کد خبر : 27951
تاریخ انتشار : 23 آگوست 2016 - 14:39
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 196 بازدید

آیا کاسیت تعطیل می‌شود؟

سوءتغذیه و نبود جای مناسب دو علتی است که به گفته‌ی عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، رضا حاصلی، سایه شوم مرگ حیوانات را به حیات باغ وحش کاسیت خرم‌آباد برده است. حقوق‌دان عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، در گفت‌وگو با تارنمای خبری یافته،  از مردم و مسئولان درخواست کمک فوری کرده است برای نجات جان […]

پرسش

سوءتغذیه و نبود جای مناسب دو علتی است که به گفته‌ی عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، رضا حاصلی، سایه شوم مرگ حیوانات را به حیات باغ وحش کاسیت خرم‌آباد برده است.

حقوق‌دان عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، در گفت‌وگو با تارنمای خبری یافته،  از مردم و مسئولان درخواست کمک فوری کرده است برای نجات جان حیات وحش باغ وحش کاسیت اقدامات فوری را انجام بدهند.

حاصلی از عمق فاجعه این چنین پرده‌برداری می‌کند:

«نبود فضای کافی به برخی حیوانات حتی اجازه نمي‌دهد روی دست و پای خود بایستند و این برای تماشاگران عذاب‌آور است!».

به گزارش چکیده خبر: این باغ وحش در زمان استانداری حبیب‌اله دهمرده ساخته شد و البته از نظر استاندارد جا و مکان برای نگه‌داری حیوانات همیشه مورد انتقاد بوده است.

دهمرده آن زمان فکر نکرد فضای استاندارد برای نگه‌داری از یک حیوانی چون شیر چقدر است؟

و آیا صحیح است چنین حیوانی را در یک اتاق کوچک حبس کرد تا حیوان زجر بکشد و تماشاگران لذت ببرند!

حالا حقوق‌دان عضو شورای اسلامی شهر از همه‌ی مسئولان، مردم و انجمن‌های مردم‌نهاد حیات وحش خواسته است هر کاری می‌توانند برای نجات این حیوانات از شرایط بد نگه‌داری انجام بدهند.

مدبه‌کوه خرم‌آباد جایی است که بخش اندکی از آن که بیشتر شامل یک اسارت‌گاه برای حیوانات است به عنوان باغ وحش تعریف شده است.

 

دیدگاه ها

ژورنالیست در گفته :

عجب تیتری زده هومیان نیوز

با دیدن تیتر فکر کردم نشریه کاسیت است که تعطیل می شود.
درود بر هومیان نیوز

[پاسخ]

لر اصیل در گفته :

همان طور که میدانیم کاسیت همان بومیان لرستان فعلی بوده اند که قبل از ورود اریایی ها در این سر زمین ساکن بوده و از تاریخ و تمدن با شکوهی داشته اند و قابل احترام فراوان هستند چرا باید این اسم باشکوه روی یک باغ وحش بی در پیکر گذاشته شود جایگاه این اسم بسیار بزرگ است کدام دانشمند این اسم را روی این باغ وحش گذاشته چه سنخیتی با این اسم دارد حالا چه بخواهد این باغ وحش تعطیل شود یا نشود خواهشا در اسرع وقت نام این باغ وحش را تغییردهید چونکه این نام توهین به اصالت ملت لر است

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :