کد خبر : 36017
تاریخ انتشار : 16 فوریه 2022 - 17:43
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,190 بازدید

آزمون داوری، میانجی‌گری و شورای حل اختلاف در لرستان برگزار می‌شود

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان از برگزاری آزمون داوری، میانجی‌گری و شورای حل اختلاف در بیست و نهم بهمن جاری در استان خبر داد. به گزارش هومیان، امین سلاحورزیان با اعلام این خبر اظهار کرد: آزمون داوری، میانجی‌گری و شورای حل اختلاف که در اول بهمن امسال به علت شرایط نامساعد جوی و درخواست‌های مکرر داوطلبان […]

آزمون داوری، میانجی‌گری و شورای حل اختلاف در لرستان برگزار می‌شود

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان از برگزاری آزمون داوری، میانجی‌گری و شورای حل اختلاف در بیست و نهم بهمن جاری در استان خبر داد.

به گزارش هومیان، امین سلاحورزیان با اعلام این خبر اظهار کرد: آزمون داوری، میانجی‌گری و شورای حل اختلاف که در اول بهمن امسال به علت شرایط نامساعد جوی و درخواست‌های مکرر داوطلبان شهرستانی در لرستان لغو شده بود روز جمعه این هفته بیست و نهم بهمن ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آزمون مذکور توسط جهاد دانشگاهی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، اضافه کرد: جهاد دانشگاهی لرستان، با به‌کارگیری نیروهای مجرب در این زمینه تمام امکانات استاندارد برگزاری آزمون را مهیا کرده است و داوطلبان می‌توانند در کمال آرامش و بدون هیچ‌گونه مشکلی در آن شرکت کنند.

سلاحورزیان با اشاره به اینکه در آزمون داوری و میانجی‌گری ۳۰۱ نفر داوری عمومی، ۱۵۴ نفر داوری تخصصی خانواده و ۱۵۴ نفر میانجی گری سهمیه لرستان است، افزود: ۱۳۹۹ لرستانی در این آزمون شرکت می‌کنند که ۶۷۷ داوطلب مرد و ۷۲۲ داوطلب زن هستند.

بیان دیدگاه !

نام :