کد خبر : 34198
تاریخ انتشار : 23 ژانویه 2018 - 21:08
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 378 بازدید

نامه ی سرگشاده به استاندار لرستان

  اسماعیل نایب زاده ی طولابی: قابل توجه استاندارمحترم استان لرستان جناب  خادمی ! ضمن عرض سلام واحترام استحضاردارید جاده شوسه خرم آباد کوهدشت از سال ۱۳۶۱به برکت انقلاب اسلام ایران جهت احداث و تبدیل به بزرگراه چهارخطه در دستورکار قرارگرفته است. اما این امرمهم بعد ازگذشت بیش از سی سال هنوز تکمیل نگردیده و […]

 

اسماعیل نایب زاده ی طولابی:

قابل توجه استاندارمحترم استان لرستان جناب  خادمی !

ضمن عرض سلام واحترام

استحضاردارید جاده شوسه خرم آباد کوهدشت از سال ۱۳۶۱به برکت انقلاب اسلام ایران جهت احداث و تبدیل به بزرگراه چهارخطه در دستورکار قرارگرفته است. اما این امرمهم بعد ازگذشت بیش از سی سال هنوز تکمیل نگردیده و با توجه به وجود افزایش بی رویه خودروهای بی کیفیت عامل اصلی تصادفات مرگبارشده است.
لذا قرار بر این بوده که از خروجی غربی شهرخرم آباد یعنی از قبرستان خضر به سمت کوهدشت این جاده به شکل دو بانده احداث گردد ولی متاسفانه این امر بعد از گذشت سه دهه تابحال تحقق پیدا نکرده است؟! و درقسمت حادثه خیز جاده گیلوران بابا عباس تا مله شونان هنوز به علت عدم توجه و تسریع درکارتوسط مدیران راه وشهرسازی این قسمت تعریض و احداث نشده است؟!
بعضا مسولین ذیربط به بهانه عدم عقب نشینی مالکان حاشیه جاده فوق از این امر خود داری می کنند. درصورتی که در مقابل سازمان راه و شهرسازی عملا برای بعضی مالکان زمینهای حاشیه جاده فوق بعضا با حریم پانزده متر و بعضیها هفتاد و پنج متر عقب نشینی لحاظ گردیده است که این عدم عدالت، معضل و مشکل زا قابل تامل و بررسی است؟!
همین امروز شاهد تصادفی مرگبار و هزینه بر درجاده چگنی روبروی تیپ ۲ناوه کش برای مردم عزیزاین منطقه اتفاق افتاده است که منجربه کشته شدن یکنفر همراه همسرش که متاسفانه درآتش سوخت و توسط نیروهای این تیپ خاموش گردید. در آن نقطه سنگ کشهای تریلیرجهت باسکول به شکل نامنظم پارک میکنند بعضا باعث اینگونه تصادفات میشوند.
سوال اینجاست چه کسی یا مدیری مسول جبران این خسارات جانی ومالی هستند؟ و چه کسانی درقبال این سهل انگاریها باید جوابگو باشد؟ هنوز که این بزرگراه تکمیل نشده است چرا بایدبه عنوان راه ترانزیتی به سمت کشور عراق مورد استفاده قرار گیرد ؟! چرا تریلیهای سنگ کش و غول پیکر باید از محل گذرگاه گیلوران به سمت پلهای ساخته شده مهندس هاشم زاده منتهی به پل سیدحسن نصرالله و میدان امام که مرکز شهراست ترددشود؟!
مگر این پلها ازنظرمهندسی برای تردد خودروهای درون شهری تعبیه نشده اند؟؟
آیا مسولین راهنمایی ورانندگی دراین امرتخطی یا قصورمی ورزیده اند یا واقعا راهی استراتژیک بین استانی است ما خبرنداریم؟!
ما اهالی ساکن منطقه های حاشیه جاده ای ازخضر به بابا عباس تا مله شونان(شبانان ) از شما استاندارمحترم و مدیرکل راه و شهرسازی و همچنین از ریاست محترم راهوراستان و شهرستان متضرعانه استدعا داریم دراین امرمهم و سرنوشت ساز جانی ، مالی اقدام کنید.
قبلا از همکاری شما کمال امتنان را داریم
۱۳۹۶/۱۱/۲شمسی

دیدگاه ها

درود برآقای نایب زاده طولابی: در گفته :

واقعن تا کی دراین جاده مرگ عزیزانمان را نظاره گر باشیم

[پاسخ]

لک در گفته :

هر وقت ۱۰ نفر دیگه در ازای قول چهار بانده کردن محور خرم آباد کوهدشت ردای تمایندگی مجلس را بر تن کردند ایشالا این جاده هم در دهه فجر(چه سالی..؟؟؟) افتتاح خواهد شد………

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :