کد خبر : 15127
تاریخ انتشار : 6 دسامبر 2014 - 21:13
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 681 بازدید

از غذاهايي كه براي بيماران ديابتي مناسب است

    خورش باميه است كه هم ملّين و هم 15 واحد قند راكم مي كند . مي توانید3 وعده در هفته ميل فرمایید. كساني كه انسولين ترزیق می کننداگر مي خواهند از تزريق انسولين بي نياز شوند و 15 واحد هم قندشان کاهش یابد سبزي خرفه مصرف كنند . تخم خرفه را نیز می توان […]

 

bamye khorfr

 

خورش باميه است كه هم ملّين و هم 15 واحد قند راكم مي كند . مي توانید3 وعده در هفته ميل فرمایید.

كساني كه انسولين ترزیق می کننداگر مي خواهند از تزريق انسولين بي نياز شوند و 15 واحد هم قندشان کاهش یابد سبزي خرفه مصرف كنند . تخم خرفه را نیز می توان به شکل دم کرده میل کرد.

خرفه در لکی : دنان تیژ کره  و در لری : پرپلیک

تندرست باشید.

دیدگاه ها

ناشناس در گفته :

این گیاه خرفه س که گذاشتین سمت چپ اصلاحش کنید

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

خرفه هم توی این نسخه هست.نگاه کنید

[پاسخ]

نام لکی این سبزی (دنان تیژکر) می باشد

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ دوشنبه 8 دسامبر , 2014 5:29 ب.ظ:

اختلاف تلفظ جزیی است. دست شما درد نکنه

[پاسخ]

همشهری در گفته :

توراخدابیماران را بااین سبزیها وعلفها بیجاره نکنید دیابت شوخی بردارنیست عوارض کوری .نارسایی کلیه بیماری قلبی فشارخون نارسایی عروق وقطع پا جیزی نیست کبا سبزی پیشگیری شود 15واجد کاهش قند یعنی هیچ دست ازسراین بیماران بدبخت بردارید خیلیها ساده لوح هستند باور می کنند ودارویشان راقطع میکنند بعدازچند سال دچارمصیبت میشوند

[پاسخ]

فتحعلی قبادی پاسخ در تاريخ پنج‌شنبه 11 دسامبر , 2014 6:12 ب.ظ:

درود برشما. فرموده جنابعالی در این باره که دیابت این عوارض را دارد کاملا درست وبجا است. اما آیا طب کلاسیک(شیمیایی)دردرمان و پیشگیری از عوارض این بیماری فراگیر ودرحال گسترش موفق بوده است؟ پاسخ را از پزشکان بپرسید.
واما لفظ «علف» ،همشهری عزیز برازنده ی هموطنان مریض ما نیست. نظام طب سنتی واسلامی از موضع نظری معتقد به مهار ودرمان این بیماری است درصورتی که تغذیه وروش زندگی مردم وبیماران اصلاح شود. اگر حکیمانه اصلاح شود _ناگفته پیداست زیر نظر متخصص این مکتب طبی_ممکن است حتی نیاز به تجویز دارو نباشد.
تندرست باشید .

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :