کد خبر : 15790
تاریخ انتشار : 5 ژانویه 2015 - 00:43
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,780 بازدید

معجون دارچین+عسل رفع گلودرد، طب سنتی هومیان نیوز

      دارچین حاوی خواص ضدباکتریایی و ضدویروسی است. ترکیب آن با عسل که یک ماده ی ضدعفونی کننده ی قوی و طبیعی است کمک زیادی به تسکین و درمان گلودرد می کند. این روزها که با آغاز فصل سرما، مشکل گلودرد گریبان خیلی ها را گرفته است توصیه می کنیم به سراغ این […]

 

37030

 

 

دارچین حاوی خواص ضدباکتریایی و ضدویروسی است. ترکیب آن با عسل که یک ماده ی ضدعفونی کننده ی قوی و طبیعی است کمک زیادی به تسکین و درمان گلودرد می کند.
این روزها که با آغاز فصل سرما، مشکل گلودرد گریبان خیلی ها را گرفته است توصیه می کنیم به سراغ این درمان موثر پیشنهادی نیاکان بروید.
نوشیدنی دارچینی تهیه شده از دارچین و عسل یکی از طبیعی ترین روش های ممکن برای درمان گلودرد است.
دارچین حاوی خواص ضدباکتریایی و ضدویروسی است. ترکیب آن با عسل که یک ماده ی ضدعفونی کننده ی قوی و طبیعی است کمک زیادی به تسکین و درمان گلودرد می کند.
دارچین کمک زیادی به تقویت سیستم ایمنی بدن می‌کند و بیماری های زیادی را از شما دور می سازد. این ادویه ی معطر باعث افزایش انرژی شده و خستگی
و کسالت را از شما دور می‌کند
ترکیبات وروش آماده کردن:
شیر 200 میلی لیتر
چوب دارچین 1 عدد
عسل 2 قاشق چایخوری
شیر را داغ کنید و داخل یک لیوان بریزید. سپس دارچین را داخل آن بیاندازید و عسل را اضافه کنید. به همین راحتی یک نوشیدنی دارچینی معجزه گر خواهید داشت که گلویتان را تسکین می دهد.
توصیه می کنیم به محض احساس اولین علائم گلودرد یا آنفلوانزا و سرماخوردگی به سراغ این نوشیدنی مفید بروید. اگر مشکل تان بیش از یک هفته طول کشید و یا با تب زیاد همراه بود حتما به پزشک مراجعه کنید.

 

این معجون اثرا درمانی دیگری چونان: درد معده، تقویت عمومی بدن ، التهاب مثانه و… دارد.

تندرست باشید

بیان دیدگاه !

نام :