کد خبر : 37374
تاریخ انتشار : 4 مارس 2024 - 23:16
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 404 بازدید

پیام تشکر علی امامی راد از مردم طرهان/ هدیه ی امامی راد به نماینده ی فعلی

به گزارش هومیان، علی امامی راد پس از پیروزی در رقابت انتخاباتی حوزه های کوهدشت و رومشکان، یک تسبیح به عنوان هدیه به حجت الاسلام مبلغی، نماینده ی فعلی این دو شهرستان تقدیم کرد. . متن پیام تشکر امامی راد برای مردم کوهدشت و رومشکان بسمه تعالی «پیروز حقیقی انتخابات،ملت بزرگ ایران است که توانست […]

به گزارش هومیان، علی امامی راد پس از پیروزی در رقابت انتخاباتی حوزه های کوهدشت و رومشکان، یک تسبیح به عنوان هدیه به حجت الاسلام مبلغی، نماینده ی فعلی این دو شهرستان تقدیم کرد.

.

متن پیام تشکر امامی راد برای مردم کوهدشت و رومشکان

بسمه تعالی

«پیروز حقیقی انتخابات،ملت بزرگ ایران است که توانست گامی استوار بردارد و گوهر نفوذ ناپذیر و چهره ی پر نشاط و مصمم و دل سرشار از  امید و ایمان خود را به نمایش بگذارد.»
                     مقام معظم رهبری«زیدعزه»

مردم شریف و انقلابی شهرستان های کوهدشت و رومشکان وبخش های تابعه
(طرهان بزرگ)

انبوه قلب های مالامال از اراده و ایمان به منشور انقلاب اسلامی،انواری از نور بود که با لبیک به ندای ولی امرمسلیمن جهان حضرت امام الخامنه ای«زیدعزه»، صحنه هایی آفرید که میزان دلبستگی و همبستگی به آیین پرشکوه آرمان های انقلاب را با جهاد تبیین،به نمایش گذاشت..‌.
حضور زنان و مردان پاک این سرزمین
در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی عیاری کامل،از تعهد به راه امام راحل و شهیدان والامقام بود.
اینجانب ضمن سپاس از سایر داوطلبین و عزیزان گرانمایه که با حضور در عرصه انتخابات و عبور از مرحله گذار برای سپردن تصمیم به آرای مردم احترام نموده، وجه عمومی مشارکت را به وجد آورده و به«مردم سالاری دینی »ارج نهادند صمیمانه سپاسگزارم…
در این فضای معطر،به آستان با شکوه عموم شهروندان ارجمند که در«میدان انتخابات»چون آفتاب درخشیدند و همچون تکانه های موشکی با هر انتخاب و هرنگاه، پایگاه انتظار استکبار و صهیونیسم جهانی را متزلزل و منهدم نمودند؛در برابر هیمنه و همت آنان کرنش وتعظیم میکنم.
در پایان برای همه ی دست اندرکاران انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی،روحانیت معظم،ادارات و ارگان های انقلابی،سربازان گمنام امام زمان«عج»،دستگاه قضایی،ناظرین و مجریان برگزاری انتخابات،بسیج و سپاه،نیروی انتظامی و رسانه های ملی و محلی که در فراخوان عمومی،جهت مشارکت حداکثری تلاش و اهتمام انقلابی را عنایت داشته اند سپاسگزاری و قدردانی می نمایم.

                  علی امامی راد
منتخب مردم شریف شهرستان های کوهدشت و رومشکان دردوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

بیان دیدگاه !

نام :