کد خبر : 15124
تاریخ انتشار : 22 نوامبر 2015 - 20:38
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 793 بازدید

درمان برخی ناراحتی های قلبی درطب سنتی واسلامی

     قندهای شیمیایی و اسانس های شیمیایی، چربی با ترانس بالا و کافئین زیاد برای مبتلایان به بیماری قلبی مضر است. نیز سیگار ، پیپ، چپق، قلیان، مواد افیونی و قرصهای روان گردان نباید مصرف شود و حتی اینها خود از عوامل بیماری قلبی است.چاقی مفرط، پرخوری و کم تحرکی هم از عوامل ایجاد بیماری […]

0a12c6a5b49573e6e9f79631138f3146
     قندهای شیمیایی و اسانس های شیمیایی، چربی با ترانس بالا و کافئین زیاد برای مبتلایان به بیماری قلبی مضر است. نیز سیگار ، پیپ، چپق، قلیان، مواد افیونی و قرصهای روان گردان نباید مصرف شود و حتی اینها خود از عوامل بیماری قلبی است.چاقی مفرط، پرخوری و کم تحرکی هم از عوامل ایجاد بیماری قلبی است. در سه رگ خون رسان وعضله قلب سه چیز رسوب می کند:
                               1- سدیم 2- کافئین 3-تری گلیسرید خون
پس افراد نباید سدیم فشرده بخورند . مثل نوشابه های گازدار،آبمیوه های شیمیایی،چای پر رنگ، چای مانده یا عطری و شکلات کاکائو و نسکافه.همچنین چربی با ترانس بالا مثل خامه، سرشیر ، کیک خامه ای ،کله پاچه ، جگر سیاه،موز،انواع سس ها، روغن جامد،وسرخ کردنی نباید مصرف شود.
راه درمان:
اگر کسی گرفتگی عروق کرونر قلب دارد مواردیادشده را باید ترک کند.
هر روز با ناهار وشام کاهوی بدون سس بخورد . هر وعده یک چهارم کاهو.
اگر هر سه رگ قلب بسته باشد هر شب قبل از خواب یک لیوان آب کرفس خام میل شود تا دو هفته.هفته سوم و چهارم نصف لیوان آب کرفس میل شود.از هفته چنجم نصف استکان و از هفته ششم به بعد هر شب یکی دو ساقه کوچک کرفس میل شود.کسی که که دندانش مشکل دارد می تواند کرفس را رنده کند و میل کند.
        امام صادق (ع) می فرماید :کاهو خوردن خون را تصفیه می کند و حرارت اضافی داخل خون را کاهش می دهد.بنابراین بیمار بی قراری و بی تابی را ندارد.
در روایات دیگر آمده است که کرفس 4 فایده دیگر هم دارد:
1- قند خون را پایین می آورد.
2- چربی خون را پایین می آورد.
3- فشار خون را پایین می آورد.
4- تمام رگهای گرفته بدن را باز می کند ازجمله رگهای عروق کرونر قلب. مانع ابتلا به تسلب شرایین، پر فشاری خون و مانع رسوب چربی مخصوصا تری گلیسرید خون می شود و فرد خواب راحتی دارد.

       آیه الله ضیایی.

تندرست باشید . التماس دعا

دیدگاه ها

ناشناس در گفته :

ممنون. استفاده کردیم . ادامه بدید خدا به شما اجربده

[پاسخ]

حسن کرمی در گفته :

سلام با تشکر از زحمات بی دریغ شما

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :