کد خبر : 29359
تاریخ انتشار : 1 دسامبر 2016 - 10:56
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 250 بازدید

دفاع شاهرخی از عملکرد استاندار لرستان و شادباش به خجسته‌پور

معاون پیشین سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان، سیدسعید شاهرخی از عملکرد استاندار لرستان دفاع کرد و به خجسته‌پور نیز شادباش گفت. سیدسعید شاهرخی که حالا معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین است صبح پنجشنبه 11 آذرماه در جلسه‌ی شورای اداری استان لرستان حضور یافت و در سخنانی از عملکرد استاندار لرستان، هوشنگ بازوند […]

شاهرخی

معاون پیشین سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان، سیدسعید شاهرخی از عملکرد استاندار لرستان دفاع کرد و به خجسته‌پور نیز شادباش گفت.

سیدسعید شاهرخی که حالا معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین است صبح پنجشنبه 11 آذرماه در جلسه‌ی شورای اداری استان لرستان حضور یافت و در سخنانی از عملکرد استاندار لرستان، هوشنگ بازوند در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و امنیتی دفاع کرد.

حوزه‌ی اقتصادی:

شاهرخی اقدامات سه سال گذشته‌ی هوشنگ بازوند را اقدامات مهم و بزرگ دانست از جمله: احیاء فعالیت مجتمع کشت و صنعت لرستان، نوسازی اساسی فرودگاه خرم‌آباد، اجرایی شدن پروژه‌ی راه‌آهن دورود به خرم‌آباد، پروژه‌ی آزادراه اراک به خرم‌آباد و تلاش برای جذب سرمایه‌گذاری در استان لرستان همه محصول درایت و تعامل و ارتباط استاندار لرستان بوده است.

شاهرخی تأکید کرد:

«همه‌ی این کارهای اقتصادی در طول سه سال گذشته در شرایطی انجام شده است که دولت از نظر منابع مالی با محدودیت‌‌های اساسی دست و پنجه نرم می‌کرد».

حوزه‌ی سیاسی، اجتماعی:

شاهرخی عملکرد حوزه‌ی سیاسی را نیز مختصر توضیح داد:

«تعداد شعبه‌های احزاب در استان لرستان به بیش از دو برابر افزایش یافت؛ بیش از 45 مجوز برای تأسیس و راه‌اندازی سازمان‌های مردم نهاد صادر شد؛ فضای سیاسی استان باز و با نشاط شد؛ همه‌ی گروه‌ها و احزاب سیاسی به‌راحتی توانستند جلسات و سخنرانی‌های خود را برگزار کنند؛ در انتخابات از رأی مردم صیانت شد؛

مناطق حاشیه‌ای شهرهای استان برای ساماندهی مورد توجه جدی دولت تدبیر و امید قرار گرفت؛ در بحث مبارزه با مواد مخدر، کارهای مهمی در استان انجام شد؛ در ارزیابی شاخص‌های اجتماعی براساس سنجش وزارت کشور ارتقا رتبه پیدا کردیم».

حوزه‌ی امنیتی:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین تشریح کرد:

«لرستان اگرچه نرخ بالای بیکاری دارد اما از نظر شاخص‌های امنیتی از جمله استان‌های امن کشور محسوب می‌شود».

سیدسعید شاهرخی گفت:

«همکاری و تلاش خوب اعضای شورای تأمین استان باعث شد وضعیت امنیتی استان ارتقا پیدا کند».

شادباش به خجسته‌پور:

شاهرخی در بخشی از سخنانش انتصاب حبیب‌اله خجسته‌پور به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان را به وی شادباش گفت.

شاهرخی توضیح داد:

«به آقای خجسته‌پور تبریک می‌گویم؛ سوابق آقای خجسته‌پور روشن است».

گفتنی است در این جلسه‌ی شورای اداری استان که به نوعی آیین معارفه‌ی رسمی خجسته‌پور هم تلقی شد نماینده ولی فقیه در استان لرستان، آیت‌اله میرعمادی، نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، آیت‌اله مبلغی، امیردریادار سیدمحمود موسوی، معاون عملیات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران (مهمان) و مقامات نظامی، انتظامی و امنیتی استان لرستان حضور داشتند.

دیدگاه ها

به امید موفقیت اقای خجسته پور که از نیروهای معتدل و کارامد استان است

[پاسخ]

شهروند در گفته :

دختری که مادر ش از او تعریف کند باید دایی اش آنرا بگیرید

[پاسخ]

نورابادی در گفته :

به نظر میرسد در سالی که انتخابات بسیار مهم انتخابات شوراها ریاست جمهوری در پیش داریم جناب خجسته پور گزینه مطلوب این هماورد بزرگ نیست اگر ما مدیریت استان نظرات نورابادی ها مهم باشد از افراد خبره ترجیحا بازنشسته فهیم کاردان بهره جوید چرا که این خرمن را باید با گاونر کوفت نه با،،،،،،،،،….

[پاسخ]

على محمد نصيرى در گفته :

به اميدسرافرازى جناب خجسته بور،فعال اصلاح طلب ومدير كاربلد،از بسيجيان 8سال دفاع مقدس

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :