه کوهدشتی نیستم و در شهرستان دیگری زندگی میکنم ولی تقریبا با سوابق کاری این عزیزان اشنایی دارم این را اذعان دارم که همیشه نمایندگان کوهدشت را بر خلاف سایر نمایندگان که بر حوزه خود هم واقف نیستند مدیریت استان و کشور را تحت تاثیر خود قرار خواهند داد حضور در لیست سیاسی جریانات کاری بس مهم اساسی است که تنها از عهده چهره های سیاسی کوهدشتی بر میاید چرا که در ادواری بخاطر حساسیت های خاص سیاسی که ایجاد شده بود طیف گسترده ای از تصمیم گیرندگان سیاسی کشور را نسبت به مسائل کوهدشت حساس نموده بود بعنوان مثال بخاطر اینکه کارکنان شهرداری که در فرمانداری مرکز تصمیمات شهرستان حضور داشتند و نماینده ای از این وضعیت نگران شده بود وزارت کشور را وادار کرد که کلیه کارکنان شهرداری مامور در ادارات کشور فراخوان شوند با این بخشنامه خیال نماینده محترم و هوادارانی که او را تشویق به ادامه این تصمیم نموده بود راحت کرد توجیه این مطلب بخشنامه وزارت کشور عنوان شد درست هم عنوان میشد ولی پشت صحنه کاملا واضح بود علی ایحال بستگی به شرایطی دارد که منتخب مردم بعد از انتخاب دران قرار گرفته باشد ممکن است طیف مخالف او در مصدر امور باشند او فقط نظاره گر شرایط ایجاد شده باشد بدون اینکه بتواند در رشد وتوسعه شهرستان اثر گذار باشد ممکن است اوضاع وفق مرادش باشد و وزیری در راستای نیات او بخشنامه صاد رکند در پایان مهمتری عامل در موفقیت یک نماینده شیوه ارتباط او با مدیریت کشور و استان و نقشی که او در مجلس میتواند ایفا کند بستگی دارد اگر مثل بعضی نمایندگان ادوار گذشته و بعضا حال مهر سکوت بر لب داشته باشند اگر اتش شوند جای خود را بیشتر نتوانند سوزاند کلام اخر موفقیت کاندیداها بستگی به میزان درامد کشور رفع بیکاری و خلاصه به جیب پر دولت برای انجام برنامه های تحت نظر دارد البته اقایان به ترتیب سن شاهرخی و ملک شاهی کورانی نزاد ابراهیمی امامی مومنی شناخته شده هستند حال ببینیم که یار چه خواهد 0000000 مهمتر از همه چیز میزان پایبندی به ارزش های انقلاب و راه شهدا و حمایت از اصل مترقی ولایت فقیه وباید در صدر برنامه هر کاندیداتوری جلوه گر باشد000000000000000000000000عبد اله خان

[پاسخ]

یک فرهنگی اشنا در گفته :

نمیدانم این حضرات اقایان اسفندیاری و فرج مومنی کجا تشریف دارن که … پدر خوانده اصلاح طلبان شدن و از جانب اصلاح طلان تصمیم وحرف میزند لطفا پیداشون بشه و در تصمیم گیریها دخیل باشند بگیر و ببند و بده به دست من پهلوان نشن بعدا ضمنا اگه برا انتخابات تصمیمی ندارند اعلام کنند تا افراد اصلاح طلبی که در بالا اسم برده شدند چون اقای کورانی فر ومهرداد غضنفری و محمدی ازادبخت و مسعود امرایی فرد و فردین گراوند وطهماس علیپور و شهبازی با هم متحد بشن و یکی را از بین خودشان انتخاب کنند قبل از اینکه امامی راد نماینده این دور بشن

[پاسخ]

درجواب شكري در گفته :

النفاق اشد من الكفر (دورويي ازكفر بدتراست ) شماازيك طرف دم از اتحاد اصلاح طلبان مي زنيد واز طرف ديگر همراز وهمنشي كانديداهاي اصول گرا مثل آقاي قبادي هستيد كتمان نكنيد عكس وسند موجود است ازتحصيل كرده اي مثل شما بعيداست

[پاسخ]

شكري در گفته :

النفاق اشد من الكفر(نفاق ودورويي ازكفربدتراست)آقاي شكري اول عكس هايت با آقاي قبادي راپاك كن بعد دم از اتحاد اصلاح طلبان بزن ازشماي تحصيل كرده بعيد است

[پاسخ]

بیطرف در گفته :

خدا وکیلی این آقای ملکشاهی کاری بجز لغو اعتبار سد معشوره ای که آقای قبادی آن را مصوب کرد قدمی دیگر برای این شهرستان برداشته اند اگه شما دیده ایدلطفا ما را هم بینا کنید بنظر من اگر آقای قبادی به صحنه بیایند از ایشان لایق تر سراغ ندارم

[پاسخ]

شهرون در گفته :

سلام من که به فردین گرواند رای میدم

[پاسخ]

یک دوست پاسخ در تاريخ سه‌شنبه 21 آوریل , 2015 7:36 ب.ظ:

طایفه گراوند برا رای دادن یکپارچه اگه بشن خوبه ولی وقتی دکتر تقی زاده را تنها گذاشتن بعید میدانم که به سمت جناب فردین گراوند بیان ولی در هر صورت اگه ایشان قصد وارد شدن به این عرصه را دارد باید با بزرگان و افراد بانفئذ طایفه همههنگی کند در غیر اینصورت جز شکست چیزی عاید طایفه گراوند نمیشود هر چند که بخاطر گراون داری از ایشان حمایت میکنیم ولی خاهشا بدون برنامه مث تقی زاده نباشه هرچند بین گراوند و تقی زاده فرق هست دکتر چهارسال یکبار میاد کوهدشت ولی گراوند از بین مردم شهرمان هست و از پشتوانه علمی و مردمی برخوردار است باتشکر مهرداد گراوند

[پاسخ]

پیروز میدانون در گفته :

تو پیروز میدانی قهرمان ایرانی رای ما فردین

[پاسخ]

یک دوست در گفته :

ببخشید فردین گراوند بانک یا معلم یا کارمند کدومشان قصد کاندید شدن دارند مدیر توانمند سایت مشخص فرماید که بدونیم

[پاسخ]

ميرزايي نسب پاسخ در تاريخ پنج‌شنبه 23 آوریل , 2015 8:14 ب.ظ:

دوست عزيز منظور فردين گراوند معلم است كه توانايي و شايستگي لازم رو دارد

[پاسخ]

موسوی از درب گنبد در گفته :

تبریک به برادر فردین گراوند بخاطر شهامتش برای وارد شدن در این عرصه بنظر بنده اصلاحطلبان بهتر است از افراد جوان و بی ادعا چون گراوند حمایت کند با انکه چند سال در خدمت جناب گراوند بودهام فردی بادانش و توانمند و با روابط عمومی خوب و دارای پشتوانه طایفه ای میباشد ما دوستان ایشان در درب گنبد به پاس زحماتی که چند سال برای دانش اموزان ما کشیده است اعلام حمایت از ایشان را اعلام میداریم چون از دست سایر نماینده های دیگر واقعا خسته شدیم ضمنا اگر با جناب اسفندیاری و مومنی هماهنگ باشید بهتر است

[پاسخ]

ابراهیمی پاسخ در تاريخ دوشنبه 27 آوریل , 2015 8:30 ب.ظ:

برادر عزیز شما از یک طرف دم از خسته شدن از حضرات اقایان اسفندیاری و مومنی میزنید واز طرف دیگر جناب فریدن گراوند را تحسین و تشویق به سمت اون اقایان میکنید اخرش چکار کنه این بنده خدا ضمن اینکه کاش همه به اقای گراوند اطمینان کنیم و بهش رای بدیم ولی تجربه انتخابات کودشت نشون داده که بزرگان وریش سفیدان انتخابات دست از مرام خود نمیکشن ودست از سر کودشت بر نمیدارن پس بهتره جناب گراوند شجاع هزینه نکنه هرچند که به شخصه اگه اسم بنویسه من بش رای میدم ولی ایشان را برنده نمیدانم مگه اینکه اصلاح طلبان در یک توفیق اجباری رد صلاحیت بشن و همه به گراوند رای بدن در اخر نظرسنجی فقط نظر افراد است ولی قطعیت ندارد

[پاسخ]

ر.سوری امرایی در گفته :

باسپاس از نظر سنجی و برنامه خوب جناب اقای حشمت ازادبخت که از هنرمندان و نویسنده گان خوب این شهر است و با ارزوی تداوم سایت خوبش . نظر سنجی یک اگاهی و بینش به مخاطبین خود میدهد ولی در شهری مثل کوهدشت ابستن شرایط خاصی است تا دقیقه نود همیشه هیج چی معلمو نیست که کدام شخص بیشتریت مقبولیت را دارد ولی تا جایی که اینجانب با علم امار و احتمالات سرو کار دارم و یک تحقیق با نمونه اماری کوچک انجام دادم در شهرستان کوهدشت طیف اصولگرایان سنتی چون اقای امامی و قبادی با مصاحبه هایی که دارند از بخت اول نمایندگی کوهدشت برخوردارند و از طیف نماینده اصولگرای کوهدشت علاوه بر خو د ملکشاهی احتمالا همزادگاه خودش دکتر امرایی برای ورود به این عرصه با جناب ملکشاهی در رقابت خواهد بود و از اردوگاه اصلاح طلبان ودولت تد بیر جناب فرج مومنی روستایی وجناب فردین گراوندمشغول فعالیت است که در این طیف اقای گراوند چهره ای کمتر شناخته شده است و لی بهر حال در کنار جناب مومنی قرار دارد ولی در این طیف باید جناب مومنی یکه تاز این طیف نامید و دوستان شناخته شده دیگری چون حاج مهرداد غضنفری رییس سازمان جهاد کشاورزی فعلی با اینکه چهره ای نام اشنا و توانمند و تاثیر گزار در سطح کوهدشت است قصد ورود به این عرصه را ندارد و این مطلب نیز در مورد جناب اقای کورانی فر معاون استاندار فعلی صادق میباشد واز افراد توانمند دیگر که به تنهایی احتمالا وارد این کارزار شود جناب سیروس ابراهیمی فرماندار اسبق میباشد وسرکار خانم تیموری و دکتر خسروی نیز مستقل مشغول به فعالیت هستند حال با این مقدمه اگر امامی و قبادی با هم یکی شوند و اقای امرایی به نفع ملکشاهی کنار رود و از طیف اصلاح طلبان فقط مومنی باقی بماند و اقای گراوند به نفع مومنی کنار رود رقابت بین اقای مومنی و امامی و ملکشاهی میباشد و در صورت تایید مومنی ایشان با اتحاد اصلاح طلبان برنده انتخابات میباشد ولی در صورت عدم تایید صلاحیت بدون شک امامی راد نماینده این دور میباشد در خاتمه معروضم که این نتیجه کار شخصی بنده هست و قصد ترور شخصیت کسی را نداشتم با ارزوی موفقیت برای تمتمی خدمتگزلران به نظام مقدس ایران عزیز

[پاسخ]

محمد شیراوند در گفته :

جناب استاد حشمت ازادبخت مدیر توانمند و بافرهنگ هومیان نیوز محبت بفرما چنانچه جناب اقای فردین گراوند قصد کاندید شدن از طیف دولت تدبیزر و امید را دارد یک مصاحبه با ایشان انجام بدید تا با نظرات ایشان و اصول فکری او اشنا شویم

[پاسخ]

گل آقا در گفته :

چند روز پیش در مراسمی بر حسب تقدیر با فردین گراوند هم نشین شدم .برایم از انگیزه های کاندیداتوری گفت .دلایلش را پسندیدم .از توان روحی ،خواستن و اشتیاقش لذت بردم .برای سنجش، مشکل یکی از سازمان ها را با او مطرح کردم .با سماجت، پی گیر ماجرا شد .به نظرم کوهدشت نماینده ای با چنین خصوصیاتی می خواهد :سرحال و قبراق برای خدمت،پی گیر و با سماجت ،نترس وبا شهامت،اصیل و با نجابت،آشنا با اصول مدیریت…اگر تاکنون در کار نمایندگان شهرمان ایراد و اشکالی بوده به نبود برخی از این خصوصیات بر می گردد. امیدوارم این بار طرحی نو دراندازیم و با انتخاب این شخصیت مردمدار ،شهرمان را در مسیر تازه ای قرار دهیم .

[پاسخ]

مرادی ازهمکاران استثنایی در گفته :

امروزه شهرستان کوهدشت نیاز به نماینده توانمندی دارد که بتواند حق این مردم مظلوم زجر کشیده را بگیرد.آرزوی ما مشغول بودن جوانان درشهر خودمان است نه اینکه به شهرهای دیگر و به دور از خانواده در شهرهای دیگر منتظر کار بمانند .مطمنم برادرفردین گراوند با تدبیری که دارد میتواند این گره کور شهرمان را باز کند به امید موفقیت برادر فردین گراوند……….

[پاسخ]

رضا کوشکی در گفته :

بنده چند سالی میباشد که در خدمت برادر فردین گراوند بعنوان همکار مشغول به کار هستم و با روحیات ایشان اشنایی کامل دارم در صورت کاندید شدن قطعا توانایی کار را دارد و از کاندید شدن ایشان حمایت میکنم و برایش ارزوی موفقیت دارم چون فردی بادانش وباانگیزه و توانمند است از فرهنگیان عزیز نیز میخواهم از ایشان حمایت کنند از مدیر سایت خواهش میکنم با ایشان مصاحبه ای داشته باشد

[پاسخ]

علیرضا آزادبخت در گفته :

به همکار فرهیخته فرهنگی فردین گراوند رای دهیم .

[پاسخ]

ازهمکاران استثنایی در گفته :

ه همکار فرهیخته فرهنگی فردین گراوند رای دهیم .

[پاسخ]

همکاران شاهد پاسخ در تاريخ چهارشنبه 6 می , 2015 9:10 ق.ظ:

ما جمعی از فرهنگیان کوهدشت حمایت خود را از برادر فرهنگی فردین گراوند اعلام می کنیم و اعتقاد داریم ایشان می تواند در این سمت برای شهرمان بسیار مفید باشند

[پاسخ]

م.قبادی در گفته :

اگر جناب فردین گراوند تصمیم خود را برای ورود به این کارزار گرفته است بهتر است سنجیده تر و با برنامه تر کار کند ولی اگر از جناب اسفندیاری و مومنی و دیگر بزرگان اصلاح طلب کسب تکلیف کند بهتر است چون در اخر سر یک نفر باید به نمایندگی از طیف اصلاحطلبان کاندید شود هر چند به شخصه به تصمیم شتاب زده ایشان احترام میگذارم ولی بهتر است اقوام نزدیک نسبی ایشان بخصوص دایی های بزرگوارش که از مدیران خوشنام و تاثیر گزار جریان اصلاحطلبان هستند ایشان را دعوت به همراهی و مشورت نمودن با افراد باسابقه جریان دعوت کنند من اله توفیق

[پاسخ]

کوهدشتی در گفته :

واقعا آقا ی گراوند میتواند جانشین خوبی برای جناب اقای قبادی باشد چون ایشان سنش بالاست و آقای گراوند جوانی تحصیل کرده است

[پاسخ]

شهروند در گفته :

با نظر کوهدشتی موافقم اگه آقای امامی راد قبول کنند آقای فردین گراوند گزینه خوبیه

[پاسخ]

بیطرف در گفته :

اقای گراوند از فرهنگیان خوب و با دانش است فردی اصیل و از افراد توانمند است که بواسطه داشتن پشتوانه مردمی و طایفه ای و با سن پایینش میتواند گزینه خوبی برای شهرمان باشد اتفاقا اگر ما شهامت داشته باشیم باید افرادی که قبلا ازموده شدند را کنار بزنیم و به افراد جوان چون فردین گراوند و حاج مسعود امرایی رای بدهیم ولی کو شهامت||||||||||

[پاسخ]

آریا در گفته :

با سلام و عرض ادب و احترام فراوان
با توجه به شناختی که از توانمندی و اجتماعی بودن همکار عزیزم آقای فردین گراوند دارم به ایشان رای می دهم

[پاسخ]

بهروز امیدی دانشجوی دکترای سیاسی در گفته :

با سلام وعرض ادب خدمت مدیر سایت هومیان از اینکه زنگ انتخابات را زود تر از سایر سایت ها بصدا در اوردید سپاسگزارم این کار علاوه بر معایبی که دارد مزایای خوبی نیز دارد از مزایای خوب این است که باعث شفاف شدن گفتمان و طرز فکر کاندیدای احتمالی میشود و یک نوع بینش به مخاطبین میدهد طوری که مشخصه این اقای فردین گراوند که خدمتشان نرسیده ام و از فرهنگیان محترم میباشد قرار است از طیف اصلاحطلبان ..طوری که از کامنت ها برداشت نمودم…وارد این کارزار مجهول شود این روحیه قابل ستایش است اتفاقا باید بستر برای افراد جوان وتازه نفس باز شود چه بسا در این بین کسانی پیدا شود که بتوانند کشتی به گل نشسته حامل جوانان بیکار را به ساحل مقصود برساند مایلم با این اقا گفتگویی انجام دهید تا بیشتر با مسلک و تراوش ذهنی و برنامه ئهای ایشان اشنا شویم شاید این اقای همان نماینده رویاهای جوانان این شهرم شود

[پاسخ]

جمعي از همكاران فرهنگي در گفته :

با توجه به شناختي كه از اقاي فردين گراوند داريم ايشان فردي لايق كاردان پيگير ووجوان و بياني شيوا وسخنوري دانا وحامي جوانان مي باشد وبادريايتي كه از ايشان سراغ داريم در امور سياسي وانتخاباتي شهرستان نيز موفق خواهد شد به اميد موفقيتتان .

[پاسخ]

مرادپور در گفته :

جناب فردین گراوند فردی توانمند با روابط عمومی خوب و اشنا به مسایل سیاسی و تاثیر گذار در منطقه است امید است بتواند برای جوانان دیارم افتخار افرینی کند همه ما باید ایشان را تقویت کنیم چرا که میتواند

[پاسخ]

فریبرز قبادی آدینه وند در گفته :

جناب فردین گراوند بخاطر توانمندی و روابط عمومی بسیار قوی و آشنا به مسائل روز و منطقه فردی توانمند برای پیشرفت کوهدشت مفید خواهند بود امید است حمایت همه جانبه مردم بخصوص فرهنگیان ایشان را در پیشبرد برنامه هایش یاری نمایند . به امید موفقیت ایشان و اتحاد فرهنگیان

[پاسخ]

خانم ن ازادبخت در گفته :

درود بر معلم و استاد خوبم جناب دکتر فردین گراوند بابت زحماتی که برایمان کشیدیبرای سربلندیت تلاش میکنم مطمنم با انگیزه و برخورد و روابط عمومی خوبی که داری رای بالایی میاری

[پاسخ]

احمد در گفته :

نماینده های ما(همه شون)فقط بلدن رییس کمیته امدادوبهزیستی راعوض کنندکار دیگه ای برای مردم انجام نمی دن

[پاسخ]

خانم کوهدشتی در گفته :

با سلام خدمت تمام دوستان و با عرض پوزش از تمامی آقایان محترم می خواستم به اطلاع برسانم که این بار ما زنان کوهدشت که همیشه مظلوم واقع شده ایم، قصد داریم فردی از جنس خود که صد البته دارای شایستگی های فراوان نیز می باشد، انتخاب نماییم. این خانم محترم کسی نیست جز خانم دکتر میترا تیموری. حال نمی دانم از طرف چه جناح و چه طیفی حمایت می شود، اما در هر صورت با توجه به ویژگی های شاخصی که دارد، شانس بسیار بالایی برای برنده شدن در انتخابات دارد.

[پاسخ]

سرباز ولایت در گفته :

سرباز ولایت ….دوستان.

[پاسخ]

حکمت ستاری در گفته :

اصلاحان با اسفندیاری .اگه نگذاشتند ملکشاهی قدرتمند که همگی به قدرت ایشان واقفند

[پاسخ]

از اهالی سیمره در گفته :

بدون شک این دوره نماینده کوهدشت کسی نیست بجز فردین گراوند حامی جوانان و از طیف دولت تدبیر و امید

[پاسخ]

منصف در گفته :

طایفه گراوند هیچگاه وحدت ندارن و با هم هم عقیده نمیشن وگرنه میتونن از خودشون نماینده ای را وارد مجلس کنن با شناختی که از برادر بسیجی جناب دکتر فردین گراوند دارم شخص شایته ای برای مجلسه

[پاسخ]

از دوستان در گفته :

کی میگه طایفه گراوند اتحاد ندارند پس 27هزار رایی که به دکتر تقی زاده دادند نشان دهنده یکپارچگی این طایفه بزرگ نبود الانم اگه مردم گراون به این نتیجه برسند که دنبال برادر و پسر خوب خودشان جناب فردین گراوند باشند قطعنا بهش رای میدن لطفا حاشیه درست نکنید

[پاسخ]

مرداني پاسخ در تاريخ یکشنبه 15 نوامبر , 2015 8:14 ق.ظ:

دست برداريد از اين طايفه كرايي!!!

[پاسخ]

مبارک در گفته :

فردین گراوند مبارک طایفه خوب گراوند ما که حسود نیستیم منتظر میمانیم که طایفه گراوند بش رای بدن

[پاسخ]

مهدي در گفته :

دكتر يونس امرايي چراغ خاموش دارد مي آيد
منتظر باشيد

[پاسخ]

گراوند در گفته :

واقعا خوب گفتی اون لایق و شایسته این مردم محروم که به داد کوهدشت مظلوم برسه

[پاسخ]

دانشجو در گفته :

دوستش داریم در قلب ما جای داره

[پاسخ]

دانشجو در گفته :

من از همه صاحب نظران و افراد تاثیر گذار میخواهم یک بار هم که شده از خواسته های شخصی در گذرند و از کسی که توان حل مشکلات کوهدشت را دارد حمایت کنند او کسی نیست جز فیلسوف و دانشمند فرهیخته شهرمان جناب آقای دکتر محمد جواد رضایی

[پاسخ]

مرداني پاسخ در تاريخ یکشنبه 15 نوامبر , 2015 8:16 ق.ظ:

مارا چه به اين بزركان اهل خرد !! بگراريد در خواب غفلتمان فرو رويم

[پاسخ]

دانشجو در گفته :

دوستش داریم دکتر رضایی

[پاسخ]

اصولگراي اصلاح طلب در گفته :

دكتر يونس امرايي پديده انتخابات آينده كوهدشت است كه تمام معادلات را برهم ميزند كه هم مورد اقبال اصولگراهاست و هم طيفي از اصلاح طلبان

[پاسخ]

رشنو پاسخ در تاريخ چهارشنبه 17 ژوئن , 2015 10:03 ق.ظ:

با فردین گراوند یکی بشن تا ریشه باند بازی را خشک کنند

[پاسخ]

دکتر خ در گفته :

با سلام به درگاه احدیت و شکر از دادار بی همتا بدون حاشیه بگم قصد داشتم وارد عرصه انتخاباتی شهرم کوهدشت نشم و از وادی دیگر دنبال انتخابات باشم ولی حیفم شد که از برادر خوبی که کمتر از یک ماهی است که باهاش اشنا شدم چیزی نگم این برادر اندیشمند و اهل علم و مبادی اداب و معاشرت کسی نیست مگر فردین گراوند معلمی به تمام معنا از ایدولوژی فکریش خوشم امد چند متن ازش خوندم جا دارد مردم فهیم کوهدشت و طرهان اگر قصد رای دادن برا انتخابات در مجلس را دارند به جناب گراوند رای بدن قطعا پشیمان نمیشوند سر فرصت چند میتینگ برایش میگذارم

[پاسخ]

مرداني پاسخ در تاريخ یکشنبه 15 نوامبر , 2015 8:18 ق.ظ:

نه بابا !! يكماهه كشف وشهود كردي ! انهم البته با خواندن چند ديت نوشته !! شمارا به خداتاملي !! تاملي

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

ماجوانان اصلاح طلب کوهدشت حمایت قاطعانه خودراازمردشجاع واهل قلم شهرمان جناب اقای فردین گراوند اعلام میداریم ب

[پاسخ]

مسلم ط در گفته :

با سلام بنده تا الان که نظرها رو خوندم حدود 70درصد ازمومنی حمایت میکنن مشخصه اسمش برای دیگر رقبا لرزه انداز هست امیدوارم موفق ومودب باشن

[پاسخ]

از دوستان در گفته :

اقا مسلم طهماسبی فامیل خوبم بعضی کامنتهای ضد ونقیض میزاری نمیدونم چرا ؟ اتفاقا با احترام به فرج مومنی این طیف دیگر جون سابق محبوب نستند این دوره جای جوانتر هاست چون حمزه فیضی و فردین گراوند و … در بین جوانان بیشترین پایگاه دارن گذشت اون دوران که بدون شناخت و کورکورانه رای بدیم این قدیمیا رنگشان اصلا حنا نداره

[پاسخ]

امین پاسخ در تاريخ یکشنبه 11 اکتبر , 2015 10:05 ق.ظ:

فقط خدا کنه میرن مجلس به درد مردم بخورن

[پاسخ]

یک محافظه کار در گفته :

با تشکر از این لینک نظر سنجی که باعث اگاهی میشمد یک نفر جواب منو بده تا ازین محافظه کاری بیام بیرون و تصمیم خوبی بگیرم به نظر شما از بین افرادی که این دوره قصد کاندید شدن را دارند کدام یک از اقایان فرج مومنی و علی محمد سوری اگه بیاد و مصطفی ازادبخت و حمزه فیضی اگه درست شنیده باشم و طهماس علیپور و فردین گراوند که همگی از طیف اصلاح طلبان هستند و مورد احترام مردم هم هستند لایق تر و محبوب تره و میتواند شجاعت داشته و به جوانان و مردم خدمت کنه

[پاسخ]

م. سهرابی پاسخ در تاريخ چهارشنبه 24 ژوئن , 2015 5:59 ب.ظ:

بنظر بنده از بین این افراد اقای مومنی و گراوند وازادبخت بیشتر از سایرین مقبولترن

[پاسخ]

سالار در گفته :

فقط امامی راد مطمئن باشید اگر شرایط برای همه کاندیدا مساوی باشد امامی پیروز میشود

[پاسخ]

احسان گراوند در گفته :

فقط عشق است فردین گراوند حامی جوانان

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ جمعه 26 ژوئن , 2015 2:25 ب.ظ:

احسان جان احساسی نباش فردین گراوند فردی بادانش و توانا ست انشااله چهار سال بعد قطعا نماینده کوهدشته این دوره رای بالایی نمیاره

[پاسخ]

مراد تیموری زاده در گفته :

از بین دوستان اصلاح طلب از سخنان فردین گراوند خوشم اومده در سخنانش همش از وحدت حرف میزند به بلوغ سیاسیش تبریک میگم ایشان ازجوانان با آتیه کوهدشته با تشکر از تمامی دوستان هییت تحریریه هومیان که اصلاح طلبند و دغدغه شهر را دارند

[پاسخ]

ف.ق.آ...کوهدشت در گفته :

خانه از پای بست ویران است/خواجه دربندنقش ایوان است !!!!!!چیزی که در این جنگ لفطی بین هواداران دوباند معروف مخرج مشترک مساوی دارد فراموشی .منافع ملی است که هیچوقت مطالبه وخواسته نشده !!!شوربختا آینده جوانان !!!؟

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ شنبه 4 جولای , 2015 12:58 ب.ظ:

جناب قبادی ادینه وند سلام اخرش به کی رای بدیم

[پاسخ]

ر.قازکوهدشت در گفته :

خدمت همه ی بزرگوارانی که نظرات خودرابیان کرده اندعرض میکنم کوهدشت ازدورقبلی دیگه خط وخطوط جناحی راکنارگذاشته وبدنبال پیشرفت وتوسعه است بعداز34سال شخصیتی بزرگ وملی وفراجناحی پیداشدکه تاحدودی توانسته گوشه هایی ازمشکلات رابرطرف کنه وانشااله این دورهم عزیزان ایشان را انتخاب خواهندکرد بخاطرتوسعه وپیشرفت شهرمان نه بخاطرشخص ایشان.مومنی وقبادی وامامی همه هیچ کاری نمیتونن انجام بدن .امامی وقبادی که امتحان خودشون راپس دادن.مومنی هم توان این رانداردکه مشکلات راحل نماید.بنابراین ایشان ودوستانش بگذارندمردم خود انتخابی خوب داشته باشند

[پاسخ]

م. محمدی در گفته :

این دورباید افراد اصلاح طلبی که قصد کاندیدشدن دارند چون آقایان فرج مومنی و محمدی ازادبخت و طهماسب علیپور و فردین گراوند و حمزه فیضی و مصطفی ازادبخت وجدانا یکی بشن وگرنه باخت حتمیه این چند نفر اگه هرکدام چهار هزار رای بیارن سرجمع حدود سی هزار رای میشه پس بهتره دست از تفرقه و جدایی بردارن البته باید کار کنند تا وقتی کا شورای محترم نگهبان اسامی و صلاحیت ها رو اعلام کنه بعد برا وحدت واعتلاف با هم کنار بیان

[پاسخ]

عبدالرضا در گفته :

اهالی کوهدشت و رومشگان باید سنت شکنی کنند و فردی با گرایشی میانه را برگزینند تا بتواند با احزاب سیاسی و قاطبه ملت به تعامل برسد و فضای پرتنش سیاسی را به آرامش رهنمون سازد.دکتر یونس امرایی میتواند این مهم را برآورده کند

[پاسخ]

دوستی در گفته :

بی شک اینبار یک اصلاح طلب نماینده کوهدشت میشود باید اقایان مومنی وازادبخت و گراوند و علیپور و…باهم به وحدت برسند

[پاسخ]

ظفر روزبهانی در گفته :

کوهدشت امامی راد پلدختر حمید رضا کاظمی خرم اباد مرتضی محمودوند

[پاسخ]

حسین در گفته :

ماابن بار شاهد حضور دکتر بهروز بیگی دکترای برجسته حقوق کیفری درانتخابات هستیم اما .اما چ.ها یه بازی دوسر برد را انتخاب کرده اند وما شاهد حضور حضور طیف گسترده ای اصلاح طلبان در بخشها وشهر هستیم که اگر بحول قوه الهی ملکشاهی همه وهمه رارد کند اجماع ضد ملکشاخی حاصل میشود واگرتایید شوند ائتلاف میکنن .تایید شوند بعدازمدتی بنفع یه نفر اجما میکنن. اگر ردشوند همه جریحه دارمیشن و دوباره اجماع میکنن حداقل طرفدارانی هم دارند .واگر چپها کلا ردشوند حوادث ناگوار درپیش هست خدا به مردم کوهدشت رحم کند

[پاسخ]

گراوند در گفته :

تبلیغات زودهنگام باعث انتخاب بهتر میشود

[پاسخ]

شهروند در گفته :

از مدیر سایت خواهشمندیم یک برنامه برای معرفی کاندیداهای احتمالی مجلس داشته باشه که بدونیم کی به کیه

[پاسخ]

از دوستان در گفته :

نظر سنجی بزار ید که این دوره کدام یک از اصلاح طلبان رای بیشتری میاره

[پاسخ]

از دوستان در گفته :

جناب حشمت ازادبخت از همه افراد اصلاح طلبتره درود برخط و مشیت

[پاسخ]

فرهنگی خسته از شعار در گفته :

درود براصلاح طلبان کوهدشت امید است امسال روانه مجلس بشن حالا هر کدوم از اقایان علیپور و گراوند و ازادبخت که باشد

[پاسخ]

از دوستان در گفته :

از سایت هومیان بخاطر پوشش خبریش ممنونم اگه لطف فرمایید یک معرفی از کاندیداهای احتمالی این دوره کوهدشت داشته باشید باعث اشنایی بهتر مخاطبین میشود

[پاسخ]

محمد جعفر عزیز نژاد از خطه رومشکان مهمان کودشت در گفته :

ورود جناب فردین گراوند به رومشکان و حضور در جلسه ایشان از بزرگترین افنخارات سیاسی برای رای دادن در این منظقه بود خیلی از حرفاش خوشم اومد اگه اینطور پیش برید و مردم حرفهایت را بشنوند و برنامه هایت را ببینند قطعا در نظر ستجی محبوبیت نفر اول میشوید مردم رومشکان باز هم منتظر تشریف فرماییتان هستند با تمام وجود بهت رای میدهیم کاندید جوان و با جسارت

[پاسخ]

محسن پاسخ در تاريخ یکشنبه 11 اکتبر , 2015 10:03 ق.ظ:

حرفاش خیلی رو من تاثیر گذاشت

[پاسخ]

علیخانی در گفته :

فقط ائتلاف بین علیپور و مصطفی ازادبخت و فردین گراوند و فرج مومنی دیگه بقیه کمتر رای دارند

[پاسخ]

امیر پاسخ در تاريخ یکشنبه 11 اکتبر , 2015 10:02 ق.ظ:

دقیقا

[پاسخ]

شهروند خرم ابادی در گفته :

برنده انتخابات با قاطعیت فردین گراوند است این خط و این نشون خبرای جدیدی برایش در راه است

[پاسخ]

امین پاسخ در تاريخ دوشنبه 12 اکتبر , 2015 9:59 ق.ظ:

امیدوارم به مشکلات شهر از جمله بیکاری جوانان رسیدگی کنند

[پاسخ]

خب چرا اجازه میدن انقد زود تبلیغات کنن هنوز که زمانش شروع نشده

[پاسخ]

محسن در گفته :

من خودم به گراوند رای میدم

[پاسخ]

یار بهاری در گفته :

بنده به دور از هر گونه جهت گیری سیاسی و با توجه به تفاسیر موجود شاهرخی قبادی راشخصی که در دوره نمایندگیش دوندگی زیادی رابرای ابادانی دیار عزیزمان کوهدشت همیشه بیدار انجام داد اصلحتر از همه میدانم وامیدوارم که توفیق پیروزی داشته باشد

[پاسخ]

امین در گفته :

کاش بتونن ریشه بیکاری رو از بین ببرن

[پاسخ]

امین در گفته :

ممنون از سایت هومیان که این خبر رو پوشش داده

[پاسخ]

ایمان پاسخ در تاريخ دوشنبه 12 اکتبر , 2015 10:01 ق.ظ:

ممنون هومیان

[پاسخ]

رسول شاهیوند در گفته :

بدون شک این نظر سنجی جناب ازادبخت میتواند جهت را برای کاندید هدف نشان دهد بنده با اعتقاد به فرهنگی و مدرس خوب دانشگاهی که برامده از طیف جوانان و معلمان در متن مدارس است جناب فردین گراوند را شایته ترینم فرد از بین افراد دانسته چون همه امتحان خودشان را پس داده اند پس مجدد ازموده را ازمودن خطاست فردین جان ما در خدمتیم

[پاسخ]

دوراهی بازوند در گفته :

مردم لرستان دارن از فقر و بیکاری داغون میشن بعد شما ول کن سیاست بازی نیستید؟همین کارا رو میکنید که هیچ پیشرفتی نداریم….مزاحم نمیشم به بحث های الکیتون بپردازید

[پاسخ]

آبباريكي در گفته :

قدرت براي احساس مسئوليت است

[پاسخ]

میثم.ازکوهنانی در گفته :

سلام.با توجه به محرومیت بیش از حد شهرستان بهتر است خواست ونگاه ما بیشتر معطوف به رشد وشکوفایی این خطه باشد نه اینکه با تعصباتی خاص دنبال مقاصد و منافع خود باشیم.خیلی از این افراد که سنگ آنها را به سینه میزنم با استفاده ازهمین افکار ما چه ثروتهایی که به جیب نزدند!؟آقامومنی چه گلی به سر این مردم زده است؟جز عوض کردن نیروهای اداری…آقای امامی جزفاتحه خوانی طی سه دوره حظور درمجلس چه خدمتی که لایق این دیار ومردمش باشد به سرانجام عمل رسانده است،کارنامه آقای قبادی هم که ماشاالله دارد…..البته خواسته های نابجای ما این بلایا را بجان خود ما انداخته است.وقتی که ما عقاید دیگران را بر افکار خودمان تحمیل میکنیم باید بافقرو محرومیت دست و پنجه نرم کنیم.عاقلانه بیاندیشیم که مثل همیشه کلاه سرمان نرود……پیروز واقعی حق و عدالت است.

[پاسخ]

مجیدشریفی21/دی ماه 94 در گفته :

فاتحه خوانی هم خو چه نو

[پاسخ]

مجیدشریفی21/دی ماه 94 در گفته :

فقط محمدآزادبخت مردراستین کوهدشت مردم کوهدشت بریددرمنزل آقای آزادبخت دست پاک ومومن وباسواد

[پاسخ]

بنده قبادي را شايسته نمايندگى ميدانم

[پاسخ]

سلام همشهريان عزيز … ادم از اسب مي افته ولي از اصالت نمي افته . من در دور قبلي انتخابات به اقاي ملكشاهى راي دادم ولى اين دور براي راحتى وجدان خود واباد سازى شهرمان بايد كسي را انتخاب كنيم كه شايستگى بيشترى داشته باشد به نظر بنده هيچ كس بهتر و خلوصتر از اقاي قبادى نبود واكنون ايشان را شايسته تر ميدانم واز همشهريان عزيزم تقاضا دارم براى اباداني شهر فكر كنن نه براي منافع شخصى و از اين زمان كوتاه نهايت استفاده ببريد و بيشتر فكر كنيد چون نماينده بجاى همه تصميم ميگيرد پس شايسته ترين را انتخاب كنيد

[پاسخ]

بهمن در گفته :

شك نكن به حول قوه الاهي قبادى پيروز خواد شد ، ما جوانان همه طرفدان اصول گرايانيم

[پاسخ]

سعید در گفته :

سلام مردم کوهدشت دست از این طایفه گرا برارید ت کی جوانان ما باید اوره تهران باش بعد از ۳۷ سال از انقلاب مردم کوهدشت با فقر بیکار اعیتاد دارن زجر میکشن نمایندها چه کار کردن فقط معلم ها را جابه جا میکن ی

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :