کد خبر : 15708
تاریخ انتشار : 31 دسامبر 2014 - 21:52
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 27,840 بازدید

اظهارات نماینده ی سابق کوهدشت پیرامون انتخابات پیش رو دراین شهرستان

به گزارش اختصاصی هومیان نیوز، حجت الاسلام علی شاهرخی قبادی ، نماینده ی سابق کوهدشت درمجلس شورای اسلامی، در نشست خبری با اصحاب رسانه ی این شهرستان ضمن گرامیداشت و تبریک 9 دی ماه ومحکوم کردن فتنه ی 88 درایران،  پیرامون انتخابات پیش روی کوهدشت سخنانی مطرح کرد که در پی می آید:     […]

9

به گزارش اختصاصی هومیان نیوز، حجت الاسلام علی شاهرخی قبادی ، نماینده ی سابق کوهدشت درمجلس شورای اسلامی، در نشست خبری با اصحاب رسانه ی این شهرستان ضمن گرامیداشت و تبریک 9 دی ماه ومحکوم کردن فتنه ی 88 درایران،  پیرامون انتخابات پیش روی کوهدشت سخنانی مطرح کرد که در پی می آید:

 

13

 

9 دی تیرخلاص به جریان فتنه

جریان فتنه 88 تهدیدی برای نظام بود و کم کم شعارها از حد انتخابات فراتر رفت تا جایی که ایام عاشورا هم به خیمه گاه عزادران و بسیج و اماکن عمومی آسیب رساندند.در بعضی مقاطع شعارها تندتر شد و عکس امام را پاره کردند .مگر ولایت و امام رقیب انتخاباتی بودد که به آن ها توهین شد؟! اما یک حرکت خودجوش به نام 9 دی در امت اسلامی به وجود آمد که دشمنان را ناامید و فتنه را خاموش کرد و 9 دی درواقع تیرخلاصی بود بر عوامل داخلی و خارجی جریان فتنه.

 

1

 

برد باجریانی ست که کاندیدای واحدداشته باشد

با توجه به این که کوهدشت هم مانند سایر حوزه های انتخاباتی، دارای دوجریان (اصلاح طلب – اصول گرا) است و با توجه به این که در هر منطقه، هرجریانی که کاندیدای واحدی داشته باشد پیروز میدان انتخابات است، درکوهدشت نیز برد با جریانی است که دراین مسیر تدبیر و عقلانیت به خرج داده و به وحدت برسد..

 

8

 

کاندیدای اجاره ای نمی خواهیم

بنده شنیده ام که جریان اصلاح طلب در کوهدشت، این دوره می خواهند کاندیدای واحدی داشته باشند. متقابلا جریان اصول گرا هم نشست هایی داشته است که به یک وحدت برسند..اصلاح طلبان گفته اند ” کاندیدای اجاره ای نمی خواهیم ” واز میان خودمان باید یک نفر را معرفی کنیم.بنابراین اگر اصلاح طلبان و اصول گرا ها هردو به وحدت برسند، به خاطر جمعیت بیشتر، برد با اصول گراها خواهدبود همچنان که در انتخابات دوره ی گذشته بنده به تنهایی 60 هزار و تمام کاندیداهای غیراصول گرا 50 هزار آرا را کسب کردند.

 

7

 

برای آمدن تابع نظر مردم هستم

بنده برای کاندیدا شدن تابع نظر جمع و مردم هستم و اگر مردم از من بخواهند خواهم آمد و البته جریان اصول گرا در حال رای زنی هستند و بنده هم آن ها را حمایت می کنم..اگر هم بنده به میدان انتخابات پا بگذارم، با تجربه و شناختی که از هوش مردم کوهدشت سراغ دارم مبنی بر ایجاد وحدت، تصور می کنم شانس آن را دارم که توفیق حاصل شود.

 

 

4

 

دوره ی نمایندگی بنده و مصوبات بی سابقه

نیازی به توضیح نیست که در دوره ی نمایندگی بنده مصوبات بی سابقه ی زیادی برای عمران و آبادانی کوهدشت از دولت گرفته شد. بزرگ ترین آن مصوبات سدمعشوره بود که به واسطه اش امیدی در دل مردم ایجادشد. یا خودروسازی و راه آهن و..اما بعداز بنده برخلاف توقع و انتظار مردم درراستای مصوبات، فرصت سوزی شد و مایه ی تاسف است که این فرصت ها از مردم گرفته شد.

مگر مسخره بازی است که دولت پنجاه میلیارد تومان را برای معشوره هزینه کند بعد بگویند طرح ایجاد آن قانونی نیست؟!!

صراحتا می گویم که اگر بنده نماینده ی مردم کوهدشت بودم، الان این حرف ها و بحث ها وجودنداشت. وقتی مسئولان اعلام می کنند که معشوره کاغذپاره است چطور باید روند عملیات آن قانونی شود؟

 

5

 

اشاره به یک موفقیت پرافتخار

درزمان نمایندگی بنده 4000 لایحه به تصویب رسید که بیش از 3000 از آن ها مربوط به کمیسیون قضایی بود و درآن دوره کمیسیون قضایی برترین کمیسیون مجلس شد.

 

6

 

شایسته سالاری در چینش مدیران

بسیاری از مدیران دوره ی نمایندگی بنده نیروهایی بودند که سابقه ی اصلاح طلبی داشتند اما چون مدیران خوبی بودند از آن ها استفاده شد و بارها به خاطر این موضوع به من ایراد گرفتند.اولویت بنده در مسایل کوهدشت عمومی بود و به فکر عمران و آبادنی بودم تا مسایل جناحی و شخصی. شکرخدا که دراین رایطه نمره ی خوبی دارم اما باید بیشتردراین رابطه تلاش می کردم.

 

 

11

.

12

.

2

.

10

.

3

 

دیدگاه ها

فرهنگی در گفته :

حاجی جنابعالی خوب میدانی چطور بردی وچگونه قاپیده شدی ما اصلاح طلبان خالص به شما بخاطر پاکدستیان وشخصیت والایتان رای دادیم وانتظاری هم نداشتیم اینبا ر اونهاییکه کاندید اجاره ای گرفتند با ما فرق دارندما عده ای از انها را قبول نداریم اگر مثل قبل باشد باز با شما ییم عزیزم

[پاسخ]

رستمی پاسخ در تاريخ پنج‌شنبه 1 ژانویه , 2015 7:07 ب.ظ:

دوره شما به پایان رسیده!امیدوارم که اصلاحات در کوهدشت به قدرت برسه .

[پاسخ]

شهین پاسخ در تاريخ پنج‌شنبه 1 ژانویه , 2015 9:28 ب.ظ:

به نظرم دوره شما دیگه تمام شده !!

[پاسخ]

کوهدشتی مقیم آبادان پاسخ در تاريخ شنبه 3 ژانویه , 2015 9:45 ب.ظ:

اقای قبادی .ولله بنده از طرفداران سر سخت شما بودم . ولی از دست ظلم همین آقایان …آواره شدیم .والان در غربت زندگی میکنیم. ای کاش تا وقت هست به خود بیاید.چون مردم با دیدن این آقایان خاطرات آن سالهای پر درد ورنج برایشان زنده می شود.وتا پای جان در مقابل اینها خواهند ایستاد.مطمئن باشید.

[پاسخ]

سيمره پاسخ در تاريخ پنج‌شنبه 8 ژانویه , 2015 3:24 ب.ظ:

حاجي خسته نباشيد اگر شما طرحي براي كوهدشت تصويب كرديد چطور شد مجدد همه باطل شدند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!11

[پاسخ]

ایوب محمدی پاسخ در تاريخ سه‌شنبه 24 مارس , 2015 9:00 ب.ظ:

اصلاح طلب خاص کم بیت ده شعر انثلابه تاته زا؟

[پاسخ]

کوشکی پاسخ در تاريخ چهارشنبه 6 می , 2015 12:41 ب.ظ:

جناب.شماهای که دردوران اصلاحات سمت داشتید ومسئول بودیدودرانتخابات دور قبل به قبادی رای دادید ماهیت درونی خود رابرملا نمودیدهیچ که اصلاحاتی نیستید فقط وفقط دنبال منافع شخصی خویشید چون دشمن دیرینه اصلاحات قبادیست شما دیگر درجمع اصلاحات به حساب نمی ایدولی اصلاحاتیهای واقعی کسانی بودند برای برون رفت از خفقانی که عوامل نماینده اسبق بوجود آورده بودندونبودکاندیدای اصلاح طلب به نماینده فعلی رای دادند

[پاسخ]

مقيم کرج در گفته :

جنااب آقاى قبادى مطمئن باش اون دوره اى شمابيشترين رأى رو داشتى تکرارنخواهدشد

[پاسخ]

کوهدشتی در گفته :

خوش اومدی حاج اقا اما بعضی افراد دور برت را از خود دور کن

[پاسخ]

مردم پاسخ در تاريخ پنج‌شنبه 1 ژانویه , 2015 12:23 ق.ظ:

بعضی آقایان. حاضر در جلسه ونزدیک. حاج آقا تو این عکس ها از همین حالا آستین همت رو بالا زدن به امید??

[پاسخ]

اعتدال پاسخ در تاريخ جمعه 2 ژانویه , 2015 9:36 ق.ظ:

آقای تیموری در تصویر متفکرانه از همین حالا به فکر حذف خدادادی است تا خود تنها کاندیدای فر مانداری باشد !! راستی کامیاب باز هم کاندیداست ؟؟

[پاسخ]

مردم پاسخ در تاريخ شنبه 3 ژانویه , 2015 3:29 ب.ظ:

چه عجب صید احمد طاهری هم آفتابی شد

مهرداد امرایی از رومشکان پاسخ در تاريخ پنج‌شنبه 7 می , 2015 10:15 ب.ظ:

حق علی امرایی بود که رییس اداره میشدنه طاهری ولی متاسفاته حاج آقا کم لطفی نمودندعامل اصلی باخت قبادی ضعف مدیریت طاهری وخدادادی بود

قاسمی پاسخ در تاريخ جمعه 2 ژانویه , 2015 8:42 ق.ظ:

وقتی شنیدم اومدی خونه تکونی کردم
واسه دل دیونه ام شیرین زبونی کردم

[پاسخ]

ميروژ پاسخ در تاريخ چهارشنبه 7 ژانویه , 2015 3:51 ب.ظ:

ايوال واقعا كه گل گفتي

[پاسخ]

نورآبادی پاسخ در تاريخ یکشنبه 23 آگوست , 2015 10:31 ق.ظ:

کاندید جان سلام ….کاش هر که می خواهد بمیرد نزدیک انتخابات بمیرد یکی از مزایایش شلوغی تشییع جنازه است

خدا خیرت بدهد ””کاندید ”” چقدر تو آدم خوبی هستی @ من رایم را به تو میدهم …. راستی ؟؟؟؟؟؟ هیچ از پدر جوان سوال کرده ای که جوان نازنینت که گویند لیسانس مملکت بوده برای چه فوت کرده است

کاندید جان سلام ….
وقت عالی متعالی … حالت را جویا شدم دوستان گفتند رفته ای در تشییع جنازه ای شرکت کنی …. ممنون از هم دردیت. … تا چشم کار می کند کاندید میبینم …. دوستم می گفت کاش هر که می خواهد بمیرد نزدیک انتخابات بمیرد یکی از مزایایش شلوغی تشییع جنازه است … کلاس دارد … تشییع جنازه و این همه کاندید !!!!! از یکی از کاندیداها پرسیدم نسبتی با این مرده دارید …جوابش عالی بود ”’ بله میشناختمش جوان خوبی بود … خنده ام گرفت نیش خندی و چیزی نگفتم.!!!! .. آخر تشییع جنازه ی پیرمردی از دیار فلان آبادی بود ….
هر روز و هر روز میدیدم جوانانی که مراسم تشییع جنازه شان کمر پدر ومادرشان را شکسته بود …. خدا خیرت بدهد ””کاندید ”” چقدر تو آدم خوبی هستی @ من رایم را به تو میدهم …. راستی ؟؟؟؟؟؟ هیچ از پدر جوان سوال کرده ای که جوان نازنینت که گویند لیسانس مملکت بوده برای چه فوت کرده است …. خیلی دوست دارم سوالی هم پرسیده شود بالاخره تو قرار است نماینده آن خانواده در مجلس شوی… داشتم اعلامیه را نگاه میکردم…. رسم است .. مینویسند فلانی یار خوبی بود و در فلان جا براثر …. فوت نموده است … بر اثر برق گرفتگی در فلان ساختمان تهران موقع کارگری … پرت شدن از طبقه ی ۵ ساختمانی در تهران … غرق شدن در تالاب ی در فلان شهر ”’ به خاطر نبود استخر در شهر”” گاز گرفتگی در منزل کارگری ….
چه نوشته های دردناکی … کمر شکن ترین جمله هایی که دل کافر را به درد می آورد …. کاندید عزیز میدانم نیتت خیر است … دست مریزاد از شرکت در تشییع جنازه… از تو می خواهم یادت باشد …. راستی دفترچه ای همراه خود داشته باش … یادداشت کن چند نفر جوان ما در ساختمان های کارگری تهران بر اثر ….. جان شان را از دست داده اند …. به دردت میخورد … فردا روزی اگر وارد مجلس شدی برایت مسله باشد ””حکم وجدان ”’که آن جوان کار میخواهد آن هم در شهر خودش …. بدان وقتی غنیمت را در مجلس پخش کردن تو نیز برای شهرت یک غنیمت بردار … ما زیاد دهن گشاد نیستیم قانع ایم راضی میشویم به یک کارخانه … نگذار من جوان کیلومتر ها در پی کاری روم که بعد از مدتی جان خودم را نیز سر آن کار بگذارم … ممنون تو ….ممنون تو ای کاندید ی که تنها مشغله ات کار جوانان شهرت است ….
یادم باشد موقع انتخاب تو را فراموش نکنم که امروز بر مزار نازنین دوستم شرکت کردی ””’
بدرود ….. ح . ک….

[پاسخ]

علی از تهران پاسخ در تاريخ سه‌شنبه 22 دسامبر , 2015 9:12 ق.ظ:

حاج آقا خودش میدونه کی اطرافش . همه دستورات خودش به اطرافیانش میده . مثل پروژه دانشگاه آزاد که کلی پول واسه حاج آقا داشت.

[پاسخ]

حسن از کوهدشت پاسخ در تاريخ سه‌شنبه 22 دسامبر , 2015 9:23 ق.ظ:

دوست عزیز کدوم دانشگاه حاج آقا که رییس دانشگاه نبوده

[پاسخ]

این دوره هم مال شما بود اما شورای نگهبان نزاشت

[پاسخ]

سعیدگراوندکلسرخی در گفته :

سلام به به حاج آقای عزیز هرچند اکثر مردم پشیمان از اینکه قدر دان نبودند که خدمات عمرانی عظیم وجسورانه ودلسوزانه و بی نظیر حضرتعالی با صداقت وفروتنی وتلاش و مشقت انجام گرفت ولی اکنون کاملا آگاهند وخوب میدانند که چه گرانبها نماینده ای که لیاقتش را نداشتیم .
اما پیشنهاد میگردد که برای جذب حداکثری در 14 ماه پیش رو تا انتخابات آتی مجلس همراه و همفکر با دولت تدبیر امید در مسیر اعتدال حرکت و سخن بگویید و از ایراد سخنرانی و حرفهای یک سو گرایانه و تندو علیه جناحی یا گروهی پرهیز نمایید مبادا دل اردادتمندان شما آزرده خاطر گردد
درست که اصلاح طلبان را رقیب اصلی وجناح مخالف خود میدانید ولی به رسم رفاقت به “رفیق” هم پایبند باش و امیدوار !
با اصلاح طلبان با احترام صحبت کنید زیرا “ماندگاری” همیشگی اند
….
یا علی شادکام وسربلند باشید

[پاسخ]

حميدرضا پاسخ در تاريخ پنج‌شنبه 1 ژانویه , 2015 9:17 ق.ظ:

آقاي كلسرخي عزيزسلام
اين جمله شماكه چه گرانبهانماينده اي كه لياقتش رانداشتيم يادآورجمله آقاي مصباح است كه گفته بودمردم ايران لياقت داشتن چنين رهبري راندارند
من فكر ميكنم اين حرف شما توهين به مردم است اتفاقا هيچ كدام از نمايندگان كوهدشت تا بحال لياقت نمايندگي اين مردم را نداشته اند

[پاسخ]

سعیدگراوندکلسرخی پاسخ در تاريخ جمعه 2 ژانویه , 2015 3:41 ق.ظ:

با سلام بر حمیدرضا گلم
با شهامت عذر خواهی میکنم اگر احساس شده نکته ای از حرف حقیر ” توهین” بوده هرچند بی عیب وتقصیرنیستم ولی کم لطفی فرمودی که بنده حقیرمسکین را با آقای مصباح مشابه وهمفکر مقایسه کردی .
موفق وشادکام باشید

[پاسخ]

عبدالله پاسخ در تاريخ شنبه 17 ژانویه , 2015 3:37 ب.ظ:

جناب کاسوری توکه باشی دربرابرعالم بزرگی مثل مصباح توبه کن نادان

مردم پاسخ در تاريخ شنبه 3 ژانویه , 2015 3:33 ب.ظ:

سعید جان لطفا از فعل جمع برای بیان ارادت استفاده نکنید

[پاسخ]

حق الناس پاسخ در تاريخ یکشنبه 4 ژانویه , 2015 12:02 ب.ظ:

كدوم نماينده؟؟؟؟؟؟؟حق الناس!!!!!!!!

[پاسخ]

پرويز گراوند پاسخ در تاريخ دوشنبه 5 ژانویه , 2015 10:38 ق.ظ:

سلام
آقاي كلسرخي گراوند
قبول كن در نوشتنِ اين كامنت احساساساتي شده اي و واقعا به مردم هم توهين شده. نه اين اينكه بگويم مردم كوهدشت خيلي خوبند بلكه در حدي هستند كه حق شان بالاتر از اين سنخ نماينده ها باشد. حالا چرا چنين نمايندگاني انتخاب ميشوند به ساز و كار انتخابات و .. بر ميگردد.
با آن لحن آقاي قبادي را تاييد ميكني و از اينكه با آقاي مصباح تشبيه شوي آزرده مي شوي؛ كه مقداري تناقض است زيرا تفاوت نگاه آقاي قبادي با آقاي مصباح نه در كيفيت بلكه در كميت و شدتِ آن است.
آقاي زيبا كلام وقتي گفته بود «اگر اين پيش بيني درست از آب درآمد، من سرخاب ميزنم» چون استنباط شد كه در لواي يك ضرب المثل، زن ها را پايين تر از مردها انگاشته، مستقيما گفت: من اشتباه كردم معذرت ميخواهم ديگر تكرار نمي كنم.

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ سه‌شنبه 6 ژانویه , 2015 3:22 ب.ظ:

بازهم عذر خواهی کن.با اطلا عات کامل صحبت کن.

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

این دوره اگر انصاف باشد دوره اصلاح طلبان است انشا الله.

[پاسخ]

علاج واقعه در کوهدشت حضور چهره ای جدید است که بتواند صبح را با توان و انرژی وارد مجلس شود.

[پاسخ]

شفیعی در گفته :

شیر همان شیر است ، هرچند در بند باشد فقط سیروس ابراهیمی میتواند کوهدشت را از این منجلاب نجات دهد

[پاسخ]

مهرداد پاسخ در تاريخ پنج‌شنبه 15 ژانویه , 2015 10:54 ب.ظ:

ضمن احترام به اقای ابراهیمی ایشان چه کاری مفیدی انجام داده لطفا نام ببرید

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

اقاي قبادي شما مرد روزهاي سخت نيستيد منتظر رد صلاحيت امامي راد و منتظر نتخاب شوراي نگهبان ازدوستان خودتان هستيد اين دور هم فكر كنم به اين شرط بياييد

[پاسخ]

علي پاسخ در تاريخ پنج‌شنبه 1 ژانویه , 2015 2:49 ب.ظ:

بانظر آقاياخانم ناشناس موافقم شمااميدتان به رد صلاحيت امامي راد مرد سنگ زيزين آسياب است.غافل ازاينكه خدا از سلطا ن محمود محكم تر است .

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ دوشنبه 12 ژانویه , 2015 12:46 ب.ظ:

علی عزیز بدست آوردن یک چیز قیمتی با ارزش در یک داستان توسط یک گدا که خدا ی کن فیکن را آشکار می کند نمی تواند تاییدی بر وزین بودن شخص یا اشخاص باشد. هر چند ما آقای راد را محترم ، بزگوار ودلسوز می دانیم و همچنین حاج آقا مطمئنا در توکل به خداوند واستفاده از امکانات تبحر بیشتر و وزین تر دارند و اصلاح طبان نیز آرام ننشسته اند.اما باید بدانید.هر چه باشد مردم بسیار فهیم و آگاه جریان شناس کوهدشت که در درک مسائل سیاسی سر آمد استان هستند؛ تکلیف را مشخص خواهند ساخت. امیدواریم مردم کوهدشت به برنامه ی دانشمندان کوهدشتی که کاندید می شوند بله بگویند نه به جناح گرایی کور نفاق انگیز. انشاءالله

[پاسخ]

اطميان داشته باش ما همچنان با ملكشاهي مي مانيم

[پاسخ]

ن ع پاسخ در تاريخ یکشنبه 4 ژانویه , 2015 8:59 ق.ظ:

باش تا کام روا شوی

[پاسخ]

اشترى در گفته :

جهت اطلاع عزيزان ببخصوص برادرم سعيدگراوندکلسرخى عرض کنم
بعدانتخابات 88 اولين نماينده اى که خواستار”اعدام” آقايان موسوى وکروبى وخانم رهنورد وخانم کروبى شد حضرت حاج آقاى قبادى يا شاهرخى اون هم درکسوت رياست کميسيون قضايى مجلس بود

[پاسخ]

سعیدگراوندکلسرخی پاسخ در تاريخ جمعه 2 ژانویه , 2015 3:58 ق.ظ:

جناب اشتری بزرگوار سلام
ضمن تشکر از یاد آوری شما
عین همین فرمایش حضرتعالی را در جلسه ای خصوصی سئوال کردم که با صراحت کلمه “اعدام” را تکذیب ومنکرشدند
ولی مخالف نوع رفتاروقانونشکنی و اعتراض با اشوب وتجمعات خیابانی وتحریک اذهان عمومی

[پاسخ]

اشترى پاسخ در تاريخ جمعه 2 ژانویه , 2015 1:42 ب.ظ:

آقاسعيد باسلام وتشکرازپاسخ گويىى شما دوست عزيزاصلاح طلبم
اين حقيرخودم هم درسايت خانه ملت وهم درسايت خبرگزارى فارس وهم درروزنامه رسالت مصاحبه حاج آقا رو خوندم
سعيدجان
دراينکه حاج آقاخواهان اعدام اون 4نفربودن ذره اى شک نکن
البته شمارومن قبول دارم

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ یکشنبه 4 ژانویه , 2015 10:09 ق.ظ:

حسینیان، شاهرخی و نکونام “موسوی” – بالاترین
https://www.balatarin.com/permlink/2011/2/25/2385947
۶ اسفند ۱۳۸۹ ه‍.ش. – هیات متشکل از حداد عادل، بروجردی، حسینیان، شاهرخی و نکونام “موسوی” و … علی لاریجانی تشکیل جلسه داده و توصیه به اعدام موسوی و کروبی کرده اند.

جام جم نوشت:

عضو هيأت رسيدگي به غائله 25 بهمن مجلس شوراي اسلامي گفت: «براساس گزارش نهايي اين هيأت، موسوي و كروبي مفسد في الارض شناخته شده و قوه قضاييه بايد هر چه سريعتر به محاكمه اين افراد بپردازد».

روح الله حسينيان نماينده تهران در مجلس با اشاره به تشكيل هيأت رسيدگي به غائله 25 بهمن با دستور علي لاريجاني در مجلس شوراي اسلامي گفت: «هيأت مذكور مركب از حدادعادل رئيس كميسيون فرهنگي مجلس، علاءالدين برجرودي رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس، علي شاهرخي رئيس كميسيون قضايي، ابراهيم نكونام رئيس كميسيون اصل 90 مجلس و اينجانب به عنوان رئيس كميسيون شوراها و امور داخلي مجلس بود كه هيأت مذكور كميته ويژه اي را مامور رسيدگي به اين غائله كرد».

[پاسخ]

عبدالله پاسخ در تاريخ شنبه 17 ژانویه , 2015 3:45 ب.ظ:

بارها امام خامنه ای عزیزفرمودند اینها منحرفندوباعث فتنه وآشوب بوده لذازیبنده نیست هی اسم مخالفین نظام که کاری جزلطمه به نظام ودها بدبختی دیگر شد لطفا بحث این حضرات روبطرف معاندین ومخالفین نظام که همانا سران فتنه رانبریم

[پاسخ]

جناب آقای شیخ بادی عزیز
تا زمانی که این افراد که در عکس های بالا آمده اند هیچوقت رنگ صندلی مجلس را به چشم نمی بینی

[پاسخ]

نيك سرشت پاسخ در تاريخ پنج‌شنبه 1 ژانویه , 2015 2:52 ب.ظ:

احسنت برآزاد .تعدادي از اطرافيانت راكات كن بعد فكر نمايندگي باش.

[پاسخ]

عبدالله پاسخ در تاريخ شنبه 17 ژانویه , 2015 3:46 ب.ظ:

درودبرشما این مافنگی طاهری وووو

[پاسخ]

ن د ع پاسخ در تاريخ پنج‌شنبه 15 ژانویه , 2015 8:35 ق.ظ:

اینکه جنابعالی شهرت اقای قبادی را به سخره گرفته ای نشان ازوشخصیت شماست ای کاش اقای ازادبخت کامنتهای اهانت آمیز را منتشر نمی کرد هرچند اقای ازادبخت را خیلی قبول دارم ودوسش هم دارم وشکی در بی طرفی ایشان نیست

[پاسخ]

خطاب به آقای سوری در گفته :

از اینکه تا دیروز با ملکشاهی بودی و اعلان با وزش باد به سمت آقای قبادی حرکت کرده ایی از شما کمال تشکر را داریم

[پاسخ]

مراد پاسخ در تاريخ سه‌شنبه 13 ژانویه , 2015 1:43 ب.ظ:

عکس فوق متعلق به صید احمد طاهری است بی خودی افراد را متهم نکن

[پاسخ]

کوچکعلی پاسخ در تاريخ سه‌شنبه 13 ژانویه , 2015 1:45 ب.ظ:

بله آن صید احمد طاهری است سوری نیست حتما همه حرف ها وقضاوت هایتان چنین است بیخودی مردم راتخریب نکنید

[پاسخ]

خطاب به آقای سوری در گفته :

از اینکه تا دیروز با ملکشاهی بودی و الان با وزش باد به سمت آقای قبادی حرکت کرده ایی از شما کمال تشکر را داریم

[پاسخ]

مرادیان در گفته :

امامی راد

[پاسخ]

امیری در گفته :

خوش آمد به امامی راد

[پاسخ]

دوستان كاربر ارام وريلكس نظر بدهيد وانصاف بدهيد كه قبادي ناجي كوهدشت است

[پاسخ]

1234 پاسخ در تاريخ دوشنبه 12 ژانویه , 2015 8:35 ق.ظ:

نگو بابا این جمله را تنهایی گفتی خدا قوت پهلوان خسته نباشی دلاور خخخخخخ

[پاسخ]

رسولي در گفته :

واقعا قبادي شريف ويك رنگ است وتوانا خوش هتين

[پاسخ]

عزيزي در گفته :

گفته بودم چو بيايي غم دل باتو بگويم .درود بر شيخ صداقت

[پاسخ]

اه داد پاسخ در تاريخ شنبه 10 ژانویه , 2015 1:55 ب.ظ:

فعلانون حورمنين وگالاون جافرعزيزجون

[پاسخ]

شیخ صادق لطفأ امامی مردمی را دست کم نگیرید. چون رقیب شما یا یک فرد اصلاح طلب یا امامی راد است. ما که ـخرش نفهمیدیم ملکشاهی اصلاح طلب است یا اصولگرا

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

به خدا اصل اعتدال قبادي

[پاسخ]

کدخدا در گفته :

رأى مردم درب گنبدشاممه فقط يک نفر شيخ على قبادى شاهرخى, هرکس ديگرى غ ازشيخ با جواب دندان شکن ملت ولايى درگنبدروبروخواهدشد

[پاسخ]

اشترى پاسخ در تاريخ جمعه 2 ژانویه , 2015 1:47 ب.ظ:

عزيز کدخدارو ديگه به ده راه نخواهند دادلطفا اززبان خودت بگو البته شماراميشناسيم..
فقط امامى راد فقط امامى راد فقط امامى راد

[پاسخ]

....... پاسخ در تاريخ جمعه 2 ژانویه , 2015 1:49 ب.ظ:

نخيرفقط قبادى

[پاسخ]

اشترى پاسخ در تاريخ جمعه 2 ژانویه , 2015 4:10 ب.ظ:

شما

[پاسخ]

اشترى پاسخ در تاريخ جمعه 2 ژانویه , 2015 1:53 ب.ظ:

شما!!!!!!!!

[پاسخ]

از اهالی درگمه - مقیم تهران پاسخ در تاريخ چهارشنبه 11 فوریه , 2015 4:37 ب.ظ:

کدخدا دوره دندان شکستن گذشته در عصر کنونی تبلیغات و واقعیات دوره خواهش و تمنا است. البته من شما رو نمیشناسم اما به عنوان یکی از اهالی این منطقه (بخش درب گنبد ) از خوانندگان به خاطر جمله ای که از طرف یکی از این اهالی به دندان شکستن منتهی شده عذر می خواهم . مردم این منطقه را مردمی منطقی می بینم.

[پاسخ]

خبرنگار در گفته :

اون آقای که عکس پنجم جفت آقای ضرونی نشسته
خبرنگاره!!!

[پاسخ]

دلفانی در گفته :

با دیدن چهره محبوب قبادی به یاد دهه شصت ورقابت ایشان با اسفندیاری افتادم آن روزها بچه بودیم وفقط جهت تنوع عکس آقایان را پاره میکردیم
یک روزهمین حاج آقا مرا بالای تیر برقی دید که عکسهایش را پاره می کردم ،آرام مرا پایین آورد وگفت :اگر فقط دوست داری عکس پاره کنی این عکس ها را از من بگیر وپاره کن ولی اگر بر اساس عقیده یا فکری عکس ها را پاره می کنی ادامه بده
باور کنید از همان برخورد حاج آقا تا کنون شیفته مرامشان شده ام هرچند توفیق حضور در خدمتش را نداشتم اما از رفتار وکردارش آگاهم مردی به غایت مهربان و درست کار است بریک قاعده واصل تکیه دارد هر روز به رنگی در نمی آیدونترس است واهل سیاست دوستانی بزرگ در دولت دارد و قدرت چانه زنی وپیگیری زیادی دارد/با این وجود با نماینده سابق دلفان حاج آقا محمدی دوست نیست که این تنها عیب ایشان است .وپسرش حسن …

[پاسخ]

ناشناس میگه پاسخ در تاريخ شنبه 3 ژانویه , 2015 7:20 ب.ظ:

عزیز دلفانی با بصیرت باش حاج اقا قبادی از لیدر جریان فکری اصولگرای استان چراغیان حمایت کردند ومیکنند.شخصیتی که تو کل استا ن دوست ودشمن به سواد صذاقت فهم وشعور ایشان اذعان دارند اما دوستان شما او را فتنه وانحرافی نامیدند اما راه به جایی نبردند .وتایید صلاحیت شد.اگه حاجاقا قبادی را قبول داری اینبار حامی چراغیان باش .مطمن باش پشیمان نمیشوی

[پاسخ]

دلفانی پاسخ در تاريخ یکشنبه 4 ژانویه , 2015 12:40 ق.ظ:

برادر عزیز آقای چراغی به واسطه حاج آقا محمدی به بالا صعود کرد وسرانجام در مقابل ایشان قد علم کرد واگر وی اندکی نمک شناس بود می ماند و به سود حاج آقا کار می کرد تا سوری برنده انتخابات نشود .امروز همه دلفان از انتخاب خود پشیمانند والبته بسیاری از نامزدها
محض مزاح گفتم با محمدی مخالف بود والا قبادی در دلفان نفوذ چندانی مثل محمدی در کوهدشت ندارد.

[پاسخ]

ناشناس میگه پاسخ در تاريخ یکشنبه 4 ژانویه , 2015 7:09 ب.ظ:

دوست گلم زمانی که چراغیان از سپاه به استانداری فراخوانده شدند و مدیر کل سیاسی انتظامی شدنداصلا محمدی نماینده نبود .نماینده شما حسنوند بود وسرسختانه مخالفت خود رابا انتصاب چراغیان به فرمانداری دلفان اعلام ومانع امدن وی شد.در ضمن تا کی باید شما مردم دلفان پایبند نان ونمک شیخ با سوادتان با شید .بابا کوتاه بیاید چراغی نه این همه جوان تحصیل کرده وبا نجابت دلفان .میدونید با هر دکمه موافق یا مخالفی که یک نماینده برای اظهار نظر در خصوص یک طرح یا لایحه چند میلیارد برای مملکت اب میخورد .رواست شیخ شما در مسند این چنین تصمیمات مهمی باشد.حتم ندارم شخص شما از شیخ اعلم تر وبا کفایترید اما چه فایده همان به که پایبند نان ونمک با ششید .تا سرنوشت دیارتان

كرمي تهران در گفته :

فقط امامي رادانشاالله تيشه به ريشه شماهاخواهد زد

[پاسخ]

شخم بر اعتدال پاسخ در تاريخ جمعه 2 ژانویه , 2015 8:39 ق.ظ:

امامی راد با 12 سال نمایندگی تیشه به ریشه همه مردم کوهدشت زد !! حد اقل یه حرفی بزن که مردم را امیدوار کنی !! فرهاد تیشه زن منم . تیشه به ریشه زن منم . جان تو بگو یه تبر و پتک هم با خودش بیاره !!!!!!!!!!!!!!
آ بارک الله کرمی !! یادت نره با با پتک رو میگم تا بزنی تو مخ مردم و یه باره راحتشون کنی !!

[پاسخ]

اعتدال پاسخ در تاريخ جمعه 2 ژانویه , 2015 9:33 ق.ظ:

برای ریشه بریدن تبر بهتر ه نه تیشه ؟ وقتی همه هم و غم ما نابود کردن رقیب است چه انتظاری داریم که شهرمان توسعه یابد ؟!!

[پاسخ]

عبدالله پاسخ در تاريخ شنبه 17 ژانویه , 2015 3:48 ب.ظ:

ایول کرمی اینادرخوابندولی باامامی آمدن لرزشان شروع شده

[پاسخ]

اصولگرای ذوب در ولایت در گفته :

خواسته ما وحدت اری وحدت نه یک کلمه کمتر ونه یک کلمه بیشتر

[پاسخ]

بی جهت پاسخ در تاريخ شنبه 3 ژانویه , 2015 11:20 ق.ظ:

مردانه خودت فهمیدی چی گفتی؟چند کلاس نهضت رفتی؟ولایت نیروی بیسواد نمیخود البته این هم از عیب های دمکراسی نوین است که رای های عام و خواص برابرند

[پاسخ]

محمدی(فرهنگی) در گفته :

با نظر حمیدرضا کاملا موافقم واقعا توهین به شان و شعور و فهم مردم است این حرفای صدتا یه غاز استاد

کلسرخی سیاستمدار. لطف کنید از جانب مردم حرف نزنید از قول خودتون شب و روز هی کامنت بذارین .حاج آقای عزیز هم مث بقیه امتحان خودشو پس داده وبنده یه دور بخاطر شعارای بظاهر قشنگش

بهش رای دادم ولی کاش اگه مصاحیه میکرد تنهاو بدور از این بزرگوارا در تصویر دیده می شد.

[پاسخ]

سعیدگراوندکلسرخی پاسخ در تاريخ جمعه 2 ژانویه , 2015 4:04 ق.ظ:

جناب محمدی “فرهنگی” ارزشی و فهیم
چشم .
بنده عقیده ونظر شخصی خویش را بیان کردم وکیل وصی نیستم که از جانب کسی سخن بگویم .
بازم چشم ببخشید اگر لطافت روحتان کدر شد‍
سربلند ومحفوظ بمانید.

[پاسخ]

امرایی در گفته :

امامی راد با توکل به خداوند و حمایت جدی مردم شهر کوهدشت و رومشگان به مجلس راه می یابد .. نماینده فعلی کوهدشت در مجلس متاسفانه بیشتر وقت خود را صرف حمایت از مدیران ضعیف کرده که موجب ناراضایتی زیاد مردم خواهد شد

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ دوشنبه 5 ژانویه , 2015 7:47 ب.ظ:

شما سیاسی قضاوت میکنید اقا

[پاسخ]

ذوستذار امامی راد پاسخ در تاريخ دوشنبه 12 ژانویه , 2015 1:04 ق.ظ:

به نظر بنذه امامی خودش انسان پاکیست ولی ذو سه نفر از د وستانش در تهران از نام ایشان سو استفاذه کرذند و باعث ابرو بردن ایشان شذند و ازقبل امامی الان در برج افتاب و….. صاحب ثروت زیاذی شدند و ای کاش امامی این افراد را تهران از دور ور خود حد ف کنذ

[پاسخ]

بیطرف در گفته :

آن دوره هم شما کودتا کردید و رای مال آقای سوری بود شما قبل از برگزاری گفتبد من در هر شرایطی برنده ام اگر اتتخابات درست برگزار شود اصلاح طلبان بیشترین رای را دارند

[پاسخ]

عادل در گفته :

سلام برمرد خسته از سياست. شفاف بهت بگويم روح بلندت را ازار مده چون اعضائ وجوارات با ان هماهنگ وهمراه نيستندواين رسم گذشت زمان است.سياست بس است به فكر اخرت با ش .افتاب عمرت نزديك غروب كردن است .به فكرانجام كارهاي حسنه باش.جلسه اي تشكيل بده وطلب حلاليت ار مردم بخوا.وسرنوشت مردم را بخدا بسپار.

[پاسخ]

کوهدشت در گفته :

من فرهنگی هستم بعد از۱۰سال که دریکی ازمناطق مشغول خدمت بودم میخوستم بیام سرخونه زندگیم وانتقالی بگیرم.اماهمین آقایانی که اطراف شماهستنداجازه ندادن!!!میگفتن این رای مخالف داده!من یه زن بودم تاچندسال بایدآواره منطق باشم.این روگفتم تابدانی اطرافیانت چها که نکردن!حاج آقا!

[پاسخ]

کوهدشتی 2 پاسخ در تاريخ دوشنبه 5 ژانویه , 2015 2:19 ق.ظ:

حتماً حق با شما نبوده اگر حق داشتی راه قانونی را طی می کردی تا الان آواره نباشی .

[پاسخ]

کوهدشت پاسخ در تاريخ شنبه 10 ژانویه , 2015 1:53 ب.ظ:

آ قای محترم مگه من چی میخواستم که حقم نبود.میخواستم بیام درخونه خودم!!چرابایدیک زن هرروزمسیریکساعته ای رادرماشین باشدبه دورازخانواده برودوغروب خسته وکوفته این راه روبرگرده.دین وایمانتان کجارفته
…حقم نبوده چون رای مخالف داد ه ام.آیاشماراضی هستیداین بلایی وظلمی که درحق من وامثال آمده برسرخواهرتان بیایید؟!یااینکه بایک تلفن انتقالیش رادرست میکنی تابه سرخونه وزندگیش بیابید.بله حیف است خواهرویافامیل فلان گردن کلفت هرروزاین راه طولانی رابرود!!!.خجالت بکشیدوازخدا آه خلق خدابترسید

[پاسخ]

بازوند از رومشگان پاسخ در تاريخ دوشنبه 19 ژانویه , 2015 6:56 ق.ظ:

قانون می گوید باید 5 سال بمانید انوقت شما روز اول قبول کردید بعد یکسال فوری می خواهید بیایید

ع ن دال پاسخ در تاريخ چهارشنبه 21 ژانویه , 2015 10:47 ق.ظ:

خواهر محترم سرکار حتما در زمان استخدامتان خودتان ان منطقه را انتخاب کرده اید وتعهد داده اید تا پایان در انجا بمانید پس بهتر اینه که کسی را مقصر نکنید شما می بایست یک نفر را واسه جابه جایی پیدا می کردید .

[پاسخ]

محمد در گفته :

اون نیروهای شرکتی آموزش و پرورش که بدبختا حقشون بود الان معلم باشن ولی به خاطر نیروهای در راس کار شما که هر کدام دو سه نفر و انتخا ب کردن و حق افراد باسواد را خوردن چه جوابی داری بگی حاج آقا ؟برادار(امرایی) میخوای بازم بگم ؟ تورا به خدا آقای آزادبخت کامنتو حذف نکن خیلی دلم از بی عدالتی پر

[پاسخ]

محمد پاسخ در تاريخ جمعه 2 ژانویه , 2015 3:32 ب.ظ:

خیلی ممنون آقای آزادبخت ولی بهتر بود بقیه اسامی را خذف نمی کردی که کامنت و حذف نکردی

[پاسخ]

حذف پاسخ در تاريخ شنبه 3 ژانویه , 2015 3:57 ب.ظ:

منم برای نیروی شرکتی ثبت نام کردم ولی اسمم رو خط زدن به جرم یتیم بودن,حاج آقا قبادی پسر بزرگوارش برخی آقایان حاضر در جلسه وتعدادی تصمیم گیرنده ی مغرض وغایب ونیز خودم را اگر قصد تخریب دارم به خدا واگذار میکنم,وهرگز ایشان را حلال نمی کنم چوب خدا صدا ندارد

[پاسخ]

منوچهر در گفته :

یقین داشته باشید مسولین آموزش وپرورش دردور ه آقای قبادی غیر از طاهری خیلی بهتر از ادوارد یگربود۰

[پاسخ]

گراوند پاسخ در تاريخ جمعه 2 ژانویه , 2015 8:57 ب.ظ:

آقا منوچهر حتما فرهنگي نيستي ويا از اوضاع نا به سامان آموزش وپرورش آن زمان خبر نداشتي اينگونه نظر دادي من خودم از طرفداران حاج آقا بودم ولي چهار سال خسران….بود گرچه انتقادات زيادي بر آقاي ملكشاهي وارد است ولي در بحث آموزش وپرورش انصافا به دور از مسايل سياسي تصميم گرفتند وبا آوردن نريماني شخصيت آموزش وپرورش،نظم وآرامش حاكم شد گرچه متاسفانه…..

[پاسخ]

اعتدال پاسخ در تاريخ جمعه 2 ژانویه , 2015 10:00 ب.ظ:

بله راست میگید استخدام بیش از بیست نفر از طایفه ضرونی یعنی بهتر بگم دو روستای سرچشمه و گنجینه حاصل کار شما بود منوچ عزیز آن حاجی معروف که روزگاری شاگرد پسر عموی ما بود و شیر میفروخت همه کاره شما بود !!! سه فرزندو یک داماد و میلیاردها تومان وام برای یک نفر این انصافه !!!

[پاسخ]

پاسخ فرهنگی در گفته :

احسنت برادر اصلاح طلب چه جواب قانع کننده ای.فکر کنم دیگه ثبت نام نکنند

[پاسخ]

دانشگاهیان در گفته :

تجربه چند ساله نشون داده در حوزه ی کوهدشت 60 درصد ارا مال طیف روشن اصلاحات هست

[پاسخ]

علي ف پاسخ در تاريخ شنبه 10 ژانویه , 2015 4:29 ب.ظ:

باسلام خدمت دانشگاهيان عزيز.واقعيت همين است وبس.

[پاسخ]

مهدی پور در گفته :

اقای عادل معلومه که خیلی هیچی ..این توهین بزرگیست به تمام مردم کوهدشت با این ادبیاتی که تو بکار بردی این پرت پلاها که توگفتی حرف انسان حقیریست که از روی اوج حقارت گفته .فقط متاسفم.. خدمات حاج اقا برکسی پوشیده نیست . هوش وذکاوت ایشان هم برکسی پوشیده نیست.

[پاسخ]

دلسوز در گفته :

چرا عادت کرده ایم که همیشه افراط و تفریط کنیم،حاج آقا در دوره ی نمایندگیشون نقاط قوت وضعف بسیار داشتند:
نقاط قوت:مصوبه های فراوان،عدم انجام کارهای شخصی براساس گفته ی دوستان،پیگیری جدی پروژه های عمرانی مثل سد معشوره و….
نقاط ضعف:عدم نظارت جدی بر مدیران ادارات،تبدیل اداره ی آموزش وپرورش به یک خرابه به خاطر همان عدم نظارت،موضع گیریهای تند سیاسی،حضور برخی افراد که خیلی خوشنام نیستند در مجموعه ی نزدیکان ایشان،عدم استفاده از مدیران توانمند در پستهای مدیریتی به خاطر حلقه ی تنگی که در اطراف ایشان درست کرده بودند و…….

[پاسخ]

قدیم فیلی پاسخ در تاريخ دوشنبه 5 ژانویه , 2015 2:30 ق.ظ:

نظرت عالی است ولی 1- کلمه خرابه بی مورد به کار بردی عده ای خالصانه زحمت کشیدند حیف کردی . 2- چرا وقتی از آمار و اطلاعات خبر ندارید بی خودی دلسوزی می کنی بیلان کاری دوره را با هم مقایسه کنید دوره طاهری از نظر قبولی دانشگاهها و روانی و سهولت آموزشی از همه برتر از همه دوره هاست .

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

حاجی یه سوال داشتم می خواهم واقعا خدا وکیلی جواب بدین رای ما شما بود یا سوری ؟

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

جنااب آقاى قبادى مطمئن باش اون دوره اى شمابيشترين رأى رو داشتى تکرارخواهدشد
ومردم کوهدشت قدرزحمات شما رامی دانند وبرای موفق شما دعا می کنندکاش شمابیایید

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

حاج آقا مطمئن باشید باوجود آقایانی که دور وبر شما هستند هرگز خواب نمایندگی راهم نخواهید دید.

[پاسخ]

شهيدي پاسخ در تاريخ شنبه 3 ژانویه , 2015 11:24 ق.ظ:

برو بابا … چرا حرف مفت ميزني…. مگه اينايي كه دور و بر حاج اقا هستن چشونه.. از اينا باوفاتر پيدا نميكني

[پاسخ]

ناشناس میگه پاسخ در تاريخ شنبه 3 ژانویه , 2015 7:31 ب.ظ:

شهیدی عزیز چرا ناراحت مییشی .ما هم حاج اقا را دوست داریم اما اقایان دور وبر حاج اقا کجاشون باوفاست بخصوص اقای ….که امانتدار اقای امامی بود …….وفا .شرم دارد از حضور اقای …

[پاسخ]

شهيدي پاسخ در تاريخ یکشنبه 4 ژانویه , 2015 5:20 ب.ظ:

ناشناس عزيز همون اقايي كه ميگي بي وفاست خودت ميدوني يكي از ياراي باوفا و دست راست حاج اقاست/اثبات شده /…….. اين يه مسله شخصيه و به من و شما هيچ ربطي نداره ……… لطفا قبل از اينكه راجع به راه رفتن كسي قضاوت كني اول با كفشاش راه برو…………..

شهيدي پاسخ در تاريخ یکشنبه 4 ژانویه , 2015 5:31 ب.ظ:

ناشناس عزيز همون اقايي كه ميگي بي وفاست يكي از ياراي باوفا و دست راست حاج اقاست/ اثبات شده/…. اين يك موضوع شخصيه و به من وشما ربطي نداره………. لطفا قبل از اينكه راجع به راه رفتن كسي قضاوت كني اول با كفشاش را برو………..

بی طرف پاسخ در تاريخ شنبه 3 ژانویه , 2015 10:43 ب.ظ:

حد اقلش اینه اینهائی که با قبادی هستند نان به نرخ روز خور نیستند و بخاطر پست و مقام هر لحظه رنگ عوض نمیکنند !! مثل بهضیها ؟؟!!

[پاسخ]

قدیم فیلی پاسخ در تاريخ دوشنبه 5 ژانویه , 2015 2:32 ق.ظ:

ایشان فقط به خاطر جناح آقای امامی را رها کردند و کار عاقلانه ای بود .

[پاسخ]

شهروند در گفته :

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای حق الناسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

[پاسخ]

بیدار در گفته :

سلام آقای قبادی
سالها ازشما دیدیم و شنیدیم . قرار نبود خلاف آنچه از شما انتظار داشتیم عمل کنید . خیلی بیش از آنچه خودتان هم می دانید فاصله گرفتید . به نظرم هنوز آنقدر آن جوهره اصالت در وجودتان مانده باشد که در خلوت ها دچار عذاب درونی شده باشید . خیلی چیزها شنیدیم و دیدیم که از شما باورش را نداشتیم . کنار زدن و بی توجهی به اصیل ترین نیروهای انقلاب و حتی همراه شما . و همراه کردن آدم های بی آرمان ، بی چیز ، ناتوان ، بی طرح ، و حتی بدون پایبندی . آنگاه اجماع اصول گرایان چه اصولی را از شما انتظار دارند ! یا اینکه اینها را فراموش کرده اند . بزرگوار سالهای پیش ! تا عمره باقی مانده به آخرت و به همان خدایی که ما را به تبعیت از راه شهدا مکلف کرده باز گرد و بر آن نیرویی که بر تو حکم می راند و به سوی کوهدشتت می خواند غلبه کن شما کجا و اصول گرایی کجا !
و مطمئن باش هرگز راه به مجلس نخواهی پیمود . شما قبلش با کنار زدن آن مدعی اصول گرایی و بعد با در اختیار داشتن امکانات اداری و حاکمیتی آن رای را رقم زدید و گرنه معلوم نیست فاصله شما تا آقای سوری چقدر بود . حال اگر همان 60 درصد هم رای تان باشد حداقل به چهار دلیل 10 درصد بیشتر رای نخواهی داشت . :کارهای عمرانی که بهانه حضور شماست هم حایز شرایط جدیدی است حتی در جناح اصول گرایی بردی نداشتید که الان بیشتر روزنه ای برای تاثیر ندارید . اما به نظرم اگر مردم از قحطی آب بمیرند بهتر از آن است که به شما امید ببندند و فرهنگشان و شان شان را قربانی شکمشان نمایند .
در کل بگذار روزگار درسی دهد و دست خدا برون آید .
ا- در اختیار نداشتن مکانیسم یک طرفه کردن انتخابات
2-حضور حتمی امامی
3- به همراه داشتن همان ها که پشت سرت هستند و برایت چایی میاورند و سکان نظام فرهنگی شهر بزرگ کوهدشت و مجاهدان سالهای جهاد را به آنها سپردی . این اشتباه نه تنها مانع راهیابیتان به مجلس خواهد بود بلکه بماند برای فردای قیامت . البته شاید خداوند به خاطر برخی زمینه هاو رگه های اصیل باقی مانده تان شمارا تنبه نماید .
ضمن ارادت به آقای مرادی که خود گواهی بر همین عریض است و خدا می داند در دلش چه می گذر دو چه ها از شما کشیده است اما برای بدتر نشدن وضع اصول گرایان شما را به مصلحت همراهی می کند و این بمب انرژی و شیر سخن و شیران سخن و کار دیگر و صاحبان نفوذ دیگرفدیگر آن انگیز را برایشان باقی نگذاشته ای .
اما:کارهای عمرانی هم که بهانه حضور شماست هم حایز شرایط جدیدی است .حتی در جناح اصول گرایی بردی نداشتید که الان بیشتر روزنه ای برای تاثیر ندارید . در آن دوره محمد زاده ای هم در کنار ریس جمهور بود . حالا دیگر هیچ راه تعیین کنندهای برای این کلاف باقی نمانده و در ضمن تصمیمش حتی فرااستانی است و شما تاثیر ی ندارید . اما به نظرم اگر مردم از قحطی آب بمیرند بهتر از آن است که به شما امید ببندند:

4- و چهارم به دلیل همان اشتباه محاسباتیتان در شمردن آرا ! البته بخشی هم خودتان می دانید ، ولی مصاحبه است دیگر !! خودتان می دانید که آن دوره دیگر گذشت . در آن دوره شما آزمون نشده بودید و هنوز تصویری آرمانی از شما باقی بود . امیدهایی به شما بود و انتظاراتی که درعمل شما قابل تصور نبود .
ولی دیگر آن زمان گذشت و شما کارنامه ای دارید بسیار مشخص . بگذار به ذکر جزئیات تاسف بار نپردازم .که مصادیقش با اصول گرایی بسیار فاصله دارد . در ضمن دولت جدید هم فرصت ها و امید هایی برای جناح رقیب ایجاد کرده که با ناامیدی های قبل متفاوت است و لابد شما اینها را در محاسبه خودتان دارید .

البته پشیمان شدم بیایید تا هم شما درس بگیریید و هم ما !!

[پاسخ]

اعتدال پاسخ در تاريخ شنبه 3 ژانویه , 2015 10:36 ب.ظ:

بیدار همیشه در خواب !! نگفتی سنگ چه کسی را بر سینه میزنی ؟؟ نگفتی در دانه ای که تو بدان دل بستی چه گلی به سر دیارت زده ؟ نگفتی چقدر بد بختی که به خودت اجازه میدهی به یک آیت اله توهین میکنی ؟؟ نگفتی خودت در خوابی و ادای بیداران را در می آوری ؟؟ و هزاران ناگفته دیگر !!! که مثل کبگ سر خود را زیر برف کردی …..

[پاسخ]

ن. علی ... (دالاب) پاسخ در تاريخ یکشنبه 4 ژانویه , 2015 9:15 ق.ظ:

جنابعالی بفرما نماینده های فبل از ایشان و یا نماینده فعلی برای این شهر چکار کرده اند که اقای شاهرخی نتوانست به گواه بیشتر این مردم اقای قبادی بیشترین خدمت را به این شهر نمود جنابعالی سوالتان را از کسانی بپرسید که دوازده سال از بهترین سالهای عمر این مردم را بدون کمترین دستاوردی تباه ونابود کردند جنابعالی اگر یک ذره از وجدانتان بیدار بود این الفاظ را به زبان نمی آوردی هرچند در این شهر هزار چهره بسیارند کسانی که فقط از روی معده حرف می زنند

[پاسخ]

کوهدشتی مقیم آبادان پاسخ در تاريخ یکشنبه 4 ژانویه , 2015 10:00 ب.ظ:

اندیشه نابت مانا بیدار عزیز.گل گفتی بویژه بند سوم

[پاسخ]

قدیم فیلی پاسخ در تاريخ دوشنبه 5 ژانویه , 2015 2:39 ق.ظ:

آقا یا خانم بیدار مثل اینکه فقط یک طرف مغزت کار می کند (قسمت راست کار می کند ولی چشم چپت می بیند ) نقاط ضعف را از روی غرض ذکر کرده ای پس بقیه خدمات چهار ساله را چرا ذکر نکردی ؟

[پاسخ]

...طرفدار... در گفته :

عشششقققق فقط يك كلاااااااااااام……………

حاج اقا شاهرخي وسلام……………………..

[پاسخ]

دانشجو پاسخ در تاريخ یکشنبه 4 ژانویه , 2015 10:56 ق.ظ:

فقط امامي
يه كلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
عشق فقط امامي

[پاسخ]

شهروند در گفته :

با سلام واحترام به دیدگاه کلیه عزیزان٬شاید من اصلاح طلب هرگز خودم را نبخشم ازاینکه به آقای ملکشاهی رای ددادم دلایلش رادرانتخابات آتی برای مردم شریف کوهدشت ورومشگان بیان خواهم کرداما آنچه بیشتراز هرچیز رنجم می دهد مخالفت ایشان باافرادی که نقش اساسی درپیروزی ایشان داشتن هست واقعا دورازانصاف وجوانمردیست ٫من اطمینان دارم اصلاح طلبان دیگر سربار نمی شوند وخودشان کاندیدای واحد دارند ولی از اصول گراها دلسوزانه می خواهم به آقای قبادی که واقعا صادقند رای بدهند اون وقت نتیجه انتخابات هرچه باشد مبارکه٫خدایا آنچه به نفع نظام وانقداب هست برای مردم کوهدشت درانتخابات آتی مقدرفرما وفردی راهی مجلس گردد که اصالت انقلابی داشته باشدوبرای این نظام زحمت کشیده باشد ٫وآقای قبادی ازبین اصول گراها این فاکتور را دارد٫

[پاسخ]

حق پاسخ در تاريخ شنبه 3 ژانویه , 2015 11:17 ب.ظ:

چون این افراد از کانال اقایان دیگه وارد شدن .الان همین اقایان پشیمانن

[پاسخ]

...طرفدار... در گفته :

عشششششششششققققققققق فقط يك كلام…………

حاج شاهرخي وسلام………………………………………

[پاسخ]

كوهدشتي پاسخ در تاريخ یکشنبه 4 ژانویه , 2015 12:04 ب.ظ:

خاك عالم……

[پاسخ]

...طرفدااار... پاسخ در تاريخ یکشنبه 4 ژانویه , 2015 5:26 ب.ظ:

چرا عقده اي بازي در مياري مگه دروغ ميگم………… عشششششششششششق فقط يك كلام……… حاج شاهرخيي وسلام………….

[پاسخ]

اصولگرای کوهدشتی در گفته :

با سلام و خسته نباشید خدمت رسانه محترم .لطفاً خواهشمندم که این کامنت را در معرض دید قرار دهید تا همه اصولگراها بدون غرض ورزی کامنت های خود را بنویسند و با سلام به خدمت پدر معنوی .آری حاج آقا البته هرچند بعضی از کامنت متعلق به گروه موسوم به چپ تندرو و بعضی متلق به گروه نماینده فعلی یا در واقع نماینده اجاره ای هستند .این را بدونید که بخدا بدور از هرگونه جانبداری از کسی عرض می نمایم بخدا ما بخاطر ارتباطی که بیشتر در بطن جامعه هستیم می دانیم که اگر شما اصولگراهای واقعی یعنی شما و جناب آقای امامی راد یکی نباشید بخدا این بار نیز نماینده اجاره ای رای خواهد آورد.چون ایشان ( ملکشاهی) بارها در بین طرفداران خود گفته که ما در زمان رد صلاحیت کاندیدای جناح چپ را رد صلاحیت می کنیم و اگر آقایان قبادی و امامی راد بیایند باز مانند دوره قبل پیروز میدان میشویم . ضمناً اگر دوستان نسبت به شما ارادت دارند انکار نمی کنم ولی بیشتر طرفداران موسوم به چپ و یا طرفداران نماینده فعلی کامنت می گذارند که شما فکر کنید همه خواستار آمدن شما هستند.ولی تو را بخدا و کلیه ائمه و تو را بجان حاج حسن پسرتان قسمت میدهم که این بار فریب نخورید چون شب است و تاریک و دشمن در پشت خاکریز کمین کرده .هرچند از ذکاوت شما شکی ندارم.اگر اطلاع داشته باشید همین امروز و دیروز در اداره شبکه بهداشت دست به تغییراتی زدند که دل همه ی پرسنل و مردم و بویژه نماینده محترم ولی وفقیه امام جمعه شهرستان را بدرد آوردند.پس بدانید که گروه رقیب چقدر به خون همه ی اصولگراها تشنه هستند .

[پاسخ]

[پاسخ]

حميدرضا پاسخ در تاريخ شنبه 3 ژانویه , 2015 8:46 ب.ظ:

ظاهراعالم سياست راباميدان جنگ اشتباه گرفته اي اصولگراي كوهدشتي

[پاسخ]

اصلاح طلب پاسخ در تاريخ سه‌شنبه 13 ژانویه , 2015 8:13 ق.ظ:

بمیر با این طرز تفکر ت

[پاسخ]

اصولگرای کوهدشتی در گفته :

با سپاس از زحمات کلیه دست اندرکاران رسانه .و با تشکر از امام جمعه شهرستان که یک تنه با همه ی ادارات در ارتباط هستند و محضر جناب آقای شیخ قبادی عرض کنم که متوانند از امام جمعه محترم در خصوص وضعیت کنونی جامعه و ادارات بپرسند که چه بلایی داره سر اصولگرایان می آید پس بخاطر خدا دست از لجبازی بردارید و با اتحاد و وحدت و همدلی با آقای امامی راد نماینده اصولگرایان مرکز و استان لرستان صحبت کنید و یکی شوید تا مشت محکمی بر دهن سران فتنه ، اصلاح طلبان و بویژه نماینده اجاره ای بزنیم اگر موافقید لطفاً کامنت بگذارید.

[پاسخ]

یار پاسخ در تاريخ شنبه 3 ژانویه , 2015 11:20 ب.ظ:

اقای محترم ما اصلاح طلبان در این دوره هم به مرد راستین حاج الهیار ملکشاهی رای میدهیم وپیروز انتخابات هم خواهیم شد

[پاسخ]

نادر ... ع پاسخ در تاريخ یکشنبه 4 ژانویه , 2015 9:18 ق.ظ:

مسلمان از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود . (پیامبر اسلام )

[پاسخ]

بی طرف پاسخ در تاريخ یکشنبه 4 ژانویه , 2015 11:13 ب.ظ:

مطمئنا تو اصلاح طلب نیستی !!!!!

ع ن دال پاسخ در تاريخ چهارشنبه 21 ژانویه , 2015 10:59 ق.ظ:

لطفا به جای همه اصلاحطلبان صحبت نکنید آنها فعلا در شوک اشتباهی هستند که دور قبل مرتکب شدند واز کرده خویش پشیمان و شما هم این را بدان حضرتعالی یک نفر بیشتر نیستی وحقیر هم از اصلاحطلبی شما مشکوکم

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

ای کاش کسانی که در عکسها مشاهده می شوند که یکی با لبخند پذیرای و یکی غرق در فکر کردن می باشند بدانیم که چه در سر می پرورانند.

[پاسخ]

اصولگرای کوهدشتی در گفته :

حاج آقا لطفا با درایت بیشتر البته نه با فکر و مشورت چند نفر که دور شما هستند و اطلاعات غلط به شما می دهند. چند نفر درست حسابی از بزرگان و سیاسیون واقعی را بعنوان نماینده خود بصورت غیر محسوس و بدون اغراق به میان مردم بفرستید تا از حال و هوای انتخابات آینده اطلاعاتی بدست آورند . البته هر چند اگر از افراد شناحته شده خود استفاده نمایید که آن وقت مردم آنها را می شناسند و به آنها هم وعده های دروغین می دهند .می توانید همین رسانه ها را جهت نظرسنجی به میان مردم بفرستید.

[پاسخ]

اصولگرای واقعی پاسخ در تاريخ سه‌شنبه 13 ژانویه , 2015 8:17 ق.ظ:

یعنی اطرافیان حاج آقا درست حسابی نیستند و شما درست حسابی هستی قطعا” شما از یه جایی میلنگی
این را بدون نخاله هایی مثل شما اصولگرایان را لکه دار کرده و میکنند

[پاسخ]

فرهنگی 2 در گفته :

آقای ف.س. شما که مدیر آقای ملکشاهی بودی توسط اصلاع طلبان عزل شدی گناه ملکشاهی چیست حداقل تا پایان دوره با ایشان باش.نکنه از همین الان میخوای نیروهای خالص دوروبر حاج آقا نباشند.همان نیروها که زمانی توسط ملکشاهی انتخاب شدی به آنها جواب سلام نمیدادی. بله درست فکر کردی چون اگر امثال تو باشند خالصین طرفدار حاج آقا دیگر مبجور نیستند کسانیکه همیشه خالصانه در انتخابات بودند و بعد از پیروزی حاج آقا کسی قیافه آنها را ندید در هیچ پست یا مقامی

[پاسخ]

ناشناس میگه پاسخ در تاريخ شنبه 3 ژانویه , 2015 9:11 ب.ظ:

دوست عزیزم فرهنگی 2.اقای ف .س را قبادی زمانی مطرح کرد وبهش بها داد که در اردوگاهش نیروی ارزشی وجود نداشت .اما او به قبادی پشت کرد .نامبرده تابع شرایط جو است کاری هم به اصول واصلاح ندارد .قطعا روی دیدن قبادی وملکشاهی را هم ندارد .چونکه اقای امامی هم نکته بین وادم شناس خوبیست لذا برای چنین ادمهایی فرش قرمز پهن نمیکند .نگران نباش دوباره ادم ملکشاهیست

[پاسخ]

فرهنگی 2 پاسخ در تاريخ یکشنبه 4 ژانویه , 2015 7:32 ب.ظ:

ناشناس عزیز بسیار جالب فرمودید.متشکرم از آدم شناسیتون.

[پاسخ]

حق پاسخ در تاريخ شنبه 3 ژانویه , 2015 11:18 ب.ظ:

این عکس اقای طاهریست نه سوری

[پاسخ]

اصولگرای کوهدشتی در گفته :

با سلام لطفاً شما را بخدا مطالب من را به نمایش بگذارید

[پاسخ]

ناظر بیطرف در گفته :

حداقل کاری که آقای ملکشاهی کرد این بود که آموزش و پرورش آبرومندی داشت . به نظرم به اصول گرایی نزدیکتراست تا آقای شاهرخی . با وجودی که توقعات بسیاری را براورده نکرده است اما جو فرهنگی و حتی اداری بهتری داشتند . گرچه آرزو می کنم وضع از این بهتر بشه اما خدا کنه دوباره برنگریم به آن شرایط فرهنگی اجتماعی دوره قبل . هرچند غیر ممکن است . چون یا جریان چپ و اعتدال کاندیدای قوی معرفی خواهند کرد یا آقای ملکشاهی به عنوان کاندیدای اصول گرایان مطرح خواهند شد . به نظرم آقای قبادی بروند استراحت طولانی بفرمایند بهتر است. معلوم است که شما به استراحت بیشتری نیاز دارید . و همینطور هم خواهد شد . شب به خیر حاج آقا !

[پاسخ]

بینا پاسخ در تاريخ سه‌شنبه 7 جولای , 2015 2:49 ق.ظ:

ناظر محترم با طرف دیدی بیطرف نبودی

[پاسخ]

رضایی در گفته :

به نظرم اینبار آقای امامی از بقیه اصول گرایان رای بیشتری دارد . البته من حامی ایشان نیستم و با وجودیکه اصول گرا هستم ولی کاندیدایی ندارم ! چراکه کاندیداهای اصولگرادرکوهدشت اعتقاد چندانی به اصول گرایی ندارند . اما اگر همه تایید شوند که خواهند شد قطعا اول امامی دوم ملکشاهی و بافاصله بیشتر آقای قبادی خواهند بود چون ایشان پایگاه های خودشان را از دست داده اند . اما انشا الله ایشان در قوه قضائیه و در ارتباط با مسئولان به کوهدشت خدمت کنند هرچند نمی دانم چرا این دو سه سال از ایشان هیچ استفاد ه ای نشد و هیچ جا مسئو لیتی به ایشان سپرد ه نشد البته ایشان هم هیچ کاری برای کوهدشت نکرد و هیچ خبری از ایشان در موقعیت های مهم در استان و درسطح کشوری نیست . و فقط در بعضی مناسبت ها در بین مردم و نه فضاهای کلیدی دیده می شوند .ضمنا ایشان از اشتباهات خود درس نمی گیرند و معلوم است باز به دنبال تکرار همان اشتباهاتند . با این وجود برخی از آنها که حمایت شدیدی از ایشان کردند و به سبب همان حمایت ها ایشان رای آورد دیگه دورو برشان نیستند و به نظر می رسد هیچ نمایند ه ای به اندازه قبادی ریزش از نزدیکترین و موثرترین طرفدارانش نداشته باشد . آخرسخن آنکه به نظرم ایشان فقط در پایان انتخابات این دوره درسی خواهند گرفت که برای تمام عمرشان کافی باشد . !!

[پاسخ]

ع . ن . دال پاسخ در تاريخ یکشنبه 4 ژانویه , 2015 9:24 ق.ظ:

نه اینکه آقای امامی با دوازده سال سابقه نمایندگی خیلی به این شهر خدمت کرده مردم که یکشون جنابعالی هستید منتظر هستند تا دوباره امامی به مجلس تشریف ببرند نه عزیزم جنابعالی اصولگرا هستید مبارکتان باشد پس به جای همه تصمیم نگیرید

[پاسخ]

عبدالله پاسخ در تاريخ شنبه 17 ژانویه , 2015 3:58 ب.ظ:

شک نکن اگرهمین قبادی بااون تهمت امامی راخانه نشین نمیکردن حتما درهردوره ای نماینده است خودت هم میدانی چون امامی برقلبها حکومت میکند نادان

[پاسخ]

بی طرف در گفته :

البته این نظر جنابعا لیست و قابل احترام ولی ………

[پاسخ]

محسن کا کاوند در گفته :

من مات ومبهوتم چرا مردم از گذشته درس نمی گیرند مگر قطع رجال است این همه نیروی جوان خوش ذوق وبا استعداد وبا مدرک باز هم پاشنه آشتیل ما نمایندگان گذشته اند واز آنها طرفداری ودعوت می کنیم اگ هدف امیال وخواسته های شخصی است بحثی ندارم واما اگر توسعه ورشد وبا لندگی شهرمان ات چرا باید به روز نشویم واز افراد با انگیزه وتوانمند استفاده کنیم آنها که کاری ماندار برای کوهدشت نکردن اگر نماینده هم نداشتیم همین روال بر گشت به عقب را طی می کردیم.

[پاسخ]

منطقی در گفته :

باسلام خودتونو اذیت نکنید ملکشاهی اون دور بادست خالی امد برنده شد الان که حکومت دستشه صد در صد برندست. در ضمن همه جوره از بقیه سرتره .

[پاسخ]

اصولگرای کوهدشتی پاسخ در تاريخ یکشنبه 4 ژانویه , 2015 11:55 ب.ظ:

با سلام بر شما دوست عزیز منطقی. اگه در کامنت های این سایت و یا دیگر سایت های رسانه بنگرید و کامنت همه دوستان اعم از چپ و اصولگرا می فهمید که در آینده تحلیل انتخابات آینده چیست .مطمئن باشید که اگر ملکشاهی رای رابرد و پیروز میدان شد چند مطلب مطرح است اولاً: ایشان هم شورای نگهبان داشتند و هم فرمانداری ولی اینکه الان نه شورای نگهبان دارند مثل آقای کدخدایی که در شورای نگهبان مرکز کشور که با عجله شهرستان کوهدشت را زود اعلام کردند هر چند آقایان امامی راد و قبادی می توانستند بنا بر دلایل محکم و مستند انتخابات را باطل کنند ولی به مصلحت نظام فکر کردند.و نه فرمانداری داند چون فرمانداری متعلق به گروه موسوم به جناح چپ یا اصلاح طلب است پس این خود نیز یک پوند مثبتی برای اصولگرایان هست. ثانیاً: اصلاح طلبان خود نیز کاندیدای مستقل دارند و فکر نکنید که ملکشاهی با دست خالی اومد و رای را برد ضمن اینکه شما نیمه خالی لیوان را دیدید مگر گروه چپ و اصلاح طلبان نبودند که باعث پیروزی ملکشاهی شدند.پس مطمئن باشید اینبار فقط پیروزی از آن اصولگرایان است ولیکن کمی همت و اتحاد و وحدت می خواهد در صورتی که حاج آقا خودشان فرمودند که من با آقای امامی راد هیچ مشکلی ندارم .پس ببینید که اگر اختلافی بوده اکنون در حال بررسی و رفع کدورت هستند .

[پاسخ]

رومشكاني پاسخ در تاريخ دوشنبه 5 ژانویه , 2015 10:55 ق.ظ:

حاج اقا از همه سرتره انشالله اين دوره هم نماينده است ……… شما اقاي منطقي بگيد ببينم ملكشاهي واسه كوهدشت چ كار كرده ها…….

[پاسخ]

ی ش پاسخ در تاريخ دوشنبه 9 فوریه , 2015 10:28 ب.ظ:

معلومه سخت زخم خورد ه ای ملکشاهی برا شما رومشکانی ها همه کار کردشاید هم معاونتت را از دست دادا های ؟

براله در گفته :

اى عزيزان چپ وراست
بخدانه شيخ نه امامى نه ملکشاهى واسفنديارى کليدحل مشکل مردم واقعا محروم کوهدشت رو نداشته وندارن

بياييدخداوکيل ي کارشناس خبره رو حمايتش کنيد بابا تاکى؟؟؟؟

[پاسخ]

////////// در گفته :

ای خدادادی

[پاسخ]

امرایی(طولابی) در گفته :

سالی که نکوست از بهارش پیداست . هر کوهدشتی که به تصاویر افراد اطراف آقای قبادی نگاه کند آینده را می داند چه خواهد شد .

[پاسخ]

وحید در گفته :

به قول پروین مرحوم
گفت : رو هشیاری بیار، اینجا کسی هشیار نیست !!!!!!!

[پاسخ]

بازوند در گفته :

نمی دانم این اقای رومشگان کی هست ودر کجاست اما خداوند را شاهد می گیریم که درست من وبیشتر مردم رومشگان این صحنه ها را شاهد بودیم مثلا در روستای دوراهی بازوند…………..را به خانه………….بردند وان را پر کردند در این روز تمام قاضی ها از سرار سر کشور امده بودند وبا ماشین های دولتی گشت می زدند وهر کسی حرف می زد اورا بازداشت می کردند اقای قبادی شما وقتی نتوانستی در ان در گیری از حق مردم دفاع کنی نتیجه این شد البته من به صداقت شما ایمان دارم وحاضرم قسم بخورم شما مرد صادقی هستی و فکر می کردی دیگران مثل خودت هستند وبرای حق الناس ورای مردم اهمیت قائل هستند .اقای قبادی شما خیلی ساده بودی فکر نکردی اگر این اقای محترم عوامل اجرایی را دردست بگیرد کاری می کند که در تاریخ ثبت شود .اقای قبادی شما حتی بعد از انتخابات هم از حق مردم دفاع ننمودی چگونه ممکن است روستاییی در اخر رومشگان مطابق امار خانه بهداشت که برای روستا ها امار معتبری است با صغیر کبیر 800 نفر جمعیت داشته باشد اما0 188 رای در صندوق رای بیندازند یعنی اولا تمام افرا د شیر خوار هم رای بدهند هیچ بیش از 2 برابر کل جمعیت رای داشته باشد اقای قبادی شما چرا نگفتی به مسئولان فقط بیایند به ته برگ ارا نگاه کنند اگر اثر انگشت همه ارا مثل هم نبود پس شکایت را پی گیری نکن .اقای قبادی شما به دلیل این که امثال ف س دوروبر شما هستند نگذاشتندواقعیت ها به شما برسد نگذاشتند الان هم می گویم اگر فقط ف س با شما باشد باید دور رومشگان را خط بزنی
اما از طرف دیگر هم اقای امامی راد دوباره عزم خود را برای شکست اصول گراها جزم کرده ایشان با این تز جلو می اید که فقط شما را شکست بدهد واین هم از ظلمی هست که بر مردم اصول گرا وارد می شود یعنی امامی رادی که 3 بار توسط مردم اصول گرا به مجلس رفته الان به خاطر لجاجت با شما از یادش رفته که همین مردم اورا به مجلس فرستادند اقای امامی راد مردم رومشگانواصول گرایان می دانند که شما چرا تایید شدی اگر خودت فکر می کنی مردم نمی دانند سخت در اشتباهی چون مردم این دیار خودشان تحلیل گرند شما تایید شدی تا ارا اصول گرایان متفرق شود پس اقای امامی راد این بار ما به قبادی رای می دهیم تا تورا شکست بدهیم

[پاسخ]

ناشناس میگه پاسخ در تاريخ دوشنبه 5 ژانویه , 2015 7:43 ب.ظ:

بازوند عزیز اگر امامی اعلام کند اصولگرا نیست و می خواهد مستقل وارد صحنه شود باز امثال شما دست بر میدارید امامی ثابت کرد که در بدترین شرایط ممکن 20000ارای دارد که شعارشا ن این است امامی اول بشی اخربشی دوستت داریم .خودشیخ میداند که اوضاع از چه قرار است

[پاسخ]

ی ش پاسخ در تاريخ دوشنبه 9 فوریه , 2015 10:36 ب.ظ:

اقای بازوند برادر عزیز خدا خیلی بزرگتر از این حرفاست اکر نماز می خوانی روزی چند بار میگی الله اکبر معلومه خوب عظمت این کلمه را درک نکرد ه ای که برای هر چیز ی قسم می خوری بعد کمی ادبیاتت را درست کن منظور از پر کرد ه بودند چیست واژ ه ای بهتر از این نیافتی ؟خدا کمک کنه همه فکرمون باز بشه وجهان بینی مون تا نوک بینی مون نباشه.

[پاسخ]

کارشناس در گفته :

این دور رای مال امامی.راد…میباشه.نه جلسه تاثیر داره نه ناندادن.میزان رای ملته..

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

عمل کرد حاج اقا ازهمه نمایندگان بهتر بوده وخدمات ایشان عام المنفعه وبرای همه است وبه نظر بنده حاج اقا ازهمه طیف سیاسی درادارات واموزش وپرورش استفاده می کردند ونیروهای مردمی دراموزش وپرورش استفاده کرده والان نیروهای اموزش وپرورش جطور ی هستند به جای اینکه درجذب رای موثر باشند بدتر هستند ورای های ملکشاهی راکم میکنند من این بار از حاج اقا خوشم میاد واقعا ایشان صداقت دارند

[پاسخ]

کم طرف در گفته :

هوهو یاعلی
بردیسه شیخ علی

[پاسخ]

علي پاسخ در تاريخ سه‌شنبه 6 ژانویه , 2015 7:26 ب.ظ:

هوووووووو رررررررررر اااااااااااا…………. درود بر شرفت………………. ايول……..

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

اقای قبادی شما انسان پاک و درستی هستید ولی در دوره نمایندگی اطرافیان شما وبعضی از مسئولین انتخابی شما باعث شدن که مردم شمارا انتخاب نکنند . با حمایت از امامی و وحدت انشااله پیروز انتخابات هستید

[پاسخ]

ناسناس از تهران در گفته :

درزمان اقای قبادی عدالت در استخدام نبود یکی از بستگان اقای قبادی که خانم بود در مدت یک سال دوتا بسر خود وداماداش استخدام رسمی کرد خانم یاد شده کارمند اموزش وبرورش کوهدشت بود این ا ست عدالت

[پاسخ]

بهرامزاده در گفته :

نماینده این دور بودجه وپروزه های قبادی را هم به باد داد . حاج اقا شاهرخی بیا خودت کاری بکن.درود بر تو چه دلسوزانه وبی منت کار میکردی .اما صد افسوس برای بعضی ها که همش به فکر خودشان و چشم خود را به روی ان همه تلاش شبانه روزی شما بستند به خدا شما صادقی … .خالص خالصی

[پاسخ]

ناسناس از تهران در گفته :

اقای قبادی باید از خانم .. وخانم… دور شود اینها فقط به فکر سو استفاد خود هستن نه به فکر ابرو اقای قبادی نیستن

[پاسخ]

اصولگرای ذوب در ولایت در گفته :

وحدت نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر …….

[پاسخ]

امرایی در گفته :

فقط اصلاح طلب ایند ور وارد مجلس میشه اقای قبادی شما دیگه بازنشسته بشین احترامتبیشتره والله

[پاسخ]

اکوهدشت اباد در گفته :

باسلام آقای قبادی بنده وبسیاری از دوستانم دوره ی قبل به شما رای دادیم خداوکیل زیر حرفمان نزدیم برای بردتان تلاش کردیم.درین راه طعنه های زیادی از طرف همطیفهایمان شنیدیم البته زود خسته شدند چون به خیال اونا کاندیاشون اصلاح طلب بود بعدها دیدند که گول خوردند.نه تنها برنده نشدند بلکه برای پست گرفتن میبایستی به دستبوسی (خودی ها)میرفتند.حالا اونا پستهای درجه چندم دارند مجبورند همانطور که مجبور شدند به قالیباف رای بدهند باز هم به آقای نماینده رای بدهند.ولی مادستمان باز است اگه اصلاح طلب آمد راهماه مشخصه اگه باز هم روال قبل شد.باشما هستیم ولی گروه ستادی شما بسیار ضعیف است دورقبلی واقعا مسئولیت پذیر نبودند بلانسبت باشماصادق نبودند البته پسرتان از همه بدتر عمل کرد جاذبه ای نداشت از بالا به همه نگاه میکرد.واین درست نبود بسیاری را پر داد.

[پاسخ]

اصولگرای کوهدشتی در گفته :

…..چرا آقای قبادی وقتی با حدوداً 200 ماشین به رومشگان آمدند و آن بلایی بر سر مردم و تخریب بیش از 100 خودرو باز ایشان هیچ کاری نکردند ؟ اگر ایشان جایگاهی در بخش رومشگان داشتند پس چرا این بلا سرشون آمد ؟ در صورتی که آقای امامی راد در یک کارناولی بیش از 500 ماشین که بیشتر آنها از مردم بخش رومشگان بودند کسی نتوانست جلوی آنها را بگیرد .پس این نشان از پایگاه و موقعیت آقای امامی راد بود که به نحو احسن از وی استقبال کردند. اما دوست عزیز اگر ما همه ی اصولگراها یکی باشیم و اتحاد داشته باشیم هیچ احد ناسی نمی تواند اینچنین کار را انجام دهد .اما این را بدونید که آقای امامی راد برای شکست آقای قبادی نیامده بود بلکه هم مردم از وی خواستن که صحنه رقابت را ترک نکنند و هم از حفظ آبروی خود دفاع کنند که در زمان رد صلاحیت وی توسط همین آقایان اصولگرای که در 2 دوره قبل به آبروی وی لطمه زدند چرا آقای قبادی که یک روحانی پیشکسوت هستند دست به چنین کاری بزنند که بجای رفاقت و یکدلی با ناجوانمردانه دوست و یار دیرین خود و چه بگویم کسی که در گذشته بعنوان اصلح انتخاب و جانشین خود معرفی کردند با ریختن آبروی یک انسان مومن که خود حاج آقا در آین موضوع نیز شکی ندارند،ولی بنابر اظهارات اطرافیان دست به رفتار غیر اخلاقی یعنی ریختن آبروی دیگران رقیب خود را از دور رقابت و صحنه انتخابات دور کند این سئوال همه مردم از حاج آقا دارند که چرا….؟ و ضمناً مگر همه ما دم از دموکراسی و انتخابات سالم و آزاد نمی زنیم پس چرا ایشان نیز علاوه بر حذف یار و دوست دیرین خود به آرای آقای علی محمد سوری نیز خیانت کردند …..؟ پس بدانید که فقط در 3 دوره انتخاباتی که آقای امامی راد با رای مردم و آن هم در زمان حکومت و هیات اجرای (فرمانداری ) اصلاح طلبان با رای مردم و انتخابات سالم راهی مجلس شدند .به راستی در دوره انتخابات ششم کوهدشت چند نفر بودند که آقای امامی راد باز توانست با آرای منطقی و درست مردم به مجلس بروند پس بدانید که هم آقای امامی راد همه ی محاسبات را در دست دارند و همه چیز را می دانند و این محاسبات آقای قبادی اشتباه بود که در دور قبل گریبانگیر آن شد .آقای قبادی که نتوانست از فرماندار و بخشدار رومشگان حمایت کند چگونه می تواند از آرای مردم رومشگان و سایر بخش ها دفاع کنند در صورتی که در دوره ششم هم از طرف ریاست جمهور مخاف ایشان بودند و هم کلیه هیات اجرایی شهرستان را نداشتند و راهی مجلس شدند.

[پاسخ]

جناب شیخ دراینکه انسان صادقی هستی شکی درآن نیست اما نمدانی کی به شما رای داده وکی مخالف بوده قدرت باید تقسیم شود نه ازسر کدخدامنشی مسولیت بدهی هرچی داد می زدیم جوابی نمی شنیدیم تا اینکه انقلاب کردیم قدرت را از دست نااهلان گرفتیم مگر خواب ببینی نمایندگی را این بار نوبت امامی میباشد

[پاسخ]

گراوند در گفته :

لطفا اینقدر ساده نباشید همه میدونن همیان نیوز جناح چپه میخواد با درج این خبرها قبادی رو وسوسه کنه بیاد به میدون تا اصول گراها ضربه بخورند کور خوندی همیان جان ………..

[پاسخ]

صدای خسته در گفته :

از این همه ناآگاهی خسته ایم . خسته
همه شما دوستان چه با لبخند چه با اخم در گوشه ی نا دیدنی از افکارتان به دنبال منافع شخصی خودتان حتی در جریان انتخابات مجلس هستید . چرا ؟ تا کی ؟ چیزی از کوهدشت باقی مانده تا باز قربانی خودخواهی ها شود ؟
میدانید شما به چند نسل مدیون هستید ؟
به والله اگر شهرستان کوهدشت از ابتدا نماینده ای در مجلس نداشت و بدون نماینده بود اکنون ده سال جلوتر و پیشرفته تر بود . حداقل فرهنگ بهتری داشتیم . یه خدا همین جریانات دوره گردی برای رای بسیار بسیار ما را بی فرهنگ کرد . چه دعوا ها که دیدیم . چه آشوب ها . چه غارت ها . چه شام ها . چه ریا ها . چه دروغها و چه وعده ها !
لحظه ای به خود بیایید و دور و بر این به اصطلاح نماینده ها را خالی کنید . از هر جبهه و حزب . تنهایشان بگذارید شاید یادشان بیاید مدتی نماینده شهرشان بودند نه نماینده اطرافیانشان . نه نماینده اقوامشان . نه نماینده و وامدار دیگر مسئولین .
زمان آزمون و خطا به پایان رسیده . علاج ما این چاپلوسی های گرد کاندیدا ها نیست . علاج ما ازدحام در کمپین ها نیست . علاج ما شام دادن نیست . قسم قرآن برای رای نیست . تعرفه و صندوق …….. نیست . علاج ما قهر با این روند ظلم گونه است . من از همینجا به شورای نگهبان . به ریئس جمهور به هر مقام والایی میگویم ما نماینده نمیخواهیم . ما شورای شهر نمیخواهیم . ما میخواهیم هیچکس نباشد . اما امان از آن وعده ها و رویا هایی که افراد را در خانه ها جمع میکند و مدواند و میرقصاند و به بازی میگیرند و روز پیروزی عده ای به مقام هاشان رسیده و مابقی دست از پا دراز تر منتظر دور بعدی .
شهر و مردم و بیکاری و فقر و جنایت و نابسامانی و ……. پابرجاست
همه شما مدیون هستید . همه شما مقصرید . .

از مسئول محترم هم میخوام این پیام رو تایید کنه .حداقل یک رسالت رو به درستی انجام بدیم . با تشکر

[پاسخ]

بشارت در گفته :

خودتون رو خسته نكنيد ملكشاهي دوباره نماينده كوهدشت و رومشكانه چرا كه از ان مترس كه هياهو دارد از ان بترس كه سر به تو دارد

[پاسخ]

محمد پاسخ در تاريخ چهارشنبه 7 ژانویه , 2015 11:02 ق.ظ:

….اين دوره فقط ما ل حاج اقاست كم جر و بحث كنيد………

[پاسخ]

ایرانی در گفته :

والا از وقتیکه پا به عرصه انتخابات گذاشتی وبرای اولین با و آخرین بار رای آوردی هیچ کاری واسه شهرمون نکردی

[پاسخ]

محمد پاسخ در تاريخ چهارشنبه 7 ژانویه , 2015 11:27 ق.ظ:

ملكشاهي اره افرين هيچي واسه شهرمون انجام نداده…

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

بله آقای ملکشاهی بی مدعاوبدون دبدبه وکبکبه وچراغ خاموش وارد شهر میشود.

[پاسخ]

محمد پاسخ در تاريخ یکشنبه 11 ژانویه , 2015 6:19 ب.ظ:

بله من كه ميدونم……………….

[پاسخ]

اطرافیان و برنامه ریزان آینده حاجی آقا؟؟؟؟؟

[پاسخ]

عليرضا پاسخ در تاريخ پنج‌شنبه 8 ژانویه , 2015 12:00 ب.ظ:

منظور…

[پاسخ]

يوسف: در گفته :

واقعا ااز اين همه جانبداريهاي بدون اساس ودليل وصرفا بخاطر اميال شخصي حال آدم به هم ميخوره .اين آقايان آزموده شده اند.كجا ناجي اند /؟.درطول 12سال چه كار كردند.مگر نمايندگي فقط خش وبش كردن با مردم است ؟مگر اين مردم خداي ناكرده كمبود محبت دارند كه مي گويند فلاني با مردم گرم است ومصافحه مي كند و…….؟نماينده بايد آباداني بياورد .آقايان بايد بدانند كه دورقبل چه كارها يي

براي اين شهر شد ؟از كدام كار خودشان احساس افتخار مي كنند .كه چنين دو باره مردم را به زحمت مندازند و……..؟من واقعيت ميگم

هيچ كس نميگه الان باوجود كمي بودجه ولي نماينده فعلي خدمات خوبي انجام داده .مخصوصا به روستاها.

هفت شهر عشق عطار گشت ما اندر خم يك كوچه ايم

[پاسخ]

روشن فكر پاسخ در تاريخ پنج‌شنبه 8 ژانویه , 2015 11:50 ق.ظ:

ما كه چيزي نميبينيم……… نشون ما هم بديد كه ببينيم….

[پاسخ]

يوسف جان با نظرت موافقم.فقط ملكشاهي

[پاسخ]

خانم فرهنگی در گفته :

با سلام وعرض ادب حضورتمام خوانندگان
همکاران وعزیزانم ازموقعی که خودرا شناخته وپابه عرصه سیاست گذاشته ایم به جز توهین بی عدالتی فرار مغزها گوشه نشین کردن جوانان وهزاران بلای دیگر که دامن گیر منطقه شده این وکلا چه سودی بحال این مردم مظلوم داشته اند که همدیگر را به بادتمسخروتوهین گرفته ومجبورید به خاطرشان دروغ بگویید.به یادبیاریدکه افسارآقایان دردست چندزن بود.آیا اینها لیاقت این همه جانب داری رادارند که شما تحصیل کرده ها به جان هم بیفتید.وشحصیت خویش راباناگفته ها لگد مال نمایید.به امید روزی که خویشتن خویش را بشناسید.زیرا انسان از خودشناسی به خداشناسی میرسد.من عرف نفسه فقدعرف ربه .هیچ کدام ازاین مهره هالیاقت این مردم نجیب راندارندتورا به خدابه خاطر درصدی اضافه حقوق همدیگرراازاین بیشتر خواروذلیل نکنیم.آنهارا به خدابسپاریم تا انتقام این همه جوان بیچاره شده رااز آنهابگیردننگ بر آنهایی باد که عدالت الهی رازیرپاگذاشته وبه جای این همه مدرک بالا بیسوادن را بامدارک قلابی استخدام کرده اند .اینها روزی میرسد که باید به حق الناس درپیشگاه خدا جواب پس بدهند.انشاء ا….

[پاسخ]

گراوند در گفته :

اشتباه میکنیم که برای ملک هر وقتبه شهر تشریف فرما می شوند با گل و شمع وبوق و ساز وکر نا استقبا ل نمی کنیم چون رشد بیکاری کوهدشت را به صفر رسانده اند جای تعجبدارد

[پاسخ]

میلادبیگی گراوند در گفته :

عرض سلام وادب خدمت تمامی عزیزان وخسته نباشیدمحضرکارکنان هومیان نیوز
از اقای امامی شروع میکنم که12سال مسندنمایندگی مجلس شورای اسلامی راازطرف مردم کوهدشت برعهده داشتند:ایا واقعا کار مثبتی درجهت ریشه کن کردن بیکاری جوانان این شهرانجام دادند که میخواهندامروز چندباره واردسیاست شوند؟؟ایا بجزکارهاوسودهای که به اشخاص میرساندند کاردیگری انجام دادند؟؟ایا حضور درمراسمات ختم میشود مردمداری؟؟خدا میداند که انهایی که منتظر امدنتان هستندباز چه سود شخصی میخواهند ازشما ببرند…
میرسدبه4سال دوره جناب اقای قبادی که باوجود ضعف هایی که در بعضی پست های مدیریتی بران دوره وارد است من ضعف دیگری نمیبینم..ولی نقاط مثبت کار حاج اقا تصویب طرح هایی بودند که میتوانست مشکل کار بسیاری از جوانان این خطه باغیرت راحل کند واز مهاجرت به شهرهای دیگربرای کارگری جلوگیری کندکه ما اجازه به اجرای انها ندادیم وپست را به شخصی دیگر واگذار کردیم..
واما دوره اقای ملکشاهی که طرح هایی که در دوره اقای قبادی به تصویب رسید رابه مرحله اجرا درنیاوردندو تنها کار ایشان تشکیل شهرستان رومشگان بود که نمیدانم چه سودی برای جوانان دارد..
ودر اخر عرض میکنم به خدمتتان که برای رضای خدا و بدون هیچگونه غیرت بیجا روی اشخاص انتخاب کنیم..اگرهم صحبت های بنده به نظر عزیزان اشتباه است به تاریخ نه چندان دور عزیزان ذکرشده در دوره کارشان رجوع کنید…ومن الله التوفیق

[پاسخ]

محمد امين در گفته :

خيا لتون تخت خواب كه حاج اقا شاهرخي پيرررررررروز است ——-از صميم قلب دوست داريم

[پاسخ]

سيمره در گفته :

خداوند هر گروه و جامعه اي را كه صلاح خير و شر خود را تشخيص ندهند هدايت نخواهد كرد.
اكثر جامعه ما بر اساس ملاك هاي تشخيصي شناخته شده نماينده انتخاب نمي كنيم. البته بنوعي مقصر نيستيم چراكه در واقع ما از بين منتخبين يكي را انتخاب مي كنيم.
سه دوره شخص محترمي بنام علي امامي راد را به مجلس فرستاديم كه كوچكترين اثري از اقدامات ايشان ديده نمي شود.در اين دوره ها كه كل كشور در حال سازندگي كمترين اثري از اين سازندگي نصيب ما نشد.
يك دوره هم آقاي بنام اسماعيل دوستي از ما براي خود نردباني بسيار رفيع ساختند رفتند.
يك دوره هم جناب آقاي حجت الاسلام شاهرخي قبادي فرستاديم با اينكه هم نظر با دولت وقت بودند باز نااميد تر از قبل شديم و اقدامي قابل ذكر در كارنامه ايشان نمي توان پيدا نمود.
در اين دوره حاضر كه جاي اميدواري بسياري براي مردم ايجاد شده بوده كه جناب آقاي ملكشاهي شخصي كاردان و با نفوذ سياسي هستند ومي تواند راه گشاي مشكلات مردم باشند با مخالفت سياسي صريح ايشان با دولت اميد مجدد اميد ما بر باد شد.
از اقدامات خوب آقاي ملكشاهي تبديل بخش رومشگان به فرمانداري بود كه از را تعداد زيادي اداره ايجاد و مقداري از بيكاري اين منطقه كم خواهد شد.
-طرحهاي پيشهادي زيادي مانند پتروشيمي -كارخانه سيمان-راه آهن خرم آباد كوهدشت ايلام و پيگيريهاي زيادي هم راجب پروژه سد معشوره و جاده هاي ارتباطي شهرستان داشتند .
-از اقدامات بسار بد ناشيانه ايشان انتخاب تعدادي مديران شهرستان بود و مشخص بود كه اين انتخا تحت فشار ديگران بوده و چندان شناختي از نفرات خود ندارند.
-حمايت از برگذاري انتخابات بسيار مفتضحانه شوراي شهر بود و خلاصه مشخص شد كه جانب حق را نگرفته و بنا به دلايلي كه دوست نداشتند شهر كوهدشت بدون شورا باشد از ابطال آن جلوگيري كردند.
از همه بدتر اينكه بنده را كه يكي از نيروهاي صادق و كاربلد بودم را به عنوان مدير انتخاب نكردند اما از انجاكه بنده مي خواستم به مردم خودم خدمت بيشتر و صادقانه اي انجام دهم و اين توفيق خدمت براي من ايجاد نشد .نشد كه نشد.
با اين وصفي كه شنيديد باز هم مي خواهم به ايشان راي دهم .فقط و فقط بخاطر پيگيريهاي مكرر ايشان

[پاسخ]

يكي از... پاسخ در تاريخ جمعه 9 ژانویه , 2015 10:36 ق.ظ:

خداوند هم او را براي شما نگه دارد و هم شما را براي او……… خداوند شما را از او نگيرد……انشاالله….

[پاسخ]

کوهدشت در گفته :

اگر آقای ملکشاهی 1-راه آهن 2-ذوب آهن آورد 3- سد معشوره عملیاتی شد 4-پتروشیمی شروع به ساخت کرد5- جاده کوهدشت به کرمانشاه را از مسیر اولاد قباد عملیاتی نمود نامردیم اگر به ایشان رأی ندهیم .
اما اگر هر کدام از این کارها را انجام ندهد معلوم نیست به وی رای بدهیم یا نه .
عزیزان همشهری موراد بالا اگر در طول 35سال عمر انقلاب هم در کوهدشت ساخته می شد ما تا این مرحله عقب نمی ماندیم
نه آقای ملکشاهی بلکه هر نماینده دیگری که این 5کار را برای کوهدشت انجام دهد مردم او را بالای سر خود می گذارند

[پاسخ]

کونانی پاسخ در تاريخ جمعه 9 ژانویه , 2015 10:03 ق.ظ:

حرفت حق بود دورود بر شما دوست عزیز

[پاسخ]

سيمره پاسخ در تاريخ شنبه 10 ژانویه , 2015 8:36 ق.ظ:

آقا هرچه تونه موشي

[پاسخ]

رخیده در گفته :

سلام .تو رو خدا دیگه حرف بسه یکی بیاد که قدرت اجرایی داشته باشه مثل سیروس ابراهیمی .مردم کوهدشت خواهان ابراهیمی هستند جوانان و نخبگان کوهدشت خواهان ابراهیمی هستند

[پاسخ]

بشارت در گفته :

فقط مرد برد فضاهاي به هم ريخته انتخابات دكتر ملكشاهي

[پاسخ]

اصول گرا در گفته :

سالها در انتظار آمدنت بودیم تا ارزشها را باز گزدانید ، اما چه کزدید ؟!!!! چه کسانی را ناز کردید و چه کسانی را خار کردید ؟ !!! انتظار داشتیم اصول را نهادی کنید اما به دلخواه خود هر چه دوست داشتی کردی !!! آنچه که خیر دنیایت در آن است نه آخزت ، البته آخزت که حتما !! مثل راننده ای میمانی که چندین سال تصادف نکرد ی ولی وقتی تصادف کرد ی به اندازه همان چندین سال ! چه مغزوزانه تصمیم می گیری و چه خود خواهانه سرنوشت شهری را به هر قیمت رقم میزنی ! آنهم به نام اصول گرایی ! آیا شاهدی و عقبایی نمی بینی ؟!!! اصول گزایی را به چه چیزی تعریف کرده ای ! تعهد؟! تخصص؟! لیاقت ؟!! جتهه و جنگ ؟!! همه مردانت را می شناسیم همین ها که الان به تصویر کشیده ای . با شد تا فردایی دیگر و این ایه که چرا به آنها که می گویید عمل نمی کنید؟!!

[پاسخ]

گراوند در گفته :

هاااااااااااااااااااااااااااا شما

[پاسخ]

من و تو در گفته :

این گفته هایت وقتی شیرین است و بدل مینشیند که کسی را بخاطر شخصی دیگر مورد هجمه قرار ندهیم و گرنه من و تو دو بدبخت آب کشیم !!! حال آنکسی که 12 سال نماینده بود برای این شهر چکار کرد !! اصول گرا اینها همه سرو ته یک کرباسند !!

[پاسخ]

بوبک پاسخ در تاريخ چهارشنبه 14 ژانویه , 2015 3:49 ب.ظ:

من تو راست می گوید فقط در این دوازده سال چند نفر از کنار نماینده. وام گرفتند و صاحب مغازه های میلیاردی و تاکسی سرویس و شرکت و اپارتمان در تهران شدند ولی نماینده اجاره نشین است بجز خانه دو ظبقه ای که در خرم اباد دارد جیز دیگری ندارد .

[پاسخ]

محسن در گفته :

اقیانوس هیچ وقت خشک نمیشه درست الان اقیانونوس ارامه ولی موقع انتخابات طوفانی میشه.

[پاسخ]

اصولگرای کوهدشتی پاسخ در تاريخ دوشنبه 12 ژانویه , 2015 9:32 ب.ظ:

آقا محسن عزیز: دست تقدیر تمام اقیانوسها را به رودخانه تبدیل کرد .و شهرمان در غم یک رودخانه کوچک از سد معشوره هستیم..

[پاسخ]

محسن پاسخ در تاريخ سه‌شنبه 27 ژانویه , 2015 10:19 ق.ظ:

اقيانوس باريك ميشه اما بريده نخواهد شد. فقط ملكشاهي بقيه آو آريز

[پاسخ]

نادر در گفته :

درود بر حاج آقا ملکشاهی……………..تشکر از سایت بیطرف هومیان نیوز که تمام کامنت ها رو میزاره

[پاسخ]

كرمي كرج در گفته :

شماها چقدر بچه ايد!!!!!!!!!!

[پاسخ]

حقيقت در گفته :

……….بگذار تا بگريم چو ابر در بهاران………….

………كز سنگ شادي خيزد روز وداع امامي و ملكشاهي……..

[پاسخ]

اصولگرای کوهدشتی پاسخ در تاريخ دوشنبه 12 ژانویه , 2015 9:40 ب.ظ:

بله دوست عزیز: باید هم از یک طرف گریه کنی ……………………؟ خودت جواب را دریاب .وانشالله که هیچ وقت شادی را از سنگ نبینی چون نیتتان بد است.

[پاسخ]

بابک در گفته :

مطمنا امامی راد با افرادی که در تهران به عنوان دوست و یا…. ذورش را گرفته اند و از موقعیت ایشان از صفر به صد رسیدند اگر از فیلتر شورا ی نگهبان رد شود تا اینان دورشن رای نخواهد اوررد مگر این چند نفر را از دور خود دور کند.

[پاسخ]

اصولگرای کوهدشتی در گفته :

جنگ روانی:
در ابتدا از زحمات جناب آقای حشمت آزادبخت کمال تشکر و امتنان را دارم و تنها خواهشی که از ایشان دارم اینست که یا بصورت کامنت در معرض دید عموم قرار دهند یا اینکه مطلب را بعنوان دردل یک شهروند در معرض دید کلیه همشهریان عزیز قرار دهند.با تشکر.

باید واقعیتها را به معنای واقعی كلمه دید، نه آنچه كه به عنوان واقعیت القاء میشود. شما جوانها خیلی خوب میدانید؛ در جنگهای روانی كه امروز در دنیا معمول است، یكی از كارها القای واقعیتهای غیر واقعی است؛ چیزهائی را به عنوان واقعیت القاء میكنند كه واقعیت ندارد؛ شایعه درست میكنند، حرف میزنند، كه واقعیت نیست؛ اگر چنانچه كسی چشم باز و بینا نداشته باشد، دچار اشتباه میشود. اینكه ما میگوئیم بصیرت، به خاطر این است. یكی از كاركردهای بصیرت همین است كه انسان واقعیتها را آنچنان كه هست، ببیند. در تبلیغات گاهی یك واقعیتی را از آنچه كه هست، چندین برابر بزرگتر نشان میدهند؛ در حالی كه بعضی از واقعیتهای دیگر را اصلاً نشان نمیدهند.
یکی از کارهای مهم نخبگان و خواص، تبیین است؛ حقائق را بدون تعصب روشن کنند؛ بدون حاکمیت تعلقات جناحی و گروهی و بر دل آن گوینده. اینها مضر است. جناح و اینها را باید کنار گذاشت، باید حقیقت را فهمید.تخریب ذهن هم آسانتر از تعمیر ذهن است. وقتی به شما چیزی بگویند، سوءظنی یک جا پیدا کنید، وارد شدن سوء ظن به ذهن آسان است، پاک کردنش از ذهن سخت است. لذا آنها شبهه‌افکنی میکردند، سوء ظن را وارد میکردند؛ کار آسانی بود.انسان باید بصیرت پیدا کند. این بصیرت به چه معناست؟ یعنی چه بصیرت پیدا کند؟ چه جوری میشود این بصیرت را پیدا کرد؟ این بصیرتی که در حوادث لازم است و در روایات و در کلمات امیرالمؤمنین هم روی آن تکیه و تأکید شده، به معنای این است که انسان در حوادثی که پیرامون او میگذرد و در حوادثی که پیش روی اوست و به او ارتباط پیدا میکند، تدبر کند؛ سعی کند از حوادث به شکل عامیانه و سطحی عبور نکند؛ به تعبیر امیرالمؤمنین، اعتبار کند: «رحم اللَّه امرء تفکّر فاعتبر»؛ فکر کند و بر اساس این فکر، اعتبار کند. یعنی با تدبر مسائل را بسنجد – «و اعتبر فأبصر» – با این سنجش، بصیرت پیدا کند. حوادث را درست نگاه کردن، درست سنجیدن، در آنها تدبر کردن، در انسان بصیرت ایجاد میکند؛ یعنی بینائی ایجاد میکند و انسان چشمش به حقیقت باز میشود.امیرالمؤمنین (علیه الصّلاة و السّلام) در جای دیگر میفرماید: «فانّما البصیر من سمع فتفکّر و نظر فأبصر»؛بصیر آن کسی است که بشنود، گوش خود را بر صداها نبندد؛ وقتی شنید، بیندیشد. هر شنیده‌ای را نمیشود به صرف شنیدن رد کرد یا قبول کرد؛ باید اندیشید. «البصیر من سمع فتفکّر و نظر فأبصر». نَظَرَ یعنی نگاه کند، چشم خود را نبندد. ایراد کار بسیاری از کسانی که در لغزشگاه‌های بی‌بصیرتی لغزیدند و سرنگون شدند، این است که نگاه نکردند و چشم خودشان را بر یک حقایق واضح بستند. انسان باید نگاه کند؛ وقتی که نگاه کرد، آنگاه خواهد دید.بعضی‌ها هستند که انگیزه دارند و با عناد وارد میشوند؛ خوب، دشمن است دیگر؛ بحث بر سر او نیست؛ بحث بر سر من و شماست که توی عرصه هستیم. ما اگر بخواهیم بصیرت پیدا کنیم، باید چشم را باز کنیم؛ باید ببینیم. یک چیزهائی هست که قابل دیدن است. اگر ما از آنها سطحی عبور کنیم، آنها را نبینیم، طبعاً اشتباه میکنیم.
من یک مثال از تاریخ بزنم. در جنگ صفین لشکر معاویه نزدیک به شکست خوردن شد؛ چیزی نمانده بود که بکلی منهدم و منهزم شود. حیله‌ای که برای نجات خودشان اندیشیدند، این بود که قرآنها را بر روی نیزه‌ها کنند و بیاورند وسط میدان. ورقه‌های قرآن را سر نیزه کردند، آوردند وسط میدان، با این معنا که قرآن بین ما و شما حکم باشد. گفتند بیائید هرچه قرآن میگوید، بر طبق آن عمل کنیم. خوب، کار عوام‌پسند قشنگی بود. یک عده‌ای که بعدها خوارج شدند و روی امیرالمؤمنین شمشیر کشیدند، از میان لشکر امیرالمؤمنین نگاه کردند، گفتند این که حرف خوبی است؛ اینها که حرف بدی نمیزنند؛ میگویند بیائیم قرآن را حکم کنیم. ببینید، اینجا فریب خوردن است؛ اینجا لغزیدن به خاطر این است که انسان زیر پایش را نگاه نمیکند. هیچ کس انسان را نمیبخشد اگر بلغزد، به خاطر اینکه زیر پایش را نگاه نکرده، پوست خربزه را زیر پای خودش ندیده. آنها نگاه نکردند.
بنابراین، بصیرت مهم است. نقش نخبگان و خواص هم این است که این بصیرت را نه فقط در خودشان، در دیگران به وجود بیاورند. آدم گاهی می‌بیند که متأسفانه بعضی از نخبگان خودشان هم دچار بی‌بصیرتی‌اند؛ نمیفهمند؛ اصلاً ملتفت نیستند. یک حرفی یک هو به نفع دشمن میپرانند؛ به نفع جبهه‌ای که همتش نابودی بنای جمهوری اسلامی است به نحوی. نخبه هم هستند، خواص هم هستند، آدمهای بدی هم نیستند، نیت بدی هم ندارند؛ اما این است دیگر. بی‌بصیرتی است دیگر.

با عرض پوزش از به درازا کشیدن مطلب فوق ولی بر خود لازم دانستم که در بهبوهه ی انتخابات آینده و چند وقت اخیر که بحث انتخابات مطرح شده و چند مورد از قبیل : رد صلاحیت کاندیدای اصلاح طلب، از آب گل آلود ماهی گرفتن طرفداران نماینده فعلی در خصوص مطرح نمودن بعضی موارد بدور از اخلاق،موانع و یا رد صلاحیت یکی از کاندیدا ی نمایندگی این شهرستان، گفتگوی ویژه نماینده سابق ( حاج آقا قبادی) با خبرنگاران رسانه ای در خصوص اتحاد و وحدت نمایندگان اصولگرا،بیانیه جمعی از طرفداران نماینده 3 دوره مجلس و مخصوصاً اظهارات نماینده سابق جناب آقای امامی راد، عملکرد نمایندگان جناح چپ و یا اصلاح طلبان شهرستان وغیره…………. به این فکر افتادم که اول موضوع را با یک مقدمه در خصوص بصیرت و آگاهی مردم بیان کنم و بعد از آن به چند بند اشاره تا مردم بدور از هر گونه توهین و تهمت و یا با بغض و کینه به یکسری مسائل در این خصوص ابراز نمایند.
1- دوستان و همشهریان عزیز اصولگرا و اصلاح طلب در وهله اول در خصوص انتخاب با بصیرت کامل بدون هر گونه تعصب وارد صحنه رقابت سیاسی شوید.
2- سوابق و کارهای عمرانی جهت شهرستان را مد نظر بگیرید ،البته با مستندات و آگاهی بدور از تبلیغات نمایندگان چون مدارک و شروع هر کاری در بین مردم مشخص و واضح است که متعلق به کدام نماینده بوده است .مثل واگذاری پتروشیمی لرستان به اراک: که در زمان دوره سوم مجلس متاسفانه با اختلافات بین آقایان اسفندیاری و حاج آقا قبادی این شهرستان فاقد نماینده و تنها ظلمی به حقوق این شهرستان گردید، سد معشوره، جاده ی کوهدشت و خرم آباد و چند طرح دیگر…. که در دوره اول ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد بوده ولی سایر نمایندگان آن را به خود منتسب می کنند.که در اینجا بگویم هر چند بیشتر از اینها حق مردم می باشد.
3- جایگاه هر کدام از کاندیدا های اصولگرا و یا حتی اصلاح طلب که در بین مردم دارند و هیچ وقت مردم را تنها نگذاشته و حامی مردم و در واقع بگویم مردم دار بوده است.
4- به وضعیت مالی و شغلی نمایندگان سابق بپردازیم که واقعاً غیر از مردم برای خود چه کارهایی کرده و چه اموالی و یا حتی بعضی دارای کارخانه برای خود ،جزء سهامداران بانکها و شرکتها و حتی دارای برج های ساختمانی آن چنانی هستند که متاسفانه فقط بفکر خود بوده و در این شهرستان مردم را بجان هم می اندازند.
5-جایگاه خود ، فرزندان،اقوام و نزدیکان خود که به قول معروف چه مال و منالی جمع کرده اند.کسی و یا کسانی که اینقدر سینه سپر میکنند که فلانی صادق است ،فلانی سالم و دارای صداقت است آیا از آنها می پرسید که هر از گاهی یعنی 4 سال یکبار در بین مردم ظاهر می شوید و آن هم بخاطر منافع خود ؟.آیا پرسیده اید که با چه خودرو آنچنانی سوار می شوند و هیچ وقت در بین مردم نبوده اند که چه ظلمی بحق این مردم می شود.؟ هر چند در دوره قبل زمان تبلیغات منزل یکی از کانیدا را دزد زده بود که فقط 200 قطعه سکه بهار آزادی و مبلغ هنگفتی پول از وی برده ولی با ورود به مراجع قضایی اموال مسروقه برگردانده شد.
6-اگر یکی از نمایندگان سابق که به فکر مردم هست و یا بوده و از طریق یک ارگان انقلابی به مردم محروم این شهرستان کمک مالی و غذایی کرده از یکطرف می گویند فلانی گداپروری می کند و از سوی دیگر می گویند فلانی برای جمع آوری رای این کارها را می کند ، ای کاش سایر نمایندگان همچون وی برای رای آوری خود یکبار هم دست به چنین اقدامی می زد و به این بهانه کمکی به مردم محروم شهرستان می شد.
7-به راستی چرا تخریب ؟ چرا باید برای حذف رقیبان خود دست به هر کاری اعم از توهین،تهمت،و افتراء حیله و مکر و رد صلاحیت دیگر کاندیدا بزنیم، مگر این همه از قرآن و احادیث و روایت از معصومین نقل نمیشه که با آبروی هر انسان مسلمان بازی نکنید ، البته هر چند این موضوع را در طی 2 دوره قبل فقط دیده ایم که بجای رقابت سالم دست به هر حیله ای می زنند مثل: مثالی ( که در مقدمه فوق که فقط مشرکین در جنگ صفین دست به آن زدن) به آن اشاره شد، که حتی برای هر کاری از قبیل حذف رقیب خود با پناه بردن به قرآن آن هم به دروغ و سخنان کذب اقدام می نمایند.
8-دوستان عزیز خدا وکیلی بیائید وضعیت کلیه نمایندگان سابق و فعلی چه از لحاظ کاری از قبیل عمران و آبادانی شهرستان، اشتغال،کمک به محرومان، مردم داری، وضعیت مالی خود و بستگان،و تفکرات آنها بسنجیم آن وقت در مورد آنها قضاوت کنیم که آیا کدامیک از آنها اقتدار داشته و کدامیک در ادوار گذشته با رای مردم و انتخاباتی سالم راهی مجلس شده اند و محبوبیت کدام یک در بین مردم بیشتر است.

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

دوستان عزیز با توجه به نقد و برسی جنگ روانی که اصولگرای کوهدشتی مطرح نموده است همه مردم آگاه هستند که به تک تک بندهای فوق پاسخ بدهند .
در خصوص بند 2 مواردی که اشاره شده همه می دانیم که در زمان آقای امامی راد مصوبه شده و مقداری در زمان وی شروع و بعد از آن آقای قبادی ادامه دادند.
در خصوص بند 3 متوان به جرات گفت که تنها آقای امامی بوده که در میان مردم و همیشه مردم را فراموش نکرده است .
در خصوص بند 4 همه می دانیم که آقای اسماعیل دوستی از سهامداران بانک پاسارگاد است که دارای 20٪ سهم از بانک که هر سهم دارای 20 میلیارد است تازه این یک مورد است .اگر بخواهم از کارخانه ها و برجهای تهران را بگم که مردم وحشت می کنند .
در مورد بند 5 میشه به آقایان قبادی و دوستی و در قسمت آخر آن به آقای ملکشاههی اشاره کرد

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

دوستان عزیز با توجه به نقد و برسی جنگ روانی که اصولگرای کوهدشتی مطرح نموده است همه مردم آگاه هستند که به تک تک بندهای فوق پاسخ بدهند .
در خصوص بند 2 مواردی که اشاره شده همه می دانیم که در زمان آقای امامی راد مصوبه شده و مقداری در زمان وی شروع و بعد از آن آقای قبادی ادامه دادند.
در خصوص بند 3 متوان به جرات گفت که تنها آقای امامی بوده که در میان مردم و همیشه مردم را فراموش نکرده است .
در خصوص بند 4 همه می دانیم که آقای اسماعیل دوستی از سهامداران بانک پاسارگاد است که دارای 20٪ سهم از بانک که هر سهم دارای 20 میلیارد است تازه این یک مورد است .اگر بخواهم از کارخانه ها و برجهای تهران را بگم که مردم وحشت می کنند .
در مورد بند 5 میشه به آقایان قبادی و دوستی و در قسمت آخر آن به آقای ملکشاهی اشاره کرد
بند 6 متن فقط آقای امامی راد شهامت آن را داشت واقعاً که خیلی به مردم محروم کمیه امداد کمک کرد و اینجا باید یاآوری کنم که رد صلاحیت آقای امامی راد در 2 دوره قبل بخاطر کمک به مردم از طریق کمیه امداد بود .میتونید این را از خود حاج آقا قبادی بپرسید .
بند 7 فقط میشه به آقایان قبادی و ملکشاهی اشاره کرد که در طی 8 سال گذشته و یا در واقع طی 2 دوره انتخابات مجلس نمایندگان 2 دوره قبلی یعنی قبادی و ملکشاهی به حذف و تخریب رقبای خود می پرداختند من خودم بارها در زمان تبلیغات از زبان خودشان آقایان قبادی در دوره هشتم و ملکشاهی در دوره نهم دست به تخریب و موضوع رد صلاحیت آقای امامی راد می زدند و الحق و الانصاف که مثال تاریخی که بیان شد مصداق توسل گذشتگان این شهرستان به قرآن جهت رد صلاحیت آقای امامی راد .حالا اگر آقایان مزبور این را انکار می کنند خداوکیلی بیایند در بین مردم بصورت شفاف به مردم توضیح بدهند که چرا امامی راد رد صلاحیت می کردند و بعد بلافاصله وی را مجدداً تایید می کردند.همچون مشرکان قرآنها را بر سر گرفتند و به قم و تهران راهی شدند جهت رد صلاحیت شخصی که هم سرباز ولایت بود و هم در انتخابات ادوار گذشته نیروی مومن و اصلح و جانشین خودشان بود

[پاسخ]

شهروند...2 در گفته :

از کلیه همشهریان عزیز خواهشی که دارم بدون غرض ورزی به نقد و برسی مسائل انتخابات دوره های گذشته اصلاح طلبان و اصولگرایان بپردازند تا با توجه به موضوع بصیرت و آگاهی موضوعی که اصولگرای کوهدشتی در کامنت بالا ذکر کرده اند . بدون حاشیه و فرافکنی با دلیل منطقی و در قالب یک گفتگوی سالم از طریق همین رسانه تبادل نظر داشته باشیم.متشکرم.

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

شهروند ……2 قبول پس دوستان فقط با یک کامنت نظر خود را بطور مختصر در چند سطر بگویند.

[پاسخ]

زیرکوند در گفته :

تشکر از اصول گرای کوهدشتی البته بهتر بود عنوانش جنگ روانی نباشد ولی تذکرات مهم بودند .

دوم اینکه آقای قبادی بیایند بهتر است تا هم درسهایی باشد برای ایشان و هم برای ما ؟ !!!

میدانید که روزگار بهترین استاد است !!!!

به نام اصول گرایی به طور طولانی نمی توان وارد صحنه شد . اصول گرایی اصل و خطی است که باید اثبات کنی .عمل نماینده با شعارها و ادعا هایش قابل مقایسه است .
اگر نه ، این شما و این استاد روزگار !

[پاسخ]

ازادبخت از تهران.. در گفته :

اقای روحانی،با حمایت از افرادی که بعضی از دوستان انان را سران فتنه میخوانند، پیروز شدند لطفا در بیان مطالب دقت کنید دوستان..سران فتنه کسانی هستند که اعضای دولت آنها به فساد مالی محکوم شدند..اقایان موسوی وکروبی، در تاریخ ماندگار شدند و این یک واقعیت انکار ناپذیر است..

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

اصوالگرایان باید وحدت داشته باشند 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

اره فتنه گران در تاریخ ماندگار شدند و این یک واقعیت انکار ناپذیر است …//

[پاسخ]

علی محمد نصیری معمولان در گفته :

باعرض سلام خدمت سایت محترم هومیان نیوز،خواهشمند است باتوجه به اینکه این سایت جزو پربیننده ترین سایتهای غرب کشور می باشد،بطور اخص اخبار استان لرستان وبطوراعم اخبار غرب کشور را پوشش دهید وازپرداختن به یک یا دوشهرستان

[پاسخ]

علی محمد نصیری معمولان در گفته :

وازپرداختن به اخبار یک یادوشهرستان برحذر باشید،بینندگان شماازاشترینان تاپاعلم،ازچمن سلطان تاززومارو،بروجرد،نهاوندملایر،همدان وهرسین وکرمانشاه بازدیدکننده دارد،چون دوستان اینجانب ازشهرهای فوق بعلاوه تهران بیننده این سایت می باشند ، وتبلیغات دهان به دهان این سایت راجزو پربیننده ترین ها کرده است،موفق ومویدباشید

[پاسخ]

بهترين گزينه حال حاضر فقط ملكشاهي است . چراكه جسارت و نفوذ كافي براي تداوم نمايندگي كوهدشت را دارد .اما از حق نگذريم آقاي سيروس ابراهيمي مرد كاركشته و سخن داني هستند اما از نفوذ سياسي ايشان چندان اطلاعي ندارم.

[پاسخ]

کوهدشتی در گفته :

آقای شاهرخی اخیرا می بینیم با بچه های بسیجی و مسجدی مراوده دارید مثل اینکه تازه فهمیدید که سایرین شما را برای پست و مقام می خوان و فقط اونان که پای همه ماجرا مانده اند و پس نکشیده اند انشاالله که کار بار بعد از پیروزی به دست همون مسجدی ها باشه

[پاسخ]

اصلاح طلب خرم ابادی در گفته :

. امیدوارم مردم همه ی شهرهای استان و بالاخص مردم فهیم و آگاه کوهدشت با انتخاب نمایندگان اصلاح طلب هیئت نمایندگان یک دست و متحدی را روانه ی مجلس کنند. چون بدون ذره ای تردید مجلس اینده مجلسی اصلاح طلب خواهد بود که در ان صورت دیگر مجالی برای عرض اندام اصولگراهای افراطی نخواهد بود.
درود بر مردمان روشنفکر و عمیق نگر کوهدشت

[پاسخ]

اصلاح طلب خرم ابادی در گفته :

ممنون از اینکه سانسورمان فرمودید جناب ازادبخت عزیز!!!!!

[پاسخ]

گجرتان در گفته :

با سلام به این آقایان اصولگرا هشدار میدهم اگر کاندیدای واحد معرفی نکنید بیشتر رای ما به اصلاح طلبان داده میشود

[پاسخ]

سید رضا در گفته :

با حول و قوه الهی این بار با اصولگرایان است. امامی یا قبادی

[پاسخ]

سید رضا در گفته :

هرکدام ازنمایندگان اصولگرا بیایند حمایتشان می کنیم. حاج علی امامی راد یا شیخ علی قبادی

[پاسخ]

سید رضا در گفته :

مردم شهرستان کوهدشت بیدارند.این دفعه از اون دفعه ها نیست.

[پاسخ]

اصول گرا در گفته :

نیاز مردم کوهدشت کاندیدا و نماینده ای اصول گرا

نه سوار بر اصول گرایان !!!!

کوهدشت هنوز اصول گرایی را در این حوزه تجربه نکرده است .

راهکار و چاره شما چیست ؟؟؟

[پاسخ]

شیخی در گفته :

مردمی که رقابت ساسی رو با جنگ و دعوا اشتبه میگیرن لیاقتشون همین بیسوادهاییه که میفرستن مجلس تا آبروی شهرشونو ببرن.

به همه کسانی که از روی تعصب و یا منفعت طلبی نظر گذاشتن میخوام خدارو فراموش نکنن.

و یک توصیه دارم

جناب شاهرخی قبادی ؛؛؛؛؛؛ بـــرای بـــیـــشـــتـــر مـــانـــدن بـــایـــد رفـــت.

[پاسخ]

با عرض پوزش اصلاح شود

[پاسخ]

مردمی که رقابت سیاسی رو با جنگ و دعوا اشتباه میگیرن لیاقتشون همیه..

به همه کسانی که از روی تعصب و یا منفعت طلبی نظر گذاشتن میخوام خدارو فراموش نکنن.

و یک توصیه دارم

جناب شاهرخی قبادی ؛؛؛؛؛؛ بـــرای بـــیـــشـــتـــر مـــانـــدن بـــایـــد رفـــت.

[پاسخ]

شیخی پاسخ در تاريخ سه‌شنبه 3 مارس , 2015 1:00 ق.ظ:

جناب آزادبخت کلأ کامنت منو تغییر دادین/
خواهشا همشو حذف کنید/
اگه قرار به ویرایش بود خودم انجام میدادم.

[پاسخ]

بيطرف در گفته :

آقاي قبادي ديگر پير شده ايد به فكر آخرتتان باشيد . اين بار نوبت اصلاطلبان است.

[پاسخ]

نورابادی در گفته :

باید به این عمل اعتراف کنم که مردم دلفان به لحاظ یکدست بودن جمعیت ان و عدم وجود زمینه مهاجر پذیری مردم ان یک رنگ دارند وان صبغه صداقت است اگر تصمیمی بگیرند و قول انتخاباتی بدهند و با نماینده ای بیعت کنند تا اخرین نفس بدون در نظر گرفتن عواقب ان تصمیم بر عهد خویش وفادارند برخی از این شرایط سوئ استفاده کرده علیرغم اثبات نا کار امدیشان باز برای رسیدن به ان کسی سبز رنگ چه ها که نمیکنند جناب چراغیان از جمله افرادی بودند که زخم کاری را از ناحیه بعضی اصول گرایان خورد در کجای معادلات سیاسی سراغ دارید استاندار دولت احمدی نزاد و مجموعه تحت مدیریتش معاون خودش را بخاطر دستور یک نامه وابسته به جریان اطراف دولت کند و صلاحیتش را به چالش بکشند و با این شعار یکی از پاکترین نیرو های استان که نقش بر جسته او را درسالهای دفاع مقدس وکسوت پاسداری باید جویا شد در شرایط حساس که بالاترین جایگاه را در دل پاک این مردم داشت مورد حمله قرار دهند تا فرصت سوزی شود انان به اهداف خویش رسند گرچه شورای محترم نگهبان با تایید مجدد صلاحیت این یار دیرینه امام و رهبری او را به صحنه انتخابات دعوت کرد اما تبلیغات سوئ مدعیان همیشه دلفان سبب شد به نتیجه لازم دست نیابد اما انان نیز که چراغیان را مانع رسیدن خود به مجلس دیدن مشمول این پیام شدند که چراغی که ایزد برفروزد 0هرانکس پف کند ریشش بسوزد پس کاندیداهای محترم در برنامه ریزهایشان ابرو افراد را در نظر بگیرن تا به درد طراحان حذف چراغیان وامثالهم در استان نشوند بامید تفکر الهی در همه تصمیم گیریها

[پاسخ]

منصور در گفته :

حاجي آقاتوروخدا…جوانان كوهدشت بامدارك دانشگاهي الان درميدانهاي كارگري درتهران باحقارت ايستاده اند وسايرين در بازار كوچك كوهدشت را دور مي زنند به متلك انداختن به ناموس مردم .كدام اشتغال زايي دركوهدشت صورت گرفته است

[پاسخ]

كوهدشتي در گفته :

كدوم نماينده سابق ؟؟؟؟!!!!ازخودش بپرسدباراي كدوم مردم 4سال مجلس بود؟؟؟؟به وجدانش مراجعه كند.شهامت ميخواددرج كني هوميان جان پيشاپيش تشكر

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

اقایان سیاسی کوهدشتی خجالت بکشید نردبان ترقی و رانت خواری دیگران نشوید به شهرکاشان سری بزنید که بدانید
زندگی و رشد وترقی یعنی چه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[پاسخ]

شهروند در گفته :

برادر قبادی تجربه ثابت کرده که رای اصلاح طلبان بیشتر از از اصولگرایان هست.کجا شما 60 هزار اوردی.مگه رای اون بدبخت بخت برگشته نبود……………چرا دور قبل 60 نیاوردی که ببری باز.این دور رای باز مال ملکشاهی هست اگه اصلاحات کاندید واحدی نداشته باشند.

[پاسخ]

شهروند در گفته :

تا زمانی امامی راد بیاید ما به او رای می دهیم چون کوهدشت ارث خودشه کسی حق عرض اندام نداره،ضمن آنکه تمام آبادانی کوهدشت مربوط به دوران طلایی نمایندگی بی نقص ایشونه

[پاسخ]

حکمت ستاری در گفته :

سلام.آقای امامی شماتمام هرچه داریدوهستیدمدیون قبادی وعباسسی ها هستید.وچاهی که قبادی کندخوددرآن افتاد.وایستادگی شمادرمقابل آنها خیلی خوب بود.اماشماظلمهای بزرگی کردید یک نمونه کوچک آن شهرداری آزادگان درشهردربگنبد همان کسی که به دستورشمااخراج کارگرانی که روفت ورب شهربعهده آنان بود نه سیاسی بودن نه به جای متصل بودن وبانفرین شبانه روزی تخت شمارابه زیرکشیدند.اگرقباوی برنده نمی شدبرای همیشه قط نان میشدند.شماحالاحالاها بایدتاوان پس بدهید.شماردصلاحیت شدید
وسوگندآزدگان دردفاع ازشماکارسازنشد .شمابرای نان بری همتانداریدواگرقیامت باشدتازه بازی شماشروع میشودکه پاسخ کرده هایتان رابدهید.حاجی مرادی حسین مرادافرادنوک حمله شمابودند.هرگزبه افرادصلاحیت داراعتقادندارید.وخدانکندباردیگربه صحنه بازگردید.اصلاحات باتمام قدرت به میدان آمده ولو باحمایت ازملکشاهی وخیال راحت داشته ودارندکه پیروزمیدان هستند

[پاسخ]

عبدالله پاسخ در تاريخ چهارشنبه 22 آوریل , 2015 12:37 ب.ظ:

اولاآزادگان طرفدارملکشاهی است ،دوماحکمت ستاری خیالتوهم تخت باشد مجلس همیشه درکوهدشت مال راسته ازاین خواب بیابیرون ملکشاهی هم بانام راست رفتند ضمنن امامی فرزندفقربوده وفرزنددیانت که همه مردم میدانند پدرومادری دیندارداشته وخودازرزمندگان جنگ است لطفا ادب رارعایت کن مشخصه ادبی درخانواده بهت یادندادندوالسلام ضمنن امامی مسول استخدام واخراج کسی نبوده وهیچوقت نانبری نکرده لااقل دروغی بگو تامردم متوجه نشوند

[پاسخ]

بیطرف ازهرطرف در گفته :

تلاش کنیم ندیده ه ها را ببینیم دیدن انچه که همه میبینند هنرنیست.بهترین ایینه وجدان انسان میباشد البته اگر ازخواب بیرون بیاییم واگاه وبیدار باشیم.به گفته هنری فورد که یک حکیم وفیلسوف بزرگ است که میگوید خطافرصتی است که هوشمندانه ترباشیم وازان درس عبرت بگیریم وبیاموزیم. بنده حقیرازنوشتن این کامنت به هیچ عنوان قصد تخریب چهره وعملکرد هیچ یک از این اقایان ونمایندگان اسبق وفعلی که ازطرف مردم کوهدشت به مجلس راه پیدا کرده اند ورفته اند را ندارم وفقط هدف ونیت درد دلی مختصروکوتاه میباشد که به محضرهمه ی عزیزان کاربر رسانده میشود.شما را به اعتقاداتتون قسم میدهم/ به هرانچه که ایمان واعتقاددارین برای لحظه ای کوتاه هم که شده از فاز این جروبحث های جناحی وباندی وحزبی بیرون بیایید وبه حقیقت ماجرا نگاه کنید. شمارا به انچه که میپرستین برای حتی یک لحظه هم که شده بطور واقع بینانه به حقیقت ماجرا نگاه کنید تا خوب وبه راستی متوجه بشوید که تا حالا این اقایان جز شعارهای زیبای انتخاباتی چه چیزدیگری را برای این مردم مظلوم ومحروح به ارمغان داشته اند وبه همراه اورده اند که از حالا به بعد بخواهند انجام دهند. جزاینکه فقط هرکدام از اقایانی که به مجلس راه پیدا کرده اند فقط وفقط برای یک گروه وچندنفر خاص اقداماتی اساسی وگامهایی برداشته اند و بقیه مردم را نادیده گرفته واصلا به انها توجهی نداشته ونکردند یعنی اگر غیرازاین بود اکنون ماهم مثله سایر شهرستانها واستانهای دیگر کارخانه ای داشتیم واین همه مشکل بیکاری وفقرنداشتیم. بخداقسم من اصلا منظور خاصی ازاین حرفهایم ندارم. فقط ازدرد دلهای پنهان این مردم حرف میزنم .بخداقسم بنده به دلیل اینکه فقط وفقط یک معلم ساده ی اموزش وپرورش هستم بارها وبارها به کرار وبه فراوان از دانش اموزان کلاس اول دبیرستانی ودوم دبیرستانی شنیده ام که از خودکشی و خودزنی حرف میزنند واکثراهم یک دلیل دارند وان هم مشکل فقر ونداری وبه تبع ان گرسنگی ومحرومیت ونداری است مینالندورنج میبرند.شمارا به هرانچه که میپرستید بادقت وبا چشم حقیقت به این مردم مظلوم ومحروم کوهدشتی نگاه کنید تا انوقت به صحت گفته ها ونوشته های من ایمان بیاورید واگاه بشوید. اگر میبینید که این مردم همچنان ساکت مانده اند فقط وفقط دلیل بربزرگی وصبر ونجابت انهاست وگرنه دلیل دیگری ندارد.سالهاست که ما به اصطلاح اصولگراها واصلاح طلب ها هربار به طریقی سراین مردم را با شعارهای مختلفی شیره میمالیم وبابیان اینکه فلانی تنها ناجی ونجات دهنده وفلانی پرچمداروعلمدار وفلانی تنها شفادهنده وتنها یارپاک امامونظام مردم را گول میزنیم تا فقط به اهداف خودمان برسیم وتنها اهداف وهدفهای حزبی وگروهی خودمان را درنظر داریم ودر نظرمیگیریم.خداوکیلی کدام یک ازاین اقایان که همیشه مدعی وراهگشا ومشکل گشای مردم بوده اند تا حالا یک قدم عمومی وهمگانی ازقبیل ایجاد یک کارخانه وصنعت که به تبع ان باعث ایجاداشتغال میشود رابرای این مردم محروم کوهدشتی برداشته وانجام داده اند. جزاینکه استاد شعاردادن ووعده دادن هستیم چه کاری انجام داده ایم. وجدان خودراقاضی کنید چون وجدان تنها محکمه ایست که نیازبه قاضی ندارد تا انوقت خوب به صحت گفته های من پی ببریدومتوجه بشوید.به دلیل اینکه درد دل زیاد است ونمیشود خیلی چیزها را به دلایلی بیان نمود ولی بنده حقیر سعی کردم حرف دل ودرد دلهلی پنهان وخفه شده این مردم بی پناه را درحد توان بیان کنم شاید باعث شود این اقایان بهتر به حقیقت ومشکلات عمومی که همان فقروبیکاری است نگاه کنند وچاره ای بیندیشندوباعث شوند دریچه امیدی دردل این مردم محروم ومظلوم فقردیده بازشود.ودراخر بازهم یکباردیگرازهمه عزیزانی که این بنده حقیربا حرفهایم باعث ازردگی خاطر محترمشان شدم عذرخواهی میکنم وبابیان این جمله ازهمه شما عزیزان وهمشهریان بابصیرت خودم خداحافظی میکنم.ای خدای بزرگ به من کمک کن تاوقتی میخواهم درباره ی راه رفتن کسی قضاوت کنم.ابتداکمی باکفشهای اوراه بروم.

[پاسخ]

بیطرف ازهرطرف در گفته :

درضمن جناب اقای شاهرخی قبادی عرض میکنم که بنده حقیر به پاکی وصداقت ودرستی شما ایمان دارم ولی خداوکیلی خودتون لطف کنید یکبار گقته هایی راکه دراین جابیان کردید روبادقت بخونید وبعدبادقت به عملکرد ونحوه عملیاتی شدن گفته هایتان واوضاع نابه سامان فعلی وحاحاضر مردم کوهدشت نگاه کنید .

[پاسخ]

بیطرف ازهرطرف در گفته :

ازهمین جا از جناب اقای حشمت الله ازادابخت مدیرومسول سایت هم به دلیل لینکه واقعا مدبرانه وباتدبیر این سایت را هدایت وسرپرستی میکنند بی نهایت سپاسگزار وقدردانی میکنم. ومن الله توفیق.

[پاسخ]

دوستار جوانان بیکارد در گفته :

فقط این دوره برادر فردین گراوند نماینده کوهدشت میشود همه از دست نمایندگان مسن خسته سده ایم گراوند اصلاح طلب چشم براهتیم

[پاسخ]

حکمت ستاری در گفته :

عبدالا جان سلام .تمام آنچه راگفتم بااسنادومدرک درشهرداری موجوداست مارابدستورامامی اخراج کردندنه ماه حقوف ماراپرداخت نکردند یکسال بیمه مارابرای همیشه پرداخت نکردند امادونفرکه همکارمابودندوطرفدارامامی هیچ مشکلی نداشتند ایا این است انصاف آخه یه جاروکش یاکسی که جدول رالایروبی میکند چه به ظلمها .خلاصه تو به خانواده من توهین کردی که طزف مسءله نیستند خانواده من سادات هستند.من شما رامیبخشم امیدوارم خداهم شمارا ببخشد

[پاسخ]

فعال سیاسی در گفته :

سلام جنا ب آقای قبادی آزموده ر ا دوباره آزمودن خطاست اجازه بفرمایید نیروی مورد علاقه مردم و توانمندی که بتواند محرومیت های کوهدشت را به حداقل برساند .

[پاسخ]

گرابیم در گفته :

جناب قبادی خداوکیلی حال هرانسان آزاده ای از حرفات واطرافیانت بهم میخورد.حدیث داریم که هرانسانی رامیتوان ازاطرافیانش شناخت!

[پاسخ]

ناقد در گفته :

سلام عليكم
به نظر مي رسد كه بايد طرحي نو در انداخت، با احترام به آقايان اسفندياري و قبادي، روي كرد آنها حلال مشكلات كوهدشت نبوده و نيست،نماينده بايد به تعبير حضرت امام ره بايد عصاره فضائل ملت باشد، بايد كسي به همراه مشاوران قوي در زمينه أمور فرهنگي سياسي اقتصادي كشاورزي صنعتي و حقوقي با برنامه ورود پيدا كند كه سالم و عميقا متدين باشد، وبه تعبير حضرت علي ع خوبان را بايد جست آنها خود در أمور دنيا پيشقدم نمي شوندمگر تكليف به حضور پيدا كنند، آيا شان كوهدشت با اين همه نيروي متخصص و فاضل انتخاب چنين نمايندگاني است؟ اميد كه بيدار شويم و گرنه أمور هيچ وقت تغيير پيدا نخواهد كرد. البته فكر نكنيم تنها با تغيير نماينده تمام مشكلات حل مي شود بايد هر كس خود را ارتقا بخشد تا فرهنگ عمومي به سوي كار و سخت كوشي و تقوا پيش رود

[پاسخ]

مسلم در گفته :

با سلام خدمت دوستان دیگر دوره نمایندگی اصولگرا به سر رسیده وما جوانان نخواهیم گذاشت که نامیده ی مخالف دولت منتخب شود درود بر اصلاحات واینکه آرای اصلاح طلب بیشتر از اصولگرایان است انشالله پیروز میدان درمجلس اصلاح طلبان است

[پاسخ]

مسلم در گفته :

نماینده این دوره فقط مومنی با درایت

[پاسخ]

مسلم در گفته :

راستی من موندم کی وصالت یاد نداشته که نماینده ای 60رای بیاره کل کوهدشت حومه همش 112هزار رای داره تازه اگه همه رای بدن

[پاسخ]

علیرضا در گفته :

سلام من یک بار به شما رای دادم دوتا آخرعمرم پشیمانم دیگریه اصولگرا رای نمیدهم ازاینکه به احمدی نژاد که همه کاراهاش اختلاسها دراومده رای دادم متاسفم خدا منو ببخشه

[پاسخ]

علیرضا در گفته :

بببخشید این گوشی لمسی هست واژه هارو خوب نمی نویسم

[پاسخ]

دلگیر در گفته :

نماینده این دوره ملکشاهی ست دوره قبل تعصبات کورکورانه باندی برداشت افکارش کلان وفرا جناحی ست ولی بیشتردوستا ن برددیدشان محدوده ایشان حتما دولت یاری خواهند داد وازاین طریق منافع اصلاحات هم برآورده می شود

[پاسخ]

مسلم در گفته :

بله حتما یاری خواهند کرد مانند استیضاح کردن ظریف

[پاسخ]

جونگ چانگ پیونگ در گفته :

حاجی شما دیگه آفتاب لب بوم هستی الان به آخرتت باش هرچند دیره ولی خدایش ول کن بذار یه جوون بیاد حافظه خوبی داشته باشه شما تاج سری پیونگ هستی ولی ول کن آخر. عمری

[پاسخ]

جونگ چانگ پیونگ در گفته :

به فکر آخرتت باش

[پاسخ]

علی یاری در گفته :

انشاالله در این دوره شاهد شکوفایی درایت سیاسی عامه شهرستان در انتخاب اصلح در راستای اهداف مقدس نظام و ولایت فقیه باشیم .

[پاسخ]

حمزه قبادی در گفته :

چیزی که انتهانداردجهل ونادانی است (ناپلئون)چیزی که انتهانداردجهل ونادانی است (ناپلئون)

[پاسخ]

سالار در گفته :

فقط آقای راد

[پاسخ]

سالار در گفته :

فقط آقای امامی راد

[پاسخ]

عزیزی از کوهدشت در گفته :

آقای قبادی فقط به تو رای خواهیم داد( ای لرستان بی کس یا قبادی یا هیچ کس)

[پاسخ]

بازوند از تهران در گفته :

سلام عزیزان حدودا 2ساعت وقت گذاشتم نظرات همه شما سروران عزیزم را مطالعه کردم اما بعد خدمت شما سر وران عزیزم عرض میکنم ان زمانی که دشمنان به جان ما حمله کردند این شهدا بودند ما را شرمنده کردند مواظب باشیم بخاطر نان .پست چند روزه دنیا وجناهای سیاسی باطل شرمنده خون شهدا نشویم حالا خدایی درمورد کارهای اقایان ملکشاهی . و امامی راد و حاج اقای قبادی قضاوت کنید جناب امامی راد 12 سال نماینده بود بجز فاتحه خونی چیزی دیگه انجام نشد یا جناب حاج اقا 4 سال همینطور ولی عندالله اقای ملکشاهی نسبت به اقایان ب دیگر یشتر تلاش کرده و پیگیرتر است بنده نمی گویم به چه کسی رای بدهید ولی خدمت شما عرض میکنم در انتخاب کاندیدای اصلح خدا رو و شهدا رو وکار برای مردم را را در نظر بگیرید نه اینکه چون فلانی کار شخصی بنده رو انجام نداده نماینده خوبی نیست در پایان عاقبت بخیری برای شما و طول عمر با برکت برای رهبر عزیزمان از خداوند خواستارم التماس دعا

[پاسخ]

حسن در گفته :

باسلام خدمت همشهریها واقعا حیفه با این همه کاری که دکتر ملکشاهی کرد قدرشو ندونیم

[پاسخ]

رزمنده در گفته :

تهمت نزن.

[پاسخ]

علی.آ در گفته :

سلام.واقعا اگه یک خیابون درست وحسابی توشهردیدید اون وقت ازنماینده های قبلی حرف بزنید.هرشهرکه میری نصف شهرتان جمعیت ووسعت نداره حداقل دوخیابون ودوتا پارک زیباداره.ای جوانان شماهم مثل بزرگان فکرنکنید.فقط چن دقیقه فکرکنیدشهرنشینیدیا توروستازندگی میکنید.بعدنمایندتون انتخاب کنید.

[پاسخ]

سوری در گفته :

حاج آقا بعضی از اطرافیان شما سابقه کارشون ازسي سال گذشت به امید پیروزی شما که. پست بگیرن

[پاسخ]

جوان در گفته :

با سلام،آقای،شاهرخی،قبادی،با احترام،نه جنابعالی،نه هیچ کدام،از آقایان،هیچ کاری برای شهرستان کوهدشت نکردید،بلکه مانع رشد کوهدشت هم شدید،تو را خدا دست بر دارید،از سر این مردم و جوانان،این شهرستان که همه نابود شدن،

[پاسخ]

ممردانيمر در گفته :

من با شما. اقا يا خانم جوان موافقم با يد نامزدي ديكر به ميدان بيايد مكر شهر ما جوانان متعهد ومتخصص وسرشا ر از انرژي ندارد كه با مديريتي به روزتر براي ابابداني اين شهر بكوشد ؟ بابا به خدا ازموده را ازمودن خطاست

[پاسخ]

علی.د در گفته :

دیگر دروغ و شعار بس است آن قدر که به فکر منافع خود هستید به فکر بدبختی ما جوانان هم باشید پای بر روی احساسات مردم گذاشتن بس است این دوره به امید خدا اصلاحات پیروز میدان هستن به امید روز پیروزی اصلاحات کوهدشت

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

. سلام = بنام خدایبزرگئ منعان اقای قبادی و اقای امامی مردم در گذشته با دستان پاکشاان شماها را وارد میدانکار فرستادندنند. واز شماها انتظار داشتند که منطقه را از همه نظربه سوی جلو وجلوه قرار دهید.ایا کدام کار اشتغال زا عمومی انجام دادید.که امروز یک برگه فاکتور مثبتی باشد.که مردم با توسل به ان باز شکر کنندوشماها را یاری دهند.میرید دست خالی بر می گردید.باز هم انتظارررررررررررررررر

[پاسخ]

علی شاکرمی در گفته :

اقای قبادی نه دامداری به داد دامداران برسی نه کشاورزی ب داد کشاورز برسی .شما در میدان بودی دردی دعواع نکردی حلا چراااااااااااا

[پاسخ]

غضنفری در گفته :

حق علی امرایی بود که کاندید بشود.درست است که سنش کم است اما هم سیاستمدار خوبی است.هم کاندید خوبی میشود.حیف که این شهر به شدت سیاست زده است و ایشان اهل این کارها نیست

[پاسخ]

غضنفری پاسخ در تاريخ جمعه 4 مارس , 2016 6:56 ب.ظ:

علی امرایی کوهدشت را نمیشناسد.عرق طایفه ایی هم ندارد

[پاسخ]

خدایار پاسخ در تاريخ جمعه 4 مارس , 2016 7:33 ب.ظ:

من از نزدیک میشناسمش
بدرد نمیخوره

[پاسخ]

سوری پاسخ در تاريخ جمعه 4 مارس , 2016 7:34 ب.ظ:

خیلی بهتر از این حضرات است
اما همان که غضنفری گفت که سنش پایین است

ارسلان در گفته :

همه باطل اند.

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

از پذیرای صبحانه آقای خدادادی به صرف دندنه کباب در خدمت امام راد تا پذیرای چای در خدمت قبادی از عبرتهای روزگار است!

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :