کد خبر : 30209
تاریخ انتشار : 8 ژانویه 2017 - 13:34
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 463 بازدید

استاندار لرستان در گفتگو با شورای مرکزی حزب همبستگی لرستان: فعالیت احزاب باید تقویت شود/ اصلاح طلبان انسجام خود را تقویت کنند

خبرنگار هومیان نیوز: استاندار لرستان، هوشنگ بازوند در جلسه با اعضای شورای مرکزی حزب همبستگی استان لرستان توضیح داد:«گاهی شاهد هستیم که در در بین اصلاح‌طلبان بر سر معرفی نیرو انسجام و اجماع نیست و این یک آسیب است که باید رفع شود و اصلاح‌طلبان انسجام و اجماع داشته باشند». بازوند در این جلسه که […]

%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d9%88%d9%86%d8%af-%db%8c%da%a9

خبرنگار هومیان نیوز:

استاندار لرستان، هوشنگ بازوند در جلسه با اعضای شورای مرکزی حزب همبستگی استان لرستان توضیح داد:«گاهی شاهد هستیم که در در بین اصلاح‌طلبان بر سر معرفی نیرو انسجام و اجماع نیست و این یک آسیب است که باید رفع شود و اصلاح‌طلبان انسجام و اجماع داشته باشند».

بازوند در این جلسه که ظهر یکشنبه 19 دی‌ماه در دفتر جلسات استانداری لرستان برگزار شد بیان کرد:«اینکه در دولت قبل با کلی بالگرد رفتند کلنگ سد معشوره را بر زمین زدند که توسعه نیست؛ ساخت سد معشوره در دولت قبل نه مجوز ماده 212 داشت؛ نه بودجه داشت؛ نه تخصیص داشت؛ نه ردیف بودجه‌ای داشت؛ یا اینکه آمدند و شعار کلنگ‌زنی سر دادند و جمعیت هم 20 دقیقه برای این شعارها دست زد که توسعه نیست؛ توسعه باید زیربنایی باشد نه شعاری و تبلیغاتی».

وی گفت:«باید فعالیت حزبی در جامعه تقویت شود؛ شک نکنید اگر فعالیت حزبی در جامعه تقویت و نهادینه می‌شد هیچ‌گاه آقای عارف تنها نمی‌شد؛ این از پیامدهای منفی عدم نهادینه شدن فرهنگ حزبی در جامعه است که امروز یک حرف بزنیم و روز بعد حرف دیگر! اینها همگی آفتهای عدم نهادینه شدن فعالیت حزبی در جامعه‌ی ماست که باید رفع شوند و همه باید کوشش کنیم فعالیت احزاب در جامعه تقویت و نهادینه شوند».

او افزود:«رویکرد مخالفان دولت این است که با شعار و مصداق‌های ناکارآمد جلوه دادن دولت وارد عرصه‌ی رقابت انتخاباتی خواهند شد؛ آنها نمی‌توانند برجام را نقد کنند؛ زیرا برجام یک دستاورد بزرگ برای ملت بود و دیدیم که چگونه اجماع آمریکا علیه ایران با برجام شکسته شد».

استاندار لرستان ادامه داد:«یکی از دستاوردهای مهم برجام در استان لرستان این بود که 190 میلیون دلار تجهیزات کارخانه فولاد ازنا که سالها بود به علت تحریم ها در چین خاک می‌خورد مجوز ورود به کشور گرفت و الان به سرعت در حال نصب شدن در کارخانه فولاد ازناست که همین الان 170 نفر در آن مشغول به کار هستند؛ بی‌تردید برجام برای کشور و برای ملت ایران دستاوردهای بزرگی داشته است».

هوشنگ بازوند تشریح کرد:«گاهی در برخی شهرستانهای استان شاهد هستیم که اصلاح‌طلبان اجماع ندارند و این هم یک آسیب است که باید رفع شود؛ مثلاً نیرویی را بخشی از اصلاح‌طلبان معرفی می‌کنند بخش دیگری آنرا قبول ندارند؛ خب این یک آسیب است و انتظار این است که اصلاح‌طلبان، انسجام و اجماع داشته باشند و علیه همدیگر موضع‌گیری نکنند».

استاندار لرستان تصریح کرد:«در دولت قبل بشکه‌ای نفت 140 دلار فروخته شد؛ درآمد دولت قبل از فروش نفت در مجموع 710 میلیارد دلار بود؛ حالا واقعاً سهم استان لرستان از این همه درآمد نفتی چه بود؟ کدام کارخانه راه‌اندازی شد؟ کدام فرودگاه نوسازی شد؟ کدام زیرساخت ساخته شد؟ اما الان با دست خالی و در حالی که بشکه‌‌ای نفت 37 یا 38 دلار فروخته شده است دولت کشت و صنعت را احیاء کرد، راه آهن دورود به خرم‌آباد در حال ساخت است، آزاد راه اراک به خرم‌آباد درحال ساخت است، فرودگاه خرم‌آباد به صورت اساسی در حال نوسازی است و این پروژه‌ها با خزانه‌ی خالی دولت انجام شده است؛ یعنی در شرایطی که دولت با بی‌پولی دست و پنجه نرم می‌کند».

هوشنگ بازوند تأکید کرد:«دولت دکتر روحانی خدمات مهمی به مردم ارائه کرده است اما تیم رسانه‌ای دولت ضعیف است و من هم این موضوع را قبول دارم که در زمینه‌ی اطلاع‌رسانی خدمات دولت تدبیر و امید، تیم رسانه‌ای دولت ضعیف است».

دیدگاه ها

غلام امیری عضو ستاد سابق دکتر روحانی- الشتر در گفته :

آیا می شود با شعار وسخنرانی تنها احزاب اصلاح طلب وفا دار وحامی دولت را تقویت وحمایت کرد در حالی که مدیرانی سر کارند که انتصاباتشان بر گرفته از تفکر جناح وحزب مخالف دولت می باشد این گونه مدیران نه تنها باعث رخوت وبی انگیزه گی فعالین حامی دولت می شوند بلکه از همه مهمتر انفعال همراهان دولت را در ادارات رقم می زنند نمنونه این اتفاق نا خوشایند وباور نکردنی انتصابات اخیر صفی خانی دارادارت متبوع شهرستانها بود ( اداره صنعت معدن وتجارت دلفان) اگر باور ندارید تحقیق وبر رسی نماید تا هر آن کس که در غش بود روسیاه گردد به همین منظور از معاونت پر تلاش استاندار محترم انتظار می رود که تجدید نظر فرمایند ونه اینکه خدای نکرد حالت روز مرگی و امروز فردا بیقتاد که در نهایت سهم مهلکی است برای ادامه ره دولت یعنی انتخابات آیند ه ریاست جمهوری.

[پاسخ]

-ﺭﺿﺎﻳﻲ ﺧﺮﻡ ﺁﺑﺎﺩ در گفته :

ﻭاﻗﻌﻴﺖ اﻳﻦ اﺳﺖ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺗﻮﺯﻳﻊ ﺑﺮﻕ ﻧﻴﺰ ﻣﺪﻳﺮﻋﺎﻣﻞ اﻧﺘﺼﺎﺏ ﺭا ﺑﺮاﺳﺎﺱ ﺭﻭاﺑﻄ اﻧﺘﺨﺎﺏ ﻛﺮﺩﻩ و ﻫﺮ ﻛﺲ ﻛﻪ ﺩﺭ اﺳﺘﺎﻧﺪاﺭﻱ ﺑﻪ اﻳﺸﺎﻥ ﺳﻔﺎﺭﺵ ﺷﻮﺩ ﻛﺎﺭﺵ اﻧﺠﺎﻡ ﻣﻴﺸﻪ, ﻣﺪﻳﺮﻋﺎﻣﻞ ﻧﺒﺎﻳﺪ اﻳﻨﻘﺪﺭ ﺗﺮﺳﻮ ﺑﺎﺷﻪ ﻛﻪ ﻓﻜﺮ ﻛﻨﻪ اﮔﺮ ﮔﻮﺵ ﺑﻪ ﺣﺮﻑ اﻓﺮاﺩ ﺧﺎﺻﻲ ﻧﺪﻩ اﺧﺮاﺟﺶ ﻣﻴﻜﻨﻦ.

[پاسخ]

-ﺭﺿﺎﻳﻲ ﺧﺮﻡ ﺁﺑﺎﺩ در گفته :

ﺧﺒﺮﻫﺎﻳﻲ ﻛﻪ ﺩﺭ اﻧﺘﻘﺎﺩ اﺯ ﺧﻮﺩﻧﻴﺎ ﻣﺪﻳﺮﻋﺎﻣﻞ ﺑﺮﻕ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﻣﻴﺸﻦ ﺭﻭ ﺩﺭﺝ ﻧﻤﻲ ﻛﻨﻴﺪ. ﻣﺘﺎﺳﻔﻢ ﺑﺮاﺗﻮﻥ

[پاسخ]

محمد بازوند در گفته :

جناب آقای استاندار به زعم مدیران کلی هم چون صفی خانی کار مندانی که طرفدار وحامی دکتر روحانی بوده اند انگار که گناه کبیره ویا خلاف شرع انجام داده اند برشما فرض است در وهله اول این گونه مدیران عزل نماییدو از حامیان دولت تدبیر وامید به جد دفاع نمائید مردم به خوبی قد ر دان شما خواهند بود.

[پاسخ]

حسین فولاد وند در گفته :

سالیان سال است که با فراست وزیرکی تام وتمام انتصابات را رصد می کنم معذالک این سری پیامها خیلی جدی وبه روز می باشد اما متا سفانه تلنبار شده وبی نتیجه انتظاری که در پاسخگویی از جناب آقای خجسته پور حبیب اصلاح طلبان وحامیان دولت می رود قابل قیاس با معا ونت پیشین نیست اگر پست ومقام ایشان را محافظه کار وبی تفاوت نکند چر ا که ایشان از جنس اصلاح طلبان وحامی پرو پا قرص دولت می باشد.

[پاسخ]

ساکی -دورود در گفته :

جناب استاندار مردم خواهان برکناری این مدیر هستند انگار که گوش شنوایی برای شنیدن این پیامها که حاکی از حمایت از حامیان دولت است وجود ندارد و ماندگاری ایشان واقعا” لطمه می زند که جبران آن امکان ندارد.

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :