کد خبر : 11615
تاریخ انتشار : 28 جولای 2014 - 11:28
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,095 بازدید

عرق رازيانه داروي گمشده زنان و دوشيزگان

  طبیعت آن گرم بوده و دارای مقدار زیادی از هورمونهای زنانه است . مقدار مصرف : هر شب یک لیوان به همراه یک قاشق عسل . به مدت 40 روز. عرق رازیانه در درمان تکمیلی : دیسمنوره (قاعدگی دردناک)-آمنوره(قطع قاعدگی)- هایپر منوره (قاعدگی طولانی) و برای افزایش شیر نقش اساسی دارد. تذکر : در صورت […]

 

دانلود

طبیعت آن گرم بوده و دارای مقدار زیادی از هورمونهای زنانه است . مقدار مصرف : هر شب یک لیوان به همراه یک قاشق عسل . به مدت 40 روز. عرق رازیانه در درمان تکمیلی : دیسمنوره (قاعدگی دردناک)-آمنوره(قطع قاعدگی)- هایپر منوره (قاعدگی طولانی) و برای افزایش شیر نقش اساسی دارد.
تذکر : در صورت وجود قاعدگی طولانی بامصرف عرق رازیانه  ایام پریود قطع می شود . عرق رازیانه درمان تکمیلی در رفع عوارض منوپوز (یائسگی) است .عرق رازیانه باعث چاق شدن اندام لاغر بانوان میشود . در واقع در ایجاد صفات ثانویه جنسی زنان نقش دارد . عرق رازیانه افزایش دهنده ی میل جنسی در زنان است .عرق رازیانه در درمان هیرسوتیسم(موهای زائد در در صورت و اندام زنان ) نقش اساسی دارد . و مصرف 40 تا 120 روز آن باعث نازک شدن و کاهش موهای زائد میشود . عرق رازیانه در درمان بسیاری از بیماری های روحی و افسردگی های زنان و دوشیزگان بسیار موثر است . که متاسفانه پزشکان امروزی اطلاعی از آن ندارند .
عرق رازیانه باعث افزایش بینایی میشود . عرق رازیانه باعث طراوت پوست و رفع چروک پوست و صورت زنان میشود . عرق رازیانه یک داروی همیشه ضروری در درمان بیماری های سرد زنان است . عرق رازیانه در زنان دارای طبع گرم موجب افزایش فشار خون و التهاب می شود . در این صورت نوشیدن مقداری شربت سرکه و حجامت عام کنترل کننده است .بانوان گرامی خود را اسیر قرص های هورمونی نکنید .
خوردن این عرق برای مردان مضراست
هشدار مهم : کسانیکه توده ای در سینه دارند نباید از عرق رازیانه استفاده کنند .
سلامت و تندرست باشید.

بیان دیدگاه !

نام :