کد خبر : 35900
تاریخ انتشار : 15 آگوست 2021 - 22:24
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,956 بازدید

از خبرنگاران و مدیران کانال های تلگرامی غیررسمی کوهدشت تجلیل شد

به گزارش هومیان، از سوی فرماندهی نیروی انتظامی، اداره ی ارشاد، شهرداری و شبکه ی بهداشت و درمان کوهدشت از خبرنگاران و مدیران برخی کانال های خبری این شهرستان تجلیل شد. بنا بود فقط از خبرنگاران رسمی و رسانه های دارای مجوز تجلیل شود اما از مدیران برخی کانال های تلگرامی بدون مجوز هم تجلیل […]

چند اداره در کوهدشت با تجلیل از خبرنگاران این شهرستان، روز خبرنگاران را پاس داشتند

به گزارش هومیان، از سوی فرماندهی نیروی انتظامی، اداره ی ارشاد، شهرداری و شبکه ی بهداشت و درمان کوهدشت از خبرنگاران و مدیران برخی کانال های خبری این شهرستان تجلیل شد.

بنا بود فقط از خبرنگاران رسمی و رسانه های دارای مجوز تجلیل شود اما از مدیران برخی کانال های تلگرامی بدون مجوز هم تجلیل به عمل آمد.

در مراسم تحلیل از خبرنگاران کوهدشت، گاه بیش از ۴۰ تجلیل شونده حضور داشتند و این نشانگر این موضوع است که شهرستان کوهدشت بیشترین فعالان رسانه ای استان لرستان را داراست که در سایت های خبری، نشریات کاغذی و کانال های تلگرامی غیررسمی فعالیت می کنند.

بنابراین از اداره ی ارشاد کوهدشت و دیگر نهادهای متولی انتظار می رود نسبت به ساماندهی رسانه های دارای مجوز و بدون مجوز این شهرستان اقدام کنند.

گفتنی است این مراسم تجلیل ها با هدایای ۱۰۰هزارتومنی و لوح تقدیر برگزار شد و فقط شهرداری و شورای شهر با هدایای ۲۰۰هزارتومنی از اهالی رسانه ی کوهدشت قدردانی کردند.

بیان دیدگاه !

نام :